15 χρόνια συνδρομητής, χθες το Fritz 7530 μου βαρούσε αποσυνδέσεις στην 100άρα VDSL Nova που έχω. Με την τεχνική υποστήριξη της Nova φαίνεται ότι το πρόβλημα είναι εκτός του χώρου μου, αλλά αρνούνται να ανοίξουν βλάβη στον ΟΤΕ, θεωρούν τη βλάβη μη επιλύσιμη για αυτό το λόγο () και μονόδρομο το να επιλέξω μαζί τους να πάω σε οπτική...
Έχασα την μέρα από τις αποσυνδέσεις και από τις τηλεφωνικές επικοινωνίες μεταξύ τεχνικής υποστήριξης -> εξυπηρέτησης πελατών -> τμήματος "διατήρησης πελατείας" (sic, aka ακυρώσεων) και βαράω το κεφάλι στο ντουβάρι για το πως θα πορευτώ τις επόμενες μέρες. Ακόμα και αν πάω σε FTTH την κάτσαμε στο ενδιάμεσο. Κερασάκι στην τούρτα ότι επειδή υπάρχει λύση (μετατροπή σε οπτική) δε μου προσφέρεται η δυνατότητα να φύγω αναίτια (όσο και να εξήγησα και να φώναξα).
Εμφάνιση 1-15 από 27
-
19-05-25, 16:49 (Rant) Καιρός να την κάνω από Nova #1
-
19-05-25, 16:53 Απάντηση: (Rant) Καιρός να την κάνω από Nova #2
Και οπτική γιατί δεν βάζεις και ταλαιπώρησε? Ο χαλκός καταργείται, αν δεν γίνει τώρα θα γίνει αργότερα. Και σε άλλο παροχο να πας εφόσον η περιοχή σου έχει οπτικές ίνες δεν θα σου δώσουν χαλκό. Στο λεω αυτο γιατι εχω ακουσει πολλες περιπτωσεις που εχουν σταματησει να δινουν χαλκο αμα υπαρχουν οπτικες.
-
19-05-25, 17:01 Απάντηση: (Rant) Καιρός να την κάνω από Nova #3
Στράβωσα με την αντιμετώπιση. Ό,τι και να μου βάλουνε, στην καλύτερη με αφήνουν 2 βδομάδες "νεκρό" δίνοντάς μου κονσερβαρισμένες απαντήσεις (αν και διαφέρει τρομερά η αντιμετώπιση από τεχνικό σε τεχνικό).
EDIT: που να πάρει, γιατί δεν ανοίγουν αίτημα στον ΟΤΕ; Δεν τους συμφέρει, θα πληρώσουν έξτρα μεροκάματα και με "κόβουν" έτσι;
... Και αν είναι να το κάνω (να πάω σε FTTH) γιατί να μην πάω λ.χ. σε HCN;
-
19-05-25, 17:28 Απάντηση: (Rant) Καιρός να την κάνω από Nova #4
Αυτό ομολογώ το ακούω πρώτη φορά. Βάσει ποιού όρου του συμβολαίου;
Το υπάρχον συμβόλαιο περιγράφει το είδος της τηλεπικοινωνιακής σύνδεσης;
Η μετατροπή σε οπτική απαιτεί ή όχι υπογραφή σε νέο συμβόλαιο;
Αν ναι, τότε πολύ απλά σημαίνει πως δεν εκτελούν τις υποχρεώσεις τους από το υπάρχον συμβόλαιο.
Στο οποίο υπάρχον συμβόλαιο λογικά προβλέπεται και η περίπτωση αδυναμίας επίλυσης βλάβης.
Θα πρέπει να απαιτήσεις να εκτελέσουν τους όρους της σύμβασης που έχουν ήδη,
για όσες επικοινωνίες έχεις μαζί τους να έχεις αποδείξεις γραπτές ως προς τα διαμειφθέντα,
και αν συνεχίζουν να αρνούνται την επίλυση
να επισυνάψεις τις επικοινωνίες σε καταγγελία προς την ΕΕΤΤ μαζί με όποια άλλα στοιχεία διαθέτεις.
Μετά την καταγγελία προς την ΕΕΤΤ, θα αναγκαστούν να συμμορφωθούν
και είτε θα δώσουν τη βλάβη είτε θα σε αφήσουν να φύγεις αζημίως.
ΥΓ: Η Nova πρέπει να είναι ο χειρότερος πάροχος σε αυτά τα θέματα.
-
19-05-25, 17:32 Απάντηση: (Rant) Καιρός να την κάνω από Nova #5
Έτσι το σκέφτηκα, έτσι τους το είπα και πάλι σε πόρτα έπεσα, με μονόδρομο την ΕΕΤΤ αν θα φύγω σε άλλο πάροχο, αν και δεν αντέχω τη διαδικασία. Ίσως το κάνω για το γαμώτο και μόνο, αν και δεν έχω κουράγιο να γράφω όπως παλιά.
-
19-05-25, 17:40 Απάντηση: (Rant) Καιρός να την κάνω από Nova #6
Λυπάμαι αλλά αυτά τα πράγματα δεν είναι φυσιολογικά.
Δεν είναι φυσιολογικά για κανένα από τους άλλους παρόχους.
Τί πάει να πει η τεχνική επίλυση στο xDSL είναι μετατροπή σε οπτική;
ΟΚ Να πεις ότι κάποτε στο μέλλον, στην επόμενη ανανέωση θα σε πιέσουν να βάλεις οπτική.
Ή ότι μετά από ένα σημείο δε θα μπορούν να υποστηρίξουν το xDSL.
Σε κάθε περίπτωση όμως, όλα θα καλύπτονται μέσα από όρους υπογεγραμμένης σύμβασης.
Εδώ βλέπω ότι πρόκειται για καουμποϊλίκι.
Στο ξαναλέω, δεν είναι φυσιολογικά πράγματα πουθενά και η Nova είναι μάλλον ο χειρότερος πάροχος.
-
19-05-25, 18:28 Re: Απάντηση: (Rant) Καιρός να την κάνω από Nova #7
Δεν χρειάζεται χαρτί και καλαμάρι όπως παλιά. Εξαρτάται όμως από το τι θέλεις να κάνεις εσύ. Θέλεις να συνεχίσεις να είσαι εκεί; Θα σου πουν βάλε οπτική κτλπ. Θέλεις να πας αλλού; Τότε μπορείς να φύγεις αζημίως σίγουρα, εφόσον φεύγεις λόγω βλάβης και όχι από κακόβουλη δική σου συμπεριφορά.
Πρέπει, νομίζω, να λάβεις έγγραφη απάντηση από εκείνους, για να την επισυνάψεις στην ΕΕΤΤ, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό.
Αφού αποφασίσεις τι θέλεις να κάνεις, το βλέπουμε μετά (εγώ θα πρότεινα να πας σε άλλο πάροχο πάντως, θα είσαι υποθέτω eligible για κάποια "τιμή για νέους πελάτες" σε άλλο πάροχο και με την ευκαιρία πήγαινε και σε οπτική). Η καταγγελία σε ΕΕΤΤ μπορεί να είναι αρκετά ολιγόλογη και σε 1-2 σελίδες το πολύ εξαντλείται το θέμα σου.Beneath this mask, there is an idea, Mr Creedy, and ideas are bullet-proof!
-
20-05-25, 06:28 Απάντηση: (Rant) Καιρός να την κάνω από Nova #8
Δεν εχετε δικιο. Το αν η συνδεση θα ειναι πχ vdsl 35B η 17a το λεει πουθενα η συμβαση? Γραφει πουθενα αν ο βροχος θα ειναι Χ μετρα και δεν θα μεγαλωσει ? Μηπως τη διατομη του καλωδιου? Το ζευγαρι του απερχομενου ? Την τεχνολογια του dslam? Tη διαδρομη μεχρι το bras
Αυτο που γραφει ειναι οτι θα σου παρεχει μια συγκεκριμενη ταχυτητα στο Internet (και μαλιστα με ελαχιστη, μεση και μεγιστη τιμη).
Για τεχνικους λογους ο χαλκος πρεπει να αντικατασταθει με κάτι άλλο που τυχαινει να λεγεται ftth, το οποιο υπάρχει και παρέχεται χωρις κόστος. μετατροπής. Αν δηλαδη σου ελεγαν οτι πρεπει να σκαψουν ολο το δρομο και τους τοιχους μεσα στο διαμερισμα για να παραμεινει χαλκός τι θα ελεγες τοτε? Οτι δεν γουσταρεις τα κομπρεσερ?
Το οτι θα αλλαξει η περιγραφη του προιόντος δεν σημαινει νεα συμβαση, απλα μεταβολή της υπάρχουσας.
