Σελ. 17 από 17 ΠρώτηΠρώτη ... 712151617
Εμφάνιση 241-255 από 255
  1. #241
    Εγγραφή
    15-02-2024
    Περιοχή
    ΜΕΛΙΣΣΙΑ
    Ηλικία
    26
    Μηνύματα
    950
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    ΟΤΕ VDSL 100/10
    Πάντως το Σκρουτζ έχει αρχίσει και χαλάει πολύ.
    COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

  2. #242
    Εγγραφή
    11-10-2005
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    7.699
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    300M/150M
    ISP
    Vodafone - Nova
    DSLAM
    Wind - ΝΙΚΑΙΑ
    Router
    Vodafone Power Station
    Πάντα έτσι ήταν. Αυτό δεν καταλαβαίνετε εσείς οι νέοι
    Spoiler:
    hnesne

  3. #243
    Εγγραφή
    03-05-2004
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.024
    Downloads
    19
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    200/20
    ISP
    Cosmote
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΤΟΥΜΠΑΣ
    Router
    Speedport Plus 2
    Χρειάστηκε να αλλάξω σε παραγγελία μου ένα προϊόν (λόγο λάθους βιασύνης) αλλά μου είπαν ότι "δεν μπορείς να αλλάξεις κάτι που παρήγγειλες με τιμολόγιο"...
    Και παρόλο που τους είπα ότι θα ξαναέκανα παραγγελία το σωστό προιόν (το οποίο ήταν και πιο ακριβό) από το ίδιο κατάστημα

    Για παραγγελίες για τις οποίες έχει γίνει έκδοση τιμολογίου βάσει νόμου δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής με αιτιολογία την υπαναχώρηση.

    Κάθε αγορά με έκδοση τιμολογίου αποτελεί σύμβαση μεταξύ δύο συμβαλλόμενων με αντικείμενο την απόκτηση προϊόντων που προορίζονται για επαγγελματική και όχι προσωπική χρήση. Δεδομένου ότι ο πωλητής έχει αποστείλει το σωστό προϊόν, το οποίο δεν παρουσιάζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, η σύμβαση δεν παρέχει στον αγοραστή το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τα παραπάνω προκύπτουν από το 1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.
    Πράγμα που δεν καταλαβαίνω και ούτε μπορούσαν - ήξεραν να μου εξηγήσουν στο τι ακριβώς λέει αυτός ο νόμος για να προστατέψει τους καταναλωτές...

  4. #244
    Εγγραφή
    31-10-2003
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    14.231
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από slow Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πράγμα που δεν καταλαβαίνω και ούτε μπορούσαν - ήξεραν να μου εξηγήσουν στο τι ακριβώς λέει αυτός ο νόμος για να προστατέψει τους καταναλωτές...
    εσυ διάβασες το συγκεκριμένο άρθρο και δεν κατάλαβες; άσε τι κανουν αυτοι

    λογικα αναφερονται στο παρακατω, για να σου πουν οτι δεν εισαι καταναλωτης, οπότε δεν έχεις τα προνόμια του καταναλωτή για τις εξ αποστάσεως αγορές

    Άρθρο 1α
    Ορισμοί
    Με την επιφύλαξη ειδικότερων διατάξεων του παρόντος, νοούνται ως:
    1. Καταναλωτής: κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους οι οποίοι δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.



    επίσης από τη στιγμή που αφορά εμπορική χρήση ρώτα το δικηγόρο σου / το δικηγόρο της εταιρίας σου, ο οποίος είναι και πιο αρμόδιος να γνωρίζει τι προλέπει ο νόμος, για το αν ένας επαγγελματίας που αγοράζει με τιμολόγιο μπορεί να απαιτήσει επιστροφή και επιστροφή χρημάτων επειδή παράγγειλε λάθος προιον. οχι να ζητησει και αν θελει ο εμπορος να το δεχτει. να απαιτησει.

