Η Vodafone δοκιμάζει πιλοτικά ένα νέο σύστημα ταυτότητας διαφήμισης με την ονομασία TrustPid, το οποίο θα λειτουργεί ως μόνιμος ανιχνευτής χρηστών σε επίπεδο παρόχου υπηρεσιών διαδικτύου (ISP) κινητής τηλεφωνίας.
Το νέο σύστημα βρίσκεται σε δοκιμαστικό στάδιο στη Γερμανία και προορίζεται να είναι αδύνατο να παρακαμφθεί μέσα από τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης ιστού ή μέσω του αποκλεισμού των cookies ή της κάλυψης της διεύθυνσης IP.
Ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας σχεδιάζει να εκχωρεί ένα σταθερό αναγνωριστικό σε κάθε πελάτη και να συνδέει όλες τις δραστηριότητες του χρήστη με αυτό. Το αναγνωριστικό θα βασίζεται σε μια σειρά παραμέτρων, ώστε το σύστημα να είναι σε θέση να διατηρήσει τη μονιμότητα.
Στη συνέχεια, ο πάροχος υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας δημιουργεί ένα προσωπικό προφίλ με βάση αυτό το αναγνωριστικό και βοηθά τους διαφημιστές να προβάλλουν στοχευμένες διαφημίσεις σε κάθε πελάτη χωρίς να αποκαλύπτουν στοιχεία ταυτοποίησης.
Διατηρώντας το διαδίκτυο "ελεύθερο"
Σύμφωνα με τη Vodafone, το πρόβλημα που προκύπτει για τους συνδρομητές της στο διαδίκτυο είναι ότι τα "ελεύθερα" τμήματα του διαδικτύου απειλούνται από αυστηρότερα συστήματα αποκλεισμού των cookies και ενίσχυσης της ιδιωτικότητας.
Η Apple ήδη μπλοκάρει παντού το προεπιλεγμένο tracking, το οποίο κατέστρεψε το επιχειρηματικό μοντέλο του Facebook, ενώ και η Google αναμένεται να απενεργοποιήσει το διαφημιστικό cookie στο Chrome μέχρι το 2023.
Αυτά τα νέα μοντέλα απειλούν τη βιομηχανία στοχευμένης διαφήμισης και, σύμφωνα με τη Vodafone, ο κίνδυνος είναι να χαθεί το περιεχόμενο και οι πλατφόρμες που σήμερα υποστηρίζονται από τις διαφημίσεις.
"Οι καταναλωτές εκτιμούν την ιδέα ενός "δωρεάν" Διαδικτύου, αλλά αυτό συνοδεύεται από έναν συμβιβασμό: οι εκδότες χρειάζονται ένα βιώσιμο μοντέλο εσόδων, πράγμα που σημαίνει ότι καθίσταται απαραίτητο να προσθέσουν συνδρομητικά τοιχώματα ή να βασιστούν στη διαφήμιση για να διατηρήσουν την ελεύθερη πρόσβαση σε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας", αναφέρεται στην επεξήγηση στον ιστότοπο TrustPiD, τον οποίο διαχειρίζεται η Vodafone Sales and Services Limited.
Ο κλάδος αναζητά εναλλακτικούς τρόπους εντοπισμού και οι πάροχοι υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας είναι σε θέση να παρέχουν μια λύση που οι χρήστες πιθανόν να δυσκολεύονται να παρακάμψουν.
Ανησυχίες για την ιδιωτική ζωή
Η Vodafone εξηγεί ότι το TrustPiD θα δημιουργείται μέσω τυχαίας επιλογής και οι συνδρομητές της θα έχουν τη δυνατότητα να διαχειριστούν τη συγκατάθεσή τους σχετικά με την αποδοχή της παρακολούθησης μέσω της πύλης απορρήτου της εταιρείας.
Για πλήρεις λεπτομέρειες σχετικά με το πώς θα χρησιμοποιηθούν οι πληροφορίες που συλλέγονται και ποιος θα τις λάβει, ανατρέξτε στην πολιτική απορρήτου του TristPiD.
Ανεξάρτητα από τους ισχυρισμούς που διατυπώνονται εκεί, ωστόσο, το να έχει ο πάροχος υπηρεσιών διαδικτύου τη δυνατότητα να εκχωρεί μόνιμα αναγνωριστικά εντοπισμού είναι ανησυχητικό και δεν είναι όλοι πρόθυμοι να δεχτούν επιφανειακές διαβεβαιώσεις.