Αν θα σου αλλαξουν τη διαρκεια ή την τιμή (που δεν μας το λες) είναι λόγος καταγγελίας.
Ομως οσο σου προσφέρουν ίδιο ή καλυτερο και στην ιδια τιμη, καλα κανουν και δεν δεχονται να αποχωρισεις ατελως.
Ουτε η ΕΕΤΤ θα σε δικαιωσει, οσο κιαν δεν σαρεσει.
Το οτι θες να κανεις τεχνικες υποδειξεις για το πως θα επισκευασουν τη βλαβη δεν εμπιπτει στις αρμοδιοτητες του τελικου χρηστη, (ευτυχως δλδ, σκεψου και να εμπιπτε)
-
20-05-25, 08:34 Απάντηση: (Rant) Καιρός να την κάνω από Nova #9
Ζήτησα από χθες αντίγραφο της σύμβασης. Έχω την ιδέα (δεν είμαι σίγουρος) ότι αναφέρεται ρητά η τεχνολογία xDSL.
Πρακτικά κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου, ότι αν προσφέρουν ίδια ταχύτητα στην ίδια τιμή δεν έχω λόγο να μην παραμείνω.
Σε κάθε περίπτωση με κρεμάνε για το διάστημα μέχρι να ενεργοποιηθεί το FTTH.
Ουτε η ΕΕΤΤ θα σε δικαιωσει, οσο κιαν δεν σαρεσει.
-
20-05-25, 09:43 Απάντηση: (Rant) Καιρός να την κάνω από Nova #10
Τα διαβάζω όλα αυτά με έκπληξη και σας ενημερώνω ότι έχετε άδικο.
Στην «Αίτηση ενεργοποίησης» (έχω και της Nova και άλλων παρόχων)
υπάρχει εδάφιο «Επιλογή υπηρεσίας»
στο οποίο πάντοτε αναφέρεται και περιγράφεται η Τηλεπικοινωνιακή υπηρεσία που συνάπτει ο πελάτης.
Ενημερωτικά, ο πελάτης δε συνάπτει αόριστα μια ταχύτητα όπως λέτε,
ο πελάτης συνάπτει συγκεκριμένη τηλεπικοινωνιακή υπηρεσία με τεχνικά χαρακτηριστικά.
Εν προκειμένω έχω μπροστά μου Αίτηση ενεργοποίησης Nova
στην οποία η Επιλογή και η Περιγραφή αφορά επί λέξει «Nova VDSL 50».
Αν αφορούσε κάτι διαφορετικό, θα το γνώριζε εκ των προτέρων και ο πελάτης
και αναλόγως ο πελάτης εκ των προτέρων θα είχε την επιλογή είτε να προχωρήσει με την κάθε Nova είτε να επιλέξει τις υπηρεσίες κάποιου άλλου παρόχου.
Σας ενημερώνω ότι υπάρχουν λόγοι διαφάνειας βάσει των οποίων ο πελάτης έχει δικαίωμα να ενημερώνεται προκαταβολικά και φυσικά στο κομμάτι που τον αφορά ως προς το είδος της τηλεπικοινωνιακής σύνδεσης που πρόκειται να λάβει.
Προφανώς η Περιγραφή της υπηρεσίας ως λχ VDSL, δεν αφορά ...τον τύπο των μπαταριών που θα έχει ένα DSLAM, οπότε ας μην κάνουμε τους αφελείς στο ότι δεν καταλαβαίνουμε τί αφορά.
Όταν λοιπόν η υπογεγραμμένη σύμβαση αναφέρει πως η υλοποίηση πραγματοποιείται «μέσω κυκλωμάτων xDSL» , αυτό δε μπορεί να σημαίνει μέσω οπτικής, και φαντάζομαι το καταλαβαίνετε.
Αν σας φαίνεται δύσκολο, μπορείτε να κάνετε ένα ερώτημα σε κάθε αρμόδια αρχή ξεκινώντας από την ΕΕΤΤ.
Ευχαριστώ.
-
20-05-25, 11:55 Απάντηση: (Rant) Καιρός να την κάνω από Nova #11
Ολα αυτα που λες ισχυουν, ομως οταν προσφερεται εναλλακτικη η οποια ειναι ιδια ή καλυτερη η οποια βασιζεται σε νεες τεχνολογικες δυνατοτητες η δεσμευση για vdsl δεν υφισταται.
