Καταρχήν, δεν διαφωνώ ιδιαίτερα με το αρχικό post ότι τα προβλήματα πιθανόν να σχετίζονται με το νέο CRM της Forthnet. Διότι προς τα τέλη του 2006 που το εγκατέστησαν (απ' όσο ξέρω) και έκτοτε έχουν δημιουργηθεί άπειρα προβλήματα σε καθυστερήσεις/λανθασμένους λογαριασμούς κτλ, όπως στις περισσότερες μεταβάσεις αντίστοιχου λογισμικού (αν και περίμενα περισσότερη οργάνωση από την Forthnet), που μάλιστα συνέπεσε χρονικά με την εκκίνηση υπηρεσιών από Tellas (= πιέστηκαν να βγάλουν ένα προϊόν στην αγορά πιθανόν νωρίτερα απ' ότι περίμεναν, φοβούμενοι μην χάσουν το παιχνίδι των LLU). Καθώς και κάποιες βιαστικές προσφορές (βλέπε 1η Ιουνίου) για μαζικές αλλαγές στην αγορά, ανάκτηση χαμένου εδάφους και ελπίδα απόσβεσης δανείων εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Αυτά ΔΕΝ τους δικαιολογούν, αλλά είναι η λογικότερη και πιθανότερη εξήγηση κατ' εμένα.
Διαφωνώ όμως που σπεύδουμε υποστηρίξουμε τον ΟΤΕ και να μιλήσουμε για κατάρρευση Forthnet (ή οποιουδήποτε ISP), με μόλις 6 μήνες στην αγορά LLU, λες και δεν έχουμε τραβήξει τα πάνδεινα όλα αυτά τα χρόνια με τον ΟΤΕ! Τόσα χρόνια φωνάζουμε για άρση του μονοπωλίου του ΟΤΕ αλλά και αύξηση της ποιότητα υπηρεσιών των ISPs (ειδικά στο ADSLgr έγιναν άπειρες κινήσεις για βελτίωση συνθηκών) και τώρα βγαίνουμε να πούμε ότι τελικά είναι καλύτερος ο ΟΤΕ;
Οι δικές μου αρνητικές εμπειρίες είναι οι εξής:
ΟΤΕ έκανα αίτηση τον Ιούνιο του 2003 μόλις βγήκε στην αγορά η ADSL (που βρισκόταν σε παρόμοια φάση με τους ISPs τώρα, μετά από πιλοτικό 2+ ετών, κάτι που οι ISPs πιθανόν δεν είχαν χρονική δυνατότητα τόσο πολύ):
- Ενεργοποίηση σε 40 ημέρες (ενώ έλεγαν 20) σε ενεργό βρόγχο χωρίς δικαιολογία προηγούμενης συνδρομής και με απολύτως καμμία ενημέρωση εξέλιξης από το 134 (οι περισσότεροι τηλεφωνητές δεν ήξεραν περί ADSL ούτε τα τυπικά)
- Υποχρεωτική αγορά xpresslink modem: 250 ευρώ (αργότερα μειώθηκε στα 125€ και αναιρέθηκε η υποχρέωση αγοράς)
- Υποχρεωτική χρέωση εγκατάστασης (έβαλε ο τεχνικός το καλώδιο στη πρίζα και έφυγε): 50 ευρώ (αργότερα αναιρέθηκε η υποχρέωση σε νέους συνδρομητές)
- Υποχρεωτική χρέωση ενεργοποίησης: 50 ευρώ (έχει μειωθεί τώρα; δε γνωρίζω)
- Λανθασμένος πρώτος λογαριασμός ADSL (1210+ ευρώ), που δεν λύθηκε ύστερα από 4 τηλεφωνήματα και χρειάστηκαν 2 επισκέψεις (αφήνοντας την δουλειά μου) στον ΟΤΕ
- Λειτουργία γραμμής ΜΟΝΟ για 1-2 μήνες δίχως προβλήματα πακέτων και με μέγιστες ταχύτητες. Ύστερα ξεκίνησαν τα γνωστά προβλήματα με τα <25 pps που βελτιώθηκαν κάπως μετά την παροχή πακέτου στα 2 Mbps (3 χρόνια μετά!)
- Εκατοντάδες (κυριολεκτώ εκατοντάδες) τηλεφωνήματα δίχως κανένα αποτέλεσμα για βελτίωση της απόδοσης της γραμμής, τις περισσότερες φορές δίχως καν να λαμβάνω την παραμικρή απάντηση ύστερα από την τηλεφωνική καταγραφή του προβλήματος
- Διακοπή υπηρεσιών έως και 3+ ημέρες για απλές μετατροπές από 384 σε 512 και 512 σε 1024
- Σε μεταφορά γραμμής με άφησαν πάνω από 1 μήνα χωρίς τηλέφωνο, και 2 μήνες χωρίς ADSL
- Σε μεταφορά γραμμής με χρέωσαν μεταφορά γραμμής/ADSL, μετέφεραν την ADSL και μετά από 1 μήνα την ακύρωσαν από λάθος υπαλλήλου τους, καλώντας με να πληρώσω εγώ νέα ενεργοποίηση (που φυσικά δεν πλήρωσα και πήγα σε ISP χονδρική)
Forthnet (4 χρόνια σύνδεση, λίγες εβδομάδες LLU):
- Απίστευτα δύσκολη έως αδύνατη επικοινωνία με την τηλεφωνική υποστήριξη τους τελευταίους 2 μήνες (που για μένα, υπήρξε το σημαντικότερο πρόβλημα έως τώρα και θεωρώ τον βασικό λόγο που έχει εξαγριώσει χιλιάδες συνδρομητές τους)
- Καθυστέρηση LLU 1 επιπλέον εβδομάδα (2 επιπλέον εβδομάδες βάσει του RUO) απ' ότι αναγραφόταν στην αίτηση, λόγω ακύρωσης ΟΤΕ που οφειλόταν σε δικό τους λάθος σχετιζόμενο με τη φορητότητα του αριθμού μου
- Μερικά προβλήματα αποσυνδέσεων (που πιθανόν οφείλονται στην αστάθεια σήματος/θορύβου της γραμμής του ΟΤΕ, διότι παρουσιαζόταν ακόμα και όταν ήμουν στον ΟΤΕ, απλώς χωρίς αποσυνδέσεις λόγω 2 Mbps)
- Πρόβλημα με λανθασμένο λογαριασμό (δύο φορές: μία πέρυσι λόγω προβλήματος λήξης πιστωτικής, μία φέτος μετά την αλλαγή CRM) που λύθηκε ύστερα από επικοινωνία με 2 τηλεφωνήματα (και email) κάθε φορά, χωρίς επίσκεψη στα γραφεία
- Λίγο υψηλότερα pings λόγω Interleaved mode (ελπίζω σε μελλοντική επίλυση με Fast Path)
Ξαναλέω.. σαφώς η Forthnet, όπως και άλλοι providers, έχουν πολλά προβλήματα και ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να τα βελτιώσουν άμεσα διότι ΔΕΝ δικαιολογούνται εν έτη 2007 και βάσει των εμπειριών (που διαφέρουν μεν, αλλά θα μπορούσαν να προβλέψουν διάφορα θέματα) με την χονδρική του ΟΤΕ όλα αυτά τα χρόνια, να βγαίνουν και να λένε ότι για όλα φταίει ο ΟΤΕ (όταν είμαστε συνδρομητές ΤΟΥΣ, όχι του ΟΤΕ). Και ειδικά εν' όψη RUO 2007, εάν όντως κωλυσιεργεί ο ΟΤΕ, θα μπορούσαν να απαιτήσουν νομικά την ισχύ του όπου χρειάζεται. Θεωρώ όμως μέγα λάθος δικό μας να λέμε με το παραμικρό, ότι ο ΟΤΕ είναι τελικά καλύτερος, διότι δεν μπορεί να γίνει σωστή σύγκριση .-
Τέλος, για δείτε καλύτερα το http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=117643, αν ο ΟΤΕ δεν ένιωθε την πίεση με τους ISPs να του τρώνε μερίδιο, θεωρείτε πως θα βλέπαμε μειώσεις τιμών και αύξηση ταχυτήτων; Που και πάλι, τα 48.5€/μήνα για 8 Mbps είναι πάρα πολλά σε σχέση με τους ISPs ή τους υπόλοιπους Ευρωπαίους.
