Εγώ κάποτε, εν έτη 2016 έστελνα email. Τώρα νομίζω ούτε αυτό ισχύει. Αν θέλει κάποιος να είναι τυπικός ας κάνει και ένα τηλέφωνο να ρωτήσει για τη διαδικασία
Εμφάνιση 61-75 από 77
-
22-09-23, 20:51 Απάντηση: Vodafone: διακοπή της έκπτωσης E-Bill για νέους πελάτες και για όσους ανανενώνουν #61
-
22-09-23, 21:23 Απάντηση: Vodafone: διακοπή της έκπτωσης E-Bill για νέους πελάτες και για όσους ανανενώνουν #62
- Εγγραφή
- 03-03-2004
- Περιοχή
- Ankh-Morpork, Discworld
- Ηλικία
- 40
- Μηνύματα
- 23.086
- Downloads
- 1
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 4
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 100/40 Mbps
- ISP
- Deutsche Telekom
- Router
- FRITZ!Box 7560
-
22-09-23, 21:35 Απάντηση: Vodafone: διακοπή της έκπτωσης E-Bill για νέους πελάτες και για όσους ανανενώνουν #63
-
22-09-23, 22:08 Απάντηση: Vodafone: διακοπή της έκπτωσης E-Bill για νέους πελάτες και για όσους ανανενώνουν #64
-
23-09-23, 23:20 Απάντηση: Vodafone: διακοπή της έκπτωσης E-Bill για νέους πελάτες και για όσους ανανενώνουν #65
Δεν ειμαι νεος πελατης και δεν εχω ανανεωσει τωρα προφανως, αλλα μου ηρθε μηνυμα οτι απο 22/10 σταματαει η εκπτωση ebill.
Αρα η εκπτωση κοβεται απο ολους τους συνδρομητες λοιπον.
-
24-09-23, 01:22 Re: Απάντηση: Vodafone: διακοπή της έκπτωσης E-Bill για νέους πελάτες και για όσους ανανενώνουν #66
-
24-09-23, 03:19 Απάντηση: Vodafone: διακοπή της έκπτωσης E-Bill για νέους πελάτες και για όσους ανανενώνουν #67
Δεν έχω πλέον εδώ και μήνες σταθερό βοντα... Από τότε που έβαλα οπτική..
Αλλά στο εξοχικό έχω κοτε... Και τώρα με αυτή την ευκαιρία θα φάει ένα μεγάλο Χ...
Θα το γυρίσω σε gigamax....-GOVERNMENT ECONOMIST VIRUS: Nothing works, but all your diagnostic software says everything is fine. :x
Gre-goir-X23.
-
24-09-23, 11:18 Απάντηση: Vodafone: διακοπή της έκπτωσης E-Bill για νέους πελάτες και για όσους ανανενώνουν #68
απο τον επομενο μηνα ολοι ζηταμε εγχαρτο λογαριασμο και μην ακουσω τιποτα environmentalists να κατηγορουν τους πελατες για το χαρτι, παρακαλω να κατηγορουν την βοντα. αυτη θελει να σωσει το περιβαλλον? its up to them.
-
24-09-23, 13:29 Απάντηση: Vodafone: διακοπή της έκπτωσης E-Bill για νέους πελάτες και για όσους ανανενώνουν #69
Θα σου χρεώνει τον έγχαρτο - win win σιτουέισο!
Σιγά μη φάει η Voda το κόστος για 4-5 σελίδες χαρτί, τα φακελωτικά, τη διεκπεραίωση ΚΑΙ τα ταχυδρομικά για τόσα εκατομμύρια συνδρομές. +3€ ο λογαριασμός, θα σου πει.
-
24-09-23, 13:39 Απάντηση: Vodafone: διακοπή της έκπτωσης E-Bill για νέους πελάτες και για όσους ανανενώνουν #70
-
24-09-23, 16:04 Απάντηση: Vodafone: διακοπή της έκπτωσης E-Bill για νέους πελάτες και για όσους ανανενώνουν #71
Το πιθανοτερο ειναι να παει σε χρεωση του εγχαρτου ή απλα επειδη σε δεσμευει για 24 μηνες να πει απο τον 13μηνα +2,5 ή 3,5 το παγιο και να ενσωματωσει εκει το κοστος του εγχαρτου.
Δεν υπαρχει περιπτωση να χασουν πολυεθνικες εταιρειες και μεγαλοι εθνικοι ομιλοι οσο εμεις εχουμε ανυπαρκτη καταναλωτικη συνειδηση και ανυπαρκτη εκπροσωπηση μεσω θεσμων/οργανωσεων.
-
24-09-23, 17:16 Απάντηση: Vodafone: διακοπή της έκπτωσης E-Bill για νέους πελάτες και για όσους ανανενώνουν #72
Είναι απίθανο να χρεωθεί ο έγχαρτος, καθώς έχει κριθεί καταχρηστικό στο παρελθόν (σε άλλο πεδίο).
-
24-09-23, 22:15 Απάντηση: Vodafone: διακοπή της έκπτωσης E-Bill για νέους πελάτες και για όσους ανανενώνουν #73
Ειχε κριθει καταχρηστικο γιατι δεν υπηρχε διαδεδομενη η επιλογη του ηλεκτρονικου/δεν εδιναν διευρυμενη και μαζικη επιλογη ατελους ενημερωσης.
Τωρα που εχει εισχωρησει παντου το e-bill και το ειχε η πλειονοτητα (για το -1 ευρω τυρακι) δεν εχει πατημα η ΕΕΤΤ ή το Υπουργειο Αναπτυξης/Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη να παρεμβει για αθεμιτη πρακτικη.
