Πάντως το Σκρουτζ έχει αρχίσει και χαλάει πολύ.
Εμφάνιση 241-255 από 255
-
11-04-25, 16:28 Απάντηση: Νέα συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus #241COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.
-
11-04-25, 17:31 Απάντηση: Νέα συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus #242
Πάντα έτσι ήταν. Αυτό δεν καταλαβαίνετε εσείς οι νέοι
Spoiler:hnesne
-
11-04-25, 19:44 Απάντηση: Νέα συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus #243
Χρειάστηκε να αλλάξω σε παραγγελία μου ένα προϊόν (λόγο λάθους βιασύνης) αλλά μου είπαν ότι "δεν μπορείς να αλλάξεις κάτι που παρήγγειλες με τιμολόγιο"...
Και παρόλο που τους είπα ότι θα ξαναέκανα παραγγελία το σωστό προιόν (το οποίο ήταν και πιο ακριβό) από το ίδιο κατάστημα
Για παραγγελίες για τις οποίες έχει γίνει έκδοση τιμολογίου βάσει νόμου δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής με αιτιολογία την υπαναχώρηση.
Κάθε αγορά με έκδοση τιμολογίου αποτελεί σύμβαση μεταξύ δύο συμβαλλόμενων με αντικείμενο την απόκτηση προϊόντων που προορίζονται για επαγγελματική και όχι προσωπική χρήση. Δεδομένου ότι ο πωλητής έχει αποστείλει το σωστό προϊόν, το οποίο δεν παρουσιάζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, η σύμβαση δεν παρέχει στον αγοραστή το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τα παραπάνω προκύπτουν από το 1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.
-
11-04-25, 20:16 Απάντηση: Νέα συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus #244
εσυ διάβασες το συγκεκριμένο άρθρο και δεν κατάλαβες; άσε τι κανουν αυτοι
λογικα αναφερονται στο παρακατω, για να σου πουν οτι δεν εισαι καταναλωτης, οπότε δεν έχεις τα προνόμια του καταναλωτή για τις εξ αποστάσεως αγορές
Άρθρο 1α
Ορισμοί
Με την επιφύλαξη ειδικότερων διατάξεων του παρόντος, νοούνται ως:
1. Καταναλωτής: κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους οι οποίοι δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.
επίσης από τη στιγμή που αφορά εμπορική χρήση ρώτα το δικηγόρο σου / το δικηγόρο της εταιρίας σου, ο οποίος είναι και πιο αρμόδιος να γνωρίζει τι προλέπει ο νόμος, για το αν ένας επαγγελματίας που αγοράζει με τιμολόγιο μπορεί να απαιτήσει επιστροφή και επιστροφή χρημάτων επειδή παράγγειλε λάθος προιον. οχι να ζητησει και αν θελει ο εμπορος να το δεχτει. να απαιτησει.
Θεωρώ ότι σοβαρές εταιρίες (πχ Πλαίσιο κλπ) αν εισαι πελατης με τιμολόγιο και πας κατι πισω εντος λιγων ημερων σφραγισμένο επειδη αλλαξες γνωμη, προφανώς μπορούν (αν θελουν) να το παρουν πίσω, δεν ειναι οτι απαγορευεται
Εδω η πολιτικη του σκρουτζ μεσω καλαθιου σκρουτζ προφανως ειναι οτι δεν επιθυμουν να εξυπηρετουν τετοια αιτηματαΤελευταία επεξεργασία από το μέλος ariadgr : 11-04-25 στις 20:25.
-
11-04-25, 21:08 Απάντηση: Νέα συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus #245
-
11-04-25, 21:21 Απάντηση: Νέα συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus #246
-
20-05-25, 18:25 Απάντηση: Νέα συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus #247
Πλέον δεν καλύπτουν καν (οι ίδιοι) εγγύηση σε αγορά 20 ημερών μέσω "καλαθιού σκρουτζ". Φορτιστής 20 ημερών, απάντηση skroutz για αλλαγή : "τράβα στην αντιπροσωπεία"
- - - Updated - - -
Μέσω paypal από άγνωστο κατάστημα καλύτερη κάλυψη πια έχεις. Το Αmazon, αν και δεν συγκρίνεται η εξυπηρέτησή του σήμερα με εκείνη που είχε πριν χρόνια, πάλι παραμένει κατά πολύ καλύτερο. Το skroutz ήταν amazon από τα λιντλ, αλλά αρχίζει να γίνεται amazon από τα trashy jumbo πλέον..
