Δελτίο Τύπου:
Εκθετική παραμένει και για το 2022 η αύξηση της πρόσβασης των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Σύμφωνα με στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, το πρώτο πεντάμηνο του τρέχοντος έτους η αυθεντικοποίηση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet αυξήθηκε κατά 142% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021. Συγκεκριμένα, από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Μάιο του 2022 οι πολίτες αυθεντικοποιήθηκαν σε πλατφόρμες ψηφιακών υπηρεσιών χρησιμοποιώντας κωδικούς Taxisnet 154.315.749 φορές, έναντι 63.617.253 αυθεντικοποιήσεων που είχαν πραγματοποιηθεί την ίδια περίοδο του 2021.
Η αύξηση αυτή βασίζεται στη διαρκή διεύρυνση των φορέων του Δημοσίου που αυθεντικοποιούν τους πολίτες μέσω του Taxisnet. Ειδικότερα, ήδη κατά τους πέντε πρώτους μήνες του 2022, 82 πληροφοριακά συστήματα του Δημοσίου απέκτησαν τη δυνατότητα να παρέχουν ψηφιακές υπηρεσίες χρησιμοποιώντας ως διαπιστευτήρια τους κωδικούς Taxisnet. Με τον τρόπο αυτό, ο συνολικός αριθμός των φορέων (Υπουργεία, Δήμοι, Νοσοκομεία, Πανεπιστήμια κοκ) που παρέχουν πρόσβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet ανέρχεται πλέον σε 276.
Υπενθυμίζεται ότι η χρήση των κωδικών Taxisnet για την πρόσβαση των πολιτών στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες συνιστά κεντρική στρατηγική του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Ως εκ τούτου, αποτελεί διαρκή επιδίωξη η επέκταση της σχετικής δυνατότητας σε όσο το δυνατόν περισσότερους φορείς. Διευκολύνεται, έτσι, σημαντικά η καθημερινότητα των πολιτών και των επιχειρήσεων, αναβαθμίζοντας την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Κάθε προσθήκη νέου φορέα υλοποιείται με απόφαση του Υπουργού Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη και με την προβλεπόμενη έγκριση από τον Γενικό Γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Δημοσθένη Αναγνωστόπουλο.
Τα διαπιστευτήρια Taxisnet χρησιμοποιούνται με ενιαίο και απλό τρόπο σε ένα ευρύτατο φάσμα υπηρεσιών από πληθώρα φορέων του Δημοσίου. Με τον τρόπο αυτό, πολίτες και επιχειρήσεις απαλλάσσονται από την ανάγκη φυσικής παρουσίας στις διαδικασίες των φορέων, περιορίζοντας χρονοβόρες μετακινήσεις, αναμονή και άσκοπη ταλαιπωρία για τη λήψη υπηρεσιών (π.χ. έκδοση πιστοποιητικών και βεβαιώσεων, υποβολή αιτήσεων ή δηλώσεων, κλπ).
Ενδεικτικά, παραδείγματα νέων ψηφιακών υπηρεσιών, στις οποίες δόθηκε η δυνατότητα χρήσης των κωδικών Taxisnet, είναι:
- Ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την αυθεντικοποίηση των γονέων μαθητών, ώστε να συμμετέχουν σε εξετάσεις/ κλήρωση για εισαγωγή σε Πρότυπα / Πειραματικά Σχολεία.
- Ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) για πρόσβαση και εκδήλωση ενδιαφέροντος για τα σεμινάρια που οργανώνονται.
- Ηλεκτρονικές υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση πελατών του Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) αναφορικά με την υποβολή αιτημάτων ηλεκτροδότησης.
- Ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
- Ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πράσινου Ταμείου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας
- Ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, που αφορά την Διαχείριση του Μητρώου Ραδιοερασιτεχνών και των κεραιοσυστημάτων τους.
- Ηλεκτρονικές υπηρεσίες Περιφερειών
- Ηλεκτρονικές υπηρεσίες Δήμων
- Ηλεκτρονικές υπηρεσίες Μετοχικού Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων.
- Ηλεκτρονικές υπηρεσίες Επιμελητηρίων
- Ηλεκτρονικές υπηρεσίες για Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης και Αποχέτευσης για την εύκολη πληρωμή λογαριασμών μέσω διαδικτύου.
- Ηλεκτρονικές υπηρεσίες για Οργανισμούς Άθλησης και Πολιτισμού
Εμφάνιση 1-15 από 27
-
03-06-22, 18:26 Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεντάμηνο του 22 #1
- Εγγραφή
- 22-09-2003
- Μηνύματα
- 82.582
- Downloads
- 218
- Uploads
- 48
- Άρθρα
- 6
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- Wind
- Router
- Technicolor DGA4130
- SNR / Attn
- 6(dB) / 2.8(dB)
- Path Level
- Interleaved
-
03-06-22, 20:32 Απάντηση: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεντάμη #2
Δεν σημαινει ομως οτι θελει κωδικους taxis αμεσως στον λογιστη..Ελεος!!!
Στο γραφειο εχουμε κουραστει να διεκπεραιώνουμε υποθεσεις πελατων μας που χρειάζονται κωδικοι taxis ,στην πλεοψηφια τους ΔΩΡΕΑΝ (αυτο για να προλαβω κακεντρεχείς που θα πουνε οτι τα κονομαμε)Βρε ουστ......και οι 300 της Βουλης
-
03-06-22, 20:45 Απάντηση: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεντάμη #3
Λογικό να αυξάνονται οι χρήσεις όσο αυξάνονται οι προσφερόμενες υπηρεσίες.
-
03-06-22, 21:42 Απάντηση: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεντάμη #4
A γεια σου... Τα ίδια τραβάω και εγώ... Μέχρι και αίτηση για αποζημίωση από τους σεισμούς του 2020 μου είχε ζητηθεί να κάνω επειδή ο υπάλληλος του δήμου βαριόταν να την κάνει (είπε πήγαινε στον λογιστή σου). Φυσικά αρνήθηκα να την κάνω, και γιατί δεν είναι δουλειά του λογιστή αλλά και εκτός λογιστικού αντικειμένου και γνώσεων.
-
03-06-22, 21:51 Re: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεντάμηνο του #5
Καλά εννοείται πως έχουν πάρει φωτιά λογιστές, παιδιά, ανήψια και εγγόνια. Δεν νομίζω να πιστεύει κανείς ότι συγκεκριμένες ηλικίες, ασχολούνται με οτιδήποτε ηλεκτρονικό.
Όσο περισσότερο σου κλέβουν τη ζωή, τόσο σε ταΐζουν με έθνος και φυλή..
Εθνικισμός και μετανάστες
Μία τάξη, φυλετικά διαχωρισμένη
-
03-06-22, 21:59 Απάντηση: Re: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεν #6
-
03-06-22, 22:14 Απάντηση: Re: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεν #7
Αυτό δεν είναι "τίποτα". Άκου σκηνικό που έτυχε σε γνωστό μου, επίσης λογιστή. Παίρνει τηλέφωνο σε ΔΟΥ να ρωτήσει κάτι και η απάντηση που του έδωσαν ήταν "Α, αυτό είναι καινούργιο... Δεν έχουμε ακόμα ενημέρωση. Μιλήστε με τον λογιστή σας. Αυτός θα ξέρει". Μόλις είπε "Μα εγώ λογιστής είμαι για αυτό σας κάλεσα". Ε τότε του είπαν "Καλέστε μας, σε 1-2 μέρες να το ψάξουμε"
-
03-06-22, 23:10 Απάντηση: Re: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεν #8
-
03-06-22, 23:38 Απάντηση: Re: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεν #9
Με ολο το σεβασμο ο λογιστης πρεπει να ερμηνεύσει εναν νομο ή μια εγκύκλιο την ιδια στιγμη που ο καθε υπαλληλος (εφοριας ή ΕΦΚΑ ,ΙΚΑ) δεν εχει μπει ουτε στον κοπο να τον διαβασει...
Μου εχει τυχει ΠΟΛΛΕΣ φορες υπαλληλοι να εχουν αγνοια νομων και εγκυκλιων την ιδια στιγμη που εμεις πρεπει να διαβαζουμε σχεδον καθημερινα πολλους απο αυτους και να τους εφαρμοσουμε σχεδον αμεσα!!!Βρε ουστ......και οι 300 της Βουλης
-
03-06-22, 23:40 Απάντηση: Re: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεν #10
-
03-06-22, 23:47 Απάντηση: Re: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεν #11
-
04-06-22, 01:38 Απάντηση: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεντάμη #12
Αφού τα πάντα θέλουν κωδικό ταξισ...
-
04-06-22, 10:58 Re: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεντάμηνο του #13
Έπρεπε να έρθει το Capital Control για να ανακαλύψουμε το e-banking
Έπρεπε να έρθει το Covid19 για να ανακαλύψουμε της δυνατότητες του διαδικτύου.
Έπρεπε να έρθει το Covid19 για να μάθουμε να πλένουμε τα χέρια μας ποιος συχνά και να αερίζονται οι δημόσιοι χώροι.
Κτλ....
-
04-06-22, 11:40 Απάντηση: Re: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεν #14Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι, θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία. Ανδρέας Κάλβος
There is some shit, I will not eat. e.e.cummings
30 Hours per Week
-
04-06-22, 17:45 Απάντηση: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεντάμη #15
Τώρα αυτό είναι είδηση;
WOW!
Να πω πως κι εγω το πρωί που σηκώθηκα σήμερα, πήγα για κατούρημα.
Και αύριο ελπίζω πως θα καταφέρω να το ξανακάνω.
Ορίστε! "2 φορές πήγε ο Γιώργος για κατούρημα πρωί το ΣΚ".
Δεν είναι και αυτή αντίστοιχα φοβερή είδηση;
Bookmarks