Εμφάνιση 1-6 από 6
  1. #1
    Εγγραφή
    03-12-2014
    Μηνύματα
    748
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    ISP
    VODAFONE FTTH
    Ξερει μηπως κανεις πως γινεται η αλλαγη απο τους οικιακους πελατες στους εταιρικους στην Cosmote? Δηλαδη να εξηπυρετειται καποιος απο το 13818. Ειμαι ελευθερος επαγγελματιας και θα ηθελα να κανω την αλλαγη. Θυμαμαι στην μητερα μου που εχει ατομικη επιχειρηση της ζητησαν εναρξη επαγγελματος και εκκαθαριστικο. Μπορω και εγω να κανω το ιδιο? Αν ναι, μπορω να τα στειλω με email καπου για να γινει η αλλαγη απο το οικιακο πελατολογιο σε εταιρικο? Εχω 2 business συνδεσεις σταθερης και καμια στην κινητη αν παιζει ρολο. Αν δεν γινεται απομακρυσμενα δεν με πειραζει ειναι να παω σε καταστημα Γερμανος ή Cosmote απλα οτι χαρτια χρειαζονται να τα εχω μαζι να τα στειλουν και να τελειωνει.

    Ευχαριστω.

  2. #2
    Εγγραφή
    31-10-2003
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    14.244
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Δεν κάνεις για αρχή μια προσπάθεια να καλέσεις (εργασιμες ωρες) το 13818 και να ρωτήσεις αν γίνεται αυτο που σκέφτεσαι;
    Μπορεί να πάρεις πιο άμεση απάντηση, από το να περιμένεις αν έχει τύχει σε κάποιο μέλος του φόρουμ

  3. #3
    Εγγραφή
    03-12-2014
    Μηνύματα
    748
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    ISP
    VODAFONE FTTH
    Σε ευχαριστώ για την απαντηση σου ariadgr αλλα πραγματικα τι σε κανει να πιστευεις οτι δεν το εχω κανει ηδη αυτο που προτεινεις και οτι προτιμησα να ρωτησω εδω κατευθειαν?
    Καλω το 13818 το οποιο οτι και να κανω είτε βαλω τον αριθμο μου ειτε πω οτι δεν εχω και θελω νεα εταιρικη συνδεση με προωθει παντα στους υπαλληλους του 13888 (τελοσπαντων αυτους που αφορουν τους οικιακους πελατες). Μετα ρωταω αυτους εκει και μου λενε οτι εξυπηρετουμαι μονο απο το 888 αλλοι λενε και απο τα 2. Τελικα, πηγα σε καταστημα και μου ειπαν φερε εναρξη, ταυτοτητα και εκκαθαριστικο. Να δουμε τι θα γινει στο τελος....

    Ο λογος που ρωτησα εν τελει εδω ειναι εφοσον δεν λαμβανω καποια απαντηση της προκοπης απο εκει που θα επρεπε να λαβω και εφοσον υπαρχει καποιο μελος που μπορει να ειχε κανει κατι τετοιο να μου επιβεβαιωνε τι χρειαζοταν να μην ψαχνομουν ή ετρεχα 2 φορες στο καταστημα.

    Τελοσπαντων να δω τωρα τι θα κανουν και αμα ειναι θα το γραψω εδω να ξερει και αλλος τι πρεπει να κανει. Παντως οσο και να εψαξα στην σελιδα της cosmote και στο google δεν βρηκα κατι.

  4. #4
    Εγγραφή
    31-10-2003
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    14.244
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Πάντως γενικά το target group που έχουν για την εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών, δεν είναι οι ελεύθεροι επαγγελματίες με 2 συνδέσεις σταθερής και καμία σύνδεση κινητής.
    Μάλλον στοχεύουν σε μεγαλύτερους πελάτες

  5. #5
    Το avatar του μέλους sdikr
    sdikr Guest
    Για να έχεις εξυπηρέτηση απο το 13818 πρέπει να έχεις και κάποιο πρόγραμμα business, το να είσαι επαγγελματίας και να έχεις home σύνδεση δεν σημαίνει πως θα έχεις υποστήριξη απο το 13818

    Παλιότερα τα πακέτα με την σταθερή Ip κλπ ήταν μέσω του 13818, πλέον νομίζω πως αυτά τα έχουν κόψει

  6. #6
    Εγγραφή
    03-12-2014
    Μηνύματα
    748
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    ISP
    VODAFONE FTTH
    Το γραφω οτι εχω 2 συνδεσεις business. Τα business απο οτι καταλαβα εξυπηρετουνται και απο τα 2 τμηματα. Πακετα με σταθερη ip υπαρχουν

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας