Εμφάνιση 16-30 από 55
-
30-08-23, 12:22 Απάντηση: Vodafone: Αλλαγή όρων σταθερής #16
-
30-08-23, 12:30 Απάντηση: Vodafone: Αλλαγή όρων σταθερής #17
Από την στιγμή που η Vodafone δεχτεί ότι ο εξοπλισμός που αγόρασες να βάλεις στην γραμμή της είναι κατάλληλος,
με κάποιον τρόπο θα στον υποστηρίξει πλήρως.
Δεν είναι δυνατόν να σε αφήσει χωρίς τηλ.
-
30-08-23, 12:31 Απάντηση: Vodafone: Αλλαγή όρων σταθερής #18
Για τον ίδιο λόγο που υπάρχει όρος σύμφωνα με τον οποίο θα πρέπει να έχουν εκ του σύνεγγυς πρόσβαση στον ίδιο το χώρο που βρίσκεται το ρούτερ. Για την αποποίηση ευθύνης σε κάθε αντίθετη περίπτωση.
7.9. Ο Πελάτης υποχρεούται, εφόσον απαιτείται και κατόπιν συνεννόησης με την Εταιρεία, να επιτρέπει την είσοδο εξουσιοδοτημένων εκπροσώπων της Εταιρείας στον χώρο του εν γένει, καθώς και την πρόσβαση στο εγκατεστημένο σε αυτόν ηλεκτρικό και τηλεπικοινωνιακό δίκτυο, προκειμένου να υλοποιηθούν εργασίες εγκατάστασης, συντήρησης ή επισκευής του Τηλεπικοινωνιακού Δικτύου ή του Τηλεπικοινωνιακού Εξοπλισμού που του παρέδωσε η Εταιρεία, καθώς και οποιεσδήποτε άλλες αναγκαίες ενέργειες για την ορθή εκτέλεση της Σύμβασης.
7.10. Για τη διασφάλιση της αναφερόμενης στην προηγούμενη παράγραφο πρόσβασης, ο Πελάτης, ως έχων την ευθύνη έναντι της Εταιρείας, οφείλει να έχει εξασφαλίσει εκ των προτέρων την τυχόν απαραίτητη συναίνεση τρίτων προσώπων, σε περίπτωση που έχουν δικαίωμα να αρνηθούν την εκτέλεση των ανωτέρω εργασιών στον χώρο του Πελάτη ή σε κοινόχρηστο χώρο.
Κι όταν σου λέει
Όλως ενδεικτικώς...προκειμένου να ελέγχει τις μετρήσεις και τα στατιστικά αυτού, να ενημερώνει το λογισμικό (firmware) αυτού κ.λπ
Τυπικής σημασίας όρος είναι, όπως αρκετοί άλλοι στο συμβόλαιο.
-
30-08-23, 12:35 Απάντηση: Vodafone: Αλλαγή όρων σταθερής #19
Δεν είναι τόσο ανέφικτο. Αν πουν πχ ότι υποστηρίζουν 10 μοντέλα third party modem/routers, μπορούν άνετα να τα ρυθμίζουν και αναβαθμίζουν αυτόματα με TR069.
Το σύνολο όλων των modem/router που κυκλοφορούν στην αγορά, συμφωνώ απόλυτα ότι δεν μπορούν να το αναβαθμίζουν/υποστηρίζουν απομακρυσμένα.
-
30-08-23, 12:39 Απάντηση: Vodafone: Αλλαγή όρων σταθερής #20
Το οποίο προϋποθέτει σετάρισμα του TR069.
Παρ'ολα αυτά, στα Fritz που ήδη υποστηρίζονται στη Vodafone δε ζητείται κανένα σετάρισμα του TR069,
και απεναντίας μια χαρά τραβάνε κωδικούς αυτόματα ακόμα και για VoIP.
Τυπικής σημασίας όροι χωρίς πρακτικό αντίκρυσμα παρά μόνο για νομικές διευθετήσεις
όπως κι αλλοι που θα μπορούσα να παραθέσω από τη σύμβαση.
Όσο για αυτό που λες παραπάνω ότι
Δεν βλέπω πουθενά στους νέους όρους της Vodafone να λέει ότι θα δίνει οδηγίες και ρυθμίσεις για να βάλει κάποιος εντελώς δικό του εξοπλισμό για το voip.
-
30-08-23, 14:02 Απάντηση: Vodafone: Αλλαγή όρων σταθερής #21
Εγώ μενω στο
«3.2. ...Σε περίπτωση καταγγελίας της Σύμβασης, ο Πελάτης δύναται να λάβει πληροφορίες σχετικά με το ξεκλείδωμα του Τηλεπικοινωνιακού Εξοπλισμού που έχει λάβει από την Εταιρεία καλώντας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών»
Άραγε περιλαμβάνεται και το Vodafone TV box που τώρα πληρώνουμε 60€ και μετά τη κατάργηση της υπηρεσίας είναι αχρηστο, δεν κάνει κάτι και δεν συνδέεται σε συνδρομή άλλου/ νέα δική μας;
-
30-08-23, 15:51 Re: Απάντηση: Vodafone: Αλλαγή όρων σταθερής #22
Χμμ πιο ενδιαφέρον είναι το διάβασμα του 3.2!
Λέει οτι για το ξεκλείδωμα ο πελάτης δύναται να λάβει πληροφορίες καλώντας Αν έλεγε επικοινωνώντας θα μπορούσε κάποιος εφόσον η εξυπηρέτηση πελατών δεν τον εξυπηρετεί τηλεφωνικά, να επικοινωνήσει μέσω φόρμας έχοντας αρχείο επικοινωνίας που θα ήταν αποδεικτικό για καταγγελία στην ΕΕΕΤ
-
30-08-23, 15:53 Απάντηση: Vodafone: Αλλαγή όρων σταθερής #23
Καλά φαντάζομαι ότι εννοούν κάθε μέσο επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση..
-
30-08-23, 16:45 Απάντηση: Vodafone: Αλλαγή όρων σταθερής #24
-
31-08-23, 11:05 Απάντηση: Vodafone: Αλλαγή όρων σταθερής #25
-
31-08-23, 11:13 Απάντηση: Vodafone: Αλλαγή όρων σταθερής #26
Η δική σου περίπτωση όμως δεν αναιρεί τις αναφορές των υπολοίπων,
για χίλιους δυο λόγους μπορεί να έχει σχετική αξία.
Οι αναφορές των υπολοίπων όμως επιβεβαιώνουν
πως η υλοποίηση υπάρχει και λειτουργεί ήδη στη Vodafone.
Αν το θέμα όπως λες και εσύ είναι
H τηλεφωνια στη vodafone απαιτει το vlan 837 με dhcp. Αυτο στη wan port. (και οχι στην xdsl οπου ξερουμε οτι δουλευει παραδοσιακα το profile vodafone δεν υποστηριζει wan ethernet, αλλα μονο xdsl)
Το μεγάλο βήμα που ήταν να τραβάνε αυτόματα στοιχεία από το server έχει λυθεί.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος antonis_ : 31-08-23 στις 11:19.
-
31-08-23, 11:17 Απάντηση: Vodafone: Αλλαγή όρων σταθερής #27
Και εκεί πάλι Vodafone κανει το θαύμα τους. πήρα χθες τηλέφωνο μιλούσα 1 h μαζί τους ο ένας υπάλληλος λέει ότι θα παίρνετε τηλέφωνο και θα σας δίνουμε τους κωδικούς με έναν άλλον συνάδελφο που μίλησα μου ειπε δεν υπάρχει περίπτωση να σας δίνουμε κωδικούς. Τεχνικό δεν βρήκαν ποτέ τα παιδιά Της υποστήριξης για να ρωτήσουν άρα περιμένουμε και βλέπουμε
-
31-08-23, 12:41 Απάντηση: Vodafone: Αλλαγή όρων σταθερής #28
Παιδιά και στον OTE δεν δουλεύει πάντα 100% το αυτόματο σύστημα για το VoIP..
Μπορεί να τυχαίνει κάποιος λόγος.
Ακόμη έχουμε 1 μήνα να ενημερωθούν όλοι στην Vodafone τι θα γίνεται!
-
31-08-23, 13:26 Απάντηση: Vodafone: Αλλαγή όρων σταθερής #29
Καλά δε νομίζω ούτε ότι υπάρχει αμφιβολία για το ότι από τον Οκτώβριο αλλάζει η πολιτική επί των εξοπλισμών,
ούτε πως θα υπάρξουν υλοποιήσεις της νέας πολιτικής αναλόγως του ρούτερ,
ούτε και πως υπάρχει συμβατότητα των Fritz ήδη τη στιγμή που μιλάμε.
Τώρα αν κατά περίπτωση υπάρχουν δυσλειτουργίες,
πιστεύω είναι θέμα πολυπαραγοντικό και αργά ή γρήγορα θα λυθούν σε μεγάλο βαθμό.
