Έχεις δίκιο σε αυτό που λες αλλά είναι επιλογή κάποιου να είναι το Μίνιον ενός star ανεξαιρέτως αθλήματος. Θεωρώ πως η συγκεκριμένη ήταν κάτι παραπάνω από απλή υπάλληλος για τον Hamilton και μπορεί η γυναίκα να κουράστηκε στην τελική ή αυτό να είναι και ένα σημάδι πως και ο Lewis θα φύγει ή θα σταματήσει.
Όσο περνάνε οι μέρες και οι αγώνες είναι σιγά σιγά εμφανές πως η κυριαρχία της ΜΒ τελείωσε και ότι ανάλυση διαβάζω πλην κάποιων ταγμενων οπαδών του Lewis, η γενική αίσθηση είναι πως λόγο budget cap δεν υπάρχει φως μέχρι το 25. Αυτό νομίζετε ο Lewis δεν το βλέπει? Επίσης νιώθω πως λέγονται πολλά από την ΜΒ πλέον για λόγους PR και για να ηρεμήσουν τον Lewis και τους οπαδούς γιατί όλη η Αγγλία πχ που είναι ο πυρήνας της F1 είναι με την ΜΒ. Τελευταίο που είπαν στην ΜΒ είναι πως ανακάλυψαν λέει σε έρευνα που έκαναν πως υπήρχε μεγάλη αστοχία μεταξύ των μοντέλων στον υπολογιστή, των μοντέλων που έφτιαχναν οι 3DPrinter και έμπαιναν στη συραγγα και τέλος με το τελικό εξάρτημα. Αυτά για μένα είναι χαζομάρες και δεν το πιστεύω πως αυτή η ομάδα έκανε τέτοια λάθη. Έδιωξαν τους υπεύθυνους λέει για αυτό το θέμα...
Από εκεί και πέρα εγώ αν ήμουν ο Τοτος θα έλεγα οκ, επίτηδες φέτος 4οι - 5οι να βγούμε και παμε όλη τη χρονιά με δοκιμές φτηνών πραγμάτων. Το κέρδος θα είναι πολύ πολύ παραπάνω χρόνος στη συραγγα και στους υπολογιστές.
Η ΑΜ έχει φέτος 50% παραπάνω χρόνο από την RB!!! αντιλαμβάνεστε πως αν τους πάνε καλά τα updates μπορεί να φτάσουν ή να τους περάσουν και η RB απλά θες κοιτάει άπραγη χωρίς ικανότητα να κάνει κάτι εκτός πάλι της πουστιας.
Εμφάνιση 5.821-5.835 από 10429
Θέμα: F1 και σχετικά θέματα.
-
24-03-23, 22:42 Απάντηση: F1 και σχετικά θέματα. #5821There's no substitute for experience
CorollaClub
-
25-03-23, 02:28 Απάντηση: F1 και σχετικά θέματα. #5822
Wolff: Δεν είναι ντροπή να αντιγράψουμε τον σχεδιασμό της Red Bull
Νομίζω ότι σε αυτό το στάδιο δεν έχουμε δογματισμό για το πώς πρέπει να μοιάζει το αυτοκίνητο. Απλώς πρέπει να είναι το ταχύτερο δυνατό αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Και αν αυτό το αυτοκίνητο μοιάζει με Red Bull ή με πύραυλο της SpaceX, δεν με νοιάζει, απλά πρέπει να είναι γρήγορο. Και αν είναι σαν την Red Bull, θα βάλουμε ένα μικρό ταύρο κάπου με ένα αυτοκόλλητο και δεν θα ντρέπομαι αν είναι γρήγορο.
https://www.autoblog.gr/2023/03/23/w...-tis-red-bull/
Τι λεει ο ανθρωπος,εχει χαζεψει,ενταξει,ειναι οκ να κανουμε copy paste τη RBR,που να ψαχνουμε δικες μας λυσεις,αφου μας δινουν ετοιμη τη λυση.
-
25-03-23, 02:42 Απάντηση: F1 και σχετικά θέματα. #5823There's no substitute for experience
CorollaClub
-
25-03-23, 09:29 Απάντηση: F1 και σχετικά θέματα. #5824
κοιτα και την φερραρι,αλλα πραγματα δειχνει ο προσομοιωτης και οτι το αμαξι "πεταει" μαξαραν στο δυναμομετρο και ηταν ολα καλα,εβγαζαν και δεν θυμαμαι 10-20 αλογα εξτρα και στην πιστα βγαζουν το ενα προβλημα πισω απο το αλλο,με τραγικη αποδοση παντου,αρα κατι ειναι προβληματικο,πιθανων ο προσομοιωτης τους που τους δινει λαθος δεδομενα με την πραγματικοτητα του αυτοκινητου.
-
25-03-23, 09:45 Απάντηση: F1 και σχετικά θέματα. #5825
Μα ξέρουν στη Ferrari τι προβλημα έχουν και είναι μπροστά downforce. Το είδαν από την 1η μέρα του τεστ. Πήγαν και όλα στραβά με το πίσω φτερό που ήρθε στο 2ο αγώνα, ε έδεσε το κερασάκι.
Γενικά νομίζω πως θα ανακατευτεί η τράπουλα σε λίγους αγώνες με μοναδική σταθερά την RB μπροστά. Θέλω να πιστεύω πως θα μειωθεί λίγο η διαφορά της από τους άλλους.There's no substitute for experience
CorollaClub
-
25-03-23, 11:11 Απάντηση: F1 και σχετικά θέματα. #5826
-
25-03-23, 11:53 Απάντηση: F1 και σχετικά θέματα. #5827
Έχουν ήδη αρχίσει να κοιτούν στη FIA το aftermath του TD39 σε σχέση με το ότι πυροβόλησαν το πόδι τους και έχουν πρόβλημα στα μονοθέσια να ακολουθήσουν (dirty air). Γελάω γιατί για 2η χρόνια στη σειρά όπως πάει θα μας έρθει αλλαγή κανονισμών
Επιπρόσθετα θα γίνει adjustment του budget cap για να γίνει λέει catch up του mid field.
Εγώ από αυτά βλέπω ότι υπάρχει ενόχληση από το τεράστιο κενό μεταξύ 1ου και υπολοίπων
Feel free to attack the post. Do not feel free to attack the poster.
"If someone said to me that you can have three wishes, my first would have been to get into racing, my second to be in Formula 1, my third to drive for Ferrari" - Gilles Villeneuve
-
25-03-23, 11:59 Απάντηση: F1 και σχετικά θέματα. #5828
-
25-03-23, 12:52 Απάντηση: F1 και σχετικά θέματα. #5829
-
25-03-23, 14:14 Απάντηση: F1 και σχετικά θέματα. #5830
-
25-03-23, 15:03 Απάντηση: F1 και σχετικά θέματα. #5831
Ας μην χάνουμε τις ελπίδες μας,ας ελπίσουμε να μπορούν να κάνουν έστω αυτό σωστά,δηλαδή την αντιγραφή άλλων μονοθεσίων για να δούμε κανέναν αγώνα ανταγωνιστικό.
- - - Updated - - -
Ριζικές αλλαγές στο τεχνικό τμήμα της McLaren
Πιο συγκεκριμένα, ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, James Key αποχωρεί άμεσα από την McLaren, αναλαμβάνοντας και την ευθύνη για την κακή εικόνα του μονοθεσίου στην φετινή σεζόν.
Ο Key δεν θα αναπληρωθεί άμεσα, αλλά η θέση του θα καλυφθεί από τρεις διαφορετικούς ανθρώπους. Ο Κύπριος σύμβουλος των τεχνικών θεμάτων της ομάδας, Πίτερ Προδρόμου, θα αναλάβει τη θέση του επικεφαλής της αεροδυναμικής, ενώ ο Neil Houdey προάγεται σε υπεύθυνο σχεδιασμού και μηχανικής.
Τέλος, ο προσφάτως αναχωρήσαντας από την Ferrari, David Sanchez θα αναλάβει από την 1η Ιανουαρίου του 2024 τη θέση του υπεύθυνου απόδοσης του μονοθεσίου.
Φυσικά οι αλλαγές δεν μένουν μόνο στο τεχνικό τμήμα, καθώς δημιουργείται ο ρόλος του οργανωτικού διευθυντή, με τον Piers Thynne να παίρνει τα νέα καθήκοντα ώστε να βοηθήσει τον αγωνιστική διευθυντή της ομάδας, Andrea Stella.
Φυσικά οι αλλαγές δεν μένουν μόνο στο τεχνικό τμήμα, καθώς δημιουργείται ο ρόλος του οργανωτικού διευθυντή, με τον Piers Thynne να παίρνει τα νέα καθήκοντα ώστε να βοηθήσει τον αγωνιστική διευθυντή της ομάδας, Andrea Stella.
https://totalracing.gr/rizikes-allag...a-tis-mclaren/
Λος Πούλος,πέφτουν κεφάλια.
-
25-03-23, 15:14 Απάντηση: F1 και σχετικά θέματα. #5832
-
25-03-23, 19:06 Απάντηση: F1 και σχετικά θέματα. #5833
Εγώ ένα ξέρω, ένας Τοτος πέρυσι τα έκανες τανα και τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν.
Ακούγονται φωνές να πάρουν πίσω το TD39 μπας και τουλάχιστον ισιωσουν λίγο κάποιες ομάδες. Είναι παντελώς ηλίθιοι, να αλλάζουν τους κανονισμούς πέρυσι μεσούσης της χρονιάς και να τιμωρούν τις ομάδες που έκαναν σωστό underground effect και να τις βάζεις να σηκώσουν 1.5εκ τα μονοθέσια διαλύοντας όλο το design τους 3-4 χρόνια πιο πίσω.There's no substitute for experience
CorollaClub
-
25-03-23, 19:24 Απάντηση: F1 και σχετικά θέματα. #5834
-
25-03-23, 19:49 Απάντηση: F1 και σχετικά θέματα. #5835There's no substitute for experience
CorollaClub
Bookmarks