Ειδικα για τη συγκεκριμενη συνδεση το vdsl ειναι ΤΕΧΝΙΚΑ ανεφικτο. Αυτο θα το κρινει ο παροχος και μονο.
Αυτο εγινε μεταγενεστερα και οχι τη στιγμη της υπογραφης της αρχικης συνδεσης.
Οσα αναφερεις ισχυαν αυτουσια κατα την υπογραφη, συμφωνουμε σε αυτο.
Επι της ουσιας το προβλημα ειναι ο χρονος που μεσολαβει μεχρι την εγκατασταση.
Δεν καλυπτεται με δωρεαν data καπως?
Ιδια ταχυτητα, ιδια διαρκεια, ιδια τιμη σε υποδομη αντικειμενικα καλυτερη. Δεν υπαρχει καμμια περιπτωση να το κερδισει κανεις αυτο συμβατικα, ειδικοτερα σε συμβασεις b2c.
Ειναι σαν να ζηταμε να μην γινει το τηλεφωνο voip επειδη η αρχικη συμβαση δεν το προέβλεπε. Ξερουμε ολοι ποσο καλα πηγε αυτο.
-
20-05-25, 12:25 Απάντηση: (Rant) Καιρός να την κάνω από Nova #12Ολα αυτα που λες ισχυουν, ομως οταν προσφερεται εναλλακτικη η οποια ειναι ιδια ή καλυτερη η οποια βασιζεται σε νεες τεχνολογικες δυνατοτητες η δεσμευση για vdsl δεν υφισταται.
Ειδικα για τη συγκεκριμενη συνδεση το vdsl ειναι ΤΕΧΝΙΚΑ ανεφικτο. Αυτο θα το κρινει ο παροχος και μονο.
Ο προϊστάμενος του τεχνικού στον ΟΤΕ που είναι φίλος πέθανε στα γέλια όταν του περιέγραψα τη στιχομυθία με το Nova support. Φυσικά και μπορεί να ανοιχτεί βλάβη.
Το obsolete της τεχνολογίας δεν είναι λόγος για να μην ανοίξεις βλάβη αν και μπορείς να ανοίξεις βλάβη και να επιλυθει.
Για το τυπικό, παρέχουν SIM για mobile data, αλλά όχι εξοπλισμό για να ρίξω το δίκτυο. Δεν ξέρω αν θα μου δίναν 5 SIM, σίγουρα δεν μπορώ να δω netflix στην τηλεόραση με το setup, ούτε να μπώ στo server μου απέξω με SSH...
Για να μου παρέχουν router 4G (νομίζω το κάνει η Voda και ίσως και OTE; ) μόνο με νέο συμβόλαιο (doh)!
Το σημαντικότερο, στο κτίριο της οικογένειας δεν πιάνει ούτε voice. Βασιζόμουν σε VoWIFI για να μπορούν να δέχονται και να λαμβάνουν κλήσεις. Οπότε μάπα το καρπούζι.
TL;DR: Συμβατικά μπορεί να θεωρηθεί ότι παρέχουν λύση. Πρακτικά ούτε με σφαίρες.
Ιδια ταχυτητα, ιδια διαρκεια, ιδια τιμη σε υποδομη αντικειμενικα καλυτερη.
Για το ίδια διάρκεια: τους ρώτησα αν η μετατροπή σε FTTH θα επηρεάσει τη διάρκεια της σύμβασης. Και η απάντηση ήταν καταφατική: θα πρέπει να δεσμευτώ για 2 χρόνια από τώρα, όταν έληγε το συμβόλαιο σε 4 μήνες.
Τέλος για την ποιότητα της υποδομής: είχα ελάχιστα ως ανύπαρκτα προβλήματα ως end-user. Οι δε οπτικές έχουν και αυτές τα χουνέρια τους, δεν έχουν τα θέματα που έχουν μόνιμα προβληματικές συνδέσεις xDSL. Αν τώρα η Nova αρνείται να στείλει ΟΤΕτζή για κάτι απλό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
Στην ίδια πολυκατοικία ζουν άλλες 2 VDSL. Δεν ξέρω αν θα τους πουν και εκείνους τα ίδια αν συμβεί κάτι. Αμφιβάλλω αν η σύνδεσή μου ήταν ΟΤΕ αν θα γινόταν αυτό το κωλοχανίο.
Δεν υπαρχει καμμια περιπτωση να το κερδισει κανεις αυτο συμβατικα, ειδικοτερα σε συμβασεις b2c.
Ειναι σαν να ζηταμε να μην γινει το τηλεφωνο voip επειδη η αρχικη συμβαση δεν το προέβλεπε. Ξερουμε ολοι ποσο καλα πηγε αυτο.
H απαράδεκτη κατάσταση με την άρνησή της να δίνει τους κωδικούς όμως άλλαξε όπως και η απόκτηση του δικαιώματος σε απεργία: όχι με αποδοχή της κατάστασης, ούτε με διαδηλώσεις και γκρίνια στο fb/adsl.gr αλλά με πολύ πίεση/χρονο ξοδεμένο σε καταγγελίες στην ΕΕΤΤ κτλ. Αλλιώς και σήμερα, κανέναν κωδικό δε θα έπαιρναν οι πελάτες της.
-
20-05-25, 12:59 Απάντηση: (Rant) Καιρός να την κάνω από Nova #13
Συμφωνω, αλλα ποιος το κρινει? Ας πουμε αυτος που επωμιζεται το κοστος των συνεχων δηλωσεων βλαβης.
- - - Updated - - -
Αυτο ειναι οντως το πραγματικο προβλημα. Το να σου δωσουν router oxi. Βαλε ενα κινητο να κανει tether σε wifi (αν ειχε σημα)
- - - Updated - - -
Οχι, στο ιδιο θα πας, και στο ftth δινουν παραπανω για το overhead.
- - - Updated - - -
Αυτο ΕΙΝΑΙ αντισυμβατικο, οντως.
- - - Updated - - -
Δεν ειχες, μεχρι να εχεις. Οι οπτικες, αντιθετα με το χαλκο ειναι πληρως διαχειρισιμες. Δεν υπαρχει τιποτε τεχνολογικο χωρις ποτε καπου καποτε να εμφανισει καποιο προβλημα. Ουτε στο Houston.
- - - Updated - - -
Διαφορετικη περιπτωση, εδω ηταν θεμα εφαρμογης κανονισμου/νομου. Στη περιπτωση σου μιλαμε για κατι αλλο.
- - - Updated - - -
Για να ειμαστε δικαιοι, ο οτε ειναι σε πλεονεκτικη θεση, επειδη δεν του κοστιζει κατι η επισκευη (τουλαχιστον οχι αμεσα χρεωσιμο) Σε αντιθεση με τη nova που πληρωνει ανα κληση.
Απελευθερωση τηλεποικινωνιων απο τα lidl (τα παλια, οχι τωρα.. )
Παρολα αυτα, περα απο την οποια τσαντιλα, τα πραγματα πανε μπροστα, η ινα ειναι μονοδρομος. Και το συμβολαιο να σπασεις και να πας στον οτε, παιζει να σου πουν και κει ΜΟΝΟ ινα.
Ρωτα τους, ετσι για το μαμωτο.
-
20-05-25, 13:04 Απάντηση: (Rant) Καιρός να την κάνω από Nova #14
Αφού λοιπόν το ξεκαθαρίσουμε δια παντός ότι το πρώτο σου μήνυμα ήταν πέρα ως πέρα άτοπο,
πάμε παρακάτω και στο δεύτερο μήνυμα όπου λες κάτι διαφορετικό.
Υπάρχει μια ανεπίλυτη βλάβη, ο πάροχος λαμβάνει επανορθωτικά μέτρα μέχρι τη διερεύνηση της βλάβης πχ data, εκπτώσεις κλπ.
Ως εδώ καλά, αυτό προβλέπεται στους όρους και στους κανονισμούς.
Οι ανεπίλυτες βλάβες συμβαίνουν, δεν κατηγορεί κανείς απαραίτητα για αυτό,
αλλά όταν είναι ανεπίλυτες από πλευράς παρόχου δεν οδηγούν σε αδιέξοδες λύσεις ως προς το συμβόλαιο για τον πελάτη λχ η υποχρεωτική «μετατροπή σε οπτικές ίνες».
Διότι οι οπτικές ίνες μπορεί να μην συνιστούν τεχνικά αδιέξοδη λύση, συνιστούν όμως λύση της υφιστάμενης σύμβασης βάσει της οποίας υφίσταται η δέσμευση και η ρήτρα και βάσει της οποίας έχουν συμφωνηθεί ως θεμελιώδης όρος τα διαφορετικά τεχνικά χαρακτηριστικά.
Η απαίτηση υπογραφής διαφορετικής σύμβασης συνιστά το καουμποϊλίκι που λέγαμε.
Η εναλλακτική που προσφέρεται στον πελάτη, προσφέρεται κατόπιν συνομολογημένης αδυναμίας του παρόχου.
Το αν ο πάροχος επικαλείται ή όχι προσχηματικά την τεχνική αδυναμία, χάριν της κουβέντας το προσπερνώ (και οπωσδήποτε δε συνιστά θέσφατο το ο,τιδήποτε μπορεί να επικαλείται μια ιδιωτική εταιρεία που εμπλέκεται σε συμβατικές διαφορές με τον οιονδήποτε).
Ο πάροχος συνήψε ένα συμβόλαιο για VDSL, οι νόμοι και το συμβόλαιο δεσμεύουν όλα τα μέρη, και ο πάροχος συμβαίνει να μην είναι ικανός να το υλοποιήσει.
Αυτό δε σημαίνει ότι ο πάροχος είναι υπεράνω των υποχρεώσεών του έναντι του νόμου και του πελάτη με τον οποίο έχει συνομολογήσει συμβατικούς όρους.
Ούτε σημαίνει ότι ο πάροχος μπορεί να επιλέγει τους όρους του συμβολαίου που τον βολεύουν, όπως λχ να επικαλείται διάρκεια σύμβασης για τη ρήτρα δέσμευσης ενός συμβολαίου που δεν υλοποιεί λόγω έστω «ανωτέρας βίας».
Ο πάροχος αναγνωρίζοντας τη δική του αδυναμία, το ελάχιστο που οφείλει είναι να αποδεσμεύσει πρώτα τον πελάτη
και έπειτα να προσφέρει στον πελάτη την δική του εναλλακτική.
Τα λένε οι όροι των συμβολαίων, τα λένε οι κανονισμοί, τα λένε οι ευρωπαϊκές οδηγίες, τα λένε οι αρχές του δικαίου και οι νόμοι.
Ρώτα και στην ΕΕΤΤ αλλά και οποιονδήποτε νομικό που θα ανατρέξει στους όρους της σύμβασης και όχι μόνο.
Και ο πελάτης κατόπιν της αποδέσμευσης, θα επιλέξει ελεύθερα.
Διαφορετικά δε μιλάμε για εναλλακτική, μιλάμε για εκβιασμό.
Ο πελάτης που έχει αποδεσμευτεί, έχει αναφαίρετο αποκλειστικό δικαίωμα να κρίνει για το συμφέρον του.
Επίσης κανένας πάροχος δεν έχει δικαίωμα να λαμβάνει τις αποφάσεις που ανήκουν στον πελάτη.
Και στη συγκεκριμένη περίπτωση,
την υπογραφή για την τηλεπικοινωνιακή σύνδεση που θα έχει τα συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά την βάζει ο πελάτης.
Την οικονομικά συμφέρουσα προσφορά την κρίνει και την αποδέχεται μόνο ο πελάτης,
σε κάθε περίπτωση η αποδοχή προσφοράς συνιστά αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα του πελάτη.
-
20-05-25, 13:24 Απάντηση: (Rant) Καιρός να την κάνω από Nova #15
Ναι, εκτος απο το γεγονος οτι η συμβαση δεν δεσμευεται να δινει ΜΟΝΟ vdsl. (που ειναι και το θεμα μας)
Σε αυτο διαφωνουμε, γιατι πολυ απλα τα τεχνικα χαρακτηριστικα που αναφερονται ειναι ΜΟΝΟ ταχυτητα, ουτε καν latency. Οι εμπορικοι οροι οπως xdsl , fiber κλπ ειναι απλα λογια (Γιατι μετα θα θυμηθουμε τις παπανζτες που μας πουλαγανε ως fiber ενω ηταν vdsl. Δεν ειδα κανεναν να δικαιωθηκε απαιτωντας να του φερουν την οπτικη της vdsl ΜΕΣΑ στο σπιτι επισης)
Το δευτερο (και ουσιαστικοτερο αν το δει κανεις νομικα) ειναι οτι επιχειρουν δεσμευση για 2 χρονια. ΑΥΤΟ ειναι το φαουλ.
Bookmarks