Εμφάνιση 1-3 από 3
  1. #1
    Εγγραφή
    09-04-2009
    Περιοχή
    Παλλήνη
    Μηνύματα
    137
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    51200/5120
    ISP
    Wind
    DSLAM
    Wind - ΠΑΛΛΗΝΗ
    Router
    pfSense 2.4.4_p3
    SNR / Attn
    4.4(dB) / 14.3(dB)
    Καλησπέρα σε όλους

    Μέσα στους επόμενους μήνες πρόκειται να αλλάξουμε στα σπίτια της οικογένειας τις γραμμές από κλασσικές PSTN σε VoIP μέσω κάποιου προγράμματος Fiber από την Wind και θέλουμε να υπάρχει μια συσκευή σε κάθε δωμάτιο. Υπάρχει κάποια συσκευή που θα λειτουργεί ως κεντρικό hub για ασύρματες συσκευές που θα πέφτει πάνω της το αναλογικό που βγάζει το router του παρόχου και μετά θα παίρνουν όλες οι υπόλοιπες ασύρματα?

    Όπως καταλαβαίνετε είμαι τελείως άσχετος με το κομμάτι τηλεφωνία. Επίσης ζητάω μια τέτοια plug n' play λύση γιατί αυτό θα στηθεί στο σπίτι των γονιών μου στην Θεσσαλονίκη και εγώ μένω Αθήνα. Πρέπει να στηθεί και μετά απλά να δουλεύει γιατί αν υπέρξει πρόβλημα δεν θα μπορώ να κάνω troubleshoot.

    Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και την οποιαδηποτε βοήθεια

  2. #2
    Εγγραφή
    31-05-2007
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    4.012
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    110000/11000
    ISP
    Cosmote
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ
    Router
    Fritz!Box 7590
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Οβίδιος Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μέσα στους επόμενους μήνες πρόκειται να αλλάξουμε στα σπίτια της οικογένειας τις γραμμές από κλασσικές PSTN σε VoIP μέσω κάποιου προγράμματος Fiber από την Wind και θέλουμε να υπάρχει μια συσκευή σε κάθε δωμάτιο.
    Το cpe της wind θα βγάζει πόρτα fxs. Αν θέλεις όλα τα τηλέφωνα να λειτουργούν παράληλα/dublex,
    απλώς συνδέεις την fxs στο υπάρχον κύκλωμα.
    Ενδέχεται, αν έχεις παραπάνω από 1-2 συσκευές στα x δωμάτια το cpe να μην βγάζει ικανό ρεύμα στην fxs για να κουδουνίζουν όλα παράλληλα.
    Επίσης, καλό θα ήταν να έχεις ξεχωρίσει την καλωδίωση vdsl->cpe->fxs->εσωτερικά,