Καλημέρα,
γνωρίζοντας ότι τέλος του μήνα θα μετακομίσω, πήγα στις 5 Μαρτίου και έκανα αίτηση μεταφοράς της γραμμής μου. Μου εξήγησαν ότι η διαδικασία έχει 2 στάδια, ένα να έρθει ο ΟΤΕτζης, ένα να έρθει ο τεχνικός της Vodafone για να κάνει την τελική σύνδεση.
Ο τεχνικός του ΟΤΕ ήρθε μετά από λίγες ημέρες (8? 9? δεν θυμάμαι). Πάντως έλαβα ένα email που έλεγε ότι η ενεργοποίηση θα γίνει στις 11/3 και αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός 3 ημερών. Αγχώθηκα λίγο, γιατί ακόμα δεν ήμασταν στο σπίτι και τους ρώτησα αν αυτό μπορεί να γίνει γύρω στις 20 που θα είχαμε μεταφερεθεί και η απάντηση ήταν "Μην ανησυχείτε, θα κανονίσετε ραντεβού με τον τεχνικό μας όταν σας καλέσει". Ο τεχνικός τους δεν έχει επικοινωνήσει ακόμα μαζί μου, από την Παρασκευή επικοινωνώ κάθε μέρα μέσω του chat τους και ρωτάω, και με βεβαιώνουν πως "σήμερα θα επικοινωνήσει τεχνικός μαζί σας και θα κλείσετε ραντεβού, άγνωστο για πότε".

Τι διάολο, σε όλα τα γιάννενα ένας είναι; Το πρόβλημά μου δεν έχει να κάνει τόσο με την καθυστέρηση, όσο με την κοροιδία. Εγώ ακόμα δεν ξέρω πότε περίπου θα έχω ίντερνετ, αναγκάζομαι από σήμερα και έρχομαι στη δουλειά καθώς δεν μπορώ να υποστηρίξω την εταιρεία από το σπίτι, και η Vodafone αετό. Και στο τέλος θα μου ζητήσουν το 50άρικο, για μια υπηρεσία από την οποία έχω μείνει 100% δυσαρεστημένος. Και το καλύτερο; Μετά θα πρέπει λογικά να περιμένω κανένα τρίμηνο να κάνω τη γραμμή VDSL "γιατί δεν γίνεται να γίνει ταυτόχρονα μεταφορά και αναβάθμιση".