Δευτέρα 17 Οκτωβρίου ενεργοποίηση σε συμβόλαιο κοσμοτε unlimited με φορητότητα αριθμού από voda.
Η διαδικασία συνηθισμένη, αρχικά φάνηκαν όλα ΟΚ. Χάθηκε το σήμα από voda, έβαλα σιμ κοσμοτε (κανονική, ΟΧΙ eSIM) και άρχισε να παίζει κανονικά. Μετά από λίγο όμως παρατηρώ ότι στα settings > phone > my number ΔΕΝ εμφανίζεται ο αριθμός μου. Τρέχω iOS 15.7. Κάνω reset network settings και reboot, δεν βοήθησε. Το αποτέλεσμα είναι βέβαια να μην γίνεται ενεργοποίηση iMessage και Facetime στον αριθμό.
Αποκει και πέρα αρχίζει ΤΟ ΧΑΟΣ με το 13888, ιστορίες που καλύτερα να μην περιγράψω…. Αυτό που απλώς συμβαίνει, μετά από άπειρα reboots κλπ, είναι ότι το δίκτυο δεν δίνει στη σιμ σωστά τον αριθμό ώστε η σιμ στη συνέχεια να το δώσει στο iPhone, άρα μένει πάντα κενό το my number που περιέγραψα παραπάνω. Δεν ήθελα να σβήσω τα πάντα στο τηλέφωνο (τελικα σβηστηκε και πουληθηκε σημερα αλλα δεν εχει καμμια σημασια αυτο) για δοκιμές αφού ήμουν ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι δεν φταίει κάτι στο υπάρχον iphone που χρησιμοποιώ, άρα….
Σε φάση απόγνωσης μετά από δυο ημέρες, βγάζω από το συρτάρι αρχαίο iphone 6s (15.7 και σε αυτό) που έχω σε αχρηστία και μετά από erase all contents and settings , δηλαδή από το μηδέν, βάζω μέσα την σιμ να δω μήπως και φταίει κάτι από την δική μου πλευρά στην αλλη συσκευη. Ξεκινάω κανονικά το σεταπ, χωρίς apple id, χωρίς τίποτα, μπαίνω στο home screen κοιτάω settings και πάλι τα ίδια. Η σιμ δεν δίνει αριθμό , το iphone δεν βλέπει τίποτα. Διαφορετικη συσκευη δηλαδή σεταρισμένη από το μηδέν. Εκεί πλέον αποκλείω 100% να φταίει κάτι από την δική μου πλευρά και συνεχίζω συνεννόηση (ο θεός να την κάνει) στο 13888.
Έχουμε φτάσει Παρασκευή και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Δεν βλέπουν κάποιο πρόβλημα από κοσμοτε.
Δοκιμάσαμε και άλλη σιμ που μου έδωσαν από κατάστημα, το πρόβλημα παραμένει. Μου φαίνεται απίθανο πάροχος επιπέδου κοσμοτε να μην γνωρίζει γιατί το κ@λοδικτυο και η κ@λοσιμ τους δεν δηλώνουν σωστά στο iOS τον αριθμό…. Τα πάντα λειτουργούν κανονικά, δέχομαι κλήσεις, μπορώ να κάνω κλήσεις, ο αριθμός μου φαίνεται κανονικά όταν κάνω κλήσεις σε άλλους και στέλνω SMS κανονικά! Αλλά iMessage και Facetime αδύνατον να παίξουν αφού μετά από 100 reboots, δυο διαφορετικες καρτες σιμ και δυο διαφορετικες apple συσκευες, το πεδίο my number παραμένει κενό…. Οι ...τεχνικοι του ΟΤΕ ακομα προσπαθουν!
![]()
Εμφάνιση 1-12 από 12
-
21-10-22, 00:47 Ιστορίες τρέλας με COSMOTE #1
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pz106r : 21-10-22 στις 02:36.
-
21-10-22, 00:58 Απάντηση: Ιστορίες τρέλας με COSMOTE #2
Ζήτα esim να δεις πως θα συμπεριφερθει
- - - Updated - - -
reset network settings να υποθεσω δοκιμασες;
- - - Updated - - -
πολύ περίεργο πρόβλημα πάντως, ούτε το έχω ακούσει, ούτε το έχω συναντήσει ποτέ
- - - Updated - - -
Δοκίμασε να καλέσεις και την Apple: 210-3009960
-
21-10-22, 02:26 Απάντηση: Ιστορίες τρέλας με COSMOTE #3
ariadgr, e-sim δεν μπορω να βαλω διοτι πουληθηκε σημερα το iPhone 13 και δεν εχω ακομα 14 στα χερια μου, αρα παιζω για μερικες μερες με το 6s που αναφερω και παραπανω.
Ειναι 100% θεμα κοσμοτε, διαβασε προσεκτικα τι γραφω αν δεν βαριεσαι. Δεν επαιζε στο 13, δεν παιζει στο 6s, σε τι να μην φταιει ο παροχος;
Δεν ειναι δυνατον να σεταρεις καθαρη συσκευη απο το μηδεν σαν να βγηκε απο το κουτι και να μην δινει η καρτα σιμ τον αριθμο στο software της συσκευης, ΔΕΝ φταιει η συσκευη ουτε το iOS 15.7 φυσικα. Θα επανελθω οταν βρεθει λυση , εως τοτε ακουω γνωμες ....γενικως.
-
21-10-22, 06:25 Απάντηση: Ιστορίες τρέλας με COSMOTE #4
Δεν θα αντεξω.. θα το πω. Αν δεν ειναι apple το δικτυο, τι περιμενεις...
Απο την αλλη, θες να πεις οτι οσοι εχουν iphone και cosmote δεν παιζει το facetime? Περιεργο, πολυ περιεργο.
Παρολα αυτα, στη θεση σου θα επαιρνα ενα φρεσκο καρτοκινητο και θα δοκιμαζα με αυτο (μιας και δεν λες αν η δευτερη καρτα που δοκιμασες ειναι με τον ιδιο αριθμο)
-
21-10-22, 10:45 Απάντηση: Ιστορίες τρέλας με COSMOTE #5
Παίρνει αριθμό η συσκευή με καρτοκινητή φυσικά. Μόνο στον αριθμό μου δεν παίρνει. Εννοείται ότι η δοκιμή με δεύτερη κάρτα σιμ ήταν επίσης στον αριθμό μου.
-
21-10-22, 11:45 Απάντηση: Ιστορίες τρέλας με COSMOTE #6
Κατι συμβαινει στο sim production. Εμπλεξες.
-
21-10-22, 12:13 Απάντηση: Ιστορίες τρέλας με COSMOTE #7
οκ, δοκιμασε οταν παρεις το 14 να παρεις την esim
Το διάβασα προσεκτικά και τα κατάλαβα όλα αυτά που γράφεις πριν σου απαντήσω
Σου κάνει κόπο να κανεις μια προσπάθεια να μιλήσεις με την apple?
Μπορεί και να μην έχουν λύση, μπορεί και να το έχουν ξανακούσει
-
21-10-22, 14:37 Απάντηση: Ιστορίες τρέλας με COSMOTE #8
Το ξερω οτι εχει μπλεξει ναι, μα ειναι αστειο αυτο που συμβαινει ΜΟΝΟ με τον αριθμο μου. Καλα ξεμπερδεματα...
Πηρα και στην apple που μου προτεινει παραπανω ο mod αλλα φυσικα με τις δοκιμες που εχω κανει ηδη δεν ειχε κατι να πουμε.
Ειναι ξεκαθαρα προβλημα δικτυου που δεν αντιστοιχει σωστα και αυτοματα την καρτα σιμ στον αριθμο, απλως εγραψα εδω αυτο το θρεντ μπας και βρεθει κανα γατονι εδω μεσα και μου εξηγησει τεχνικα γιατι μπορει να συμβαινει αυτο.
- - - Updated - - -
Εφτιαξε μονο του τωρα χωρις να πειραξω τιποτα. Ηταν καθαρα θεμα Cosmote. Κλειστε το θρεντ.
-
21-10-22, 15:07 Απάντηση: Ιστορίες τρέλας με COSMOTE #9
-
19-07-23, 04:42 Απάντηση: Ιστορίες τρέλας με COSMOTE #10
iPhone 14 pro max με κανονική κάρτα κόσμοτε...δεν έχω εδώ κ ένα μήνα facetime και iMessage...περνώ τηλ στο 13888 και λένε υπάρχει θέμα και θα τι λύσουν...εδώ και ένα μήνα....
-
19-07-23, 10:33 Απάντηση: Ιστορίες τρέλας με COSMOTE #11
-
19-07-23, 18:47 Απάντηση: Ιστορίες τρέλας με COSMOTE #12
Το πρόβλημα είχε εμφανιστεί πριν 1 μήνα περίπου στην Cosmote και λύθηκε μετά από περίπου 1 εβδομάδα.
Θα παίρνεις στο 13788 που ειναι δωρεάν.
Υποθέτω έχεις δοκιμάσει απενεργοποίηση, off & on το τηλέφωνο, ενεργοποίηση.
Επίσης μίλα με την Apple 2103009960
Από την Cosmote τι αποζημίωση έχεις αιτηθεί για την ανωτέρω ταλαιπωρία και έλλειψη παροχής υπηρεσίας;
Bookmarks