ΝΑΙ στην μείωση τιμών
ΝΑΙ στην αύξηση ποιότητας υπηρεσίων
ΟΧΙ στα μονοπώλια (είτε αυτό είναι ΟΤΕ, είτε οτιδήποτε)
ΟΧΙ στην κοροϊδία (είτε πρόκειται για Forthnet, είτε ΟΤΕ, είτε οτιδήποτε)
Εμφάνιση 46-55 από 55
-
26-07-07, 12:55 Απάντηση: Πιθανός λόγος για τα προβλήματα της FORTHNET #46
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος psyxakias : 26-07-07 στις 16:56. Αιτία: Μικροδιορθώσεις (ορθογραφικού/συνακτικού περιεχομένου) & bullets
-
26-07-07, 15:39 Απάντηση: Πιθανός λόγος για τα προβλήματα της FORTHNET #47
Καλησπέρα σε όλους,
Δεν μπορώ να καταλάβω τη νοοτροπία κάποιων εδώ μέσα και γενικότερα μιας μερίδας ατόμων με συγκεκριμένη φιλοσοφία.
Η φιλοσοφία είναι η εξής δεν μπορούμε την ανικανότητα μιας εταιρείας, μιας επιχείρησης ή και ενός ατόμου να τη ρίχνουμε στην οργάνωση του όλου θέματος ή στην έλλειψη προσωπικού ή στην αλλαγή προγραμμάτων και ούτε καθεξής.
Θεωρώ ότι όλα αυτά είναι υπεκφυγές στο να αντιμετωπίσει η Forthnet το όλο ζήτημα με τις συνδέσεις και τα τεχνικά της προβλήματα και τα λοιπά.
Κοινώς κυρία Forthnet χ3$τηκ@ εάν έχεις εσωτερικά προβλήματα στην επιχείρησή σου.
Εγώ είμαι πελάτης και δεν με ενδιαφέρουν τα προβλήματα σου.
Εάν δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις σε αυτά που τάζεις να κλείσεις και να πας σπίτι σου.
Και σταμάτα επιτέλους να βγάζεις τις τρελές προσφορές κάθε 3 και λίγο με σκοπό και μόνο να τσιμπήσεις και άλλους πελάτες και στο τέλος να τους έχεις στο περίμενε.
Και τέλος δεν είναι καθόλου μα καθόλου ντροπή να λες και καμιά φορά δεν μπορώ να προσφέρω άλλες υπηρεσίες και να κοιτάξεις να λύσης τα προβλήματα των ήδη υπαρχόντων πελατών σου και μόλις τα λύσης τότε ξανάπεσε με τα μούτρα για καινούριους πελάτες.
Και εγώ δουλεύω σε εμπορική εταιρεία με πωλήσεις προϊόντων και όταν μου ζητούν να προμηθεύσω κάποιους με κάτι και δεν το έχω, έχω το γνώθι σε αυτόν και απαντώ αρνητικά και όχι απλώς για ένα καπρίτσιο και μόνο να πω τα έχω όλα και μετά να τους γράψω στα παλιά μου τα παπούτσια τους πελάτες μου.
Και όταν λέω στο πελάτη μου ότι αυτό που μου ζητάει έχω να του το δώσω, τότε μπαίνω στη διαδικασία να γυρίσω τη γη ανάποδα (και αν χρειαστεί στήνω και κ0λ0 στη Συγγρού βρε αδερφέ) ώστε να του το δώσω στη καλύτερη τιμή, το γρηγορότερο δυνατόν και στη καλύτερη ποιότητα που μπορώ να βρω.
Άρα κυρία Forthnet όλα τα παραπάνω τα ακούω βερεσέ..ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΥΤΟ!!!!Facebook, Twitter, Google+: axinosgr
-
26-07-07, 16:48 Απάντηση: Πιθανός λόγος για τα προβλήματα της FORTHNET #48
axinosgr, η άποψή μου στα προβλήματα είναι λίγο-πολύ παρόμοια με τη δική σου, ότι δηλαδή δεν δικαιολογούνται και το ανέφερα και στο προηγούμενο post. Μάλιστα πιθανόν να έχεις δίκιο ότι κακώς μπαίνουμε στην διαδικασία να εξηγήσουμε εμείς τους λόγους που έχει προβλήματα η Forthnet, ο ΟΤΕ ή ο οποιοσδήποτε ISP, ενώ αυτό είναι δουλειά των διαχειριστών/συμβούλων (που πληρώνονται) της κάθε εταιρείας και όχι των πελατών.
Όμως σκοπός που ξεκίνησε το συγκεκριμένο thread δεν είναι συζήτηση πάνω σε αυτό; Όχι να πούμε αν έχει προβλήματα (αυτό μάλλον το θεωρήσαμε δεδομένο) ή όχι, αλλά να συζητήσουμε πιθανούς λόγους (έστω κι αν είναι λάθος νοοτροπία όπως λες); Με άλλα λόγια, θεωρείς εξ' αρχής το ίδιο το thread άσκοπο ή τις απόψεις (πιθανόν και τη δική μου, δεν με πειράζει) συγκεκριμένης μερίδας ατόμων προς λάθος κατεύθυνση;Τελευταία επεξεργασία από το μέλος psyxakias : 26-07-07 στις 16:52.
-
26-07-07, 17:04 Απάντηση: Πιθανός λόγος για τα προβλήματα της FORTHNET #49
Η λογική που πρέπει να διέπει κάθε customer service είναι η λογική του "Set up the right expectations". Το οποίο σημαίνει ότι αφού έχουν εκαπιδευθεί όλοι οι υπάλληλοι στο νέο λογισμικό και τις διαδικασίες, αφού το σύτημα της εταιρείας είναι πλέον σε κατάσταση να ανταπεξέλθει σε τόσα νέα μέλη τότε και μόνο τότε υπόσχεσαι στους νεότερους πελάτες τόσες ημέρες προκειμένου να συνδεθούν. Και καλό θα είναι να προσθέτεις και 2-3 ημέρες επιπλέον έτσι ώστε αν τυχόν υπάρξει καθυστέρηση στη σύνδεση πάλι να είναι ημερομηνία μικρότερη από αυτή που έχεις υποσχεθεί.
Απλό είναι....
-
26-07-07, 17:26 Απάντηση: Πιθανός λόγος για τα προβλήματα της FORTHNET #50
Εγώ πάντως σήμερα έκανα καταγγελία σε όλους τους αρμόδιους φορείς. Βαρέθηκα την υποκρισία και την κοροϊδία...
-
27-07-07, 10:43 Απάντηση: Πιθανός λόγος για τα προβλήματα της FORTHNET #51
συμφωνω μαζι σου.το Siebel δεχεται απιστευτη customia ,εχει πολλες δυνατοτητες,εχει προβληματα αλλα δεν κανει αυτο drop τις αιτησεις των συνδρομητων.Αλλα ευθυνονται για τις απορριψεις.
εμαθε καποιος κατι για τη forthnet και νομιζει οτι ανακαλυψε την Αμερικη.Δεν ειναι ομως ετσι.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος zatast : 27-07-07 στις 10:53.
-
27-07-07, 14:32 Απάντηση: Πιθανός λόγος για τα προβλήματα της FORTHNET #52
Δεν προσπαθώ να τι πω σε κανέναν εδώ μέσα και θεωρώ ότι όλων οι απόψεις πρέπει να είναι σεβαστές και να ακούγονται....
Αλλά αυτό που προσπαθώ ο τρελός να βγάλω από μέσα μου είναι ότι θεωρώ απαράδεκτο ολόκληρες εταιρείες (και δε ιδιωτικές) να πνίγονται κατά αυτό το τρόπο και οι πελάτες (όπου υποτίθεται ότι έχουν πάντα δίκιο) να την πληρώνουν με αποτέλεσμα πάρα πολλής κόσμος να είναι δυσαρεστημένος με την όλη κατάσταση στη Forthnet....
Εάν ήθελα αλαλούμ και τρέλα και χάος και παλαβομάρες θα παρέμενα στον Οτε...
Πίστευα οτι φευγοντας απο τον Οτε θα ησύχαζα από το κοροϊδίλίκι και τη παράνοια από τον πάροχο προς το πελάτη αλλά με τα λύπης μου διαπιστώνω ότι και οι ιδιωτικές τείνουν να γίνουν και αυτές Οτε με ότι συνεπάγεται...
Facebook, Twitter, Google+: axinosgr
-
27-07-07, 21:57 Απάντηση: Πιθανός λόγος για τα προβλήματα της FORTHNET #53
axinosgr, θέμα χρόνου είναι εγώ πιστεύω να βελτιωθεί το κλίμα. Εφ' όσον το μονοπώλιο δεν υφίσταται, ο συναγωνισμός θα βοηθήσει την άνοδο της ποιότητας των υπηρεσιών. Εγώ ήδη παρατήρησα κάποια σημάδια βελτίωσης, ας πούμε στο τηλ. κέντρο κατάφερα άνετα να πιάσω γραμμή χθες και σήμερα, για τουλάχιστον 10 φορές που επικοινώνησα. Ας ελπίσουμε να κρατήσει (που για μένα ήταν το σημαντικότερο η μη δυνατή επικοινωνία) και να βελτιωθούν και τα υπόλοιπα προβλήματα.
-
01-12-07, 00:08 Απάντηση: Πιθανός λόγος για τα προβλήματα της Forthnet #54
Αν κανεις μπορει να βοηθησει ας μου πει.Ειχα παρει το φλεβαρη του 2005 ενα dsl in a box της forthnet 3 μηνες +3 δωρο.Διεκοψα τη forthnet τον αυγουστο του 2006.Μεχρι τοτε κανενα προβλημα ειχα πληρωσει τα παντα και πουθενα δεν μου ειπαν οτι εχω υπολοιπο.ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ομως... με πηρανε τηλεφωνο και μου λενε χρωστατε το τριμηνο 5/05-8/05 (το οποιο βεβαια ειχα στο ΔΩΡΟ)!!!Εχει κανεις η ειχε παρει τοτε το πακετο αυτο της forthnet και να εχει καποια αποδειξη η κατι τετοιο?Εγω βεβαια μετα απο 2.5 χρονια εχω πεταξει ολα τα χαρτια!Αν θυμαται εστω καποιος κατι να μου πει αν εχω δικιο η οχι!
Sorry για το thread digging αλλα προεκυψε ενα θεμα που δεν ξερω τι να κανω...
-
01-12-07, 10:14 Απάντηση: Πιθανός λόγος για τα προβλήματα της Forthnet #55
Το Siebel 7 είναι ότι πιο δύσκολο και χρονοβόρο. Θέλει εκπαιδευμένο προσωπικό. Εμείς που είχαμε το 6 για την καταχώρηση επισκέψεων σε πελάτες τη βγάζαμε καθαρή. Τώρα με το quattro αυτοί που μείναν στην εταιρία τα έχουν δεί όλα. Οπως και αυτοί που χρησιμοποιούν το 7. Μήπως η Forthnet ΔΕΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ αρκετά το προσωπικό της;
Παρόμοια Θέματα
-
Προβλήματα διασύνδεσης της Forthnet με το ΑΙΧ
Από nnn στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 226Τελευταίο Μήνυμα: 08-05-08, 00:57 -
Προβλήματα με τον SMTP της Forthnet (mailgate.forthnet.gr) ?
Από nickpp στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 3Τελευταίο Μήνυμα: 09-02-08, 20:13 -
Και ενας καλός λογος για τη Forthnet
Από phobos στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 29Τελευταίο Μήνυμα: 06-01-08, 21:25 -
Πιθανός πελάτης της Τellas αναρωτιέται...
Από kissoff στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 3Τελευταίο Μήνυμα: 30-05-06, 21:12
Bookmarks