Χρησιμοποιω εδω και 2 μηνες εναν σκληρο δισκο αγορασμενο απο μεγαλη αλυσιδα καταστηματων,ο σκληρος παρεδωσε το πνευμα μαλλον χτυπησε δεν μπορω να γνωριζω τον λογο.Υποχρεουτε η εταιρεια να μου τον αλλαξει στα πλαισια της εγγυησης ή οχι
Εμφάνιση 1-3 από 3
Θέμα: Εγγυηση
-
10-07-07, 07:36 Εγγυηση #1
-
10-07-07, 09:50 Απάντηση: Εγγυηση #2
- Εγγραφή
- 18-09-2003
- Περιοχή
- Αθήνα - Κ. Πατήσια
- Ηλικία
- 67
- Μηνύματα
- 12.913
- Downloads
- 33
- Uploads
- 2
- Άρθρα
- 4
- Ταχύτητα
- 20480/1023
- ISP
- Conn-x OTE
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΔΑΓΚΛΗΣ
- Router
- thomson speedtouch 585 v6
Φυσικά. Η εγγύηση είναι από τον κατασκευαστή όχι από το κατάστημα. Η λογική λέει ότι θα στον στείλουν για επισκευή, αυτός αν δεν επισκευάζεται θα αντικατασταθεί. Αν εννοείς πως θα πας τον χαλασμένο δίσκο στο κατάστημα και εκείνη θα σου δώσει καινούργιο, τότε όχι.
-
10-07-07, 14:41 Απάντηση: Εγγυηση #3
Εκτός και αν η αλυσίδα είναι η γνωστή, όπου και στο αλλάζουν άμεσα αν δεν έχει και κόσμο. ή περιμένεις λίγη ώρα.
Παρόμοια Θέματα
-
Εγγυηση
Από nikoslykos στο φόρουμ Hardware ΓενικάΜηνύματα: 28Τελευταίο Μήνυμα: 03-07-08, 22:19 -
πληκτρολογιο-εγγύηση
Από possessed στο φόρουμ Σκληροί δίσκοι, αποθηκευτικά μέσα και λοιπά περιφερειακάΜηνύματα: 3Τελευταίο Μήνυμα: 31-05-08, 17:24 -
Εγγύηση; [help!]
Από RyDeR στο φόρουμ Hardware ΓενικάΜηνύματα: 6Τελευταίο Μήνυμα: 11-02-07, 13:10 -
εγγυηση ??
Από rod2003 στο φόρουμ Hardware ΓενικάΜηνύματα: 5Τελευταίο Μήνυμα: 20-10-06, 19:16
Bookmarks