Έχει καποιος το firmware 7.3C0 για Zyxel 8623-T50

Downloads
    Uploads
    ISP

Downloads
    Uploads
    Ευχαριστώ πολύ

- - - Updated - - -

Ερωτηση αν το εχετε δει , κατεβασα απο εδω το https://www.zyxel.com/global/en/supp...l=vmg3625-t50b το firmware 5.50(ABPM.8.3)C0 και 5.50(ABPM.8.1)C0
    τα εβαλα και παρατηρησα οτι δεν με αφηνε να επιλεξω στα Wireless να βαλω MAC Authentication ουτε που μου ανοιγε η επιλογη
    Οταν εβαλα το V5.50(ABPM.7.3)C0 που μου εστειλε ο notupus(thanks) τοτε δουλευει το Mac Authentication οπως φαινετε στην φωτο
    Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση. 

Όνομα:  Screenshot 2024-07-11 170642.png 
Εμφανίσεις:  15 
Μέγεθος:  94,9 KB 
ID: 257255
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Screenshot 2024-07-11 165438.png  

Downloads
    Uploads
    Τελικά το βρήκα αν είναι ενεργό το MsPro Mesh δεν έχει επιλογή Mac Authentication

Περιοχή
    Βόλος
    Downloads
    Uploads
    Τύπος
    VDSL2
    ISP
    Forthnet
    Router
    Huawei DN8245V-70
    Ειναι να μπω σε νεα σύνδεση αξίζει το Zyxel ή να πάρω το Huaweι;

Downloads
    Uploads
    Δεν νομίζω να μπορείς να ζητήσεις ότι θέλεις και μάλλον ότι έχουν στέλνουν

Downloads
    Uploads
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Το zyxel, ακριβώς επειδή έχει τη δυνατότητα ξεκλειδώματος και ακόμα και σαν κλειδωμένο έχει πάρα πολλές λειτουργίες - επιλογές, σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις πολλές ρυθμίσεις στο δίκτυό σου, σχετικά εύκολα. Π.χ. εγώ μετά το ξεκλείδωμα έχω απενεργοποιήσει το TR69, το ipv6, έχω ορίσει DNS servers της cloudflare, ενώ έχω περάσει τα στοιχεία VOIP σε άλλο router που βρίσκεται μακριά απο το κύριο, μέσω ασύρματου δικτύου. Επιπλέον, μιας που προκειμένου να ξεκλειδώσει χρειάζεται πείραγμα στον bootloader του, έχω τροποποιήσει τον σειριακό του αριθμό έτσι ώστε ακόμα και αν βρεθεί κάποιος καλοθελητής στο χώρο, να μη μπορεί να βρει το root password.
    Σε γενικές γραμμές, είμαι πολύ ικανοποιημένος απο το zyxelάκι.

Downloads
    Uploads
    Καλησπέρα
    Εχω γραμμή της Νοβα με οπτική ίνα μέσα στο σπίτι και ο εξοπλισμός που μου έδωσαν είναι ένα ont και το zyxel VMG8623-T50B. Θα προσπαθήσω να βάλω σε bridge το zyxel και σε pppoe το Asus router που έχω.
    Η ερώτηση είναι στο Asus πρέπει να ενεργοποιήσω το pppoe relay ?
    Επίσης θα έχω σταθερό τηλέφωνο μετά ?

Περιοχή
    Περιστέρι
    Downloads
    Uploads
    Άρθρα
    Τύπος
    ADSL
    Ταχύτητα
    384/128
    ISP
    Vivodi
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
    Router
    Zyxel 652-R
    SNR / Attn
    14(dB) / 34(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Πως να μετατρέψετε το Linksys WRT320N σε Linksys Ε2000

Router Dynalink DL-WRX36 : OpenWrt 23.05.2 Shapshot
    Modem Zyxel VMG8623-T50B : Firmware Version: V5.50(ABPM.8.3)C0

Downloads
    Uploads
    Εγώ μολις έκανα update σε Firmware 5.50(ABPM.9.2)C0 , μετά δεν άφηνε να αλλάξω σε άλλων firmware downgrade

Downloads
    Uploads
    ISP
    Όπως το περίμενα Η έκδοση Firmware 9 και άνω διαθέτει έλεγχο υπογραφής και χρειάζεστε ειδικά μεταγλωττισμένο firmware για να υποβαθμίσετε την έκδοση. Τέτοιο υλικολογισμικό δεν είναι διαθέσιμο, οπότε μόνο η σειριακή μέθοδος αναβάθμισης θα λειτουργήσει μετά από αυτό

Downloads
    Uploads
    ISP
    Turknet
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mailgreek Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ μολις έκανα update σε Firmware 5.50(ABPM.9.2)C0 , μετά δεν άφηνε να αλλάξω σε άλλων firmware downgrade
    Possible komshi ????
    Details here. Turkish site but images and translations are helpful.First of all, you must have a supervisor password. You can find this on this site by entering your serial number.

https://www.onlinegdb.com/fork/XR_spa_we

First click on the Green RUN command after then enter your device number below.

Here is the link I described.
    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/159500449

Brief description; FTP must be open. Download the conf. file and find FTP.("Enable":False, ) y "Enable":true, change.
    Use Zarchiver text.Then upload the conf. file you edited back to the modem as a supervisor.

Then establish a FTP Remote connection with file manager plus.with your supervisor session. On the page that opens, Data and FW folders will appear. Copy and paste the Abpm7.3CO bin file into it.That's all. If your connection to Morem disconnects and restarts, you did the right thing.

- - - Updated - - -

Παράθεση Αρχικό μήνυμα από notupus Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όπως το περίμενα Η έκδοση Firmware 9 και άνω διαθέτει έλεγχο υπογραφής και χρειάζεστε ειδικά μεταγλωττισμένο firmware για να υποβαθμίσετε την έκδοση. Τέτοιο υλικολογισμικό δεν είναι διαθέσιμο, οπότε μόνο η σειριακή μέθοδος αναβάθμισης θα λειτουργήσει μετά από αυτό
    I don't know Greek, neighbor. But I tried to help somehow in the other thread.You can go back to old versions by uploading FW via FTP.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος akamurat67 : 05-09-24 στις 08:48.

Downloads
    Uploads
    ISP
    Oh interesting, I didnt know that was possible, it was interesting for me the fw folder is used for ftp and possibly scp uploads. Ours have ssh open so thats what we could use to upload there. We here have found out that you can modify the bootloader bits to get successful firmware uploads from the web interface, I assume based on other samples once you go into the public firmware you dont have to do that since your bits are probably correct. What could also be viable is a version of firmware that has firmware signing disabled but itself is signed. It is possible since zyxel does provide the full source code to compile your own firmware for these devices. That forum thread I hadnt found in my research so I was just made aware of it and I will try to see what have you figured out and try porting it to this forum after testing it on our local units.

Downloads
    Uploads
    ISP
    Turknet
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από notupus Εμφάνιση μηνυμάτων
    Oh interesting, I didnt know that was possible, it was interesting for me the fw folder is used for ftp and possibly scp uploads. Ours have ssh open so thats what we could use to upload there. We here have found out that you can modify the bootloader bits to get successful firmware uploads from the web interface, I assume based on other samples once you go into the public firmware you dont have to do that since your bits are probably correct. What could also be viable is a version of firmware that has firmware signing disabled but itself is signed. It is possible since zyxel does provide the full source code to compile your own firmware for these devices. That forum thread I hadnt found in my research so I was just made aware of it and I will try to see what have you figured out and try porting it to this forum after testing it on our local units.
    Good luck Komshii
    Knowledge increases when shared. I looked here on Google when I was looking for a solution to the problem. Then when I found the solution, I registered here and wrote to share it with you. You can explain it better to Greeks in your own language. It is difficult with translation. I wish you success.

I forgot to write. Copy and paste will be made into the FW folder in the section where the Software Data and FW folders are located.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος akamurat67 : 05-09-24 στις 21:56.

Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Downloads
    Uploads
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    112640/11255 D/U
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΑΠ. ΠΑΥΛΟΣ
    Router
    pfsense & TG789vac rooted
    SNR / Attn
    15.4(dB) / 11(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από akamurat67 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Good luck Komshii
    Knowledge increases when shared. I looked here on Google when I was looking for a solution to the problem. Then when I found the solution, I registered here and wrote to share it with you. You can explain it better to Greeks in your own language. It is difficult with translation. I wish you success.
    Pro tip , YOu can you the newfangled LLMs (GPT4, ‎Gemini ,etc) to translate from your native to english or greek . Its surprizingly surprisingly acurate and keeps the "meaning" of the phrase and or any local idioms. aka does not translate word by word as google translate does

Σελ. 34 από 34 ΠρώτηΠρώτη ... 142429323334