Πάντως το Σκρουτζ έχει αρχίσει και χαλάει πολύ.
Εμφάνιση 241-246 από 246
-
11-04-25, 16:28 Απάντηση: Νέα συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus #241COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.
-
11-04-25, 17:31 Απάντηση: Νέα συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus #242
Πάντα έτσι ήταν. Αυτό δεν καταλαβαίνετε εσείς οι νέοι
Spoiler:hnesne
-
11-04-25, 19:44 Απάντηση: Νέα συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus #243
Χρειάστηκε να αλλάξω σε παραγγελία μου ένα προϊόν (λόγο λάθους βιασύνης) αλλά μου είπαν ότι "δεν μπορείς να αλλάξεις κάτι που παρήγγειλες με τιμολόγιο"...
Και παρόλο που τους είπα ότι θα ξαναέκανα παραγγελία το σωστό προιόν (το οποίο ήταν και πιο ακριβό) από το ίδιο κατάστημα
Για παραγγελίες για τις οποίες έχει γίνει έκδοση τιμολογίου βάσει νόμου δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής με αιτιολογία την υπαναχώρηση.
Κάθε αγορά με έκδοση τιμολογίου αποτελεί σύμβαση μεταξύ δύο συμβαλλόμενων με αντικείμενο την απόκτηση προϊόντων που προορίζονται για επαγγελματική και όχι προσωπική χρήση. Δεδομένου ότι ο πωλητής έχει αποστείλει το σωστό προϊόν, το οποίο δεν παρουσιάζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, η σύμβαση δεν παρέχει στον αγοραστή το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τα παραπάνω προκύπτουν από το 1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.
-
11-04-25, 20:16 Απάντηση: Νέα συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus #244
εσυ διάβασες το συγκεκριμένο άρθρο και δεν κατάλαβες; άσε τι κανουν αυτοι
λογικα αναφερονται στο παρακατω, για να σου πουν οτι δεν εισαι καταναλωτης, οπότε δεν έχεις τα προνόμια του καταναλωτή για τις εξ αποστάσεως αγορές
Άρθρο 1α
Ορισμοί
Με την επιφύλαξη ειδικότερων διατάξεων του παρόντος, νοούνται ως:
1. Καταναλωτής: κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους οι οποίοι δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.
επίσης από τη στιγμή που αφορά εμπορική χρήση ρώτα το δικηγόρο σου / το δικηγόρο της εταιρίας σου, ο οποίος είναι και πιο αρμόδιος να γνωρίζει τι προλέπει ο νόμος, για το αν ένας επαγγελματίας που αγοράζει με τιμολόγιο μπορεί να απαιτήσει επιστροφή και επιστροφή χρημάτων επειδή παράγγειλε λάθος προιον. οχι να ζητησει και αν θελει ο εμπορος να το δεχτει. να απαιτησει.
Θεωρώ ότι σοβαρές εταιρίες (πχ Πλαίσιο κλπ) αν εισαι πελατης με τιμολόγιο και πας κατι πισω εντος λιγων ημερων σφραγισμένο επειδη αλλαξες γνωμη, προφανώς μπορούν (αν θελουν) να το παρουν πίσω, δεν ειναι οτι απαγορευεται
Εδω η πολιτικη του σκρουτζ μεσω καλαθιου σκρουτζ προφανως ειναι οτι δεν επιθυμουν να εξυπηρετουν τετοια αιτηματαΤελευταία επεξεργασία από το μέλος ariadgr : 11-04-25 στις 20:25.
-
11-04-25, 21:08 Απάντηση: Νέα συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus #245
-
11-04-25, 21:21 Απάντηση: Νέα συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus #246
Bookmarks