Σελ. 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 16-30 από 33
  1. #16
    Εγγραφή
    31-07-2007
    Περιοχή
    CRETE
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    4.556
    Downloads
    12
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    Οτι να ναι
    ISP
    ΑΜΑΝ
    Router
    Netgear
    SNR / Attn
    ??(dB) / ??(dB)
    Path Level
    Fastpath
    RNG random number generator loot εχει στο wow η στο diablo οταν σου ριχνει ενα τυχαιο item . H πλακα ειναι οτι οταν παιζεις χρονια τα κοκοπαιχνιδα της βλιζαρντ παντα κοιτας για dark paterns παντου

  2. #17
    Εγγραφή
    20-06-2007
    Περιοχή
    Chicago, Illinois
    Ηλικία
    33
    Μηνύματα
    31.017
    Downloads
    96
    Uploads
    25
    Άρθρα
    14
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1G/0.5G
    ISP
    Nova
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από PopManiac Εμφάνιση μηνυμάτων
    Sorry φόρτος εργασίας πολύς σήμερα, αλλά ίσως λάθος όρος το RNG, μάλλον απλή και τυφλή τύχη, αυτό εννοώ.

    Στα υπόλοιπα, αργότερα σήμερα αν βρω χρόνο
    ...Για πολλοστή φορά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς
    For those who come after.

  3. #18
    Εγγραφή
    15-01-2016
    Μηνύματα
    622
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    99.999/9.999
    ISP
    Forthnet
    Router
    ZXHN H168N
    SNR / Attn
    (dB) / 6.1(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Είχαμε την ίδια συζήτηση με τον Pop και στο θέμα του Elden Ring. Από ότι έχω καταλάβει θεωρεί πως μετά από πολλές προσπάθειες θα σου κάτσει ένα run και θα το βγάλεις το boss οπότε δεν τίθεται θέμα skill. Αν θέλει ας με διορθώσει. Εγώ δεν το βλέπω έτσι. Μαθαίνεις τα combo και το βγάζεις. Όσο προσπαθείς είναι λογικό να βελτιώνεσαι. Επίσης δεν λαμβάνει υπόψιν τις περιπτώσεις που περνάς ένα boss με λίγες προσπάθειες. Αλλιώς έπαιζα όταν έπιασα το πρώτο μου souls (elden ring), αλλιώς παίζω τώρα που έχω τερματίσει ότι παιχνίδι έχει βγάλει η from (πλην bloodborne). Δεν έγινα πιο τυχερός ξαφνικά

  4. #19
    Εγγραφή
    31-07-2007
    Περιοχή
    CRETE
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    4.556
    Downloads
    12
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    Οτι να ναι
    ISP
    ΑΜΑΝ
    Router
    Netgear
    SNR / Attn
    ??(dB) / ??(dB)
    Path Level
    Fastpath
    Aν κανεις overlevel βγαζεις τα παντα . Oχι το Bloodborne αυτο θελει αλλο επιπεδο μαζοχισμου

  5. #20
    Εγγραφή
    15-01-2016
    Μηνύματα
    622
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    99.999/9.999
    ISP
    Forthnet
    Router
    ZXHN H168N
    SNR / Attn
    (dB) / 6.1(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Και χωρίς overlevel αν αφιερώσεις χρόνο στο build σου πάλι βγαίνει χωρίς να χρειάζεται να μάθεις τέλεια τα moveset

  6. #21
    Εγγραφή
    30-05-2003
    Περιοχή
    Dublin, Ireland
    Μηνύματα
    16.801
    Downloads
    23
    Uploads
    0
    Άρθρα
    6
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    WTF is in Ireland
    Router
    Draytek Vigor 2820vn
    Path Level
    Interleaved
    Χρωστάω σχόλια στα παραπάνω αλλά ειλικρινά πήζω την ημέρα και το βράδυ δεν έχω όρεξη να γράψω παραπάνω από μια πρόταση (όπως εδώ ).

    Κάποια που ήθελα να πω συγκεκριμένα για το παιχνίδι όμως, με χαρά βλέπω ότι τα πιάνει και ο Yahtz ως προς τη σχετική "μόδα":



    Θα επανέλθω...
    The Road to Hell is Paved with Good Intentions

    Cause we made a promise we swore we'd always remember, no retreat, baby, no surrender

  7. #22
    Εγγραφή
    30-05-2003
    Περιοχή
    Dublin, Ireland
    Μηνύματα
    16.801
    Downloads
    23
    Uploads
    0
    Άρθρα
    6
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    WTF is in Ireland
    Router
    Draytek Vigor 2820vn
    Path Level
    Interleaved
    Επειδή "χρωστάω" κάποια σχόλια σε όσα γράφτηκαν.

    Καταρχήν από τα προφανή.... Όταν έχεις 0.2 δεύτερα για parry και 0.3 για dodge, εκτός και αν το έχεις γενετικά είναι πιθανότητες, τελεία και παύλα. Δεν υπάρχει συζήτηση βρε σεις, τι να λέμε τώρα. Άρα τύχη, άρα τζόγος.

    Οι πιθανότητες μειώνονται όντως εάν κανείς "προπονείται". Σε εισαγωγικά επειδή διάβασα για μια αναλογία με ping pong και εντάξει να συγκρίνει κανείς το button mashing σε κλάσματα με άθλημα είναι το ίδιο να λέω εγώ ότι επειδή έχω 200 ώρες στο F-16 στο DCS μπορώ να κάνω μια βόλτα απόψε Ανδραβίδα να δώσω ένα ρεπό σε κανένα σμηναγό που θα ανεβεί για CAP

    Ειδάλλως είναι τζόγος ρε σεις.

    Και, όπως είπε ο Yahtze παραπάνω, έχει γίνει πια μόδα κάθε παιχνίδι για κάθε λόγο να πρέπει να έχει parry mechanics. Εδώ ΔΕΝ κολλάει πώς να το κάνουμε. Είναι turn-based και το όλο νόημα του turn-base είναι να ετοιμάσεις στρατηγική να έχεις το σχετικό 'πλάνο', τα group mechanics, όλα μαζί σε ένα σύνολο κινήσεων στο γύρο. Εδώ, όλα τούτα πάνε περίπατο επειδή ό,τι και αν κάνεις, ό,τι και αν έχεις ως πλάνο, ο,τιδήποτε αν δεν πατήσεις το κουμπάκι στα 0.2 ή 0.3 δεύτερα δεν υπάρχει περίπτωση να κερδίσεις τη μάχη.

    Άρα, turn base μεν, με τζόγο. Δεν μπορείς να τα έχεις και τα δύο και αυτό λέει και ο Yahtze στο πολύ ενδιαφέρον βίντεο.

    Βέβαια, δεν είναι τυχαίο ότι έβαλαν αυτό το mechanic επειδή έχει μαζέψει όλα τα git gud πελατάκια - YTbers όπως Asmon ή penguinz0 που δεν θα το πλησίαζαν τώρα κάνουν πολύωρα streams επειδή έχει το παβλοφικό αυτό git gud πράμα.

    Δεν κολλάει αλλά από την άλλη όμως πουλά γερά και καταλαβαίνω γιατί μπήκε αλλά για λόγους marketing IMO χαλούν όλη τη στρατηγική που θα μπορούσε να έχει το παιχνίδι και που ξαναλέω μηδενίζεται καθώς τα πάντα εξαρτώνται από τα 0.2 ή 0.3 δεύτερα.

    ΥΓ: Περί Elden Ring έχω γράψει αρκετά - είναι ένα πολύ μέτριο παιχνίδι / σύνολο που απαρτίζεται όμως από μέρη τα οποία ξεχωριστά είναι από έξοχα έως μοναδικά διαμάντια....

    - - - Updated - - -

    Κατά τα άλλα επιμένω ότι το exploration είναι ΓΤΠΚ (κάτι που ας πούμε το ER με όλα τα ελαττώματα, ένα από τα ξεχωριστά μέρη που λέω, το τελειοποιεί).

    Αλλά, το main story είναι όντως το κάτι άλλο ενώ - και κάτι που δεν το βλέπω να αναφέρεται - πέρα από την αισθητική του η μουσική του είναι υπόδειγμα soundtrack που άνετα σε ταινία θα πήγαινε για Όσκαρ και μάλλον θα το κέρδιζε!!!!
    The Road to Hell is Paved with Good Intentions

    Cause we made a promise we swore we'd always remember, no retreat, baby, no surrender

  8. #23
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Περιοχή
    Χανιά
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    1.666
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    ISP
    None
    Διαφωνώ ότι αν δεν κάνεις master το parry το παιχνίδι δεν παίζεται.. πως εξηγούνται τα gameplays που κάνουν dodge only; Σαφώς και το επιτυχές parry είναι ένας σχετικά σίγουρος και γρήγορος τρόπος να παίξεις το παιχνίδι αλλά δεν είναι ο μοναδικός.

    Με ποσοστό επιτυχίας κάτω από 50% προσωπικά πορεύομαι έστω και χωρίς να έχω προχωρήσει πολύ στο παιχνίδι λόγω έλλειψης χρόνου ή και όχι του κατάλληλου mood για κάψιμο.

    Και ο παραλληλισμός αφορούσε το πως προσαρμόζεται ο εγκέφαλος να διευρύνει αυτό το 0.2-0.3 σε διπλάσιους και τριπλάσιους χρόνους αντίδρασης όπως συμβαίνει και με ένα σωρό άλλες δραστηριότητες της καθημερινότητας μας.

  9. #24
    Εγγραφή
    30-05-2003
    Περιοχή
    Dublin, Ireland
    Μηνύματα
    16.801
    Downloads
    23
    Uploads
    0
    Άρθρα
    6
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    WTF is in Ireland
    Router
    Draytek Vigor 2820vn
    Path Level
    Interleaved
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ckoul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Διαφωνώ ότι αν δεν κάνεις master το parry το παιχνίδι δεν παίζεται.. πως εξηγούνται τα gameplays που κάνουν dodge only; Σαφώς και το επιτυχές parry είναι ένας σχετικά σίγουρος και γρήγορος τρόπος να παίξεις το παιχνίδι αλλά δεν είναι ο μοναδικός.

    Με ποσοστό επιτυχίας κάτω από 50% προσωπικά πορεύομαι έστω και χωρίς να έχω προχωρήσει πολύ στο παιχνίδι λόγω έλλειψης χρόνου ή και όχι του κατάλληλου mood για κάψιμο.

    Και ο παραλληλισμός αφορούσε το πως προσαρμόζεται ο εγκέφαλος να διευρύνει αυτό το 0.2-0.3 σε διπλάσιους και τριπλάσιους χρόνους αντίδρασης όπως συμβαίνει και με ένα σωρό άλλες δραστηριότητες της καθημερινότητας μας.
    Δεν είναι Γιάννης (parry) είναι Γιαννάκης (dodge) και στα δύο αναφέρομαι ως combat mechanic Και επιμένω ότι πολύ απλά πιο μέσα στο παιχνίδι αν δεν κάτσει ο τζόγος δεν πα να κάνεις τους πιο δυνατούς χαρακτήρες και τις πιο βέλτιστες στρατηγικές. Άσε που σε bosses είναι μονόδρομος το 0.3 ή 0.2 κλάσμα του δευτερολέπτου.

    Και ξαναλέω αναιρεί όλο το turn-based του πράγματος με την έννοια στρατηγικής κλπ και το κάνει τζόγο. Έ, αυτό δεν είναι turn-based. Καταλαβαίνω γιατί το εισήγαν και έχει να κάνει για λόγους marketing και για να πιάσουν τα git gud εκεί έξω, ξαναλέω. Και για να έχει και την "αίγλη" του και καλά δύσκολου κλπ.

    Λες και turn-based δεν έχουν δυσκολία, απλά θέλουν παραπάνω σκέψη και στρατηγική και όχι το button mashing, αλλά λογικό είναι για να είναι πιο ευπώλητο.

    Αλλά, δεν κολλάει, πώς να το κάνουμε, όπως το αντίστροφο δεν θα κόλλαγε π.χ. στο ER...
    The Road to Hell is Paved with Good Intentions

    Cause we made a promise we swore we'd always remember, no retreat, baby, no surrender

  10. #25
    Εγγραφή
    31-07-2007
    Περιοχή
    CRETE
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    4.556
    Downloads
    12
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    Οτι να ναι
    ISP
    ΑΜΑΝ
    Router
    Netgear
    SNR / Attn
    ??(dB) / ??(dB)
    Path Level
    Fastpath
    Δεν ειχα ιδεα οτι ειναι 0.2 δεύτερα , Φαινεται το τουμπανο pc και το elite controler κανει δουλεια τελικα . Και τα 165 Hz . To Βloodborne μαζι με το Old Hunters το ειχα βγαλει με 20 fps που επεφταν και στα 15 και σιχαθηκα τη ζωη μου απο το γκαγκαρισμα. Αλλα επιπεδα προσφυσης για τους console peasants

  11. #26
    Εγγραφή
    30-05-2003
    Περιοχή
    Dublin, Ireland
    Μηνύματα
    16.801
    Downloads
    23
    Uploads
    0
    Άρθρα
    6
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    WTF is in Ireland
    Router
    Draytek Vigor 2820vn
    Path Level
    Interleaved
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από dimyok Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...και το elite controler κανει δουλεια τελικα
    Ψηνόμουν πολύ αλλά βρήκα PS5 Dualsense σε μισή τιμή προσφορά και δεν μπορούσα να πω όχι


    - - - Updated - - -

    Tα 0.2 δεύτερα για parry και 0.3 για dodge ως στοιχεία τα βρήκα εδώ που τα δίνει για vanilla- αν έχω καταλάβει λάθος, πέστε μου προφανώς

    - - - Updated - - -

    Πάντως για να καταλήξω κάπου αν γνώριζα πριν το αγοράσω όλα αυτά που γνωρίζω τώρα και σχολιάζω και πάλι θα πήγαινα με κλειστά μάτια να το αποκτήσω, μην πω ότι θα έριχνα εύκολα preorder - το παιχνίδι είναι αξιότατο και αναμένω πολλά από το στούντιο αυτό ελπίζοντας ότι θα βρουν τα πατήματά τους
    The Road to Hell is Paved with Good Intentions

    Cause we made a promise we swore we'd always remember, no retreat, baby, no surrender

  12. #27
    Εγγραφή
    31-07-2007
    Περιοχή
    CRETE
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    4.556
    Downloads
    12
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    Οτι να ναι
    ISP
    ΑΜΑΝ
    Router
    Netgear
    SNR / Attn
    ??(dB) / ??(dB)
    Path Level
    Fastpath
    Το PS5 Dualsense θελει calibration σε καθε παιχνιδι ;

  13. #28
    Εγγραφή
    30-05-2003
    Περιοχή
    Dublin, Ireland
    Μηνύματα
    16.801
    Downloads
    23
    Uploads
    0
    Άρθρα
    6
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    WTF is in Ireland
    Router
    Draytek Vigor 2820vn
    Path Level
    Interleaved
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από dimyok Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το PS5 Dualsense θελει calibration σε καθε παιχνιδι ;
    Όχι, τόσο στα W10 όσο και στα 11 είναι κυριολεκτικά plug and play και μάλιστα αναγνωρίζεται ως PS χειριστήριο (ενώ το PS4 σε πολλά παιχνίδια "βλέπεται" ως Xbox)
    The Road to Hell is Paved with Good Intentions

    Cause we made a promise we swore we'd always remember, no retreat, baby, no surrender

  14. #29
    Εγγραφή
    15-01-2016
    Μηνύματα
    622
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    99.999/9.999
    ISP
    Forthnet
    Router
    ZXHN H168N
    SNR / Attn
    (dB) / 6.1(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Σε παιχνίδια της Sony έπρεπε να το συνδέεις με καλώδιο για να έχεις τα haptics του ps5. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει. Γενικά παίζει παντού.

  15. #30
    Εγγραφή
    02-11-2003
    Περιοχή
    Επαναπατρισθείς στην Αθήνα
    Ηλικία
    50
    Μηνύματα
    56.490
    Downloads
    64
    Uploads
    73
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Path Level
    Fastpath
    Είναι αυτή ακριβώς η κατάντια, που ονομάζω κονσολοποίηση των games.
    Επιτέλους το ελάχιστο δυνατό, ευέλικτο, και ψηφιακό κράτος. Με διαρκή αξιολόγηση.

Σελ. 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας