Εμφάνιση 1-13 από 13
  1. #1
    Εγγραφή
    07-09-2007
    Περιοχή
    Ηράκλειο Κρήτης
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    63
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    100/10
    ISP
    Nova
    Router
    TP-Link TD-W9970 v3
    SNR / Attn
    19.3(dB) / 22.5(dB)
    Παρακαλώ για την υπομονή σας, είμαι εντελώς αρχάριος σε voip!

    Ενδιαφέρομαι να εγκαταστήσω ένα voip gateway και μέσω ενός voip provider να μπορώ να κάνω κλήσεις στη Σερβία. Έχω μερικές ερωτήσεις.

    Στο gateway (π.χ. Grandstream HT801 VoIP Gateway) που θα έχει σεταριστεί ο voip provider και που θα έχει συνδεθεί πάνω στο ρούτερ, απ΄όσο διαβάζω μπορεί να συνδεθεί ένα αναλογικό τηλέφωνο και από εκεί και πέρα αναλαμβάνει το gateway την ψηφιακή μετατροπή της φωνής και την προώθηση στον voip provider. Οπότε από αυτά που μπορώ να καταλάβω, βάζω την τηλεφωνική συσκευή μου στο gateway και καλώ κανονικά μέσω του voip provider.
    Η κύρια ερώτηση μου είναι η εξής. Καταργεί αυτό την αναλογική λειτουργία της τηλεφωνικής συσκευής ή η συσκευή συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά αναλογικά; Δέχεται και πραγματοποιεί δηλαδή κλήσεις μέσω του παρόχου της σταθερής γραμμής μου, παράλληλα με την λειτουργία της ως συσκευή voip; Αν λειτουργεί παράλληλα, ως σταθερό τηλέφωνο και ως voip ταυτόχρονα, πως γίνεται ο διαχωρισμός όταν κάνω μια κλήση; Πως δηλαδή επιλέγω αν θα γίνει η κλήση από τον πάροχο σταθερής τηλεφωνίας ή από τον πάροχο voip που θα επιλέξω;

    Αν κάπου έχω χάσει το πως λειτουργεί το gateway, παρακαλώ ενημερώστε.

    Ευχαριστώ προκαταβολικά όποιους μπορέσουν να διαθέσουν λίγο χρόνο για να μου απαντήσουν.

  2. #2
    Εγγραφή
    08-11-2004
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    2.571
    Downloads
    13
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1G/1G
    ISP
    Inalan
    Router
    Mikrotik 5009
    Εφοσον την αναλογικη συσκευη την βγαλεις απο το μοντεμ του παροχου σου και την συνδεσεις στο 801 τοτε οπως καταλαβαινεις