Εμφάνιση 1-4 από 4
  1. #1
    Exclamation
    Ο τίτλος είναι αντιγραφή από την wikipedia και θα δικαιολογήσω τον λόγο.
    Καλησπέρα μπορεί να κουραστούν οι περισσότεροι αλλά θέλω την γνώμη όσων έχουν την αντοχή να διαβάσουν το κατεβατό μου.
    Η υπηρεσία για την οποία θα γράψω αφορά εταιρεία που είναι συνδρομητης από την εποχή της forthnet σχεδόν 20 χρόνια στον ίδιο πάροχο.
    Από το 2017 περίπου είχε double play business ή triple με 50αρα γραμμή , παρότι η περιοχή δεν υποστήριζε αυτή την υπηρεσία.
    Τέλη απρίλη του 2023 αποφασίστηκε η μετατροπή της συγκεκριμένης γραμμής σε 200αρα οπτικής και 3 κανάλια φωνής. Καπου αρχίσανε όλα ,21 απρίλη για την ακρίβεια δόθηκε από μεριάς μας το τελικό οκ .
    1ο πρόλημα στις 8/5 που ξεκίνησε η εγκατάσταση και για 8 μέρες δεν είχαμε ιντερνετ και τηλεφωνία λόγο ρύθμισης της static ip όπως μας είχανε πεί.
    16/5 επίσκεψη τεχνικού ο οποίος σύνδεσε το καλώδιο του pstn στην θύρα BRI και ξανα έδωσε βλάβη
    17/5 αντιληφθήκαμε ότι είχε γίνει λάθος το συμβόλαιο ,προφανώς φταίγαμε και οι 2 μεριές αλλά κυρίως η nova διοτι εμείς γιατι πρέπει να ξέρουμε τι τηλεφωνικές γραμμες έχουμε και θέλουμε τέλος πάντων η σύνδεση που μας έκαναν ήταν 2 καναλια ψηφιακα και 1 αναλογικό ενώ θα έπρεπε να είναι όλα ψηφιακα μιας και είχαμε πει στον κύριο στις προσφορές ότι έχουμε ψηφιακό κέντρο.
    Τέλος πάντων ,18/5 έγιναν εκτροπές για να λειτουργούν προσωρινά τα τηλέφωνα. Γενικότερα καθημερινές κλήσεις στο 13700 όπου ο κάθε υπάλληλος μου έλεγε διαφορετικά άλλος εβλεπε ανενεργή την 1η γραμμή αλλος την τελευταία.
    Μετά από αρκετό καιρό και καταγγελία στην ΕΕΤΤ με κάλεσε , στις 19/6 κάποιος από το εμπορικό της εταιρείας συννενοηθήκαμε για το τι ακριβώς πρέπει να γίνει με τις αλλαγές στο συμβόλαιο και μου υποσχέθηκε κάποιες αποζημιώσεις.
    4/7 Κλήση για ενημέρωση του τελικού παγίου της συνολικής σύνδεσης λόγο των ψηφιακών καναλιών, δίνω το οκ με ενημερώνει για αποστολή του καινούργιου ρούτερ άμεσα τύπου εντός εβδομάδας.
    Η βδομάδα έγινε μήνας. Πιο συνοπτικά απο τις 4/7 μέχρι τις 2/8 που ξανα κάλεσα τον προαναφερθέντα, καλούσα στο 13700 οι μισοι δεν βλέπανε την αποστολοί , άλλοι μου δίναν τηλέφωνο 2112004500 που κάνουν τις αποστολές , οι οποίοι δεν βλέπαν ούτε αυτοί την αποστολή και πάλι μπαλάκι στο 13700.
    2/8 Κλήση στον κύριο και μου το στειλε την επόμενη μέρα με κούριερ.
    18/8 Ηρθαν τεχνικοί για την σύνδεση του καινούργιου ρουτερ , από 14:55 εως 17:15 και γράψανε διάφορα στην αναφορά εκ των οποίων σε μια γραμμή λένε ότι ' ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΩΡΕΣ , ΜΑΣ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ , ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΒΛΑΒΗ ΣΤΗΝ ΝΟΒΑ ΓΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ' Μετά από την επίσκεψη αυτών των τεχνικών δεν είχα καμία τηλεφωνική γραμμή ενώ μέχρι πρότινος δούλευε η μια απο το τηλεφωνικό και οι άλλες με εκτροπή.Επίσης μετά την σύνδεση του νέου αδιανόητου Router ( Oxygen Mini Office) δεν λειτουργεί το POS και δεν έχουμε πρόσβαση σε κάποιες σελίδες που με την χρήση VPN μπορούμε να μπούμε ή με την χρήση άλλου δικτύου.Προβλήματα τα οποία μέχρι να μπει το mini office στην γραμμή δεν υπήρχαν.
    25/8 Παράλογος λογαριασμός κλήση στον κύριο από το εμπορικό τμήμα μου είπε να πληρώσω κάτι έναντι και με ρώταγε γιατί πλήρωσα τους προηγούμενους λογαριασμούς και θα επισπεύσει την αποζημίωση.
    31/8 Επικοινώνησα με 13700 ο κύριος που απάντησε μου είπε κάντε υπομονή.
    5/9 Ηρθαν οι τεχνικοί μιας και υποτίθεται είχε ελεγχθεί εσωτερικά , οι κύριοι ήταν στο γραφείο από τις 12:00 εως τις 16:25 , είχαν την όρεξη να βοηθήσουν αλλά δεν είχαν την γνώση όπως παραδέχθηκαν και οι ίδιοι. Επί τόπου κάλεσα τον κύριο από το εμπορικό τμήμα και έδωσε εντολή εσωτερικά να μου σταλθεί ένα fritzbox με 2 κανάλια φωνής ώς προσωρινή λύση με αυθημερόν παράδοση.
    Επίσης οι απαντήσεις στις καταγγελίες της ΕΕΤΤ είναι ότι πιο αόριστο έχω δεί, εγώ πίστευα ότι όντως χρησιμεύουν αλλά όπως φαίνεται άλλος ενάς θεσμός της ελλάδας που υπολειτουργεί.


    Σήμερα λοιπόν έχω αλλάξει 3 ρούτερ, περιμένω το 4ο . Έχω γνωρίσει 10-12 τεχνικούς της νόβα έχω μίλήσει με όλους τους τεχνικούς της νόβα (ευγενικούς και μή) , έχω κάνει 3-4 καταγγελίες στην ΕΕΤΤ , έχω στείλει άλλα τόσα mail αλλά είμαι εγκλωβισμένος χωρίς τηλεφωνία , pos και πρόσβαση σε ορισμένες σελίδες του διαδικτύου (νόμιμες να προλάβω τον όποιο καλοθελητή)
    Καλή επιλογή η αλλαγή παρόχου αλλά οι άλλοι 2 γνωστοί πάροχοι έχουν το ίδιο πρόγραμμα με τα 2πλα και 3πλα λεφτά.
    Εχει κανείς καμία πρόταση δεν βλέπω φως στο ρουτερ (τούνελ) ??


    Υ.Γ. 13700 εξυπηρέτηση πελατών , δεν είχα κάποιο τηλ νοβα για να τους καλώ στο 1277 και δεν υπήρχε περίπτωση να τους δώσω λεπτό παραπάνω για να κάνουν τα προφανή.

  2. #2
    Εγγραφή
    12-06-2011
    Μηνύματα
    10.489
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    2X 1000/500 + 350/80
    ISP
    Ote/FiberGrid/Vodafone
    Router
    Pfsense/FsOnt/F8648/zte5G
    Οχι πρωτακουστα ολα αυτα που περιγραφεις.
    Αλλα τι σχεση εχει με το "ολοκληρωμενος παροχος" Ολοκληρωμενος η μη, πάντα μπορει να τα κάνει μπάχαλο.

    Επειδη προκύπτει επαγγελματική χρήση (τρια καναλια φωνης, pos, τηλεφωνικο κέντρο) αλλα και σχετικη αγνοια (εμεις πρεπει να ξερουμε τι γραμμες θελουμε)
    καπου το χανεις.
    Ναι ΠΡΕΠΕΙ να ξερεις τι γραμμες έχεις και τι απαιτήσεις έχουν. Υποψιαζομαι οτι κάπου στην επικοινωνία χάθηκε η μπάλα, και πιθανοτατα και γιαυτο ουτε η εεττ βγαζει ακρη και απανταει γενικόλογα.
    Τυπικά δίνει λύση, αλλα δεν κάνει τεχνικη υποστηριξη.
    Χρειάζεσαι επαγγελματική υποστήριξη, τυπικά από αυτόν που έχει βάλει το κέντρο και το υποστηρίζει. Ακομα και αν οι άλλοι εχουν το ιδιο (δλδ ποιο ) πρόγραμμα με 3πλα λεφτά
    ειναι μια γενικότητα, και με το να φανταζομαστε τις αναγκες σας δεν γινεται ναν δωθούν συμβουλές.

    Ο πάροχος δεν ειναι υπέυθυνος για τη λειτουργία του δικου σου εξοπλισμού, και δεν προκύπτει οτι το πρόβλημα είναι μόνο στη nova.
    Οσο υπευθυνη ειναι η nova που εβαλε την bri σε pstn πόρτα (αληθεια πως το εκανε αυτό, αφου τα βύσματα είναι διαφορετικα) άλλο τόσο είναι και η δική σας μερια που δεν τον ενημερωσατε ότι συγκεκριμενη πόρτα του κεντρου είναι bri.

    Ξαναγραψτα, χωρις σαλτσες, δώσε τεχνικά στοιχεία , τι κεντρο τι προγραμμα, τι αναγκες για να βγεί άκρη.

  3. #3
    Προφανώς αντιλήφθηκα ότι πρέπει να ξέρω τι γίνεται με το τηλεφωνικό κέντρο και τις γραμμές εντός του πρώτου μήνα από την αίτηση αλλαγής.Στην αρχή προφανώς ήταν θέμα κακής συνεννόησης αλλά ύστερα η αργοπορία που υπάρχει από μέρους της εταιρείας θεωρώ ότι είναι υπερβολική. Αρα μιλάμε ότι από 17/5 είχα αντιληφθεί την πρώτη λάθος συνεννόηση και έψαχνα τρόπο να αλλαχθεί το αρχικό συμβόλαιο και αυτό μετά από παρότρυνση του τεχνικού του κέντρου.
    Πλέον ξέρω τι ζητάω , ουσιαστικά 4 καναλια φωνής ψηφιακά ( από 2 από κάθε bri ουσιαστικά) . Το θέμα είναι ότι οι τελευταίοι τεχνικοί που ήρθαν μου έιπαν ότι για κάποιο λόγο δεν κατεβάζει τηλεφωνία.
    Η λειτουργία του κέντρου νομίζω είναι άψογη διότι μέχρι πρότινος με το oxygen το μικρό λειτουργούσε μερικώς η τηλεφωνία και όλα τα υπόλοιπα στο χώρο. Για την ακρίβεια δεν είναι η υπεύθυνη η nova αλλά ότι δεν στέλνουν τους σωστούς τεχνικούς για την αντίστοιχη δουλειά, διότι αν κάποιος δεν έχει δεί την bri ξανα που να ξέρει ότι πρόκειται για άλλο καλώδιο όπως και εγώ μέχρι εκείνη την στιγμή. Αλλά εγώ δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να έχω τέτοιες γνώσεις...
    Ο εξοπλισμός μου είναι ενα τηλ. κέντρο ipecs emg80 , θέλω να μιλάνε τουλάχιστον 3 άτομα ταυτόχρονα.Το πρόγραμμα νομίζω αναφέρεται σαν Business Fiber 200 με ένα business user εξτρα. Τι άλλο θα μπορούσα να μοιραστώ μαζί σας?

  4. #4
    Εγγραφή
    12-06-2011
    Μηνύματα
    10.489
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    2X 1000/500 + 350/80
    ISP
    Ote/FiberGrid/Vodafone
    Router
    Pfsense/FsOnt/F8648/zte5G
    Κανονικα ο τεχνικός του κεντρου θα έπρεπε να σε καθοδηγησει, και να κανει και τις συννενοησεις με τη nova. Αλλιως παιζετε το χαλασμενο τηλεφωνο (κυριολεκτικα)

    Το business fiber 200 δεν εχει καμμια ουσιαστικη πληροφορια για τον εξοπλισμο που παρεχεται.
    Παντως αν προκειται για νεα εγκατασταση, το isdn bri ειναι ξεπερασμενο, και με προβληματα, μιας και απο πισω δεν υπαρχει πλεον κανονικο isdn αλλα emulation πανω απο voip.
    sip trunk θα ελεγα ,που ομως το συγκεκριμενο κεντρο υποστηριζει μεχρι 2(!!!) κανάλια φωνής.

    Στο προκείμενο
    τι εξοπλισμό έχουν στείλει? Να υποθεσουμε ότι έχει 2 bri? (το fritzbox που αναφερθηκε ειναι αλλου γιαλλου)
    Η συνδεση ειναι ddi? εχει hunt group για τα καναλια? Ποσοι αριθμοι υπάρχουν, τι πρεπει να φαινεται στην εξερχόμενη, υπαρχουν διαφορετικες χρεωσεις σε κεφαλικο/msn (αν υπαρχουν msn)
    ειναι μερικες πρώτες ερωτήσεις που ένας εγκαταστατης πρέπει να συννενοηθεί με τον πάροχο.

    Ακουγεται πολυπλοκο και δυσκολο, δεν είναι όμως φτάνει να γνωρίζει κανεις τις λεπτομεριες.

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας