Γεια χαρά παιδιά...
Άνοιξα αυτό το thread για να γράψουμε τις απόψεις μας για την ΤΕΛΛΑΣ μετά από την καμπάνα που έφαγε (1.500.000 ευρώ) και αν όντως έπιασε τόπο ή απο το ένα αφτί μπήκε και απο το άλλο βγήκε???
Πάντως εγώ δύο φορές που έχω καλέσει μέσα στην βδομάδα για κάποια πράγματα που ήθελα να ρωτήσω, είχα μηδενική αναμονή (σε ώρες αιχμής).!!! Πιστεύω πως δεν είναι τυχαίο.!
Άντε να δούμε,θα καλυτερέψουν τα πράγματα και στον χρόνο σύνδεσης???
Εμφάνιση 1-11 από 11
-
28-07-07, 11:25 Μήπως οι καμπάνες που έφαγαν,έπιασαν τόπο τελικά??? #1
-
28-07-07, 11:43 Απάντηση: Μήπως οι καμπάνες που έφαγαν,επιασάν τόπο τελικά??? #2
το ίδιο έρχουν παρατηρήσει και χρήστες της 4net.
Στον Αύγουστο μπαίνουμε μεθαύριο, όλοι είναι σε αμμουδιές και παραλίες. Ποιός να πάρει λοιπόν τηλέφωνο τους παρόχους, από Σεπτέμβρη το πήξιμο
-
28-07-07, 11:53 Απάντηση: Μήπως οι καμπάνες που έφαγαν,επιασάν τόπο τελικά??? #3
Είναι κ αυτό σωστό. Σκέψου όμως ότι όπως οι πελάτες είναι σε διακοπές,έτσι κ κάποιο απο το προσωπικό επίσης.
!!!
-
28-07-07, 11:57 Απάντηση: Μήπως οι καμπάνες που έφαγαν,επιασάν τόπο τελικά??? #4
-
29-07-07, 19:22 Απάντηση: Μήπως οι καμπάνες που έφαγαν,επιασάν τόπο τελικά??? #5
5 ημέρες άδεια για όλο το καλοκαίρι δίνει η Teleperformance, στην οποία έχει αναθέσει το helpdesk της η Tellas, οπότε πάντα υπάρχουν κάποιοι να απαντήσουν στα τηλέφωνα. Μάλιστα οι ώρες που χάνονται από τους αδειούχους αναπληρώνονται από όσους μένουν μέσω υπερωριων. Τα ξέρω από πρώτο χέρι, αφού μία πολύ καλή μου φίλη εργάζεται part time εκεί.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pan.nl : 29-07-07 στις 19:24.
-
29-07-07, 21:02 Απάντηση: Μήπως οι καμπάνες που έφαγαν,επιασάν τόπο τελικά??? #6
Με αυτό που είπες εξηγούνται κάποια πράγματα.
Αν περιμένουν με part time προσωπικό να κάνουν δουλειά σε μία τόσο απαιτητική θέση όπως είναι το Help Desk όπου υποτίθεται ότι όσοι έρχονται σε επαφή με τους πελάτες πρέπει να έχουν γνώση τόσο των εσωτερικών διαδικασιών της Τελλάς όσο και τεχνική εμπειρία (ώστε να μην είναι απλοί γραμματοκομιστές και να μπορούν να προσφέρουν ουσιαστική βοήθεια), σωθήκαμε.
Έτσι εξηγούνται οι απαντήσεις 'κονσέρβα' που δίνουν για κάθε νόσο και κάθε μαλ....
Δεν θα έπρεπε να λέγεται Helpdesk, αλλά Report Center με την έννοια ότι ουσιαστικά η επικοινωνία μαζί τους είναι μονόλογος: αναφέρεις το θέμα σου χωρίς να έχεις ουσιαστικό feedback.
Η μάλον η πιό πετυχημένη ονομασία είναι αυτή που έχει καθιερωθεί: Call Center, λόγω του ότι απλώς καλείς για να καλείς χωρίς να είσαι σίγουρος για τίποτα - ακόμα και αν αναφερθεί εκεί που πρέπει το θέμα σου.
Η εμπειρία μου από αντίστοιχα πραγματικά HelpDesk στο εξωτερικό, είναι ότι για να μπορείς να παρακολουθείς το θέμα σου σου δίνουν έναν κωδικό (ticket).
Με αυτό το ticket number μπορείς όποτε τους καλέσεις να ενημερωθείς αξιόπιστα για το που βρίσκεται η υπόθεσή σου.
.
-
29-07-07, 21:11 Απάντηση: Μήπως οι καμπάνες που έφαγαν,επιασάν τόπο τελικά??? #7
Στην teleperfomance γνωρίζω και εγώ 3 άτομα που δουλεύουν part time. Όπως όμως είπε κ ο φίλος MikeDrGk, δεν είναι σωστό το part-time σε τέτοιες θέσεις...οι πιο πολλοί είναι φοιτητές που πάνε για ένα χαρτζηλίκι.!!!
-
29-07-07, 21:37 Απάντηση: Μήπως οι καμπάνες που έφαγαν,επιασάν τόπο τελικά??? #8
-
29-07-07, 22:17 Απάντηση: Μήπως οι καμπάνες που έφαγαν,επιασάν τόπο τελικά??? #9
Αν και μπορώ να αντιληφθώ το νόημα της παρατήρησής σου, δεν συμφωνώ.
Η part time εργασία μπορεί να είναι λύση για αρκετούς ανθρώπους που την επιθυμούν επειδή δεν μπορούν να εργαστούν με πλήρες ωράριο (π.χ. φοιτητές).
Το πρόβλημα δεν είναι η part time εργασία ούτε και η καθιέρωση της οποιασδήποτε άλλης μορφής ευέλικτης εργασίας, αλλά η χρήση της.
Σε ένα Call Center το οποίο λειτουργεί σε 24 βάση, με μόνιμες θέσεις εργασίας, είναι προφανές ότι η χρήση της δυνατότητας μειωμένου ωραρίου που προσφέρει η νομοθεσία είναι καταχρηστική.
Το θέμα όμως είναι ότι αν σε πονά το χέρι σου δεν το κόβεις αλλά το θεραπεύεις (ψάχνεις να βρεις τις πραγματικές αιτίες ενός προβλήματος).
Ούτε τιμωρείς το μαχαίρι με το οποίο δολοφονήθηκε ένας άνθρωπος αλλά τον δολοφόνο (ένα εργαλείο ποτέ δεν φταίει για την κακή χρήση που του κάνουμε).
Στην προκειμένη περίπτωση λοιπόν αλλού πρέπει να αναζητήσουμε το πρόβλημα και όχι στην κατάργηση κάθε μορφής ευέλικτης εργασίας.
Μήπως π.χ. θα έπρεπε η κάθε επιχείρηση να μην έχει το δικαίωμα να εφαρμόζει άκριτα και αυθαίρετα τέτοιες μορφές απασχόλησης, παρά μόνον μετά από έγκριση από κάποιο σχήμα (ένα θεσμοθετημένο συμβούλιο π.χ.) όπου θα συμμετέχουν και οι τρείς κοινωνικοί εταίροι (επιχειρηματίες, κράτος και εργαζόμενοι)?
.
-
29-07-07, 22:35 Απάντηση: Μήπως οι καμπάνες που έφαγαν,επιασάν τόπο τελικά??? #10
Είναι μεγάλη κουβέντα.
Όταν θεσμοθετήθηκε η μερική απασχόληση αυτά έλεγε ο τότε πρωθυπουργός, γνωστός και ως γκαντέμης. Δημιουργούμε τους όρους να μπορεί ακόμα και η νοικοκυρά να βγάλει το χαρτζιλίκι της και άλλα τέτοια
Πάντα ντύνουν αυτά που κάνουν με "λογικά" επιχειρήματα και στην συνέχεια η πράξη αποδεικνύει τι πραγματικά είχαν στο μυαλό τους
-
29-07-07, 22:47 Απάντηση: Μήπως οι καμπάνες που έφαγαν,επιασάν τόπο τελικά??? #11
Παρόμοια Θέματα
-
μήπως τελικά φταίει ο οτε;
Από johnnyar στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 29-08-08, 19:46 -
LIGHTSCRIBE Vs LABELFLASH = ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΕΛΙΚΑ?
Από Sniper στο φόρουμ Σκληροί δίσκοι, αποθηκευτικά μέσα και λοιπά περιφερειακάΜηνύματα: 14Τελευταίο Μήνυμα: 07-04-08, 21:47 -
Μήπως τελικά πράγματι φταίει ο Ο.Τ.Ε?
Από tsouf στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 15Τελευταίο Μήνυμα: 18-10-07, 16:14 -
Μηπως Τελικα ΟΛΟΙ ΣΕ ΕΝΑ;
Από Sacred στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 46Τελευταίο Μήνυμα: 09-09-07, 21:53 -
Μήπως τελικά υπάρχει ακόμα πρόβλημα με το εξωτερικο ;
Από Vormulac στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 5Τελευταίο Μήνυμα: 01-11-03, 06:18
Bookmarks