Εμφάνιση 496-510 από 575
-
29-10-23, 11:51 Απάντηση: Δυνατότητα επιλογής τερματικού εξοπλισμού από τους καταναλωτές #496
| "Anyone can build a fast CPU.
| The trick is to build a fast system."
|____________Seymour Cray...
-
30-10-23, 18:52 Απάντηση: Δυνατότητα επιλογής τερματικού εξοπλισμού από τους καταναλωτές #497
Όταν μίλαγα πριν 2-3 εβδομάδες με nova για να μου δώσουν κωδικούς voip, ένα υπάλληλος (off the record) μου είχε αναφέρει ότι θα αρχίσουν κι αυτοί να δίνουν κωδικούς στα μέσα του Νοεμβρίου.
Μου φάνηκε λίγο περίεργο το off the record και έτσι δεν το ανέφερα εδώ.
Σήμερα όμως έλαβα απάντηση από nova (μέσω ΕΕΤΤ):
αιτούμαστε παράταση δεκαπέντε (15) ημερών της προθεσμίας απάντησης, λόγω της ιδιάζουσας τεχνικής φύσης των υποθέσεων και της αναγκαίας συνδρομής διάφορων αρμοδίων τμημάτων της εταιρείας, τα οποία θα πρέπει να εισφέρουν την απαραίτητη πληροφορία από την οποία τελικά, συνδυαστικά θα προκύψει η επίλυση των εν λόγω θεμάτων
-
31-10-23, 11:07 Απάντηση: Δυνατότητα επιλογής τερματικού εξοπλισμού από τους καταναλωτές #498
Η nova καλεσε συναδελφο απο τη σχολη , που εχει VDSL 50 ή 100 (δε εχει σημασία η ταχύτητα) με απεριόριστα κι έκανε αίτημα μέσω της φόρμας για κωδικούς τηλεφωνάς
Αν δεν ήμουν μπροστά να το βάλει σε ανοιχτή δε θα το πίστευα . Του είπαν πως μπορούν να τους στείλουν επιτόπου εάν δεχτεί να αφαιρεθεί κάθε δωρεάν παροχή από το συμβόλαιο του
(απεριόριστη ομιλία , κτλ )
οταν τους ανεφερε για τη ατελή καταγγελία σύμβασης που διαβάσαμε εδω ειπαν πως οι κωδικοι δεν ειναι λογος καταγγελία σύμβασης & ουδέποτε δόθηκε αυτο ως λυση
Τι εγινε; προσπαθούν να ψαρώσουν κοσμο για να μη ασχοληθεί;Τελευταία επεξεργασία από το μέλος finos : 31-10-23 στις 14:22.
-
31-10-23, 11:30 Απάντηση: Δυνατότητα επιλογής τερματικού εξοπλισμού από τους καταναλωτές #499
Δηλαδή αν θες να έχεις δικό σου ρουτερ, και έχεις nova, και θελεις τους κωδικούς, για την τηλεφωνία, δεν θα πρέπει να έχεις απεριόριστα και δωρεάν λεπτά ομιλίας, και ότι μιλάς θα πρέπει να το πληρώνεις εξτρα + το πάγιο αυτό κατάλαβα εγώ
-
31-10-23, 11:41 Απάντηση: Δυνατότητα επιλογής τερματικού εξοπλισμού από τους καταναλωτές #500
Σε τέτοιες περιπτώσεις προτείνω να ζητήσετε ευγενικά να δοθεί γραπτή απάντηση στο έγγραφο αίτημά σας. Το ζητάω, τόσο στο αρχικό γραπτό αίτημα, όσο και στο τελεφώνημα που ενδέχεται να μου κάνουν. Απαντούν πάντα, έστω και με καθυστέρηση λίγων εβδομάδων.
Τα γραπτά αντιμετωπίζονται με μεγαλύτερη τυπικότητα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο μέλλον ως αναφορές. Με έχουν βοηθήσει πολλές φόρες.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ipo : 31-10-23 στις 14:05.
Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety
Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
"Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."
-
31-10-23, 12:01 Re: Απάντηση: Δυνατότητα επιλογής τερματικού εξοπλισμού από τους καταναλωτές #501
Εγώ είμαι ακόμα 99% πεισμένος ότι αυτό είναι το θέμα. Αν -όπως έγραψε κάποιος άλλος πιο πάνω- πήρε όντως στην Voda 2 χρόνια να ενοποιήσουνε τις γραμμές της cyta, δεν μπορώ να φανταστώ πόσο θα πάρει στη Nova. Γιατί σκέψου τώρα να δώσουν κωδικούς σε αυτούς που είναι από την μεριά wind (που πεφτουν πάνω στο tellas) και μετά απο Χ χρόνο αυτό να καταργηθεί και να γυρίσει σε Nova ή κάτι άλλο. Θα έχεις πόσους νοματαίους να παίρνουν τηλέφωνα ότι δεν παίζει το δίκτυο τους.
-
31-10-23, 12:43 Απάντηση: Δυνατότητα επιλογής τερματικού εξοπλισμού από τους καταναλωτές #502
αυτο για ακομα μια φορα αποδεικνύει οτι το θεμα δεν ειναι τεχνικο οπως βολευει καποιους να διαδίδουν για τους δικους τους λογους
(Θα προσπαθησουν να σε βγαλουν και ψευτη κιολας)
- - - Updated - - -
δυστυχώς δεν δινουν ποτε γραπτο η Νοβα γιατι μπορούν να χρησιμοποιηθούν Εχω ζητησει πολλες φορες . Παντα παίρνουν τηλεφωνο
Δεν γνωριζω τι κανουν μετα απο κατταγγελια αλλα μετα απο 27 μερες ουτε εκει εχω λαβει απαντηση γραπτος Κανεις δεν εχει λαβει απαντηση γραπτος παρα μονο ζητουν και αλλο χρονο Απαντηση στο προβλημα οχιΤελευταία επεξεργασία από το μέλος Dim80 : 31-10-23 στις 12:41.
-
31-10-23, 14:19 Απάντηση: Δυνατότητα επιλογής τερματικού εξοπλισμού από τους καταναλωτές #503
Πριν τη ενωση
o ims server της wind ηταν αν θυμαμαι καλα ο res.vobb.ims.wind.gr
και
ο ims server της nova ηταν ο sip-ims.forthnet.gr
εκαστος εδειχνε στις δικες τους IP , μαλιστα της forthnet θυμαμαι ηταν και προσβασιμος (μαλλον ανεπισημα ... κατι θα τους ξεφυγε) απο το internet
τους ειχα κοιταξει σχετικα προσφατα . Οταν τους χτυπουσα με DNS nova , κι οι 2 έδειχναν ενα Cname σε καποιο domain *.wind.gr το οποιο μου θυμησε πολυ loadBalancing συστημα οποτε οπως κι στο tr069 που δειχνει στον ιδιο server (το nokia HDM της wind) ετσι πιστευω καναν κι στο τηλεφωνο .
Προφανως και το ζητησαμε . αλλα οτι εμπειρια εχω απο ολα τα χρονια που μπλεχτικα με τα της wind μου λεει πως δε θα λαβω τιποτα ...
Φτου γμτο δε μας ηρθε να πουμε κατι στο στιλ "φανταζομαι με τη καταληλη μειωση του παγιου" ... δε πειραζει , next time
-
31-10-23, 14:26 Απάντηση: Δυνατότητα επιλογής τερματικού εξοπλισμού από τους καταναλωτές #504
Με δεδομένο ότι έχει γίνει ευγενικά και καλοπροαίρετα η πρώτη κίνηση αιτήματος προς τον πάροχο και έχεις αναμείνει μερικές εβδομάδες για απάντηση, μπορείς μετά να το κλιμακώσεις προς το αρμόδιο ρυθμιστικό όργανο, την ΕΕΤΤ. Φυσικά εξηγείς στην ΕΕΤΤ ότι έχεις κάνει τα πρώτα βήματα επικοινωνίας με τον πάροχο, αλλά απέβησαν άκαρπα.
Τονίζω ότι έχει σημασία να προσπαθούμε να λύνουμε τα θέματα εγγράφως, πρώτα με επικοινωνία με τον πάροχο. Η κλιμάκωση προς τα θεσμικά όργανα, είναι το τελευταίο εργαλείο που πρέπει να χρησιμοποιήσουμε, εάν χρειαστεί. Όσες φορές έχω ζητήσει την αρωγή της ΕΕΤΤ, ήταν αποτελεσματικότατη, γι' αυτό προσπαθώ να μην απαξιώσω τη λειτουργία της με απλά θέματα που επιλύονται με μερικά e-mail.Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety
Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
"Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."
-
31-10-23, 14:34 Απάντηση: Δυνατότητα επιλογής τερματικού εξοπλισμού από τους καταναλωτές #505
Εμένα ρε παιδιά πάντως, το να σου πουν ότι "αν θες κωδικούς τηλεφωνίας θα σου κόψουμε όλα τα δωρεάν του πακέτου" μου ακούγεται σαν τη μεγαλύτερη παπάτζα που ξεστόμισε υπάλληλος στην ιστορία του CS..
Βεβαια ποτέ μη λες ποτέ, αλλά σε κάθε περίπτωση νομίζω ότι τέτοιο σενάριο ΔΕΝ παίζει..Από το 2014 VDSL περιμένω...
2022/Q2: Για το Q1 είμαι σίγουρος.. για το 2023, από την άλλη, καθόλου..1216-424 1216 ΙΛΙΟΝ 424 FTTH-GPON 2023/Q1
2024/Q2 update: Επιτέλους ξεκίνησαν το σκάψιμο... Να δούμε σε ποιο Q θα υπάρξει διαθεσιμότητα ...
update2: Υποτιθέμενη διαθεσιμότητα από 29/05/2024...λες;
-
31-10-23, 14:46 Απάντηση: Δυνατότητα επιλογής τερματικού εξοπλισμού από τους καταναλωτές #506
εγω θα δεχομουν. Δεν κανω κλησεις απο σταθερο
-
31-10-23, 14:56 Απάντηση: Δυνατότητα επιλογής τερματικού εξοπλισμού από τους καταναλωτές #507
Κατά την προσωπική μου γνώμη (πάντα):
Αν έβγαζαν πακέτο μόνο για ίντερνετ χωρίς δωρεαν κλήσεις κλπ με χαμηλότερο κόστος, ΟΚ, να το πάρει κάποιος που δεν χρειάζεται τηλεφωνία. (και κατ' επεκταση μάλλον χ$στηκε και για τους κωδικούς, σιγά μην τους θέλει μόνο για να τον καλούν)
Αλλά στο έτσι, να σου πουν δηλαδή ότι αν θες κωδικούς θα σου χρεώνουμε τις κλήσεις, δεν παίζει.. κάποιος ξεστόμισε ότι του κατέβασε εκείνη τη στιγμή για να ξεφορτωθεί την κλήση.
Απλά ακόμη δεν είναι έτοιμοι να υποστηρίξουν το κομμάτι του πελατολογίου που θέλει κωδικούς τηλεφωνίας. Κακώς φυσικά γιατί είχε ανακοινωθεί εδώ και μήνες η αλλαγή, αλλά μάλλον το παραμέρισαν πιστεύοντας ότι είναι μια οδηγία που - όπως πολ΄λες άλλες - θα πάρει αναβολή, οπότε τώρα εκτέθηκαν. Άλλη λογική εξήγηση δεν μπορώ να βρω..Από το 2014 VDSL περιμένω...
2022/Q2: Για το Q1 είμαι σίγουρος.. για το 2023, από την άλλη, καθόλου..1216-424 1216 ΙΛΙΟΝ 424 FTTH-GPON 2023/Q1
2024/Q2 update: Επιτέλους ξεκίνησαν το σκάψιμο... Να δούμε σε ποιο Q θα υπάρξει διαθεσιμότητα ...
update2: Υποτιθέμενη διαθεσιμότητα από 29/05/2024...λες;
-
31-10-23, 15:12 Απάντηση: Δυνατότητα επιλογής τερματικού εξοπλισμού από τους καταναλωτές #508
-
31-10-23, 15:22 Απάντηση: Δυνατότητα επιλογής τερματικού εξοπλισμού από τους καταναλωτές #509
-
31-10-23, 15:24 Απάντηση: Δυνατότητα επιλογής τερματικού εξοπλισμού από τους καταναλωτές #510
Δεν γινονται αυτα τα πραγματα. Προυποθέτει αλλαγή της σύμβασης σε βασικούς όρους.
Και για τους παροχους αυτό σημαινει νέο πρόγραμμα. Δεν κανουν custom συμβολαια σε ιδιωτες/μικρες επιχειρησεις.
Οι κλησεις καταγραφονται αλλα ειναι διαθέσιμες μόνο κατά την κριση του παρόχου.
Bookmarks