Κι επειδή δε χρειάζεται να αναλωθούμε στην περιπτωσιολογία
ας σταθούμε λίγο σε κάποια σημεία που προσπεράσαμε.
3.2. ...Σε περίπτωση καταγγελίας της Σύμβασης, ο Πελάτης δύναται να λάβει πληροφορίες σχετικά με το ξεκλείδωμα του Τηλεπικοινωνιακού Εξοπλισμού που έχει λάβει από την Εταιρεία καλώντας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια του Πελάτη να αγοράσει από την Εταιρεία ή από τρίτον τον απαραίτητο Τηλεπικοινωνιακό Εξοπλισμό
ο Τηλεπικοινωνιακός Εξοπλισμός, που ο Πελάτης θα προμηθευτεί από οιονδήποτε τρίτο, θα κυκλοφορεί νόμιμα στην αγορά και θα είναι απολύτως κατάλληλος για την παρεχόμενη σύνδεση κατά τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας.
Επίσης γίνεται λόγος για την κείμενη νομοθεσία και την αγορά.
4.2. Σε περίπτωση που ο Πελάτης, κατά την κρίση του, επιλέξει να προμηθευτεί Τηλεπικοινωνιακό Εξοπλισμό από οιονδήποτε τρίτο, και ο εν λόγω εξοπλισμός δεν είναι ο προτεινόμενος από την Εταιρεία ή δεν είναι συμβατός με το δίκτυο της Εταιρείας...
Αλλά επίσης κάνει λόγο και για προτεινόμενο εξοπλισμό τρίτων, που σημαίνει ότι εκτός από τεχνικές προδιαγραφές υπάρχει ενδεχόμενο να ανακοινωθεί και λίστα εξοπλισμών.
7.17. Σε περίπτωση που η Εταιρεία παρέχει στον Πελάτη υπηρεσίες φωνής μέσω διαδικτύου ή πρωτοκόλλου ΙΡ με δρομολόγηση της κλήσης και μέσω διαδικτύου και για τις εν λόγω υπηρεσίες εκχωρεί στον Πελάτη γεωγραφικούς αριθμούς ή πραγματοποιείται εν γένει χρήση γεωγραφικών αριθμών κατά την εκτέλεση της παρούσης συμβάσεως, ρητώς συμφωνείται και γίνεται αποδεκτό από τον Πελάτη πως δεν επιτρέπεται να πραγματοποιεί μόνιμη χρήση των εν λόγω γεωγραφικών αριθμών εκτός των ορίων της γεωγραφικής περιοχής για την οποία εκχωρούνται οι συγκεκριμένοι γεωγραφικοί αριθμοί.12.4. Σε περίπτωση χρήσης του Τηλεπικοινωνιακού Εξοπλισμού σε διαφορετικό σημείο από αυτό που έχει δηλώσει ο Πελάτης ως μόνιμη εγκατάσταση στην αίτησή του, η Εταιρεία δεν εγγυάται τη σωστή δρομολόγηση των κλήσεων προς Σύντομους Κωδικούς συμπεριλαμβανομένων των κωδικών έκτακτης ανάγκης ή/και την ορθή ενημέρωση της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας μετά από σχετικό αίτημά της με την ορθή διεύθυνση σε περίπτωση κλήσης προς το 112.
Η μόνιμη χρήση εκτός της δηλωμένης διεύθυνσης εντος της γεωγραφικής περιοχής
ή
η περιστασιακή χρήση εκτός της γεωγραφικής περιοχής
υπήρξε ποτέ ή θα υπάρξει περίπτωση να επιτρέπεται
έστω και με αποποίηση ευθύνης της εταιρείας;
-
31-08-23, 13:34 Απάντηση: Vodafone: Αλλαγή όρων σταθερής #30
Αυτό που έγραψα και ξανατονίζω είναι ότι όταν είσαι από adsl/vdsl δεν υπάρχει κανένα θέμα το έχουμε δοκιμάσει και δουλεύει πάντα,τα τραβάει αυτόματα με το προφίλ της Βόντα!! Οταν είσαι από οπτική ίνα Vodafone me to Fritzbox 7530 ,όχι !!! Μπορεί να λυθεί πάρα πολύ εύκολα με ένα μελλοντικό Firmware update της AVM. Όπως και να έχει πάντως από τον Οκτώβριο θα αλλάξουν πολλά πράγματα από ότι μου είπαν και τα παιδιά από την Vodafone
Bookmarks