Εμφάνιση 1-3 από 3
    Downloads
    Uploads
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Καλησπέρα σας,

Ακολουθώντας τον οδηγό για το debranding του VMG8623-T50B και ενώ βρισκόμουν στην έκδοση V550ABPM6C0 την οποία είχα περάσει μέσω usb to ttl, τροποποίησα τις καταχωρήσεις του bootloader, έκανα restart και αποπειράθηκα να εγκαταστήσω τη τελευταία έκδοση μέσω του webui του router. Δεδομένου ότι δεν έδειχνε να ανταποκρίνεται, άνοιξα ένα νέο παράθυρο στον browser και έδωσα την ip του router για να δω μήπως είχε "παγώσει" η σελίδα. Δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση και κοιτάζοντας το router, είδα ότι καμία απο τις ενδείξεις του δεν άναβε, ενώ στις ιδιότητες δικτύου έβλεπα ότι υπήρχε κάποια σύνδεση σε unidentidied network.
    Σήμερα σύνδεσα το router μέσω σειριακής και είδα ότι έχει κολλήσει στο μήνυμα "Press 'x' or 'b' key in 1 secs to enter or skip bootloader upgrade".
    Αν και δεν έχω ξανασχοληθεί, διαθέτω προγραμματιστή CH341 που είναι συμβατός με το bios chip του router, ενώ έχω κρατήσει και τον stock bootloader του. Θα μπορούσα να φλασάρω ( αφαιρώντας προφανώς το chip απο τη πλακέτα, έχω σταθμό θερμού αέρα για να το κάνω ) είτε μόνο τον bootloader ή όλα τα περιεχόμενα του chip απ'την αρχή και αν ναι, πως; Υπάρχει κάποιος που θα μπορούσε να μου φτιάξει / δώσει το αρχείο που θα πρέπει να φορτώσω στον ch341 programmer για να το φλασάρω στο chip?

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Downloads
    Uploads
    ISP
    Hi, its a bit hard for me greek but I hope you can understand.
    So if you kept the original bootloader you can flash that using the right offset(see mtd on the debranding thread) or iirc the last bits arent essential and you can fix that you did by removing those bits from the bootloader from the dump you get from the ch341( search for 04050f0d and delete those bits shifting the block up). Then I will likely be able to give you a bootloader image that you can flash after you enabled debug mode with the ATEN thread.

Downloads
    Uploads
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από notupus Εμφάνιση μηνυμάτων
    Hi, its a bit hard for me greek but I hope you can understand.
    So if you kept the original bootloader you can flash that using the right offset(see mtd on the debranding thread) or iirc the last bits arent essential and you can fix that you did by removing those bits from the bootloader from the dump you get from the ch341( search for 04050f0d and delete those bits shifting the block up). Then I will likely be able to give you a bootloader image that you can flash after you enabled debug mode with the ATEN thread.
    Hi,

Thanks for your answer. Since I don't have command line to type to ( it's stuck on the 'press x or b' thing and does nothing, the approach of editing the whole dump from the ch341 was what crossed my mind, and that's exactly what I'm doing right now ( dumping the contents of the chip ). I will try to shift the bits that were mistakely insterted, reflash it to the chip and try it out. I hope I will have the time to install the chip on the board tomorrow and let you know if that did the work.