Ο καταναλωτης ειναι εκπαιδευμενος και μαζικα ειχε επιλεξει το e-bill, υπαρχει ως καναλι χωρις κοστος. Αν θελει εγχαρτο εχει κοστος. Οποτε μηδεν αντικτυπος δεν εχει ευελιξια τιμωριας το Υπουργειο/Αρχη, οσο δινεται δωρεαν επιλογη ενημερωσης/λογαριασμου.
Εκει ηταν και η "παγιδα", το τυρι στη φακα. Με το κινητρο του -1 ευρω μπηκαν σχεδον ολοι στο e-bill και τωρα που το γυριζει σε "δωρεαν" (καθως με το -1 ευρω πρακτικα μας "πληρωνε" για να επιλεξουμε e-bill) δεν μπορει να της πει καποια Αρχή κάτι. Αν γυρίσει τον εγχαρτο σε χρεωσιμο, εφοσον κραταει δωρεαν το e-bill και πλεον με τεραστια διεισδυση καθως ολοι πλεον κανουν χρηση τεχνολογιας μετα τον κοβιδ, τελος.
Απο νομικής σκοπιάς δηλαδή και δυνατότητας αντίδρασης Αρχών, δεν υπάρχουν περιθώρια να κριθει καταχρηστικό ή παράνομο.
-
24-09-23, 22:47 Απάντηση: Vodafone: διακοπή της έκπτωσης E-Bill για νέους πελάτες και για όσους ανανενώνουν #74
Βέβαια σε ανάλογη περίπτωση, στο ρεύμα, η ΡΑΕ έχει αποφανθεί πρόσφατα ότι χρεώσεις για έγχαρτους λογ/σμους και αποστολή αυτών είναι παράνομες. Λινκ εδώ.
Δεν θα μου έκανε εντύπωση να παρέμβει το υπουργείο σε ανάλογη περίπτωση που γίνει κάτι τέτοιο στην τηλεφωνία και πάρει διαστάσεις. Εξάλλου γιατί να μην το εφάρμοζαν ήδη οι εταιρίες αν ήταν τόσο απλό; Είναι προφανές ότι όλοι θα στραφούν σε έγχαρτους..
-
25-09-23, 14:56 Απάντηση: Vodafone: διακοπή της έκπτωσης E-Bill για νέους πελάτες και για όσους ανανενώνουν #75
Με μια βασικη ιδιαιτεροτητα, η αποφαση της Αρχης λεει
1. Ισχύουσες βασικές Αρχές που διέπουν τη δραστηριότητα της Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας
Δ. Η έκδοση των λογαριασμών κατανάλωσης εκ μέρους των προμηθευτών γίνεται δωρεάν. Χρεώσεις για αποστολή έγχαρτων λογαριασμών είναι απολύτως παράνομες.
Ομοίως βέβαια έχοντας εμπειρία από ρυθμιστικά και κανονιστικά πλαίσια, αν το εν λόγω πλαίσιο είναι τοσο λιτό και δεν μπαίνει σε λεπτομέρειες, έχεις το πνεύμα του νόμου και το γράμμα του νόμου. Στο πνεύμα ορίζει δωρεάν έκδοση λογαριασμών αλλά δεν προσδιορίζει το κανάλι/τύπο. Αν επομένως ο λογαριασμός εκδίδεται ηλεκτρονικά σε μορφή pdf και είναι διαθέσιμος μέσω email ή web-platform και αυτή η μέθοδος είναι ευρέως διαδεδομένη και χρησιμοποιούμενη τότε είναι δωρεάν διαθέσιμος. Άρα οποιαδήποτε πρόσθετη επιλογή του θα μπορούσε να είναι έγχαρτη και θα ήταν μαχητό από τον Πάροχο να τεκμηριώσει/αιτιολογήσει τη θέση του στην Αρχή και η Αρχή να αποφασίσει ή ακόμα καλύτερα να προσαρμόσει το Πλαίσιο για να κλείσει παραθυράκια.
Υπάρχει όμως η αντίστοιχη πρόβλεψη στο Ρυθμιστικό Πλαίσιο τηλεπικοινωνιών??? Γνωρίζει κάποιος το οικείο Πλαίσιο να μας διαφωτίσει?
Πριν από πολλά χρόνια κάπου το 2011-2012 η Εμπορική Τράπεζα μέσα σε μία νύχτα αποφάσισε να βάλει χρέωση 1 ευρώ σε κάθε πληρωμή λογαριασμού δανείου/πιστωτικής κάρτας στο γκισέ της τράπεζας ώστε να υποχρεώσει τον κόσμο να βάλει e-banking και όποιος συνέχιζε θα πλήρωνε έξτρα, υπό το σκεπτικό ότι επιβαρύνονται δυσανάλογα τα καταστήματα και σα μοχλό πίεσης μετάβασης στο digital κανάλι. Η χρέωση τελικά κρίθηκε καταχρηστική και την ανακάλεσε γιατί δεν παρείχε εναλλακτικό ευρέως διαδεδομένο κανάλι πληρωμής ατελώς, δεδομένου ότι το e-banking τότε είχε μικρή διείσδυση και η ενεργοποίηση του είχε χρέωση γιατί η συσκευη Token για το extra pin είχε αν θυμάμαι καλά κάπου 7-8 ευρώ άπαξ. Άρα δεν ήταν τελείως "δωρεάν" σαν κανάλι και δεν είχε ευρεία απήχηση.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sebu : 25-09-23 στις 15:01.
Bookmarks