Δελτίο Τύπου:
Η Vodafone κάνει ακόμη πιο εύκολη την επικοινωνία των συνδρομητών της με την εταιρεία, καθώς αντικαθιστά το email με τον TOBi, έναν ψηφιακό, εικονικό «βοηθό» όλων των πελατών της που αξιοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη, εξυπηρετεί μέσω chat και λύνει συνήθη προβλήματα.
Ο TOBi, ένα ειδικά διαμορφωμένο bot για τις ανάγκες των πελατών του ομίλου Vodafone, λειτουργεί πιλοτικά από τα μέσα του 2019, έχοντας πραγματοποιήσει εκατοντάδες χιλιάδες συνομιλίες με ανθρώπους, μέσα από τις οποίες εκπαιδεύτηκε και κατάφερε να επιλύσει περίπου 8.000 θέματα που ανέφεραν καταναλωτές. Μάλιστα, ο TOBi φιλοξενείται πλέον και στο My Vodafone App, ενώ εκπαιδεύεται και μαθαίνει έπειτα από κάθε αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές, χρησιμοποιώντας αλγόριθμο αιχμής.
Ο TOBi είναι καθημερινά διαθέσιμος στο Vodafone.gr και το My Vodafone app και δίνει στους συνδρομητές τη δυνατότητα να βρουν λύσεις και απαντήσεις στα θέματα που τους απασχολούν, χωρίς να χρειάζεται να καλέσουν στο τηλεφωνικό κέντρο. Το chatbot του Ομίλου Vodafone αναγνωρίζει το αίτημα ή την ερώτηση του πελάτη, και σε περίπτωση που ερωτηθεί για κάτι που ακόμα δεν γνωρίζει, δρομολογεί τη συνομιλία στην κατάλληλη ομάδα Live Chat.
Μάλιστα, στο πλαίσιο της λήψης περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας της νόσου COVID-19, ο TΟBi έλαβε επιπρόσθετη εκπαίδευση, ώστε να παροτρύνει τους πελάτες, ανάλογα με τις ερωτήσεις τους, να αναζητήσουν περισσότερες πρακτικές οδηγίες στην ιστοσελίδα της Vodafone αναφορικά με τον τρόπο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας από το σπίτι τους, τις παροχές της Vodafone, τις οδηγίες προφύλαξης και αντιμετώπισης κρουσμάτων και την ορθή χρήση του διαδικτύου.
Είναι ενδεικτικό ότι καθ’ όλη τη διάρκεια εφαρμογής των μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας των πολιτών, ο TOBi διαχειρίστηκε περισσότερους από 187 χιλιάδες πελάτες, παρέχοντάς τους οδηγίες και βοηθώντας τους στην απάντηση των ερωτημάτων τους και των αποριών τους.
H διευθύντρια εμπορικών λειτουργιών της Vodafone Ελλάδας, Χριστίνα Παρασκευοπούλου δήλωσε: «Αξιοποιώντας τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη και τα καλύτερα ψηφιακά κανάλια, η Vodafone παρέχει όλο και περισσότερες δυνατότητες στους πελάτες της, ώστε η αναζήτηση πληροφοριών, η επικοινωνία και οι συναλλαγές τους με την εταιρεία να γίνονται απλά, γρήγορα και ξέγνοιαστα. Ο TΟBi είναι το νεότερο μέλος της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone κι ένα πρωτοποριακό εργαλείο που έρχεται να ενδυναμώσει τους καταναλωτές».
Εμφάνιση 1-15 από 40
Θέμα: Η Vodafone εισάγει τον ψηφιακό βοηθό TOBi στην εξυπηρέτηση πελατών της αντικαθιστώντας το email
-
22-05-20, 11:29 Η Vodafone εισάγει τον ψηφιακό βοηθό TOBi στην εξυπηρέτηση πελατών της αντικαθιστώντας το email #1
- Εγγραφή
- 22-09-2003
- Μηνύματα
- 82.114
- Downloads
- 218
- Uploads
- 48
- Άρθρα
- 6
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- Wind
- Router
- Technicolor DGA4130
- SNR / Attn
- 6(dB) / 2.8(dB)
- Path Level
- Interleaved
-
22-05-20, 11:46 Απάντηση: Η Vodafone εισάγει τον ψηφιακό βοηθό TOBi στην εξυπηρέτηση πελατών της αντικαθιστώντας το email #2
Εχει κανείς το τηλέφωνο της Χριστίνας Παρασκευοπούλου, γιατί τους άλλους δεν τους βρίσκω
" Ούτε λαχανικά δεν θα φόρτωνα. "
----
No fm radio ?
No headphone jack ?
Sorry no phone.
-
22-05-20, 11:46 Απάντηση: Η Vodafone εισάγει τον ψηφιακό βοηθό TOBi στην εξυπηρέτηση πελατών της αντικαθιστώντας το email #3
4 στις 5 φορές με σύνδεσε με εκπρόσωπο δεν ήξερε τι να κάνει ...
ΑΙ απο τα LIDLResistance is futile
You will be accumulated by the Borg
Apple will prevail
-
22-05-20, 11:51 Απάντηση: Η Vodafone εισάγει τον ψηφιακό βοηθό TOBi στην εξυπηρέτηση πελατών της αντικαθιστώντας το email #4
Προς το παρόν μούφας είναι, ποτέ δεν κατάφερε να με εξυπηρετήσει χωρίς να με συνδέσει με υπάλληλο.
-
22-05-20, 11:53 Απάντηση: Η Vodafone εισάγει τον ψηφιακό βοηθό TOBi στην εξυπηρέτηση πελατών της αντικαθιστώντας το email #5
Εγώ μία φορά τελευταία τον χρησιμοποίησα, αλλά του έβαλα δύσκολα και με σύνδεσε με εκπρόσωπο..
Ήθελα να μου περάσουν ένα δωρεάν πακέτο προσφορά που βγάλανε, τώρα με την καραντίνα..
(Ήθελε διασταύρωση με σταθερό)
Πάντως τα παιδιά στην εξυπηρέτηση μέσω chat που προτιμώ, ήταν άψογοι κάθε φορά!
Μου λύσανε όλα τα αιτήματα..
μέχρι και επιστροφή χρημάτων λόγω λάθους..
Πάντως εντάξει, είναι μία νέα τεχνική και σίγουρα θα πάρει εξέλιξη!My AVM Fritz : 7590 AX, 4060 AX, 6850 5G, Repeater 6000, Fon X6, Smart Gateway, Dect 500, Dect 440, Dect 200
Other : TP-Link TL-R605, Poynting XPOL-1-5G, Samsung S20 FE & S21 FE, Panasonic KX-TGF310, Cosmote TV Box, MI Box 2
New! : AVM 5690 Pro , Qnap: QHora-301W - 10GbE
-
22-05-20, 12:03 Απάντηση: Η Vodafone εισάγει τον ψηφιακό βοηθό TOBi στην εξυπηρέτηση πελατών της αντικαθιστώντας το email #6
-Δεν δουλεύει το σταθερό
-Μάλιστα σας αναβαθμίζω στο πρόγραμμα premium expensive 3
-Όχι περίμενε δεν θέλω
-Η ποινή για την πρόωρη διακοπή θα χρεωθεί στον επόμενο λογαριασμό
-@#$@%
-Χαίρομαι που βοήθησα
disconnected
-
22-05-20, 12:07 Απάντηση: Η Vodafone εισάγει τον ψηφιακό βοηθό TOBi στην εξυπηρέτηση πελατών της αντικαθιστώντας το email #7
Χαχαχα.. καλό!!
Η βασική του παράμετος είναι..
Τιμή αποτελέσματος > Τιμής παρόντος καταστάσεως!My AVM Fritz : 7590 AX, 4060 AX, 6850 5G, Repeater 6000, Fon X6, Smart Gateway, Dect 500, Dect 440, Dect 200
Other : TP-Link TL-R605, Poynting XPOL-1-5G, Samsung S20 FE & S21 FE, Panasonic KX-TGF310, Cosmote TV Box, MI Box 2
New! : AVM 5690 Pro , Qnap: QHora-301W - 10GbE
-
22-05-20, 13:56 Απάντηση: Η Vodafone εισάγει τον ψηφιακό βοηθό TOBi στην εξυπηρέτηση πελατών της αντικαθιστώντας το email #8
Kατι βρισίδια που θα έφαγε ο καημένος TOBi δεν λέγεται...
-
22-05-20, 14:25 Απάντηση: Η Vodafone εισάγει τον ψηφιακό βοηθό TOBi στην εξυπηρέτηση πελατών της αντικαθιστώντας το email #9
Μαθανε ολοι οι μπακαληδες να κοτσαρουν κι ενα AI στις διαφημισεις για να κλεψουν τις εντυπωσεις.
Τρομαρα τους.
-
22-05-20, 16:31 Απάντηση: Η Vodafone εισάγει τον ψηφιακό βοηθό TOBi στην εξυπηρέτηση πελατών της αντικαθιστώντας το email #10
Από το outsourcing της τεχνικής υποστήριξης όλων των εταιρειών, φτάσαμε στην τεχνική υποστήριξη από AI της πλάκας.
Αν αυτό είναι εξέλιξη, τρυπήστε μου την μύτη.
-
22-05-20, 17:26 Απάντηση: Η Vodafone εισάγει τον ψηφιακό βοηθό TOBi στην εξυπηρέτηση πελατών της αντικαθιστώντας το email #11
Χμμμμμ...δεν τον βλέπω τον φουκαρά τον TOBi να βγάζει άκρη στην ελληνική τηλεπικοινωνιακή πραγματικότητα ειλικρινά!
-
22-05-20, 17:46 Απάντηση: Η Vodafone εισάγει τον ψηφιακό βοηθό TOBi στην εξυπηρέτηση πελατών της αντικαθιστώντας το email #12
-
23-05-20, 00:16 Απάντηση: Η Vodafone εισάγει τον ψηφιακό βοηθό TOBi στην εξυπηρέτηση πελατών της αντικαθιστώντας το email #13
Χαχαχα.. δεν παίζεστε !!!
My AVM Fritz : 7590 AX, 4060 AX, 6850 5G, Repeater 6000, Fon X6, Smart Gateway, Dect 500, Dect 440, Dect 200
Other : TP-Link TL-R605, Poynting XPOL-1-5G, Samsung S20 FE & S21 FE, Panasonic KX-TGF310, Cosmote TV Box, MI Box 2
New! : AVM 5690 Pro , Qnap: QHora-301W - 10GbE
-
23-05-20, 10:29 Απάντηση: Η Vodafone εισάγει τον ψηφιακό βοηθό TOBi στην εξυπηρέτηση πελατών της αντικαθιστώντας το email #14
Όταν βλέπω τέτοιες virtual καταστάσεις, νοσταλγώ την παλιά HOL που με τον λογαριασμό πελάτη σε άφηνε να ανοίγεις μόνος σου ticket και να γράφεις τον πόνο σου. Το είχα χρησιμοποιήσει πολλές φορές αφού διαπίστωσα ότι οι απαντητές απλά έγραφαν με δικά τους λόγια τα θέματα που αναφέραμε.
Για τέτοια θέματα απλά να δηλώσεις απλά το ενδιαφέρον σου για 'προσφορές' και αναβαθμίσεις και μετά να σε πάρουν τηλέφωνο να τα κανονίσετε έχουν και οι 3 μεγάλες εταιρείες στο site τους. Να λύνονται θέματα έτσι δεν ξέρω παράδειγμα που να έχει δουλέψει.
Νομίζω πως απλά σου δίνουν κάτι να νομίζεις ότι περνάς τον χρόνο σου παραγωγικά μέχρι να έρθει η ώρα σου να συνδεθείς με άνθρωπο, αντί να τηλεφωνάς και να ακούς την ίδια μουσική ξανά και ξανά. Να διώξουν απαντητές εξαιτίας του TOBi δεν το βλέπω να γίνεται σύντομα.hnesne
-
23-05-20, 13:59 Re: Η Vodafone εισάγει τον ψηφιακό βοηθό TOBi στην εξυπηρέτηση πελατών της αντικαθιστώντας το email #15
Αυτά τα ΑΙ γίνονται καλύτερα με τον καιρό οπότε ίσως είναι part of the plan. Που θα έλεγε και ο προφεσόρ.
Όσο περισσότερο σου κλέβουν τη ζωή, τόσο σε ταΐζουν με έθνος και φυλή..
Εθνικισμός και μετανάστες
Μία τάξη, φυλετικά διαχωρισμένη
Bookmarks