Δελτίο Τύπου:
Στη δημοσίευση του Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης προέβη με Απόφασή της η ΕΕΤΤ. Με τον Κώδικα θεσπίζονται κανόνες για την παροχή υπηρεσιών τηλεηχοπληροφόρησης (Audiotext), οπτικής τηλεπληροφόρησης (Videotext), σύντομων μηνυμάτων (SMS) προστιθέμενης αξίας και πολυμεσικών μηνυμάτων (MMS) προστιθέμενης αξίας. Στο πλαίσιο του Κώδικα ρυθμίζονται και οι Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης που παρέχονται μέσω του Διαδικτύου. Ωστόσο, ο συγκεκριμένος Κώδικας δεν αφορά τη ρύθμιση του περιεχομένου των συγκεκριμένων υπηρεσιών. Οι Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) στην Ελλάδα παρέχονται στους δεκαψήφιους αριθμούς 901ΧΧΧΧΧΧΧ, 909ΧΧΧΧΧΧ και στους πενταψήφιους σύντομους κωδικούς 14ΧΧΧ, 190ΧΧ-195ΧΧ και 54ΧΧΧ, οι οποίοι θα πρέπει να φαίνονται ευκρινώς σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό των παρόχων ΥΠΠ.
Σύμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας για τις ΥΠΠ που δημοσίευσε η ΕΕΤΤ, οι Πάροχοι ΥΠΠ, μεταξύ άλλων, υποχρεούνται:
Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου Κώδικα Δεοντολογίας, ρυθμίζονται και θέματα που αποσκοπούν στην προστασία των χρηστών από παράνομους dialers. Δεδομένου ότι ο Κώδικας αναφέρεται στις ΥΠΠ που παρέχονται σε αριθμούς του Εθνικού Σχεδίου Αριθμοδότησης, δεν αφορά υπηρεσίες μέσω dialers σε διεθνείς προορισμούς. Πιο συγκεκριμένα, για την παροχή ΥΠΠ μέσω διαδικτύου, ισχύουν, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα:
- Να δημοσιεύουν πίνακα, στον οποίο αναγράφονται όλες οι ΥΠΠ που παρέχουν, συμπεριλαμβανομένου και του τιμοκαταλόγου τους. Η δημοσίευση του Πίνακα ΥΠΠ γίνεται στην ιστοσελίδα των Παρόχων ΥΠΠ ή εναλλακτικά φιλοξενείται στην ιστοσελίδα των αντίστοιχων Παρόχων Δικτύου και είναι εύκολα προσβάσιμος στους καταναλωτές.
- Να μην χρεώνουν τους καταναλωτές κατά την αναμονή για τη σύνδεση με την υπηρεσία ή, αν αυτό δεν είναι τεχνικά εφικτό, να μην απαντούν σε κλήση καταναλωτή, αν δεν υπάρχει διαθέσιμη γραμμή για την παροχή της υπηρεσίας.
- Να δημιουργήσουν γραμμή βοήθειας/παραπόνων (HELP LINE), όχι πρόσθετης χρέωσης, η οποία πρέπει να αναφέρεται στις ανακοινώσεις-διαφημίσεις της ΥΠΠ και η οποία δεν θα απαντά μόνο με ηχογραφημένο μήνυμα.
- Να δηλώνουν με σαφήνεια σε κάθε προωθητικό υλικό πλήρη περιγραφή της χρέωσης. Ειδικότερα για τα SMS και τα ΜΜS, οι Πάροχοι ΥΠΠ υποχρεούνται να δηλώνουν σε κάθε προωθητικό υλικό σαφή περιγραφή της χρέωσης, και ιδίως, κατά περίπτωση, την τιμολόγηση ανά μήνυμα, το συνολικό αριθμό μηνυμάτων που απαιτούνται για την παροχή της υπηρεσίας και το συνολικό μέγιστο κόστος της υπηρεσίας για τον χρήστη, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
- Κατά τη διαφημιστική προβολή των υπηρεσιών, να αναγράφουν ευκρινώς τις τιμές χρέωσης (σε οριζόντια διάταξη και σε κάθε μία επιφάνεια προβολής σε περιπτώσεις έντυπης ή τηλεοπτικής ή πολυμεσικής διαφήμισης) ή να τις ανακοινώνουν με σαφήνεια (κατά περίπτωση ανά λεπτό, ανά κλήση ή ανά μήνυμα, καθώς και συνολικό αριθμό μηνυμάτων που απαιτούνται για την παροχή της υπηρεσίας, εάν η διαφημιστική προβολή γίνεται αποκλειστικά μέσω ήχου από ηλεκτρονικό ή άλλο μέσο). Στην περίπτωση τηλεοπτικής ή πολυμεσικής διαφήμισης πρέπει το ύψος της χρέωσης να αναγράφεται καθ' όλη τη χρονική διάρκεια της διαφήμισης σταθερά και όχι με κυλιόμενη λεζάντα (trailer).
- Επιβάλλεται στους Παρόχους ΥΠΠ να εξασφαλίζουν ότι πριν τη σύνδεση του χρήστη με την υπηρεσία, ο χρήστης ενημερώνεται για το γεγονός ότι πρόκειται να συνδεθεί με υπηρεσία υψηλής χρέωσης, για το κόστος της Υπηρεσίας και για την ταυτότητα του Παρόχου Υπηρεσιών. Τα συγκεκριμένα στοιχεία αναγράφονται ευδιάκριτα και με σαφήνεια σε παράθυρο, και στο πλαίσιο του ίδιου παραθύρου, ο Τελικός Χρήστης δίνει τη ρητή συγκατάθεσή του για τη σύνδεση με την Υπηρεσία, επιλέγοντας ένα κουμπί με την ένδειξη ΟΚ.
- Ο Πάροχος ΥΠΠ υποχρεούται να εξασφαλίζει ότι οι ήχοι επιλογής αριθμού (dialing) και διαποδιαμορφωτή (modem) δεν σιγούνται.
- Στην περίπτωση όπου η ΥΠΠ μέσω διαδικτύου χρεώνεται ανά μονάδα χρόνου, οι Πάροχοι ΥΠΠ υποχρεούνται να εξασφαλίζουν ότι ένας ψηφιακός μετρητής χρόνου βρίσκεται διαρκώς στο παράθυρο εφαρμογής, το οποίο δίνει την πρόσβαση στην Υπηρεσία, επιδεικνύοντας συνεχώς τη διάρκεια σύνδεσης στην Υπηρεσία.
- Ο Πάροχος ΥΠΠ μέσω διαδικτύου υποχρεούται να διακόπτει αυτόματα την τηλεπικοινωνιακή σύνδεση του Τελικού Χρήστη με την Υπηρεσία, μετά την πάροδο των 20 πρώτων λεπτών από την έναρξη της σύνδεσης.
- Το λογισμικό dialer δεν επιτρέπεται να αντικαθιστά μόνιμα τον αριθμό της σύνδεσης του υπολογιστή του xρήστη με το διαδίκτυο, ούτε να ενεργοποιεί τη σύνδεση με την Υπηρεσία χωρίς την παρέμβαση και τη ρητή συγκατάθεση του Τελικού Χρήστη. Επίσης, δεν επιτρέπεται να παρέχει τη δυνατότητα στον Τελικό Χρήστη να επισκέπτεται άλλες διαδικτυακές σελίδες, χωρίς προηγουμένως να έχει αποσυνδεθεί από την ΥΠΠ.
- Επιβάλλεται στους Παρόχους ΥΠΠ μέσω διαδικτύου, να δηλώνουν τις ΥΠΠ υποχρεωτικά στην ΕΕΤΤ, τουλάχιστον 10 εργάσιμες ημέρες πριν από την έναρξη της παροχής τους.
Ο Κώδικας Δεοντολογίας για την παροχή ΥΠΠ είναι διαθέσιμος στο δικτυακό τόπο της ΕΕΤΤ (www.eett.gr)
Για περισσότερες πληροφορίες: τηλ. 210 615 1011, κα Δήμητρα Νικολακοπούλου, Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων, e-mail: dnikol@eett.gr
Ε.Ε.Τ.Τ.
Εμφάνιση 1-15 από 16
-
18-09-07, 18:56 Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης #1
- Εγγραφή
- 22-09-2003
- Μηνύματα
- 82.632
- Downloads
- 218
- Uploads
- 48
- Άρθρα
- 6
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- Wind
- Router
- Technicolor DGA4130
- SNR / Attn
- 6(dB) / 2.8(dB)
- Path Level
- Interleaved
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nnn : 18-09-07 στις 18:56.
-
18-09-07, 19:28 Απάντηση: Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης #2
Ποινολόγιο για τους παραβάτες δεν βλέπω!!!
ADSLgr.com RADIO
Για δύο πράγματα δεν ανησυχούμε. Γι'αυτά που διορθώνονται και γι αυτά που δεν διορθώνονται.
-
18-09-07, 19:45 Απάντηση: Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης #3
Δηλ. οι dialers είναι νόμιμοι?
Να δω πότε θα επιβάλει να βγαίνει μήνυμα όταν παίρνεις από ΟΤΕ συνδρομητή της forthnet από 210.
-
18-09-07, 20:11 Απάντηση: Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης #4
Χμμ, νομιζω οτι η παραπανω προοπτικη απαιτει αμεσα αναθεωρηση οποτε ας κοιταξει ο νομοθετης να προστατεψει τον καταναλωτη...
-
18-09-07, 20:19 Απάντηση: Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης #5
Να λοιπον που η ΕΕΤΤ ριχνει τις ευθυνες γαι τις υψηλες χρεωσεις αποκλειστικα και μονο στους ΥΠΠ και οχι αλλου. Αυτο ειναι απαντηση για κατι περιεργες αποψεις που ακουγονταν εδω μεσα κατα ποσο φταει ο ΟΤΕ και αν μπορει ή πρεπει να ελεγχει αυτες τις κλησεις.
Βεβαια θα ηθελα πολυ να δω την εφαρμογη ολων αυτων οσο και των ποινων που θα επιβληθουν σε περιπτωση παραβασης.
-
18-09-07, 20:27 Απάντηση: Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης #6
Σιγά σιγά να γινόμαστε Ευρώπη. Άντε κάποια στιγμή να καταργήσουμε και το νόμο ηλεκτρονικών παιγνίων και να εφαρμόσουμε την ισότητα.
Intel i5 3570K / Intel Q9550 / Intel i3 / Intel Celeron G530 / Amd P-320 / AMD Sempron 2600+ / Intel Atom / AMD Athlon 2200+ / XBOX Media Center
Using windows 7 and Debian Linux
-
18-09-07, 20:46 Απάντηση: Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης #7
-
18-09-07, 21:02 Απάντηση: Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης #8
Αν ο άλλος είναι τόσο καμμένο χαρτί ώστε να μην ελέγξει τα πάθη του δεν με απασχολεί. Η Βλακεία είναι ανίκητη άλλωστε.
Και η κομπίνα με τα φρουτάκια έγινε εις βάρος των καταστηματαρχών κατόπιν συνεννόησης βουλευτών-εισαγωγέων. Αν κάποια στιγμή θέλετε μπορώ να σας εξηγήσω όλη την κομπίνα σε ξεχωριστό thread να καταλάβετε σε ποια μπανανία ζείτε...Intel i5 3570K / Intel Q9550 / Intel i3 / Intel Celeron G530 / Amd P-320 / AMD Sempron 2600+ / Intel Atom / AMD Athlon 2200+ / XBOX Media Center
Using windows 7 and Debian Linux
-
18-09-07, 21:07 Απάντηση: Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης #9
- Εγγραφή
- 18-03-2007
- Περιοχή
- Περιστέρι Αττικής
- Ηλικία
- 52
- Μηνύματα
- 4.752
- Downloads
- 0
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 12
- Τύπος
- FTTH
- Ταχύτητα
- 500M/250M
- ISP
- Cosmote
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Router
- Speedport Plus 2
- Path Level
- Interleaved
Χμμμ γιατί δεν με πείθουν πια οι κώδικες δεοντολογίας ? Μήπως γιατί πολλές φορές ερμηνεύονται κατά το δοκούν ?
Jazz is the teacher, Funk is the preacher !
-
18-09-07, 21:32 Απάντηση: Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης #10
Δεοντολογία δεν είναι υποχρεωτικό, ακόμα κάποιοι έχουν την Αδεία άσχετα αν την καταχραστηκανε
Ακόμα θα έχει αναδρομική ισχύ; πολλοί την πατήσαν απλά περιμένοντας μέχρι τα 15 λεπτά πού ήταν παλιά το όριο
Αλλά είπαμε η αγορα θα τους ρυθμίσει τους άλλους
-
18-09-07, 22:00 Re: Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης #11
Καιρός ήτανε.
Αρχικό μήνυμα από rho
ΑΡΘΡΟ 10
ΚΥΡΩΣΕΙΣ
Σε περίπτωση διαπίστωσης παραβίασης των διατάξεων του παρόντος Κώδικα, η ΕΕΤΤ δύναται να επιβάλλει τις προβλεπόμενες στο άρθρο 63 του ν. 3431/2006 «Περί Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 13/Α/2006), διοικητικές κυρώσεις.
-
19-09-07, 07:01 Απάντηση: Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης #12
Kαλό είναι... μου άρεσε και αυτό που λέει για την αναμονή του help desk (μη χρέωση) και για το γεγονός ότι δεν μπορεί να παίζει μόνο ηχογραφημένο μήνυμα. Και επιτέλους τα help desk θα δέχονταιι ΚΑΙ παράπονα.
Τellas ακούς?
----------------------------------------------------------------------------------------
->POLL: Θα θέλατε να επιστρέψουμε στη Δραχμή? To Blog or not to Blog
-
19-09-07, 11:38 Απάντηση: Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης #13
-
19-09-07, 17:24 Απάντηση: Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης #14
Στην γειτονια μου εχει τουλαχιστον 6 κανονικοτατα internet cafe με τα παιχνιδια τους κλπ κλπ.Με ανοιχτες πορτες και παραθυρα,χωρις βαριες κουρτινες .
Επισης εχει και καμια δεκαρια "internet cafe" θεοκλειστα ,που αν τυχει και καταφερεις να δεις απο εξω θα δεις μονο παραβαν και σκοταδι.
Μαντεψε τι ειναι τα δευτεραΤελευταία επεξεργασία από το μέλος maik : 19-09-07 στις 17:24.
-
20-09-07, 00:41 Απάντηση: Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης #15
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gtl : 20-09-07 στις 00:47.
Παρόμοια Θέματα
-
Έκδοση Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 52Τελευταίο Μήνυμα: 03-03-09, 02:21 -
Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών «Πολυμεσικής Πληροφόρησης»
Από EvilHawk στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 3Τελευταίο Μήνυμα: 10-05-06, 00:28
Bookmarks