Δελτίο Τύπου:
Ορόσημο στον ψηφιακό μετασχηματισμό του κράτους αποτελεί ο πρώτος «Ψηφιακός Βοηθός» -«mAigov» Τεχνητής Νοημοσύνης που εγκαινιάζεται σήμερα στο gov.gr, για να διευκολύνει ακόμη περισσότερο την καθημερινότητα των πολιτών, απλουστεύοντας και επιταχύνοντας τη διάδρασή τους με το Δημόσιο Τομέα. Ο ψηφιακός βοηθός θα συνεισφέρει επίσης στην μεγαλύτερη εξοικείωση του μέσου πολίτη με το gov.gr και την ηλεκτρονική παροχή υπηρεσιών από το κράτος, το οποίο αποτελεί μέρος της ευρύτερης ψηφιακής μετάβασης στην οικονομία του 21ου αιώνα.
Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου μαζί με τον Υφυπουργό Κωνσταντίνο Κυρανάκη και τον Γενικό Γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημοσθένη Αναγνωστόπουλο, παρουσίασαν στους διαπιστευμένους συντάκτες του Υπουργείου την πρώτη μεγάλης κλίμακας εφαρμογή ΤΝ για τον ελληνικό Δημόσιο. Στόχος είναι να συμβάλλει καταρχάς στον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης και επιπλέον να διασφαλίσει ότι σε μια εποχή καταιγιστικών αλλαγών, το Δημόσιο μπορεί να συμβαδίζει με τις σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις.
Το mAigov εγκαινιάζεται σε πιλοτική «Beta» λειτουργία, καθώς όπως συμβαίνει με όλες τις εφαρμογές ΤΝ τα υπολογιστικά συστήματα χρειάζονται χρόνο για να μαθαίνουν, ενώ συγχρόνως εξελίσσονται με βάση τα δεδομένα που εισάγουν οι χρήστες. H περίοδος αυτή επιτρέπει τη βελτίωση της εφαρμογής με βάση τις ανάγκες και την ανταπόκριση των χρηστών.
Οι πολίτες μπορούν να συνομιλήσουν με τον «Ψηφιακό Βοηθό» τόσο από το κινητό τους τηλέφωνο, όσο και από τον ηλεκτρονικό τους υπολογιστή. Υποβάλλουν το ερώτημά τους σε φυσική γλώσσα, γραπτά ή φωνητικά, ώστε ο «Ψηφιακός Βοηθός» να τους βοηθήσει να εντοπίσουν με τρόπο απλό και φιλικό την υπηρεσία που ψάχνουν, ενώ στο τέλος της «συνομιλίας» έχουν τη δυνατότητα να αξιολογήσουν την εφαρμογή. Η αναζήτηση πραγματοποιείται στις -έως σήμερα- 1610 υπηρεσίες του gov.gr και τις 3270 διοικητικές διαδικασίες του Εθνικού Μητρώου Διοικητικών Διαδικασιών «MITOS». Επισημαίνεται ότι το μοντέλο έχει συλλογιστική και απαντάει με βάση τα στοιχεία που καταχωρούνται. Λαμβάνει υπόψη την αρχική ερώτηση και διατηρεί στη μνήμη του τη συνομιλία κατά τη διάρκεια της συνεδρίας, διασφαλίζοντας τη βέλτιστη εμπειρία για κάθε χρήστη.
Το mAigov Beta παρέχει -αυτή τη στιγμή- τη δυνατότητα εξυπηρέτησης έως 240 συνομιλιών στα ελληνικά ανά λεπτό. O χρόνος αλληλεπίδρασης κάθε πολίτη με το σύστημα δεν υπερβαίνει τα 5 λεπτά ανά συνεδρία. Με στόχο να διασφαλιστεί μια καλή εμπειρία για τον τελικό χρήστη, αλλά και η διαθεσιμότητα της υπηρεσίας για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό πολιτών, ειδικά το πρώτο διάστημα όπου αναμένεται αυξημένο ενδιαφέρον, το σύστημα του mAigov περιλαμβάνει εξειδικευμένο μηχανισμό αναμονής (queueing). Μόλις καλυφθεί ο μέγιστος αριθμός ταυτόχρονων εξυπηρετούμενων χρηστών, ο αμέσως επόμενος οδηγείται σε ουρά αναμονής μέχρι να μπορέσει να εξυπηρετηθεί.
Επισημαίνεται ότι για την υλοποίηση του έργου έχουν αξιοποιηθεί πόροι με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, οι οποίοι προβλέπονται για την ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού της χώρας. Αφορούν σε σύμβαση του ΥΨηΔ για cloud services, και την παρακολουθεί η Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ ΜΑΕ)
Ανάδοχος του έργου είναι ο ΟΤΕ με υπεργολάβους την Accenture και τη UBITECH η οποία έκανε την υλοποίηση, ενώ τεχνολογικός πάροχος είναι η Microsoft με την τεχνολογία Azure Open AI.