Ο Patrick Breyer, μέλος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και ακτιβιστής για τα ψηφιακά δικαιώματα, δήλωσε στο BleepingComputer τα εξής:
Οι διαδικτυακές δραστηριότητες ενός ατόμου επιτρέπουν βαθιά γνώση της (παρελθούσας και μελλοντικής) συμπεριφοράς του και καθιστούν δυνατή τη χειραγώγησή του. Αυτά τα προφίλ προσωπικότητας, τα οποία καλύπτουν ακόμη και πολιτικές απόψεις, σεξουαλικό προσανατολισμό ή ιατρικές καταστάσεις, αποτελούν κίνδυνο για την ιδιωτική ζωή αλλά και για την εθνική ασφάλεια, όπου οι αξιωματούχοι μπορούν να εκβιαστούν, καθώς και για τη δημοκρατία, όπου οι εκλογές και τα δημοψηφίσματα μπορούν να χειραγωγηθούν. Μια μοναδική ταυτότητα θα επέτρεπε την παρακολούθηση ολόκληρης της ψηφιακής μας ζωής. Αυτά τα συστήματα είναι εντελώς απαράδεκτα και οι δοκιμές πρέπει να σταματήσουν. Η δημοκρατία δεν είναι προς πώληση. - Patrick Breyer
Παρά τις αντιρρήσεις, η Vodafone προχωρά σε μια περιορισμένη δοκιμή του συστήματος TrustPiD και, σύμφωνα με το Spiegel, η Deutsche Telekom (μητρική εταιρεία της T-Mobile) σχεδιάζει επίσης να δοκιμάσει το "σούπερ-cookie".
Προς το παρόν, καμία από τις δύο δεν έχει αποκαλύψει τον αριθμό των χρηστών που συμμετέχουν στην πιλοτική φάση του TrustPiD, αλλά η Bild.de, μία από τις μεγαλύτερες ιστοσελίδες στη Γερμανία, έχει γνωστοποιήσει ότι συμμετέχει στο πρόγραμμα.
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
Πηγή : Bleeping Computer
Εμφάνιση 1-15 από 34
-
06-06-22, 11:09 Η Vodafone σχεδιάζει παρακολούθηση χρηστών σε επίπεδο πάροχου για στοχευμένες διαφημίσεις #1
- Εγγραφή
- 22-09-2003
- Μηνύματα
- 81.815
- Downloads
- 218
- Uploads
- 48
- Άρθρα
- 6
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- Wind
- Router
- Technicolor DGA4130
- SNR / Attn
- 6(dB) / 2.8(dB)
- Path Level
- Interleaved
-
06-06-22, 11:16 Απάντηση: Η Vodafone σχεδιάζει παρακολούθηση χρηστών σε επίπεδο πάροχου για στοχευμένες διαφημίσεις #2Διατηρώντας το διαδίκτυο "ελεύθερο"
Σύμφωνα με τη Vodafone, το πρόβλημα που προκύπτει για τους συνδρομητές της στο διαδίκτυο είναι ότι τα "ελεύθερα" τμήματα του διαδικτύου απειλούνται από αυστηρότερα συστήματα αποκλεισμού των cookies και ενίσχυσης της ιδιωτικότητας.
-
06-06-22, 11:16 Re: Η Vodafone σχεδιάζει παρακολούθηση χρηστών σε επίπεδο πάροχου για στοχευμένες διαφημίσεις #3
Με το ζόρι tracking ρε π$#$στη μου, από παντού.
Σιχαμένη εταιρεία, χαίρομαι που ποτέ δεν την είδα με καλό μάτι και ποτέ δεν χρησιμοποίησα τις υπηρεσίες της...
-
06-06-22, 12:09 Απάντηση: Η Vodafone σχεδιάζει παρακολούθηση χρηστών σε επίπεδο πάροχου για στοχευμένες διαφημίσεις #4
Ο μύθος λέει ότι κάποιος αγόρασε προϊόν που είδε σε ενοχλητική διαφήμιση στο κινητό του.
-
06-06-22, 12:31 Απάντηση: Η Vodafone σχεδιάζει παρακολούθηση χρηστών σε επίπεδο πάροχου για στοχευμένες διαφημίσεις #5
Η Vodafone παρακολουθούσε τον πρωθυπουργό της χώρας. Γιατί δεν «πέφτω από τα σύννεφα» με αυτή την ανακοίνωση;!
-
06-06-22, 12:35 Απάντηση: Η Vodafone σχεδιάζει παρακολούθηση χρηστών σε επίπεδο πάροχου για στοχευμένες διαφημίσεις #6
- Εγγραφή
- 22-09-2003
- Μηνύματα
- 81.815
- Downloads
- 218
- Uploads
- 48
- Άρθρα
- 6
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- Wind
- Router
- Technicolor DGA4130
- SNR / Attn
- 6(dB) / 2.8(dB)
- Path Level
- Interleaved
We'll build a fortress to keep them out and in a world gone silent I'll be your sound and if they try to hurt you I'll tear them down I'm always with you now....
I forgot that I might see, so many Beautiful things
everything that has a beginning has an end
See the mirror in your eyes-see the truth behind your lies-your lies are haunting me See the reason in your eyes-giving answer to the why- your eyes are haunting me
-
06-06-22, 12:41 Re: Απάντηση: Η Vodafone σχεδιάζει παρακολούθηση χρηστών σε επίπεδο πάροχου για στοχευμένες διαφημίσεις #7
-
06-06-22, 12:42 Απάντηση: Η Vodafone σχεδιάζει παρακολούθηση χρηστών σε επίπεδο πάροχου για στοχευμένες διαφημίσεις #8
Ιδιωτικότητα: Ένα βήμα εμπρός, ένα βήμα πίσω...
Πάλι καλά που υπάρχει και το GDPR, παρά τα όποια θέματά του.
-
06-06-22, 12:57 Απάντηση: Η Vodafone σχεδιάζει παρακολούθηση χρηστών σε επίπεδο πάροχου για στοχευμένες διαφημίσεις #9
Δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση αυτό, ειδικά από την βόδιαφον!
Σκηνικό το 2007 τότε που είχα σταθερό (σαν HOL) και κινητό σε αυτήν. Μολονότι τα είχα όλα "μη ανακοινώσιμα", κάποια στιγμή άρχισαν να με ζαλίζουν συνεργάτες μιας πρώην τράπεζας για να μου δώσουν (με το έτσι θέλω) πιστωτική κάρτα. Ωραία θα μου πείτε, μπορεί να έπαιρναν τυχαία νούμερα και να έβγαινα εγώ. Το δέχομαι, αλλά το περίεργο είναι ότι με ζητούσαν ονομαστικά τόσο στο κινητό τόσο και στο σταθερό. Επίσης με την συγκεκριμένη τράπεζα ουδεμία σχέση είχα. Επομένως κάποιος είχε πουλήσει τα στοιχεία μου. Και οι κλήσεις αυτές γινόντουσαν σε καθημερινή βάση. Φυσιικά μόλις έβλεπα το νούμερο τους το σήκωνα και το έκλεινα αμέσως μόνο και μόνο για να τους χρεώνω.. Στις αρχές τους είχα πει ότι δεν ενδιαφέρομαι και να σταματήσουν να με καλούν.Αυτοί τίποτα. Σε κάποια φάση δεν άντεξα και μόλις το σήκωσα τους άρχισα σε πολύ άγρια μπινελίκια (δεν μου αρέσει να μιλάω έτσι, αλλά αυτοί μου τα είχαν κάνει κυριολεκτικά τσουρέκια) και φυσικά έπεσαν και οι ανάλογες "απειλές" ότι έτσι και με ξανακαλέσουν έφυγα για εισαγγελέα με τον δικηγόρο μου. Έτσι σταμάτησαν. Από τότε η βοδιάφον άρχισε να μαζεύει "πόντους" ποινής"...
Επίσης ποιος ξεχνάει το σκάνδαλο με την αυτοκτονία του υπαλλήλου της. Που μάλλον τον "αυτοκτόνησαν" για να μην βγουν τίποτα άπλυτα στην φόρα.
-
06-06-22, 13:00 Απάντηση: Η Vodafone σχεδιάζει παρακολούθηση χρηστών σε επίπεδο πάροχου για στοχευμένες διαφημίσεις #10
-
06-06-22, 13:10 Απάντηση: Re: Η Vodafone σχεδιάζει παρακολούθηση χρηστών σε επίπεδο πάροχου για στοχευμένες διαφημίσεις #11
-
06-06-22, 13:12 Re: Η Vodafone σχεδιάζει παρακολούθηση χρηστών σε επίπεδο πάροχου για στοχευμένες διαφημίσεις #12
Πάλι καλά που το λένε στα ίσα.
Όσο περισσότερο σου κλέβουν τη ζωή, τόσο σε ταΐζουν με έθνος και φυλή..
Εθνικισμός και μετανάστες
Μία τάξη, φυλετικά διαχωρισμένη
-
06-06-22, 14:23 Απάντηση: Η Vodafone σχεδιάζει παρακολούθηση χρηστών σε επίπεδο πάροχου για στοχευμένες διαφημίσεις #13
Το πρόβλημα είναι το "δεν έχω κάτι να κρύψω, ας με παρακολουθούν".
-
06-06-22, 14:47 Απάντηση: Η Vodafone σχεδιάζει παρακολούθηση χρηστών σε επίπεδο πάροχου για στοχευμένες διαφημίσεις #14
-
06-06-22, 14:59 Απάντηση: Η Vodafone σχεδιάζει παρακολούθηση χρηστών σε επίπεδο πάροχου για στοχευμένες διαφημίσεις #15
Καλά η vodafone ας κάνει πρώτα κανένα διπλασιασμό ταχύτητας και μετά τα βλέπει κι αυτά
Bookmarks