    Θεωρώ ότι σοβαρές εταιρίες (πχ Πλαίσιο κλπ) αν εισαι πελατης με τιμολόγιο και πας κατι πισω εντος λιγων ημερων σφραγισμένο επειδη αλλαξες γνωμη, προφανώς μπορούν (αν θελουν) να το παρουν πίσω, δεν ειναι οτι απαγορευεται

    Εδω η πολιτικη του σκρουτζ μεσω καλαθιου σκρουτζ προφανως ειναι οτι δεν επιθυμουν να εξυπηρετουν τετοια αιτηματα
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ariadgr : 11-04-25 στις 20:25.

  5. #245
    Εγγραφή
    03-05-2004
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.024
    Downloads
    19
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    200/20
    ISP
    Cosmote
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΤΟΥΜΠΑΣ
    Router
    Speedport Plus 2
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ariadgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εδω η πολιτικη του σκρουτζ μεσω καλαθιου σκρουτζ προφανως ειναι οτι δεν επιθυμουν να εξυπηρετουν τετοια αιτηματα
    Αυτό κατάλαβα και εγώ, για δικούς τους λόγους δεν θέλανε να εξυπηρετήσουν και απλός σου "πετάνε" τον νόμο και σου λένε έτσι είναι.
    Πως το δικαιολογούν ότι γίνεται "για την προστασία των καταναλωτών" τους ρώτησα, και δεν μπορούσαν να μου απαντήσουν...

  6. #246
    Εγγραφή
    31-10-2003
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    14.231
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από slow Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό κατάλαβα και εγώ, για δικούς τους λόγους δεν θέλανε να εξυπηρετήσουν και απλός σου "πετάνε" τον νόμο και σου λένε έτσι είναι.
    Πως το δικαιολογούν ότι γίνεται "για την προστασία των καταναλωτών" τους ρώτησα, και δεν μπορούσαν να μου απαντήσουν...
    δεν καταλαβες
    Ο
    ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 2251 ΦΕΚ 191/16.11.1994
    τον οποιο επικαλουνται
    εχει θεμα
    "Προστασία των καταναλωτών"

    Μην περιμενεις παραπανω αναλυση απο τον υπαλληλο του chat.

  7. #247
    Εγγραφή
    21-03-2010
    Μηνύματα
    1.835
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Πλέον δεν καλύπτουν καν (οι ίδιοι) εγγύηση σε αγορά 20 ημερών μέσω "καλαθιού σκρουτζ". Φορτιστής 20 ημερών, απάντηση skroutz για αλλαγή : "τράβα στην αντιπροσωπεία"

    Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση. 

Όνομα:  αντιπρο.JPG 
Εμφανίσεις:  35 
Μέγεθος:  41,6 KB 
ID: 264610

    - - - Updated - - -

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από NURSE MARIOS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάντως το Σκρουτζ έχει αρχίσει και χαλάει πολύ.
    Μέσω paypal από άγνωστο κατάστημα καλύτερη κάλυψη πια έχεις. Το Αmazon, αν και δεν συγκρίνεται η εξυπηρέτησή του σήμερα με εκείνη που είχε πριν χρόνια, πάλι παραμένει κατά πολύ καλύτερο. Το skroutz ήταν amazon από τα λιντλ, αλλά αρχίζει να γίνεται amazon από τα trashy jumbo πλέον..

  8. #248
    Εγγραφή
    14-05-2004
    Περιοχή
    GR/Crete
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    5.592
    Downloads
    25
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    OTEnet
    Router
    Siemens κάτι
    SNR / Attn
    9,1(dB) / 28(dB)
    Path Level
    Fastpath
    νομικά το κατάστημα πρέπει να παρέχει την εγγύηση

    μήπως για αυτό γράφουν "προτείνει"? μπας και τσιμπίσει κανείς?
    μήπως με κάποιο τρόπο μπορείς να διαλέξεις αυτούς?

