Εμφάνιση 1-13 από 13
  1. #1
    Εγγραφή
    16-01-2020
    Μηνύματα
    2
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Wind
    Καλησπέρα

    έχω ένα θεματάκι με ένα turbo-x usb stick. Το χρησιμοποιούσα μεταξύ άλλων για να βλέπω ταινίες σε μία turbo-x tv. Μία μέρα το έβαλα και η τηλεόραση έβγαλε δεν το αναγνώρισε και έγραψε "δεν έχει συνδεθεί αφαιρούμενος δίσκος". Μετά από αυτό, όταν έβαλα το στικάκι στο υπολογιστή μου έβγαλε ότι δεν μπορούσα να βάλω τίποτα μέσα γιατί είναι λέει "write-protected"
    Δοκίμασα διάφορα για να το φτιάξω (register edit, διάφορα προγράμματα που κυκλοφορούν που αφαιρούν το write-protection λέει) αλλά τίποτα.

    Έχετε καμία ιδέα τι να κάνω; Για να είμαι ειλικρινής είμαι βασικά άσχετη, απλά γκουγκλάρω και κάνω ότι καταλαβαίνω. Δυστυχώς μάλλον δε θα μπορέσω να αντιγυρίσω τη βοήθεια, αλλά αν έχετε καμία απορία στη βιολογία είναι ευπρόσδεκτη!

    Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!!
    abio

  2. #2
    Το avatar του μέλους sdikr
    sdikr Guest
    Σημαίνει πως το φλασάκι χάλασε, αν είναι στην εγγύηση το πας πίσω για αλλαγή αλλιώς αγοράζεις άλλο

  3. #3
    Εγγραφή
    16-01-2020
    Μηνύματα
    2
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Wind
    Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Κάτι τέτοιο φανταζόμουνα...

  4. #4
    Εγγραφή
    19-01-2006
    Περιοχή
    Ν. Ηράκλειο
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.612
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1Gbps/1Gbps
    ISP
    InaLan
    DSLAM
    ΟΤΕ - Ν. ΙΩΝΙΑ
    Router
    AVM Fritz 7590
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από abio Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα

    έχω ένα θεματάκι με ένα turbo-x usb stick. Το χρησιμοποιούσα μεταξύ άλλων για να βλέπω ταινίες σε μία turbo-x tv. Μία μέρα το έβαλα και η τηλεόραση έβγαλε δεν το αναγνώρισε και έγραψε "δεν έχει συνδεθεί αφαιρούμενος δίσκος". Μετά από αυτό, όταν έβαλα το στικάκι στο υπολογιστή μου έβγαλε ότι δεν μπορούσα να βάλω τίποτα μέσα γιατί είναι λέει "write-protected"