-
20-05-25, 18:57 Απάντηση: Νέα συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus #248
νομικά το κατάστημα πρέπει να παρέχει την εγγύηση
μήπως για αυτό γράφουν "προτείνει"? μπας και τσιμπίσει κανείς?
μήπως με κάποιο τρόπο μπορείς να διαλέξεις αυτούς?
-
20-05-25, 19:03 Απάντηση: Νέα συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus #249
Εννοείται, δεν λέω ότι το σκρουτζ κάνει τίποτα παράνομο. Aλλά μέχρι σήμερα πολύς κόσμος το προτιμούσε ακριβως ως μεσάζοντα μεταξύ καταστήματος και πελάτη σε θέματα εγγύησης, και για την ευκολία να παίρνουν το πακέτο οι ίδιοι από το σκρουτζ για επιστροφή στο κατάστημα σε τέτοια θέματα (αρχικά έστελναν κούριερ σπίτι σου, μετά ζητούσαν να το πας μόνος σου σε acs ή σκρουτζ ποιντ). Πλέον σου λένε "σάλτα και" , τράβα στο μαγαζί, βρες την αντιπροσωπεία.
Κάθε χρόνο και πιο περιττοί και άχρηστοι για τον καταναλωτή.
-
20-05-25, 19:16 Απάντηση: Νέα συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus #250
αν σε αγορα 20ημερων απορριπτει την καλυψη εντος εγγυησης μεσω καλαθιου απ το καταστημα ειναι παρανομο.
και αντιβαινει τους δικους τους ορους!
εξηγησε τους το με ενα μηνυμα
αλλωστε στα χαρακτηριστικα του καλαθιου διαφημιζεται οτι καλυπτεται η εγγυηση μεσω σκρουτζ
και καλυπτουν εκεινοι και τα μεταφορικα
Πώς βοηθάει το Skroutz στην εγγύηση για αγορές μέσω Skroutz;
Στις αγορές μέσω Skroutz, μπορείς να απευθυνθείς απ’ ευθείας στο Skroutz σε περίπτωση που το προϊόν που παρέλαβες είναι ελαττωματικό για να σε κατευθύνουμε στα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις.
Αν το προϊόν εμφανίσει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα μέσα στα πρώτα 2 χρόνια από την παράδοσή του, μπορείς να καταχωρήσεις αίτημα επιστροφής απευθείας μέσω του Skroutz λογαριασμού σου επιλέγοντας “Ελαττωματικό προϊόν” στη φόρμα επιστροφής.
Στη συνέχεια θα χρειαστεί το προϊόν να επιστραφεί στο συνεργαζόμενο κατάστημα για να εξακριβωθεί η βλάβη. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία του ελέγχου, θα σε ενημερώσουμε με το τεχνικό πόρισμα και τα επόμενα βήματα. Στο άρθρο μας "Το προϊόν εμφάνισε βλάβη, πώς να το επιστρέψω;" μπορείς να βρεις αναλυτικές οδηγίες.
-
20-05-25, 19:19 Απάντηση: Νέα συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus #251
Αν έκανε ένα βασικό ξεσκαρτάρισμα στα μαγαζιά που βάζει μέσα θα έλεγα πως κάτι προσφέρει. Όταν αποδεδειγμένα ξανάρχονται οι ίδιοι μαγαζάτορες που έχουν θαφτεί στο κάρβουνο (αρνητικές κριτικές) και ανοίγουν στο skroutz με άλλο όνομα και τους δέχεται μια χαρά, τι να πει κανείς. Είναι και το άλλο φαινόμενο: ίδια μαγαζιά (ίδια προϊόντα, ίδιες τιμές, ίδια διεύθυνση) τα αφήνει να έχουν 2 και 3 καταχωρήσεις με διαφορετικά ονόματα. Αλλά αυτά είναι εξόφθαλμα, το skroutz τα κάνει, οι πελάτες τα ανέχονται και φαντάζονται πως έχουν έξτρα προστασία.
- - - Updated - - -
Άλλο αναλαμβάνουμε εμείς, άλλο θα σε κατευθύνουμε στα βήματα.hnesne
-
20-05-25, 19:22 Απάντηση: Νέα συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus #252
αναλαμβανουν εκεινοι
διαβασε
Για 2 χρόνια μετά την παραλαβή προϊόντος μπορείς να καταχωρήσεις αίτημα επιστροφής από την πλευρά σου επιλέγοντας “Ελαττωματικό προϊόν” στη φόρμα επιστροφής.
Μόλις καταχωρήσεις το αίτημα επιστροφής η ομάδα του Skroutz θα το εξετάσει και με την έγκριση θα δρομολογηθεί η παραλαβή του προς επιστροφή δέματος από τη μεταφορική, με τον τρόπο που έχεις επιλέξει κατά την υποβολή του αιτήματος. Στη συνέχεια θα σταλεί για έλεγχο είτε στο κατάστημα είτε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, ανάλογα με το προϊόν.
Ο τεχνικός έλεγχος ενός προϊόντος μπορεί να διαρκέσει έως 15 εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση που το προϊόν αποσταλεί στο εξωτερικό, ο χρόνος αυτός μπορεί να φτάσει τις 30 ημέρες. Με την ολοκλήρωση του θα λάβεις email για το πόρισμα και τα επόμενα βήματα της διαδικασίας επιστροφής.
-
20-05-25, 19:52 Απάντηση: Νέα συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus #253
Αυτό το Skroutz hub τι είναι ;
Πήρα ένα κινητό που αποστέλλεται από το Skroutz hub σήμερα. Και αυτό γιατί και καλά έγραφε ότι τα στέλνει γρήγορα κτλ. Μέχρι στιγμής όμως τίποτα. Δεν έστειλαν τίποτα. Βέβαια επέλεξα acs αντί για Skroutz point αλλά όπως μου είπαν σήμερα θα παραλάβει η acs.
Αλλά μάλλον δύσκολο να έχω κάποια αλλαγή στις 20:00 το βράδυ
-
20-05-25, 20:09 Απάντηση: Νέα συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus #254
Ευτυχώς δεν μου έχει χρειαστεί
Για τις λίγες αγορές από skroutz που κάνω. Όπως το διαβάζω είναι έξτρα καθυστερήσεις και απλά αναλαμβάνουν τη μεταφορά, δεν διευκρινίζει κι αν τη χρεώνουν. Η έγκριση αφορά το αίτημα επιστροφής, δεν εξετάζουν το προϊόν, ούτε αναλαμβάνουν κάποια ευθύνη. Ούτε αποφασίζουν αν είναι ελαττωματικό, ούτε κουνάνε το δαχτυλάκι τους, σε διευκολύνουν μόνο να το στείλεις στο κατάστημα, όπως στην πράξη τα περισσότερα καταστήματα διευκολύνουν να το στείλεις στην αντιπροσωπεία.
hnesne
-
20-05-25, 20:34 Απάντηση: Νέα συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus #255
διευκρινιζει οτι αναλαμβάνουν τα μεταφορικά, που για ενα προϊον μικρής αξίας όπως ο συγκεκριμενος φορτιστής που συζητάμε, μπορεί να μην ειναι αμελητέο κόστος σε σχέση με την αξία του προϊοντος.
αν δεν το αναλαμβαναν, θα επρεπε εσυ να πληρωσεις κουριερ (με τιμη τιμοκαταλογου του κουριερ ως ιδιωτης που εισαι) για την αποστολη στο κατ/μα
επίσης αν το καταστημα κοροϊδευει, δεν συνεργάζεται, ή κλείσει, σε καλύπτει το skroutz (πολυ σημαντικο, ειδικά σε περιπτώσεις παραεισαγωγών που κάποιες αντιπροσωπείες δεν θέλουν να καλύψουν την εγγύηση επειδή δεν έχουν κάνει την εισαγωγή, ή όταν ο κατασκευαστής δεν διαθέτει σερβις στην Ελλάδα)
Τι γίνεται αν το κατάστημα κλείσει ή δεν είναι πια συνεργάτης του Skroutz;
Για τις Αγορές μέσω Skroutz, δεν χρειάζεται να ανησυχείς. Η ομάδα customer care του skroutz θα φροντίσει ώστε να βρεθεί τρόπος να εκτελεστεί σωστά η διαδικασία της εγγύησης, είτε το κατάστημα δεν είναι πια συνεργάτης μας είτε έχει σταματήσει εντελώς τη λειτουργία του.
Ποιος πληρώνει τα μεταφορικά της επιστροφής;
Για τις Αγορές μέσω Skroutz, όλα τα έξοδα της επιστροφής, συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών τα αναλαμβάνει το Skroutz.
- - - Updated - - -
αποθήκη του skroutz στην οποια το καταστημα αποθηκευει τα εμπορευματα του. το skroutz αναλαμβάνει picking/packing/shipping.
σαν το "fulfilled by amazon"
Bookmarks