  9. #249
    Εγγραφή
    21-03-2010
    Μηνύματα
    1.835
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από teodor_ch Εμφάνιση μηνυμάτων
    νομικά το κατάστημα πρέπει να παρέχει την εγγύηση

    μήπως για αυτό γράφουν "προτείνει"? μπας και τσιμπίσει κανείς?
    μήπως με κάποιο τρόπο μπορείς να διαλέξεις αυτούς?
    Εννοείται, δεν λέω ότι το σκρουτζ κάνει τίποτα παράνομο. Aλλά μέχρι σήμερα πολύς κόσμος το προτιμούσε ακριβως ως μεσάζοντα μεταξύ καταστήματος και πελάτη σε θέματα εγγύησης, και για την ευκολία να παίρνουν το πακέτο οι ίδιοι από το σκρουτζ για επιστροφή στο κατάστημα σε τέτοια θέματα (αρχικά έστελναν κούριερ σπίτι σου, μετά ζητούσαν να το πας μόνος σου σε acs ή σκρουτζ ποιντ). Πλέον σου λένε "σάλτα και" , τράβα στο μαγαζί, βρες την αντιπροσωπεία.

    Κάθε χρόνο και πιο περιττοί και άχρηστοι για τον καταναλωτή.

  10. #250
    Εγγραφή
    31-10-2003
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    14.231
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από marcus1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εννοείται, δεν λέω ότι το σκρουτζ κάνει τίποτα παράνομο. Aλλά μέχρι σήμερα πολύς κόσμος το προτιμούσε ακριβως ως μεσάζοντα μεταξύ καταστήματος και πελάτη σε θέματα εγγύησης, και για την ευκολία να παίρνουν το πακέτο οι ίδιοι από το σκρουτζ για επιστροφή στο κατάστημα σε τέτοια θέματα (αρχικά έστελναν κούριερ σπίτι σου, μετά ζητούσαν να το πας μόνος σου σε acs ή σκρουτζ ποιντ). Πλέον σου λένε "σάλτα και" , τράβα στο μαγαζί, βρες την αντιπροσωπεία.

    Κάθε χρόνο και πιο περιττοί και άχρηστοι για τον καταναλωτή.
    αν σε αγορα 20ημερων απορριπτει την καλυψη εντος εγγυησης μεσω καλαθιου απ το καταστημα ειναι παρανομο.
    και αντιβαινει τους δικους τους ορους!
    εξηγησε τους το με ενα μηνυμα
    αλλωστε στα χαρακτηριστικα του καλαθιου διαφημιζεται οτι καλυπτεται η εγγυηση μεσω σκρουτζ
    και καλυπτουν εκεινοι και τα μεταφορικα

    Πώς βοηθάει το Skroutz στην εγγύηση για αγορές μέσω Skroutz;

    Στις αγορές μέσω Skroutz, μπορείς να απευθυνθείς απ’ ευθείας στο Skroutz σε περίπτωση που το προϊόν που παρέλαβες είναι ελαττωματικό για να σε κατευθύνουμε στα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις.

    Αν το προϊόν εμφανίσει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα μέσα στα πρώτα 2 χρόνια από την παράδοσή του, μπορείς να καταχωρήσεις αίτημα επιστροφής απευθείας μέσω του Skroutz λογαριασμού σου επιλέγοντας “Ελαττωματικό προϊόν” στη φόρμα επιστροφής.

    Στη συνέχεια θα χρειαστεί το προϊόν να επιστραφεί στο συνεργαζόμενο κατάστημα για να εξακριβωθεί η βλάβη. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία του ελέγχου, θα σε ενημερώσουμε με το τεχνικό πόρισμα και τα επόμενα βήματα. Στο άρθρο μας "Το προϊόν εμφάνισε βλάβη, πώς να το επιστρέψω;" μπορείς να βρεις αναλυτικές οδηγίες.

  11. #251
    Εγγραφή
    11-10-2005
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    7.699
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    300M/150M
    ISP
    Vodafone - Nova
    DSLAM
    Wind - ΝΙΚΑΙΑ
    Router
    Vodafone Power Station
    Αν έκανε ένα βασικό ξεσκαρτάρισμα στα μαγαζιά που βάζει μέσα θα έλεγα πως κάτι προσφέρει. Όταν αποδεδειγμένα ξανάρχονται οι ίδιοι μαγαζάτορες που έχουν θαφτεί στο κάρβουνο (αρνητικές κριτικές) και ανοίγουν στο skroutz με άλλο όνομα και τους δέχεται μια χαρά, τι να πει κανείς. Είναι και το άλλο φαινόμενο: ίδια μαγαζιά (ίδια προϊόντα, ίδιες τιμές, ίδια διεύθυνση) τα αφήνει να έχουν 2 και 3 καταχωρήσεις με διαφορετικά ονόματα. Αλλά αυτά είναι εξόφθαλμα, το skroutz τα κάνει, οι πελάτες τα ανέχονται και φαντάζονται πως έχουν έξτρα προστασία.

    - - - Updated - - -

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ariadgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στις αγορές μέσω Skroutz, μπορείς να απευθυνθείς απ’ ευθείας στο Skroutz σε περίπτωση που το προϊόν που παρέλαβες είναι ελαττωματικό για να σε κατευθύνουμε στα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις.
    Άλλο αναλαμβάνουμε εμείς, άλλο θα σε κατευθύνουμε στα βήματα.
    hnesne

  12. #252
    Εγγραφή
    31-10-2003
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    14.231
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από jap Εμφάνιση μηνυμάτων
    Άλλο αναλαμβάνουμε εμείς, άλλο θα σε κατευθύνουμε στα βήματα.
    αναλαμβανουν εκεινοι
    διαβασε

    Για 2 χρόνια μετά την παραλαβή προϊόντος μπορείς να καταχωρήσεις αίτημα επιστροφής από την πλευρά σου επιλέγοντας “Ελαττωματικό προϊόν” στη φόρμα επιστροφής.

    Μόλις καταχωρήσεις το αίτημα επιστροφής η ομάδα του Skroutz θα το εξετάσει και με την έγκριση θα δρομολογηθεί η παραλαβή του προς επιστροφή δέματος από τη μεταφορική, με τον τρόπο που έχεις επιλέξει κατά την υποβολή του αιτήματος. Στη συνέχεια θα σταλεί για έλεγχο είτε στο κατάστημα είτε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, ανάλογα με το προϊόν.

    Ο τεχνικός έλεγχος ενός προϊόντος μπορεί να διαρκέσει έως 15 εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση που το προϊόν αποσταλεί στο εξωτερικό, ο χρόνος αυτός μπορεί να φτάσει τις 30 ημέρες. Με την ολοκλήρωση του θα λάβεις email για το πόρισμα και τα επόμενα βήματα της διαδικασίας επιστροφής.

  13. #253
    Εγγραφή
    06-08-2003
    Περιοχή
    Sofia, BG
    Μηνύματα
    3.425
    Downloads
    30
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1000/1000MBPS
    ISP
    Mtel BG
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΚΟΜΝΗΝΩΝ
    Router
    Huawei
    Path Level
    Fastpath
    Αυτό το Skroutz hub τι είναι ;
    Πήρα ένα κινητό που αποστέλλεται από το Skroutz hub σήμερα. Και αυτό γιατί και καλά έγραφε ότι τα στέλνει γρήγορα κτλ. Μέχρι στιγμής όμως τίποτα. Δεν έστειλαν τίποτα. Βέβαια επέλεξα acs αντί για Skroutz point αλλά όπως μου είπαν σήμερα θα παραλάβει η acs.

    Αλλά μάλλον δύσκολο να έχω κάποια αλλαγή στις 20:00 το βράδυ

  14. #254
    Εγγραφή
    11-10-2005
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    7.699
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    300M/150M
    ISP
    Vodafone - Nova
    DSLAM
    Wind - ΝΙΚΑΙΑ
    Router
    Vodafone Power Station
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ariadgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    αναλαμβανουν εκεινοι
    Ευτυχώς δεν μου έχει χρειαστεί Για τις λίγες αγορές από skroutz που κάνω. Όπως το διαβάζω είναι έξτρα καθυστερήσεις και απλά αναλαμβάνουν τη μεταφορά, δεν διευκρινίζει κι αν τη χρεώνουν. Η έγκριση αφορά το αίτημα επιστροφής, δεν εξετάζουν το προϊόν, ούτε αναλαμβάνουν κάποια ευθύνη. Ούτε αποφασίζουν αν είναι ελαττωματικό, ούτε κουνάνε το δαχτυλάκι τους, σε διευκολύνουν μόνο να το στείλεις στο κατάστημα, όπως στην πράξη τα περισσότερα καταστήματα διευκολύνουν να το στείλεις στην αντιπροσωπεία.
    hnesne

  15. #255
    Εγγραφή
    31-10-2003
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    14.231
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από jap Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευτυχώς δεν μου έχει χρειαστεί Για τις λίγες αγορές από skroutz που κάνω. Όπως το διαβάζω είναι έξτρα καθυστερήσεις και απλά αναλαμβάνουν τη μεταφορά, δεν διευκρινίζει κι αν τη χρεώνουν. Η έγκριση αφορά το αίτημα επιστροφής, δεν εξετάζουν το προϊόν, ούτε αναλαμβάνουν κάποια ευθύνη. Ούτε αποφασίζουν αν είναι ελαττωματικό, ούτε κουνάνε το δαχτυλάκι τους, σε διευκολύνουν μόνο να το στείλεις στο κατάστημα, όπως στην πράξη τα περισσότερα καταστήματα διευκολύνουν να το στείλεις στην αντιπροσωπεία.
    διευκρινιζει οτι αναλαμβάνουν τα μεταφορικά, που για ενα προϊον μικρής αξίας όπως ο συγκεκριμενος φορτιστής που συζητάμε, μπορεί να μην ειναι αμελητέο κόστος σε σχέση με την αξία του προϊοντος.
    αν δεν το αναλαμβαναν, θα επρεπε εσυ να πληρωσεις κουριερ (με τιμη τιμοκαταλογου του κουριερ ως ιδιωτης που εισαι) για την αποστολη στο κατ/μα
    επίσης αν το καταστημα κοροϊδευει, δεν συνεργάζεται, ή κλείσει, σε καλύπτει το skroutz (πολυ σημαντικο, ειδικά σε περιπτώσεις παραεισαγωγών που κάποιες αντιπροσωπείες δεν θέλουν να καλύψουν την εγγύηση επειδή δεν έχουν κάνει την εισαγωγή, ή όταν ο κατασκευαστής δεν διαθέτει σερβις στην Ελλάδα)

    Τι γίνεται αν το κατάστημα κλείσει ή δεν είναι πια συνεργάτης του Skroutz;

    Για τις Αγορές μέσω Skroutz, δεν χρειάζεται να ανησυχείς. Η ομάδα customer care του skroutz θα φροντίσει ώστε να βρεθεί τρόπος να εκτελεστεί σωστά η διαδικασία της εγγύησης, είτε το κατάστημα δεν είναι πια συνεργάτης μας είτε έχει σταματήσει εντελώς τη λειτουργία του.


    Ποιος πληρώνει τα μεταφορικά της επιστροφής;

    Για τις Αγορές μέσω Skroutz, όλα τα έξοδα της επιστροφής, συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών τα αναλαμβάνει το Skroutz.

    - - - Updated - - -

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από balander Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό το Skroutz hub τι είναι ;
    αποθήκη του skroutz στην οποια το καταστημα αποθηκευει τα εμπορευματα του. το skroutz αναλαμβάνει picking/packing/shipping.
    σαν το "fulfilled by amazon"

Σελ. 17 από 17 ΠρώτηΠρώτη ... 712151617

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας