Εμφάνιση 1-11 από 11
  1. #1
    Εγγραφή
    12-09-2023
    Μηνύματα
    6
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Cosmote
    Καλησπέρα σε όλους.

    Αντιμετωπίζουμε πάρα πολύ σοβαρό πρόβλημα με φορητότητα των εταιρικών αριθμών μας από τη NOVA προς την COSMOTE.

    Πραγματοποιήσαμε αλλαγή παρόχου. Την προηγούμενη εβδομάδα έγινε η σύνδεση internet και του τηλ. κέντρου μας στην COSMOTE, σταματώντας να χρησιμοποιούμε τη NOVA. Με το Internet όλα καλά. Δε σχετίζεται άλλωστε με τη γραμμη τηλεφώνου μας.

    Το πρόβλημα που έχει προκύψει είναι πως οι περισσότεροι συνδρομητές NOVA κινητής και μάλλον όλοι οι συνδρομητές NOVA σταθερής δε μπορούν να καλέσουν ποια στην εταιρία μας. Παρουσιάζει τον αριθμό μας σα να μην υπάρχει, ή κάνει βουητά ή άλλα παράσιτα. Το θέμα είναι πως δεν περνάει καμία κλήση που έρχεται από NOVA προς εμάς από τη μέρα που τρέχουμε με COSMOTE.

    Έχω προβεί σε κάθε πιθανή ενέργεια που θα μπορούσα. Μιλάω συνεχώς με την COSMOTE και τους παρακαλάω για λύση. Είμαστε 8 μέρες τώρα με αυτό το πρόβλημα, έχουμε πολύ σημαντική μείωση στα τηλέφωνά μας και όπως καταλαβαίνετε η κατάσταση είναι τελείως έκρυθμη καθώς μιλάμε για επιχείρηση όπου το τηλέφωνο είναι βασικότατο κανάλι επικοινωνίας με το δίκτυο πωλήσεών μας.

    H COSMOTE ισχυρίζεται ότι κάνει ό,τι μπορεί να πιέσει τη NOVA να δώσει λύση, καθώς το πρόβλημα προκαλείται από λανθασμένη μεταφορά του αριθμού μας από τον παλιό πάροχο.

    Με τη NOVA προσπαθώ να μιλήσω με την υπεύθυνη των γραμμών μας αλλά δεν απαντάει πουθενά μέρες τώρα.

    Δε ξέρω πως είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο και μάλιστα απ'ο,τι καταλάβαίνω από τις συνομιλίες με το support της COSMOTE, να συμβαίνει αρκετά συχνά σε πολύ κόσμο. Μιλάμε για εταιρικό αριθμό. Είναι γονάτισμα αυτό για κάθε επιχείρηση!

    Υπάρχει κάποια συμβουλή; Μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο για να πιέσω την κατάσταση. Η κατάσταση στην εταιρία είναι οριακή. Μας παίρνουν πελάτες μηνύματα και νομίζουν ότι έκλεισε η επιχείρηση.

    Έχει νόημα να κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ; Κι αν ναι, κατά ποιου; Της COSMOTE ή της NOVA;

    Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Όποια βοήθεια σχόλιο καλοδεχούμενο!

  2. #2
    Εγγραφή
    30-05-2013
    Περιοχή
    GR
    Μηνύματα
    61
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    100000/10000
    ISP
    COSMOTE
    Router
    ZTE
    Path Level
    Fastpath
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από CaptainNik Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα σε όλους.

    Αντιμετωπίζουμε πάρα πολύ σοβαρό πρόβλημα με φορητότητα των εταιρικών αριθμών μας από τη NOVA προς την COSMOTE.

    Πραγματοποιήσαμε αλλαγή παρόχου. Την προηγούμενη εβδομάδα έγινε η σύνδεση internet και του τηλ. κέντρου μας στην COSMOTE, σταματώντας να χρησιμοποιούμε τη NOVA. Με το Internet όλα καλά. Δε σχετίζεται άλλωστε με τη γραμμη τηλεφώνου μας.

    Το πρόβλημα που έχει προκύψει είναι πως οι περισσότεροι συνδρομητές NOVA κινητής και μάλλον όλοι οι συνδρομητές NOVA σταθερής δε μπορούν να καλέσουν ποια στην εταιρία μας. Παρουσιάζει τον αριθμό μας σα να μην υπάρχει, ή κάνει βουητά ή άλλα παράσιτα. Το θέμα είναι πως δεν περνάει καμία κλήση που έρχεται από NOVA προς εμάς από τη μέρα που τρέχουμε με COSMOTE.

    Έχω προβεί σε κάθε πιθανή ενέργεια που θα μπορούσα. Μιλάω συνεχώς με την COSMOTE και τους παρακαλάω για λύση. Είμαστε 8 μέρες τώρα με αυτό το πρόβλημα, έχουμε πολύ σημαντική μείωση στα τηλέφωνά μας και όπως καταλαβαίνετε η κατάσταση είναι τελείως έκρυθμη καθώς μιλάμε για επιχείρηση όπου το τηλέφωνο είναι βασικότατο κανάλι επικοινωνίας με το δίκτυο πωλήσεών μας.

    H COSMOTE ισχυρίζεται ότι κάνει ό,τι μπορεί να πιέσει τη NOVA να δώσει λύση, καθώς το πρόβλημα προκαλείται από λανθασμένη μεταφορά του αριθμού μας από τον παλιό πάροχο.

    Με τη NOVA προσπαθώ να μιλήσω με την υπεύθυνη των γραμμών μας αλλά δεν απαντάει πουθενά μέρες τώρα.

    Δε ξέρω πως είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο και μάλιστα απ'ο,τι καταλάβαίνω από τις συνομιλίες με το support της COSMOTE, να συμβαίνει αρκετά συχνά σε πολύ κόσμο. Μιλάμε για εταιρικό αριθμό. Είναι γονάτισμα αυτό για κάθε επιχείρηση!

    Υπάρχει κάποια συμβουλή; Μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο για να πιέσω την κατάσταση. Η κατάσταση στην εταιρία είναι οριακή. Μας παίρνουν πελάτες μηνύματα και νομίζουν ότι έκλεισε η επιχείρηση.

    Έχει νόημα να κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ; Κι αν ναι, κατά ποιου; Της COSMOTE ή της NOVA;

    Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Όποια βοήθεια σχόλιο καλοδεχούμενο!
    Καλησπέρα CaptainNik.

    Εφόσον όπως λες έχει ολοκληρωθεί η φορητότητα και πλέον είστε στην Cosmote, όσον αφορά την τηλεφωνία, είναι ευθύνη της NOVA.
    Για να στο θέσω πρακτικά, δεν έχει κλείσει ο αριθμός σας από το δίκτυο της NOVA και η δρομολόγηση δεν είναι σωστή. Αυτό θα έπρεπε να γίνει εντός 2 ωρών από την ολοκλήρωση της φορητότητας.

    Τυπικά πρέπει να στείλει εσωτερική ενημέρωση η Cosmote στην NOVA για να σου αποκαταστήσουν τη δρομολόγηση.

  3. #3
    Εγγραφή
    12-09-2023
    Μηνύματα
    6
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Cosmote
    Καλησπέρα Γιώργο,

    Αυτό έχω καταλάβει ότι συμβαίνει και η COSMOTE έχει ήδη προβεί σε αυτές τι ενέργειες. Αλλά λύση δεν έχει επέλθει. Μιλάμε για 8 ημέρες. Όχι ώρες.

    Η COSMOTE ισχυρίζεται ότι κάνει ό,τι μπορεί. Ότι τους πιέζει και ότι συνεχώς στέλνει το αίτημα. Μου είπαν ότι έχει αναλάβει το θέμα και κάποια ακόμα ομάδα η οποία προσπαθεί να δώσει λύσει με κάποιον άλλον τρόπο. Το δια ταύτα είναι ότι λύση δεν έχει δοθεί ακόμα και πραγματικά δε ξέρω τι μπορώ να κάνω για να το διαχειριστώ αυτό το πράγμα.

    Μιλάμε ήδη για ζημιά στην επιχείρηση και έχω ξεμείνει από εξηγήσεις και δικαιολογίες προς τη διεύθυνση...

    Μου είπε φίλος ο οποίος δούλευε στη NOVA μέχρι και πριν 10 ημέρες πως είχε πολύ συχνά τέτοιες καταστάσεις και ότι είχε περιπτώσεις που τράβαγαν πάνω από μήνα. Δεν είναι δυνατόν να το κάνουν αυτό σε επιχειρήσεις.

    Ψάχνοντας σε forum, βρήκα ότι άλλος κατάφερε να βρει λύση με βοήθεια ατόμων από εδώ. Δε ξέρω που αλλού να απευθυνθώ πραγματικά.

    Νίκος

  4. #4
    Εγγραφή
    30-05-2013
    Περιοχή
    GR
    Μηνύματα
    61
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    100000/10000
    ISP
    COSMOTE
    Router
    ZTE
    Path Level
    Fastpath
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από CaptainNik Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα Γιώργο,

    Αυτό έχω καταλάβει ότι συμβαίνει και η COSMOTE έχει ήδη προβεί σε αυτές τι ενέργειες. Αλλά λύση δεν έχει επέλθει. Μιλάμε για 8 ημέρες. Όχι ώρες.

    Η COSMOTE ισχυρίζεται ότι κάνει ό,τι μπορεί. Ότι τους πιέζει και ότι συνεχώς στέλνει το αίτημα. Μου είπαν ότι έχει αναλάβει το θέμα και κάποια ακόμα ομάδα η οποία προσπαθεί να δώσει λύσει με κάποιον άλλον τρόπο. Το δια ταύτα είναι ότι λύση δεν έχει δοθεί ακόμα και πραγματικά δε ξέρω τι μπορώ να κάνω για να το διαχειριστώ αυτό το πράγμα.

    Μιλάμε ήδη για ζημιά στην επιχείρηση και έχω ξεμείνει από εξηγήσεις και δικαιολογίες προς τη διεύθυνση...

    Μου είπε φίλος ο οποίος δούλευε στη NOVA μέχρι και πριν 10 ημέρες πως είχε πολύ συχνά τέτοιες καταστάσεις και ότι είχε περιπτώσεις που τράβαγαν πάνω από μήνα. Δεν είναι δυνατόν να το κάνουν αυτό σε επιχειρήσεις.

    Ψάχνοντας σε forum, βρήκα ότι άλλος κατάφερε να βρει λύση με βοήθεια ατόμων από εδώ. Δε ξέρω που αλλού να απευθυνθώ πραγματικά.

    Νίκος
    Καθώς ανέφερες πως το Internet δεν σχετίζεται με την τηλεφωνία, θα σου πω ότι σε περίπτωση που έχει μείνει κάποια ενεργή υπηρεσία στην NOVA είναι πιθανό να βλέπει πως είστε ακόμη πελάτης τους και να μην έχει αποδεσμεύσει τον αριθμό. Να μην έχει κλείσει δηλαδή εμπορικά η σύνδεση σας.
    Επίσης μην σου κάνει εντύπωση αν λάβεις κανονικά λογαριασμό για περίοδο που ο αριθμός δεν ήταν στην ΝΟVA, είναι σύνηθες όταν βγαίνουν τέτοια προβλήματα.

    Δυστυχώς δεν έχω κάποιον ουσιαστικό τρόπο για να σε βοηθήσω σε αυτό.
    Η ΕΕΤΤ είναι πιθανός δρόμος αλλά σίγουρα όχι άμεσος.

  5. #5
    Εγγραφή
    12-09-2023
    Μηνύματα
    6
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Cosmote
    Έκανα μόλις ενδελεχή καταγγελία και στην ΕΕΤΤ.

    Θεωρητικά δεν πρέπει να υπάρχει στη NOVA κάτι ανοιχτό σαν λογαριασμός. Το αίτημα φορητότητας είχε γίνει από τον Ιούλιο σκέψου. Περιμένω να μου το επιβεβαιώσουν και οι ίδιοι.

    Δε ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω. Η COSMOTE μου είπε ότι είναι καλό ότι τους έδωσα ακριβείς αριθμούς και ώρες αποτυχημένων κλήσεων και έχουν βρει το πρόβλημα, το οποίο προκαλείται από λάθος δρομολόγηση της NOVA και ότι πιθανώς θα λυθεί μέχρι τέλος της εβδομάδας. Ακόμα κι αν ισχύει αυτό, πάλι για εμάς είναι σκότωμα... Μιλάμε για πολλές μέρες τώρα...


    Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου.

    Οτιδήποτε σκεφτείς ή οποιοσδήποτε που μπορεί να φανεί χρήσιμο, είναι ευπρόσδεκτο.

  6. #6
    Εγγραφή
    12-06-2011
    Μηνύματα
    8.270
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    500/50 + 250/80
    ISP
    Ote/Vodafone
    Router
    Pf plus/nokia - mu5001 5G
    Μονο η nova μπορει να σε βοηθησει, διαγραφοντας τον αριθμο σου απο τα συστηματα τους..
    Μια quick and dirty λυση θα ηταν να εκαναν εκτροπη σε εναν αλλο αριθμο cosmote που θα τους εδινες. Ομως αυτο ανοιγει τρυπα στις χρεωσεις, και αμφιβαλλω οτι θα το εκαναν.

    καταγγελια στην ΕΕΤΤ και για τους δυο, και ας βρουν ακρη.

  7. #7
    Εγγραφή
    12-09-2023
    Μηνύματα
    6
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Cosmote
    Καλησπέρα και σε ευχαριστώ για την απάντηση.

    Έκανα ήδη καταγγελία και στην ΕΕΤΤ, όσο πιο αναλυτικά μπορούσα. Με emails, ημερομηνίες, τα πάντα...

    Μίλησα και με τη NOVA σήμερα, αναμένω απάντηση τους αύριο. Είπαν θα ενημερώσουν.

    - - - Updated - - -

    Σήμερα σε γραπτή επικοινωνία με τη NOVA, απαντάνε πως δεν εκκρεμεί καμία ενέργεια από πλευράς τους.

    Η COSMOTE απαντάει πως δεν τους έχουν απαντήσει στα emails που έχουν στείλει στη NOVA...

    Παιδιά μιλάμε για απίστευτα πράγματα. Δε γίνεται να συμβαίνει αυτό το πράγμα σε επιχείρηση και να είναι όλοι τους τόσο χαλαροί.

  8. #8
    Εγγραφή
    27-03-2022
    Ηλικία
    22
    Μηνύματα
    36
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    Nova
    DSLAM
    Wind - ΚΑΛΛΙΘΕΑ
    Router
    H288A
    Μπες στο https://www.foritotita.gr/ και θα σου πει που είναι ο αριθμός σε ποιον πάροχο

  9. #9
    Εγγραφή
    12-09-2023
    Μηνύματα
    6
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Cosmote
    Καλησπέρα.

    Το έχω κάνει αυτό. Φαίνεται ο αριθμός στην COSMOTE, καθώς στα χαρτιά εκεί είναι δηλωμένος.
    Το θέμα είναι το πρόβλημα από τη NOVA με τη λάθος δρομολόγηση. Από την προηγούμενη Πέμπτη έχουν αναγνωρίσει το πρόβλημα και είπαν είναι προς άμεση επίλυση. Ακόμα τίποτα όμως...

  10. #10
    Εγγραφή
    12-09-2023
    Μηνύματα
    6
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Cosmote
    Παιδιά βοήθεια... Πραγματικά βοήθεια. Έχουμε απελπιστεί. Δεν υπάρχει καμία πρόοδος. Είμαστε στο ίδιο σημείο με την 1η μέρα. Στείλαμε εξώδικα, έχω πιέσει και μιλήσει με όποιον υπάρχει. Έχω δώστα τα πάντα στην ΕΕΤΤ, τους πήρα και τηλέφωνο... Δεν έχει μείνει κάτι που δεν κάναμε. Δε βγάζω άκρη με κανέναν. Η ΕΕΤΤ μου φαίνεται πως απλά έχει διακοσμητικό χαρακτήρα.

    Μας έχει καταστρέψει αυτό το πράγμα και δεν υπάρχει λύση στον ορίζοντα. Η NOVA εγγράφως έχει παραδεχτεί το πρόβλημα και παρ' αυτά λύση δε δίνει. Δε ξέρω τι άλλο μπορούμε να κάνουμε. Προφανώς θα στείλουμε αγωγή κανονική αλλά τι να το κάνουμε; Το θέμα είναι πως θα λυθεί αυτό.

    Για κάποιον λόγο μέχρι 25/09/2023 μας είχαν στη NOVA σαν ενεργά συμβόλαια. Χωρίς να ξέρουν γιατί. Έκτοτε λέει μας κατήργησαν από το σύστημά τους. 0 διαφορά. Τώρα αν καλέσω στην εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών, δε με περνάει καν να πιάσω γραμμή μαζί τους γιατί λέει δεν είμαστε πελάτες NOVA. Σήμερα μας έστειλαν και λογαριασμούς να πληρώσουμε από NOVA. Μας κοροϊδεύουν κανονικά.

    Η COSMOTE επιμένει πως έχει κάνει ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν αλλά αν η NOVA δε δρομολογήσει τη γραμμή σωστά, δεν έχουν τρόπο να δράσουν... Πραγματικά έχουμε ξεμείνει από επιλογές.

  11. #11
    Εγγραφή
    30-05-2013
    Περιοχή
    GR
    Μηνύματα
    61
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    100000/10000
    ISP
    COSMOTE
    Router
    ZTE
    Path Level
    Fastpath
    Σου έχω στείλει PM

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας