Η Google μπήκε την Παρασκευή στο στόχαστρο μιας καταγγελίας του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Εκδοτών για τις επιχειρήσεις ψηφιακής διαφήμισης, ενισχύοντας ενδεχομένως την έρευνα της επικεφαλής της αντιμονοπωλιακής επιτροπής της ΕΕ Margrethe Vestager για το θέμα.
Η Google της Alphabet Inc. πραγματοποίησε έσοδα 147 δισεκατομμυρίων δολαρίων από online διαφημίσεις το 2020, περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία στον κόσμο, με τις διαφημίσεις που περιλαμβάνουν την αναζήτηση, το YouTube και το Gmail να αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος των συνολικών πωλήσεων και κερδών της.
Περίπου το 16% των εσόδων της προήλθε από την επιχείρηση προβολής ή δικτύου της εταιρείας, στην οποία άλλες εταιρείες μέσων ενημέρωσης χρησιμοποιούν την τεχνολογία της Google για την πώληση διαφημίσεων στον ιστότοπο και τις εφαρμογές τους.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έρευνα τον Ιούνιο για το κατά πόσον η Google ευνοεί τις δικές της υπηρεσίες τεχνολογίας διαδικτυακής προβολής διαφημίσεων εις βάρος των ανταγωνιστών, των διαφημιστών και των διαδικτυακών εκδοτών. διαβάστε περισσότερα
Ο εμπορικός οργανισμός των εκδοτών, στα μέλη του οποίου περιλαμβάνονται οι Axel Springer (SPRGn.S), News UK, Conde Nast, Bonnier News και Editorial Prensa Iberica, υπέβαλε το παράπονό του στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, υποστηρίζοντας ότι η Google ασκεί διαφημιστικό έλεγχο στους εκδότες του Τύπου.
"Είναι καιρός για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να επιβάλει μέτρα στην Google που θα αλλάξουν πραγματικά τη συμπεριφορά της και όχι απλώς θα την αμφισβητήσουν", δήλωσε ο πρόεδρος του EPC Christian Van Thillo.
"Η Google έχει επιτύχει τον από άκρη σε άκρη έλεγχο της αλυσίδας αξίας της τεχνολογίας διαφημίσεων, διαθέτοντας μερίδια αγοράς που φτάνουν το 90-100% σε τμήματα της αλυσίδας τεχνολογίας διαφημίσεων", ανέφερε.
Η Vestager, η οποία έχει επιβάλει πρόστιμα στην Google άνω των 8 δισ. ευρώ (9,2 δισ. δολάρια) τα τελευταία χρόνια για αντιανταγωνιστικές πρακτικές σε τρεις περιπτώσεις, ξεκίνησε πέρυσι την έρευνα για την επιχείρηση ψηφιακής διαφήμισης της Google. διαβάστε περισσότερα
Η Google δήλωσε ότι οι εκδότες επωφελούνται από τις adtech υπηρεσίες της.
"Όταν οι εκδότες επιλέγουν να χρησιμοποιούν τις διαφημιστικές μας υπηρεσίες, διατηρούν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων και κάθε χρόνο καταβάλλουμε δισεκατομμύρια δολάρια απευθείας στους εκδοτικούς εταίρους στο διαφημιστικό μας δίκτυο", δήλωσε εκπρόσωπος της Google.
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
Πηγή : Reuters
Εμφάνιση 1-4 από 4
-
11-02-22, 18:43 Η διαφημιστική τεχνολογία της Google στοχοποιείται στην καταγγελία των Ευρωπαίων εκδοτών #1
- Εγγραφή
- 22-09-2003
- Μηνύματα
- 82.582
- Downloads
- 218
- Uploads
- 48
- Άρθρα
- 6
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- Wind
- Router
- Technicolor DGA4130
- SNR / Attn
- 6(dB) / 2.8(dB)
- Path Level
- Interleaved
-
13-02-22, 13:41 Απάντηση: Η διαφημιστική τεχνολογία της Google στοχοποιείται στην καταγγελία των Ευρωπαίων εκδοτών #2
Δεν τολμάς να Googlαρεις κάτι και για εβδομάδες βλέπεις παντού banner με διαφημίσεις σχετικών προϊόντων.
Και φυσικα μιλάμε για μια εταιρεία με ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΔΙΣ Έσοδα και μηδενικους φόρους, την ώρα που ολοι οι υπόλοιποι δίνουμε τα μισά μας εισοδήματα στο κράτος!
-
13-02-22, 14:45 Re: Απάντηση: Η διαφημιστική τεχνολογία της Google στοχοποιείται στην καταγγελία των Ευρωπαίων εκδοτών #3
Και να μην google-άρεις (πχ εγώ duckduckgo-άρω), όλο και κάποιο μικρόφωνο από android θα τσακώσει κάποιο keyword που θα ακούσει να λες (ακόμα κι αν η συσκευή σου είναι degoogled, του διπλανού-παραδιπλανού δεν θα είναι).
Απ'την άλλη βέβαια, δεν σε πολυκαίει, αν έχεις παντού adblockers, αλλά είναι μία μάστιγα της digital εποχής και πρέπει να περιοριστεί.
-
14-02-22, 13:28 Απάντηση: Re: Απάντηση: Η διαφημιστική τεχνολογία της Google στοχοποιείται στην καταγγελία των Ευρωπαίων εκδοτών #4
Ισχύει φίλε μου! τα μικροφωνα κάνουν τη δουλειά τους από μόνα τους...
Bookmarks