Σελ. 231 από 232 ΠρώτηΠρώτη ... 211221226229230231232 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 3.451-3.465 από 3466
  1. #3451
    Εγγραφή
    12-06-2011
    Μηνύματα
    10.451
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    2X 1000/500 + 350/80
    ISP
    Ote/FiberGrid/Vodafone
    Router
    Pfsense/FsOnt/F8648/zte5G
    Ωραια ολα αυτα που λες, αλλα το δικτυο βρισκεται σε φαση εμπορικης πιλοτικης λειτουργιας. Αυτο σημαινει οτι ειναι πολυ συχνο το φαινομενο καθε φορα που ενεργοποιειται μια καμπινα να εμφανιζονται και διαφορα θεματακια με την ινα που την ταιζει. Εχει αναφερθει πολλες φορες.
    Επισης ειναι διαπιστωμενο οτι η επικοινωνια των συνεργειων των εργολαβων και του customer care δεν ειναι παντα η καλυτερη (βεβαια σε αλλους παροχους ειναι απλα ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ).
    Οταν στρωσουν αυτα, δεν χρειαζεται κιολας.
    Το να μην σε ενημερωνουν ειναι ενα πραγμα, ομως δεν ειναι κοροιδια επισης.
    Απο κει και περα, αυτο που θα επρεπε να σε ενδιαφερει περισσοτερο ειναι η λειτουργια ΜΕΤΑ την εγκατασταση. Οσο για τις υπολοιπες εταιρειες που λες, ολες μα ολες παταγαν στο ιδιο ακριβως δικτυο, αυτο του οτε, κατ επεκταση και η οποια εμπειρια ως προς την εγκατασταση δεν θα μπορουσε να διαφερει.

    Και εφοσον η πιθανοτητα ινας στη περιοχη σου ειναι αυτη και μονο, και εχεις και μια 200ρα ας ερθουν όποτε. Γιατι χαλιεσαι?

  2. #3452
    Εγγραφή
    06-03-2017
    Μηνύματα
    49
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1G/0.5G
    ISP
    ΔΕΗ myFiber
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από BorrowedTime Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επικοινωνία με ΔΕΗ στις 18/2, λεω την διευθυνση μου, μου λεει εχει διαθεσιμοτητα και κανω την αιτηση. Την ιδια μέρα ερχονται στο email τα απαραιτητα, στελνω αυτα που πρεπει και στις 19/2 λαμβάνω τηλέφωνο απο τεχνικο. Κλείνουμε ραντεβου για να τσεκαρει το χωρο στις 21/2. Ω ρε φιλε λεω αμεση στα παντα η ΔΕΗ. 21/2 Ερχονται, κοιτανε τις κωλωνες, μπαινουν στο σπιτι να δουνε πως και τι. Με ενημερώνουνοτι θελει 3-4 μερες να ενεργοποιηθει η εξωτερική εγκατασταση και μετα θα με καλεσουν για το τελευταιο σταδιο.
    Απο εκει και πέρα σιωπη. Καμια ενημέρωση, κανενα τηλέφωνο, κανενας εξοπλισμος. Καθε 2-3 μερες να καλώ εγω, να ρωτάω τι γινεται, να μου λενε ολα καλα, θα ενημερωσουμε τους τεχνικους και σε 2-3 μερες θα σας καλεσουν. Και μετά σιωπή μέχρι να ξανακαλέσω εγω. Πέρασε ετσι ολόκληρος ο Μάρτης. Αρχές Απρίλη με καλουνε οι τεχνικοι, ερχονται παλι στις 4 αν θυμαμαι καλα. Με ενημερωνουν οτι υπαρχει ενα θεμα και πρεπει να γινουν κατι εργασιες σε αλλο σημειο που επηρρεαζει και μενα και αυτο θα παρει μεχρι τις 15 του μηνα περιπου. Περιμενω να παει 15. Καμια ενημερωση και παλι. Με αυτά και αυτά τελειώνει και ο Απρίλης, περάσαμε τους 2 μήνες. προχθες τους κάλεσα και το ακυρωσα και μου ειπαν θα μου ερθει ενημερωση σε email η viber οτι ακυρώθηκε. Το οποίο μηνυμα φυσικά ποτέ δεν ήρθε.

    Μένω σε αρκετά απομονωμενο σημειο, οποτε δειχνω παντα κατανοηση αν καποια διαδικασία πάρει παραπάνω μερες απο το "κανονικο". Ολα αυτα τα χρόνια εχω πάει απο Forthnet σε HOL, σε CYTA, σε Vodafone και Cosmote, ανάλογα με την διαθεσιμοτητα στην περιοχή. Αλλά αυτο το ξεφτιλίκι, να σε εχουν γραμμενο, να σε αγνοούν και στο τελος τελος να σε κοροιδευουν μέσα στα μούτρα σου, δεν το εχω ξανασυναντήσει απο καμια εταιρεια, οχι μονο για υπηρεσίες internet αλλά για οτιδηποτε. Πλήρης αγνόηση και κοροιδια. Χίλιες φορές να μεινω με το ακριβοτερο 200αρι της αγοράς και να περιμενω την Cosmote να σκάψει σε 20 χρονια και να ερθει εδω παρά να ξαναδοκιμάσω στην ΔΕΗ. Γιατι η αρχική μου σκέψη μετα τις πρώτες καθυστερησεις ηταν να το ακυρωσω και να περιμενω κανα 6μηνο μηπως ολα αυτα ειναι παιδικες ασθενειες. Αλλά μακρια.
    Ήσουν πάρα πολύ υπομονετικός σε όλη τη διαδικασία. Ειδικά αν σκεφτείς ότι η ΔΕΗ έχει υποχρέωση να ολοκληρώνει την εγκατάσταση εντός 30 εργάσιμων ημερών από την αποδοχή της αίτησης κάτι που σημαίνει ότι από τις 2 Απριλίου και μετά ήσουν ήδη εκτός πλάνου.

    Το λιγότερο που θα έπρεπε να έχουν είναι ένα σύστημα που να παρακολουθεί ποιοι πελάτες έχουν καθυστερήσει και να επικοινωνούν μαζί τους δίνοντάς τους ένα χρονοδιάγραμμα ή έστω μια εξήγηση για την καθυστέρηση. Αυτή η παντελής έλλειψη επικοινωνίας είναι που ενοχλεί περισσότερο και δυστυχώς, φαίνεται ότι το ίδιο συνέβη και κατά τη φάση των εργασιών στη γραμμή μου.

    Αν όμως πραγματικά χρειάζεσαι την οπτική ίνα, ίσως τελικά να αξίζει η αναμονή. Το ανησυχητικό είναι ότι, αφού ακόμη δεν έχουν καν ξεκινήσει να διαφημίζουν ευρέως την υπηρεσία, αυτές οι καθυστερήσεις και η κακή επικοινωνία γεννούν ερωτήματα για το αν θα μπορέσουν να διαχειριστούν τον πραγματικό όγκο νέων πελατών όταν ξεκινήσει η κανονική ροή αιτήσεων.

  3. #3453
    Εγγραφή
    12-06-2011
    Μηνύματα
    10.451
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    2X 1000/500 + 350/80
    ISP
    Ote/FiberGrid/Vodafone
    Router
    Pfsense/FsOnt/F8648/zte5G
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από vfmu80 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το ανησυχητικό είναι ότι, αφού ακόμη δεν έχουν καν ξεκινήσει να διαφημίζουν ευρέως την υπηρεσία, αυτές οι καθυστερήσεις και η κακή επικοινωνία γεννούν ερωτήματα για το αν θα μπορέσουν να διαχειριστούν τον πραγματικό όγκο νέων πελατών όταν ξεκινήσει η κανονική ροή αιτήσεων.
    Απο που προκυπτει οτι εχει την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ? Μπορει να το υποσχεται, αλλα υπαρχει καποιο κανονιστικο πλαισιο?
    Αυτα τα πραγματα χρειαζονται χρονο για να στρωσουν, γιαυτο και η λειτουργια ειναι πιλοτικη εμπορικα. Απο την αλλη, οταν στηνεις ενα τοσο ευρυ δικτυο, σιγoυρα ανα περιοχες ενεργοποιησης θα υπαρχουν παιδικες ασθενειες οι οποιες δεν ειναι προβλεψιμες. Οταν στησεις μερικους συνδρομητες σε καθε κλαδο, οι επομενοι μπαινουν σε προβλεψιμους χρονους.

    Οποτε είτε ριχνεις μια αίτηση να υπάρχει, είτε απλα κοιτας τις κολωνες Αλλιως μπορεις να πας "αλλου". Στη τελικη ουτε προκαταβολη ζητανε ουτε σε δεσμευουν σε κατι.

  4. #3454
    Εγγραφή
    06-03-2017
    Μηνύματα
    49
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1G/0.5G
    ISP
    ΔΕΗ myFiber
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από netblues Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απο που προκυπτει οτι εχει την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ? Μπορει να το υποσχεται, αλλα υπαρχει καποιο κανονιστικο πλαισιο?
    Αυτα τα πραγματα χρειαζονται χρονο για να στρωσουν, γιαυτο και η λειτουργια ειναι πιλοτικη εμπορικα. Απο την αλλη, οταν στηνεις ενα τοσο ευρυ δικτυο, σιγoυρα ανα περιοχες ενεργοποιησης θα υπαρχουν παιδικες ασθενειες οι οποιες δεν ειναι προβλεψιμες. Οταν στησεις μερικους συνδρομητες σε καθε κλαδο, οι επομενοι μπαινουν σε προβλεψιμους χρονους.

    Οποτε είτε ριχνεις μια αίτηση να υπάρχει, είτε απλα κοιτας τις κολωνες Αλλιως μπορεις να πας "αλλου". Στη τελικη ουτε προκαταβολη ζητανε ουτε σε δεσμευουν σε κατι.
    Οι 30 εργάσιμες ημέρες αποτελούσαν μια υπόσχεση που προσέφερε η εταιρεία για να προσελκύσει νέους πελάτες. Αν από την αρχή είχε αναφερθεί ότι η ενεργοποίηση μπορεί να χρειαστεί έως και 3 μήνες, πιθανόν πολλοί να μην προχωρούσαν καν στη σύναψη συμβολαίου. Το πρόβλημα εδώ δεν είναι μόνο η καθυστέρηση, αλλά και η πλήρης έλλειψη επικοινωνίας, η οποία προκαλεί επιπλέον απογοήτευση και ενόχληση στους πελάτες.

    Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση. 

Όνομα:  Screenshot 2025-04-29 at 9.14.08 AM.png 
Εμφανίσεις:  14 
Μέγεθος:  122,0 KB 
ID: 264146
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Screenshot 2025-04-29 at 9.18.52 AM.png  


  5. #3455
    Εγγραφή
    12-06-2011
    Μηνύματα
    10.451
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    2X 1000/500 + 350/80
    ISP
    Ote/FiberGrid/Vodafone
    Router
    Pfsense/FsOnt/F8648/zte5G
    Οταν λες συναψη συμβολαιου υποννοειται και αναληψη καποιας υποχρεωσης απο πλευρας του πελάτη, κατι που δεν ισχυει μεχρι να ενεργοποιηθει η συνδεση.

    Αν το λεγαμε εκδηλωση ενδιαφεροντος και όποτε έρθει θα ηταν πιο κοντά στη πραγματικότητα της πιλοτικης εμπορικης λειτουργιας.

    Οσο για την επικοινωνια, ουτε το 10% των πελατων δεν ειναι σε θεση να αντιληφθει την πολυπλοκότητα του εγχερήματος. Αν δε αρχισαν να λενε, εχουμε αυτο το θεμα εκει κλπ, αυτο θα δημιουργουσε ακομα μεγαλυτερη συγχυση και αμφιβολια. Κραταμε τη λεξη πιλοτικο, που τα λεει ολα.

  6. #3456
    Εγγραφή
    06-03-2017
    Μηνύματα
    49
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1G/0.5G
    ISP
    ΔΕΗ myFiber
    ένα συμβόλαιο με έναν πάροχο υπηρεσιών όπως η ΔΕΗ θεωρείται δεσμευτικό από τη στιγμή που γίνει αποδεκτό από τα δύο μέρη, και όχι απαραίτητα από τη στιγμή της ενεργοποίησης της υπηρεσίας.

    Το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι η έλλειψη επικοινωνίας, η οποία αποθαρρύνει τον πελάτη. Είναι πάντα προτιμότερο να πεις ξεκάθαρα:
    «Υπάρχει τεχνικό πρόβλημα με την καλωδίωση και ενδέχεται να χρειαστούν έως και Χ ημέρες για να λυθεί»,
    παρά να αφήνεις τον πελάτη στο σκοτάδι με μια απάντηση τύπου
    «Δεν γνωρίζουμε πότε θα ενεργοποιηθεί η υπηρεσία σας».

    Όταν ένας οργανισμός όπως η ΔΕΗ, με χρόνια εμπειρίας και τεράστια υποδομή, λανσάρει μια νέα υπηρεσία σε εμπορική πιλοτική φάση, οι πελάτες δικαίως περιμένουν οργάνωση, ειλικρίνεια και υπευθυνότητα.

  7. #3457
    Εγγραφή
    10-06-2004
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.736
    Downloads
    13
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1G/0.5G
    ISP
    Cosmote
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΠΑΓΚΡΑΤΙ
    Router
    Pfsense+ UDMPro Max
    Μα για αυτο λεει πιλοτικό . Ειναι ενα μωρό που μαθαίνει να περπατάει.
    Σε αλλο ΜΕΓΑΛΟ isp 2 μηνες τωρα , μια μεταφορά fiber γραμμής σε έτοιμη ενεργή ftth του ιδίου isp , καθυστερούν.

    Υπομονή θέλει.

  8. #3458
    Εγγραφή
    05-05-2009
    Περιοχή
    Παλαιό Φάληρο
    Μηνύματα
    13.321
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    FTTH Φως το αληθ
    ISP
    OTE
    Router
    Fritz 7590
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από vfmu80 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ένα συμβόλαιο με έναν πάροχο υπηρεσιών όπως η ΔΕΗ θεωρείται δεσμευτικό από τη στιγμή που γίνει αποδεκτό από τα δύο μέρη, και όχι απαραίτητα από τη στιγμή της ενεργοποίησης της υπηρεσίας.

    Το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι η έλλειψη επικοινωνίας, η οποία αποθαρρύνει τον πελάτη. Είναι πάντα προτιμότερο να πεις ξεκάθαρα:
    «Υπάρχει τεχνικό πρόβλημα με την καλωδίωση και ενδέχεται να χρειαστούν έως και Χ ημέρες για να λυθεί»,
    παρά να αφήνεις τον πελάτη στο σκοτάδι με μια απάντηση τύπου
    «Δεν γνωρίζουμε πότε θα ενεργοποιηθεί η υπηρεσία σας».

    Όταν ένας οργανισμός όπως η ΔΕΗ, με χρόνια εμπειρίας και τεράστια υποδομή, λανσάρει μια νέα υπηρεσία σε εμπορική πιλοτική φάση, οι πελάτες δικαίως περιμένουν οργάνωση, ειλικρίνεια και υπευθυνότητα.
    Tην έχεις δει πως είναι στο ρεύμα ?
    Απλώς οι άλλοι είναι χειρότεροι

    Μην έχεις παράλογες απαιτήσεις ..
    " Ούτε λαχανικά δεν θα φόρτωνα. "

    ----
    No fm radio ?
    No headphone jack ?

    Sorry no phone.

  9. #3459
    Εγγραφή
    06-03-2017
    Μηνύματα
    49
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1G/0.5G
    ISP
    ΔΕΗ myFiber
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από dimitri_ns Εμφάνιση μηνυμάτων
    Tην έχεις δει πως είναι στο ρεύμα ?
    Απλώς οι άλλοι είναι χειρότεροι

    Μην έχεις παράλογες απαιτήσεις ..
    Αν δεν λυθούν από τώρα τα βασικά θέματα οργάνωσης και εξυπηρέτησης,
    Αν δεν υπάρξει σωστή και διαφανής επικοινωνία με τον πελάτη,
    τότε το πρόβλημα μόνο θα διογκωθεί όταν αυξηθούν οι αιτήσεις, τα αιτήματα υποστήριξης και οι τεχνικές απαιτήσεις.

    Επίσης, να προστεθεί ότι είμαι ήδη ενεργοποιημένος πελάτης και είχα παρόμοια εμπειρία όσον αφορά την επικοινωνία, τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά την ενεργοποίηση. Η επίλυση θεμάτων μπορεί να κυμαίνεται από άμεση μέχρι και μήνες αναμονής, κάτι που σαφώς μπορεί και πρέπει να βελτιωθεί. Αυτή ακριβώς είναι η ουσία της πιλοτικής εμπορικής διάθεσης: να εντοπιστούν τα σημεία που χρειάζονται βελτίωση και αυτό ακριβώς κάνουμε εδώ, με καλόπιστες παρατηρήσεις.

    Να προλάβω πιθανή ερώτηση: η περίπτωση που μου πήρε μήνες αναμονής για επίλυση αφορά αλλαγή πακέτου. Είχα ζητήσει αναβάθμιση 20/2 από 500 Mbps σε 1 Gbps και περίμενα 2 μήνες, μέχρι που τελικά το πακέτο άλλαξε πριν από λίγες μέρες...
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vfmu80 : 29-04-25 στις 11:07.

  10. #3460
    Εγγραφή
    12-06-2011
    Μηνύματα
    10.451
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    2X 1000/500 + 350/80
    ISP
    Ote/FiberGrid/Vodafone
    Router
    Pfsense/FsOnt/F8648/zte5G
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από vfmu80 Εμφάνιση μηνυμάτων
    να συμβόλαιο με έναν πάροχο υπηρεσιών όπως η ΔΕΗ
    Στπ ρευμα. Στα telecoms η Ιναλαν μπροστα της ειναι εταιριάρα.

  11. #3461
    Εγγραφή
    06-03-2017
    Μηνύματα
    49
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1G/0.5G
    ISP
    ΔΕΗ myFiber
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από netblues Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στπ ρευμα. Στα telecoms η Ιναλαν μπροστα της ειναι εταιριάρα.
    Δυστυχώς, στην περιοχή μου η Inalan δεν έχει κάλυψη, ούτε και κάποιος άλλος πάροχος, οπότε είμαι "τυχερός" που έχω έστω οπτική ίνα. Όμως σε περιοχές όπου υπάρχουν επιλογές, είναι δύσκολο να προτείνεις τη ΔΕΗ, ειδικά αφού δεν προσφέρει καν τηλεφωνία. Αναγκάστηκα να μεταφέρω τον αριθμό μου από την Cosmote στη Modulus.

  12. #3462
    Εγγραφή
    10-06-2004
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.736
    Downloads
    13
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1G/0.5G
    ISP
    Cosmote
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΠΑΓΚΡΑΤΙ
    Router
    Pfsense+ UDMPro Max
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από vfmu80 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δυστυχώς, στην περιοχή μου η Inalan δεν έχει κάλυψη, ούτε και κάποιος άλλος πάροχος, οπότε είμαι "τυχερός" που έχω έστω οπτική ίνα. Όμως σε περιοχές όπου υπάρχουν επιλογές, είναι δύσκολο να προτείνεις τη ΔΕΗ, ειδικά αφού δεν προσφέρει καν τηλεφωνία. Αναγκάστηκα να μεταφέρω τον αριθμό μου από την Cosmote στη Modulus.
    Και στην ιναλαν το ιδιο θα έκανες

  13. #3463
    Εγγραφή
    25-05-2006
    Μηνύματα
    468
    Downloads
    50
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    Cosmote
    Router
    nanoPI r2s - openwrt
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από BorrowedTime Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επικοινωνία με ΔΕΗ στις 18/2, λεω την διευθυνση μου, μου λεει εχει διαθεσιμοτητα και κανω την αιτηση. Την ιδια μέρα ερχονται στο email τα απαραιτητα, στελνω αυτα που πρεπει και στις 19/2 λαμβάνω τηλέφωνο απο τεχνικο. Κλείνουμε ραντεβου για να τσεκαρει το χωρο στις 21/2. Ω ρε φιλε λεω αμεση στα παντα η ΔΕΗ. 21/2 Ερχονται, κοιτανε τις κωλωνες, μπαινουν στο σπιτι να δουνε πως και τι. Με ενημερώνουνοτι θελει 3-4 μερες να ενεργοποιηθει η εξωτερική εγκατασταση και μετα θα με καλεσουν για το τελευταιο σταδιο.
    Απο εκει και πέρα σιωπη. Καμια ενημέρωση, κανενα τηλέφωνο, κανενας εξοπλισμος. Καθε 2-3 μερες να καλώ εγω, να ρωτάω τι γινεται, να μου λενε ολα καλα, θα ενημερωσουμε τους τεχνικους και σε 2-3 μερες θα σας καλεσουν. Και μετά σιωπή μέχρι να ξανακαλέσω εγω. Πέρασε ετσι ολόκληρος ο Μάρτης. Αρχές Απρίλη με καλουνε οι τεχνικοι, ερχονται παλι στις 4 αν θυμαμαι καλα. Με ενημερωνουν οτι υπαρχει ενα θεμα και πρεπει να γινουν κατι εργασιες σε αλλο σημειο που επηρρεαζει και μενα και αυτο θα παρει μεχρι τις 15 του μηνα περιπου. Περιμενω να παει 15. Καμια ενημερωση και παλι. Με αυτά και αυτά τελειώνει και ο Απρίλης, περάσαμε τους 2 μήνες. προχθες τους κάλεσα και το ακυρωσα και μου ειπαν θα μου ερθει ενημερωση σε email η viber οτι ακυρώθηκε. Το οποίο μηνυμα φυσικά ποτέ δεν ήρθε.

    Μένω σε αρκετά απομονωμενο σημειο, οποτε δειχνω παντα κατανοηση αν καποια διαδικασία πάρει παραπάνω μερες απο το "κανονικο". Ολα αυτα τα χρόνια εχω πάει απο Forthnet σε HOL, σε CYTA, σε Vodafone και Cosmote, ανάλογα με την διαθεσιμοτητα στην περιοχή. Αλλά αυτο το ξεφτιλίκι, να σε εχουν γραμμενο, να σε αγνοούν και στο τελος τελος να σε κοροιδευουν μέσα στα μούτρα σου, δεν το εχω ξανασυναντήσει απο καμια εταιρεια, οχι μονο για υπηρεσίες internet αλλά για οτιδηποτε. Πλήρης αγνόηση και κοροιδια. Χίλιες φορές να μεινω με το ακριβοτερο 200αρι της αγοράς και να περιμενω την Cosmote να σκάψει σε 20 χρονια και να ερθει εδω παρά να ξαναδοκιμάσω στην ΔΕΗ. Γιατι η αρχική μου σκέψη μετα τις πρώτες καθυστερησεις ηταν να το ακυρωσω και να περιμενω κανα 6μηνο μηπως ολα αυτα ειναι παιδικες ασθενειες. Αλλά μακρια.
    Το ίδιο σκηνικό κ σε μένα.

    Αίτηση αρχες Φεβρουαρίου

    Όλα καλα με λίγη καθυστέρηση μέχρι την κάθετη εγκατάσταση προ μηνός. Δεν αφήνουν router - καμπίνα ακόμη Off.

    Από κει κ πέρα σιγή. Τρία τηλέφωνα δικά μου χωρίς καμία ενημέρωση. "Ναι το σημειώνω να σας καλέσουν. Συγγνώμη έχουνε αργήσει. Δεν έχουμε κανένα χρονοδιάγρραμμα. Δεν υπάρχει επικοινωνλια με το τεχνικό τμήμα. Όταν το δούνε θα σας καλέσουνε!"

    Ακόμη περιμένω να με πάρουν τηλ για να κλείσουμε ραντεβού για να έρθει να ενεργοποιήσει το router και την υπηρεσία.

  14. #3464
    Εγγραφή
    12-06-2011
    Μηνύματα
    10.451
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    2X 1000/500 + 350/80
    ISP
    Ote/FiberGrid/Vodafone
    Router
    Pfsense/FsOnt/F8648/zte5G
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από vfmu80 Εμφάνιση μηνυμάτων
    είναι δύσκολο να προτείνεις τη ΔΕΗ, ειδικά αφού δεν προσφέρει καν τηλεφωνία.
    Γιατι? Θες να αλλαξεις παροχο ρευματος και θα σου λειψουν οι κλησεις για προσφορες? Το σταθερο ειναι υπηρεσια ειδικης χρησης που η πλειοψηφια πλεον δεν το χρειαζεται, απλα το εχει απο συνηθεια.

    Αλλα θεματακια , το συζηταμε, αλλα σταθερη τηλεφωνια? το 2025? οταν υπαρχουν εναλλακτικες?

  15. #3465
    Εγγραφή
    08-04-2016
    Μηνύματα
    2.477
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    Wind
    Να ρωτήσω αν θέλουμε να πάμε σε κάποιον voip πάροχο τον αριθμό, με σκοπό μόνο λήψη τηλεφωνίας πόσο κοστίζει ο ένας χρόνος;

Σελ. 231 από 232 ΠρώτηΠρώτη ... 211221226229230231232 ΤελευταίαΤελευταία

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας