Εμφάνιση 1-5 από 5
  1. #1
    Εγγραφή
    15-08-2006
    Περιοχή
    Ίλιον
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.249
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    2x 8192/1024
    ISP
    Wind ADSL & Nova ADSL
    DSLAM
    Wind - ΙΛΙΟΝ
    Router
    Zyxel AMG1312 /Sophos XG
    SNR / Attn
    7,1(dB) / 33,1(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Καλησπέρα στην παρέα.
    Έπεσε πρόσφατα στα χέρια μου ένα ζευγάρι από Cisco/linksys SPA 2102.
    Κατ'αρχήν να αναφέρω ότι από VOIP είμαι άσχετος. Έχω μια γενική ιδέα, αλλά από συνδεσμολογίες, πρωτόκολλα, ρυθμίσεις, τσου..

    Έχω λοιπόν κανα δυο ερωτήσεις:
    1. Απ' ότι καταλαβαίνω, αν σε μια επιχείρηση (ή και σπίτι) υπάρχει ένα VOIP κέντρο (π.χ. Asterisk) και πέρα των κλασσικών VOIP τηλεφώνων, υπάρχουν και κάποιες παλιές αναλογικές τηλεφωνικές συσκευές, μπορείς να βάλεις τον ΑΤΑ αντάπτορα ανάμεσα στο κέντρο και στην τηλεφωνική συσκευή και μπορείς μετά να χρησιμοποιήσεις και αυτή την τηλεφωνική συσκευή κανονικά. Σωστή είναι αυτή η αντίληψη;

    2. Ας υποθέσουμε ότι σε ένα σπίτι υπάρχει VDSL με Voip τηλεφωνία. Η νορμάλ συνδεσμολογία είναι ότι συνδέεις το αναλογικό τηλέφωνο κατευθείαν πάνω στη phone έξοδο του ρούτερ και δουλεύει κανονικά μιας και ότι έχει να κάνει με SIP κλπ τα έχει μέσω του παρόχου περασμένα ο ρούτερ και όλα καλά.
    Υποθέτουμε λοιπόν ότι θέλει ο χρήστης να βάλει δικό του ρούτερ/firewall. Έχει την επιλογή για pppoE pass through και κάνει την κλήση pppoE στο ρούτερ του αφήνοντας το μόντεμ του παρόχου πριν το δικό του ρούτερ για να δουλεύει η τηλεφωνία. Στην περίπτωση λοιπόν που κάνουμε bridge το μόντεμ, η τηλεφωνία δεν δουλεύει.
    Αν υποθέσουμε ότι έχουμε τα στοιχεία της τηλεφωνίας, συν το VLAN ID που χρειάζεται η τηλεφωνία του παρόχου, και φτιάχνουμε τα κατάλληλα VLAN στο δίκτυό μας, θα μπορούσαμε να έχουμε σαν bridge το μόντεμ και με τη χρήση του ATA adapter να δώσουμε τηλέφωνο σε μια αναλογική τηλεφωνική συσκευή;