Το πρώτο chatbot του ελληνικού Δημοσίου σχεδιάστηκε χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής που βασίζονται σε μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης και υπολογιστικού νέφους και υλοποιήθηκε σύμφωνα με το Πρότυπο Υπεύθυνης Τεχνητής Νοημοσύνης της Microsoft (Microsoft Responsible AI Standard) διασφαλίζοντας μεταξύ άλλων διαφάνεια, ισότητα και σεβασμό προς την ιδιωτικότητα των χρηστών και την προστασία των προσωπικών δεδομένων (GDPR).
Εμφάνιση 1-15 από 48
-
12-12-23, 19:25 mAigov – O «Ψηφιακός Βοηθός» του gov.gr στην υπηρεσία των πολιτών #1
- Εγγραφή
- 22-09-2003
- Μηνύματα
- 82.115
- Downloads
- 218
- Uploads
- 48
- Άρθρα
- 6
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- Wind
- Router
- Technicolor DGA4130
- SNR / Attn
- 6(dB) / 2.8(dB)
- Path Level
- Interleaved
-
12-12-23, 19:51 Απάντηση: mAigov – O «Ψηφιακός Βοηθός» του gov.gr στην υπηρεσία των πολιτών #2
Ε καλά, το Skynet ωχριά μπροστά του.
Μα που τα βρίσκουν αυτά τα ονόματα οι σατανάδες!
-
12-12-23, 21:39 Απάντηση: mAigov – O «Ψηφιακός Βοηθός» του gov.gr στην υπηρεσία των πολιτών #3
Είμαστε το πείραμα της ευρώπης.
-
12-12-23, 21:45 Απάντηση: mAigov – O «Ψηφιακός Βοηθός» του gov.gr στην υπηρεσία των πολιτών #4
Σατανικά πράγματα είναι αυτά.
Μην ασχολείστε.| "Anyone can build a fast CPU.
| The trick is to build a fast system."
|____________Seymour Cray...
-
12-12-23, 22:25 Απάντηση: mAigov – O «Ψηφιακός Βοηθός» του gov.gr στην υπηρεσία των πολιτών #5
Εκει πανε τα λεφτα. Σε συνδρομες στην microsoft. Ελεος.
-
12-12-23, 22:52 Απάντηση: mAigov – O «Ψηφιακός Βοηθός» του gov.gr στην υπηρεσία των πολιτών #6
-
12-12-23, 22:55 Απάντηση: mAigov – O «Ψηφιακός Βοηθός» του gov.gr στην υπηρεσία των πολιτών #7
-
12-12-23, 22:57 Απάντηση: mAigov – O «Ψηφιακός Βοηθός» του gov.gr στην υπηρεσία των πολιτών #8
Θα σχολαει στις 14.00;
- Albert Einstein: “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe.”
-Terry Pratchett:“An education was a bit like a communicable sexual disease. It made you unsuitable for a lot of jobs and then you had the urge to pass it on.”
-
13-12-23, 00:08 Απάντηση: mAigov – O «Ψηφιακός Βοηθός» του gov.gr στην υπηρεσία των πολιτών #9
Τα σχόλια είναι απίστευτα!!!
-
13-12-23, 00:35 Απάντηση: mAigov – O «Ψηφιακός Βοηθός» του gov.gr στην υπηρεσία των πολιτών #10
Μια γρήγορη δοκιμή που έκανα σε κάτι ερωτήματα που είχα ψάξει χειροκίνητα πριν καιρό και μου είχε πάρει κάποιες ώρες, τα απάντησε σωστά μέσα σε 15'.
Αξιόλογη προσπάθεια.
-
13-12-23, 00:47 Απάντηση: mAigov – O «Ψηφιακός Βοηθός» του gov.gr στην υπηρεσία των πολιτών #11
-
13-12-23, 07:47 Απάντηση: mAigov – O «Ψηφιακός Βοηθός» του gov.gr στην υπηρεσία των πολιτών #12
OH. MAI. GOV! Με φωνη Janice απο τα Φιλαρακια!
ديميتريس
-
13-12-23, 08:29 Απάντηση: mAigov – O «Ψηφιακός Βοηθός» του gov.gr στην υπηρεσία των πολιτών #13
-
13-12-23, 09:53 Απάντηση: mAigov – O «Ψηφιακός Βοηθός» του gov.gr στην υπηρεσία των πολιτών #14
- Εγγραφή
- 15-11-2002
- Περιοχή
- ΠΑΤΡΑ - ΑΝΩ ΠΟΛΗ
- Ηλικία
- 48
- Μηνύματα
- 1.561
- Downloads
- 3
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 2
- Τύπος
- VDSL2
- ISP
- Vodafone
-
13-12-23, 10:04 Απάντηση: mAigov – O «Ψηφιακός Βοηθός» του gov.gr στην υπηρεσία των πολιτών #15
Μετά την σεφ Κ. Μητσοτάκη έπρεπε να το βγάλουν Άι Μητσοτάκη
Ότι ερωτήσεις του έκανα μου έδινε λινκ για να ψάξω. Του είπα το ίδιο κάνει και ο Γούγλης. Κατ εμέ άχρηστο όπως και ο εμπνευστής του.
Φαίνεται πως λεφτά υπάρχουν αλλά για άλλους.Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι, θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία. Ανδρέας Κάλβος
There is some shit, I will not eat. e.e.cummings
30 Hours per Week
Bookmarks