Σελ. 2 από 7 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 16-30 από 97
  1. #16
    Εγγραφή
    29-06-2005
    Μηνύματα
    16.088
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    ISP
    .
    Επισης μερικες εταιριες το κανουν για αλλους 2 λογους:

    -Βασιζονται στους κυκλους ζητησης ωστε να εκμεταλλευονται την αξια των κτηριων τους ως προϊον (και οταν βρουν καλυτερη ευκαιρια θα πανε να "κτυπησουν" ιδιοκτητα)

    -Προσπαθουν να μειωσουν το βραχυ-μεσοπροθεσμο δανεισμο τους...

  2. #17
    Εγγραφή
    11-07-2005
    Περιοχή
    Λουξεμβούργο
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.570
    Downloads
    6
    Uploads
    1
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    500Μ Download/260M Uploa
    ISP
    Διάφοροι. Ολο
    Router
    Fritzbox!7490
    που επίσης δεν έχουν καμμιά σχέση με χρήση στο δημόσιο, είτε λέγεται σχολείο, είτε λέγεται πχ το κτίριο της νομαρχίας ή ένα νοσοκομείο. δεν μίλάμε για δανεισμό ιδιωτικού τύπου επιχείρησης, ούτε σε κύκλους ζήτησης.

  3. #18
    Εγγραφή
    29-06-2005
    Μηνύματα
    16.088
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    ISP
    .
    Ετσι...

  4. #19
    Εγγραφή
    13-11-2005
    Μηνύματα
    1.209
    Downloads
    35
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL
    DSLAM
    Tellas - ΡΟΣΤΑΝ
    Router
    Speedtouch 585
    SNR / Attn
    9,5(dB) / 9,5(dB)
    ΤΟ μεμπτό παραμένει στο "ειδικο προσωπικο" για τους ελέγχους και την διασφάλιση ποιότητας? ¨Ηδη η Πολεοδομία και το ΥΠΕΧΩΔΕ έχει ανάλογο προσωπικό, αν χρειάζεται να ενδυναμωθεί αυτό ή κάποια άλλη υπηρεσία ειδική δεν μπορώ να το πω εγώ.
    Πάντως απο τους μέχρι σήμερα ελέγχους στα σχολικά και περαιτέρω "αποκλειστικά" δημόσια κτήρια, μπορούμε να πουμε πως είναι ακόμα μία "ανύπαρκτη" υπηρεσία η παραπάνω, ακόμα ανοιγουν κεφάλια απο σοφάδες στα σχολεία, ακόμα παθαίνουν πνευμονία σε κάποια άλλα χωρίς παράθυρα και ακόμα απο τις αποχετεύσεις ξεφυρώνουν ποντίκια.
    Μπορούμε ακόμα να αντισταθούμε στα ευρωπαϊκά πρότυπα και να αυτομολήσουμε, αν δεν ήξερα καλά την Ελλάδα αλλα και αρκετές απο τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, μπορεί να ήμουν κι εγω υπέρ αυτού.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος wireless_surfer : 07-11-07 στις 20:43.

  5. #20
    Εγγραφή
    11-07-2005
    Περιοχή
    Λουξεμβούργο
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.570
    Downloads
    6
    Uploads
    1
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    500Μ Download/260M Uploa
    ISP
    Διάφοροι. Ολο
    Router
    Fritzbox!7490
    Απο ότι ξέρω, στην περίπτωση των ΣΔΙΤ, τον έλεγχο και διασφάληση ποιότητας θα τον κάνουν εταιρίες συμβούλων... Το κράτος δεν εμπλέκεται καθόλου, τα αφήνει όλα στους ιδιώτες, οπότε εαν κάτι δεν πάει καλά, πιαστο το αυγό και κούρευτο. Που τελικά έτσι θαναι, γιατί διαμοιράζοντας τις ευθύνες σε πολλούς ιδιώτες ανευθουπεύθυνους, θα γίνει γολγοθάς η οποιαδήποτε αντίδραση. Μήπως θα αναλάβει το ΙΝΚΑ τέτοιες περιπτώσεις; Μιλάμε για τραγέλαφο.

  6. #21
    Εγγραφή
    13-11-2005
    Μηνύματα
    1.209
    Downloads
    35
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL
    DSLAM
    Tellas - ΡΟΣΤΑΝ
    Router
    Speedtouch 585
    SNR / Attn
    9,5(dB) / 9,5(dB)
    Εχεις δίκιο, και στην Αττική Οδό και στα τουνελς στην Κακιά Σκάλα, η εποπτεία -τουλάχιστοον όσο είχα επαφες μέχρι το 2003 περίπου- ανήικε σε Γερμανική εταιρία -που δεν είχε σχέση με την κατασκευαστική και σε ύφος patrol- και υπο γενικότερο έλεγχο απο την ΕΕ. Αλλα το εκτελεστικό όργανο ειναι κρατικό σε περίπτωση ατασθαλίας.
    Το σενάριο τότε γνωστό, ο δημόσιος υπάλληλος απειλεί με πρόστιμο και υπο την επίβλεψη της ΕΕ, μιζάρεται, χώνει πρόστιμο 200 ευράκια πχ, σε 2 χρόνια ξαναχώνει αλλα 200 γιατί η επισκευή ηταν "παλτο" και ξαναχάλασε και "σκοτώθηκαν" 3 άτομα και στο τέλος παραλαμβάνει κι ένα ολόκληρο παλτό πληρωμένο για γούνα, με 2-3 παραπάνω εκατομμυριούχους και το κράτος "χρεωμένο" και σε είδος και σε χρήμα.
    Αν δεν μας εχουν πάρει χαμπάρι ήδη (που μας έχουν, απλα τα πληρώνει το "κράτος" στην ΕΕ -λέμε τώρα "πληρώνει", γιατί πρόστιμα και επισκευές "πέφτουν" και με τον τρόπο που όλοι ξέρουμε- οπότε δεν απασχολεί και κανέναν ειδικά) θα μας πάρουν σύντομα και δεν θα αργήσει η ώρα που θα ακούσουμε καμμιά χοντρή καμπάνα (είτε σε είδος πάλι (ζωές, δουλειές, ανάπτυξη) είτε σε χρήμα.

    Γι αυτο σκέφτομαι πολλές φορές όπως είπα παραπάνω, πως απλα θα μπορούσαμε να είμαστε "φτηνοί", να κάνουμε έργα σωρηδόν και να μην μας πολυαπασχολουν οι πιστοποιήσεις και τα πρότυπα, κάτι σαν Κίνα, (με διαφορά οτι αυτή έχει ίδια παραγωγή στα πάντα). Όπως δηλάδή είμαστε τόσους αιώνες και μπορούμε και απολαμβάνουμε τα χάλια μας. Οι άλλοι κορόιδα ειναι προφανώς. Το ξέρουμε, ο Ελληνας κοιμάται, ο Ελληνας πληρώνει, ο ¨ελληνας τρώει κλπ
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος wireless_surfer : 09-11-07 στις 16:32.

  7. #22
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Μπαράζ ΣΔΙΤ:
    Νέα έξοδα για το λαό - Χαράς ευαγγέλια για τους εργολάβους...

    Νέες επενδύσεις προϋπολογισμού 700 εκατ. ευρώ με τις ΣΔΙΤ
    Αναμένεται να εγκρίνει η αρμόδια Διυπουργική Επιτροπή πριν από τη ΔΕΘ

    Πριν από τις εκδηλώσεις στη ΔΕΘ αναμένεται να συνεδριάσει η αρμόδια Διυπουργική Επιτροπή για τις Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), προκειμένου να εξετάσει νέες επενδυτικές προτάσεις για την κατασκευή δημοσίων έργων, προϋπολογισμού περίπου 700 εκατ. ευρώ. Με τις νέες εγκρίσεις ο συνολικός προϋπολογισμός των εγκεκριμένων έργων ΣΔΙΤ θα προσεγγίσει τα 5 δισ. ευρώ, ενώ ως το τέλος του 2008 θα τελούν υπό δημοπράτηση έργα συνολικού προϋπολογισμού περίπου 1,8 δισ. ευρώ.

    Το διάστημα αυτό αξιολογούνται οι τεχνικές προσφορές για την επιλογή αναδόχου μεταξύ των πέντε υποψηφίων για την κατασκευή επτά πυροσβεστικών σταθμών, το πρώτο έργο ΣΔΙΤ, το οποίο είναι πιθανόν να ξεκινήσει να κατασκευάζεται εφέτος. Μεταξύ των προτάσεων που αναμένεται να εξεταστούν στην προσεχή συνεδρίαση της αρμόδιας Διυπουργικής Επιτροπής είναι:

    ▅ Το τέταρτο και πέμπτο «πακέτο» σχολείων του Οργανισμού Σχολικών Κτιρίων στην Κεντρική Ελλάδα και στην Πελοπόννησο.

    ▅ Πρόγραμμα του ΟΑΣΑ για προγράμματα τηλεματικής στις αστικές συγκοινωνίες και το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

    ▅ Εργα της Πυροσβεστικής και της Αστυνομίας, μεταξύ αυτών νέα Ακαδημία του Πυροσβεστικού Σώματος και εκπαιδευτικό κέντρο, καθώς και Ακαδημία της Αστυνομίας.

    ▅ Εργα δήμων στη Β. Ελλάδα στο πλαίσιο του προγράμματος «Θησέας», που αφορούν την κατασκευή πάρκινγκ και ενός κέντρου περίθαλψης ηλικιωμένων.

    Εξάλλου, το φθινόπωρο αναμένεται να δρομολογηθούν διαγωνισμοί για επτά ήδη εγκεκριμένα έργα, προϋπολογισμού περίπου 670 εκατ. ευρώ, μεταξύ αυτών το Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο στο Κλειστό Γυμναστήριο Π. Φαλήρου, το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, η κατασκευή της Αστυνομικής Διεύθυνσης Πειραιά και η κατασκευή τριών νέων φυλακών και 14 νέων σχολείων. Πρόσφατα, επισκέφθηκε τη Γραμματεία ΣΔΙΤ αποστολή από την Ιορδανία, προκειμένου τα μέλη της να ενημερωθούν για τον τρόπο με τον οποίο διοργανώνεται η συγκεκριμένη αγορά, ενώ ανάλογες επισκέψεις είχαν πραγματοποιήσει παλαιότερα Αιγύπτιοι και Λετονοί.

    http://www.tovimadaily.gr//Article.a...&sn=&spid=1376
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  8. #23
    Εγγραφή
    19-04-2004
    Μηνύματα
    6.372
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Άρθρα
    5
    Επειδή έχουμε δει πώς κάνει το κράτος δημόσια έργα, μπορεί να βγαίνει και φτηνότερα.
    Διότι αν στη μελέτη κάνεις υπέρβαση όταν ήδη έχεις πάρει τα λεφτά, θα πάρεις και τα υπόλοιπα, γιατί αλλιώς δεν θα ολοκληρώσεις το έργο.

    Αν όμως τα λεφτά είναι δικά σου και ΑΦΟΥ τελειώσεις σου πουν ότι θα έχεις νοίκι, τότε ούτε υπέρβαση έχεις, ούτε κοπρόσκυλους κονδυλοφόρους να τα μοιράζουν σε δικούς τους και μετά να κάνουν την υπέρβαση προϋπολογισμού.

    Τώρα, αν κάνεις υπέρβαση προϋπολογισμού, θα πας στην Εθνική τράπεζα και θα σου πει "μπα; πέσαμε έξω; πάρε τα @@ μου τώρα". Μετά, τι κράτος είναι αυτό; Ρίχνει μπετά, φτιάχνει υδραυλικά, βάφει κτήρια όταν λερώσουν και τα κάνει όλα τέλεια;

    Ή μήπως δεν κάνει ΤΙΠΟΤΑ από όλα αυτά;

    Είχα τη τύχη να πάω σχολείο σε ΒΙΛΑ παλιού μεγαλο λεφτά. Παίδες, σχολείο με σκοτίες, με κεραμίδια, με γύψινα, με ταβάνι στα 3.5m, βαμμένο άψογα και επειδή ήταν μερακλαντάν και ο σύλλογος γονέων το κρατούσαν έτσι.

    Πιο πριν ήμουν σε σχολείο εποχής ΠΑΣΟΚ. Κλασικό μπετόκουτο, με χωρίσματα από ... γυψοσανίδα, έκανες τρία μαθήματα μαζί, το δικό σου, της μπροστινής και της πίσω αίθουσας. Επίσης, δεν το καθάρισαν ΠΟΤΕ, γιατί η ΜΟΝΙΜΗ καθαρίστρια, είχε καλύτερη δουλειά να τα λέει με τον καψιμιτζή, παρά να καθαρίζει.

    Ενώ στις ΣΔΙΤ αυτά δεν παίζουν. Δείτε πώς είναι η Αττική Οδός. Σίγουρα πληρώνεις, αλλά είμαι σίγουρος ότι τα γλυτώνεις από βενζίνη, φθορά αυτοκινήτου, χρόνο εργασίας που κερδίζεις και ΝΕΥΡΑ.
    ... when you damp oscillations, you lose the high points as well as the low.
    改善 - kai zen - continuous change for the better - the Tao of Linux.
    Linux χωρίς εγκατάσταση, δωρεάν ΝΟΜΙΜΟ office, browser χωρίς ιούς ,
    δωρεάν εγκατάσταση Linux, δωρεάν raytracer, γιατί το δωρεάν είναι όλα τα λεφτά...
    ΟΔΗΓΙΕΣ εγκατάστασης Linux

  9. #24
    Εγγραφή
    11-07-2005
    Περιοχή
    Λουξεμβούργο
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.570
    Downloads
    6
    Uploads
    1
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    500Μ Download/260M Uploa
    ISP
    Διάφοροι. Ολο
    Router
    Fritzbox!7490
    pelasgian εισαι βαθιά νυχτωμένος. Νομίζεις ότι αυτός που θα κτίσει σχολείο με ΣΔΙΤ θα το κάνει για την ψυχή της μάνας του; Για τα φράγκα θα το κάνει. Κάνε τον κόπο και διάβασε το νήμα απο την αρχή για να δείς γιατί σε έργα που δεν υπάρχει αυτοχρηματοδότηση απο τους χρήστες, και μάλιστα πολύ μεγάλα, το ΣΔΙΤ ειναι ανεδαφικό. Επειδή ασχολήθηκα προσωπικά πολύ με την ιστορία σχολείου στην περιοχή μου που θα γίνει τελικά με ΣΔΙΤ.

    Ο εργολάβος μπετόκουτο θα κάνει, και μάλιστα θα είναι πιο δύσκολο να ελεχθεί η ποιότητα και αρτιότητα του εργου. Θα πρέπει ο έλεγχος να γίνει απο άλλη εταιρία συμβούλων (που εύκολα μπορεί να μιζαρισθεί, και αυτοί ιδιώτες ειναι). Ο εργολάβος θα κάνει το έργο με δάνειο απο την Εθνική Τράπεζα. Σορρυ δηλαδή, εαν ειναι να το κάνει με δάνειο, και να βγάλει και το δικό του κατιτίς, και μαλιστα για 50 χρόνια (τόσο διαρκεί η μίσθωση), γιατί δεν παίρνει το δάνειο το κράτος απευθείας και να πληρώσει απο την παρτι του, και να γλυτώσει την προμήθεια του εργολάβου νταβατζή; Θα μου πείς ότι δεν μπορεί το κράτος να το παίζει εργολάβος κλπ κλπ κλπ... Μα ούτως ή άλλως το κάνει ήδη σε τόσα έργα! Ασε δε το άλλο. 50 χρόνια. Μάστερ έχεις κάνει. Βάλε ένα επιτόκιο πχ 7% όσο ειναι το επιτόκιο χορηγήσεων των τραπεζών, και βγάλε πόσο θα πληρώσεις τελικά σε 50 χρόνια. Εαν δεν μπορείς να σου πω εγώ.... Σχεδόν 30 φορές... Με απλά λόγια. Το ένα εκατομύριο σήμερα, θα το πληρώσεις συνολικά 30 εκατομύρια ευρώ... Πληθωρισμός και έτσι; Ας το υπολογίσουμε σε σταθερές τιμες. Με πληθωρισμό 4% σου βάζω λοιπόν ένα 3%. Αρα 4,38 σε σταθερές αξίες, σημερινές.

    χωρια το κόστος απο συμβούλους κλπ κλπ κλπ... αστο, δεν... Για Αττική οδό, γέφυρα Ρίο - Αντίριο ΟΚ. Για σχολεία, νοσοκομεία κλπ, μάλλον όχι.

  10. #25
    Εγγραφή
    25-02-2006
    Μηνύματα
    258
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Να δηλώσω κατ' αρχάς ότι με ξάφνιασε πολύ ευχάριστα το θέμα γιατί δεν περίμενα τέτοιου επιπέδου συζήτηση σε ένα φόρουμ που ασχολείται με πιο πεζά θέματα.

    Διάβασα τις βασικές θέσεις, με τις οποίες συμφωνώ, αλλά θα προσπαθήσω να κάνω στην συνέχεια μία σύνοψη υπό τον τύπο των ερωταποκρίσεων.

    1) Είναι καλή ιδέα οι ΣΔΙΤ και αν ναι με ποια κριτήρια ;
    Το να παίρνεις τα καλά του κάθε τομέα και να τα συνδυάζεις είναι στη βάση της καλή ιδέα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση το καλό του δημόσιου τομέα είναι ότι αναλαμβάνει να υλοποιήσει έργα μεγάλου μεγέθους και μακράς πνοής που ο ιδιωτικός δεν θα τολμούσε και του ιδιωτικού ότι μπορεί ν' αυξήσει τις προσόδους από την λειτουργία των κάνοντας μια καλύτερη διαχείριση από τον δημόσιο. Σε έργα λοιπόν που δεν συναντώνται οι δύο αυτές συνιστώσες δεν έχει νόημα μία τέτοια σύμπραξη. Αναφέρθηκαν σαν παράδειγμα τα σχολεία στα οποία θα μπορούσαμε κάνοντας πλάκα να πούμε ότι ο ιδιώτης θα δουλέψει καλύτερα την καντίνα!!!. Αλλά υπάρχουν και πολύ χειρότερα παραδείγματα όπως ένα πακέτο από 5-6 Πυροσβεστικούς σταθμούς. Εκεί τι θα κάνει ο ιδιώτης, βελτιστοποίηση των καθαριστριών;

    2) Είναι καινούργια αυτή η ιδέα ;
    Μπα, νέα είναι μόνο η ονομασία.
    Το νομικό πλαίσιο υπάρχει από χρόνια και βάσει αυτού έχουν γίνει τα μεγάλα έργα που αναφέρθηκαν (αεροδρόμιο Σπάτων, Αττική οδός, Γέφυρα Ρίου-Αντιρίου κ.λ.π).
    Ακούει στο όνομα σύμβαση παραχώρησης

    3) Αφού υπάρχει η διαδικασία της σύμβασης παραχώρησης τότε τι χρειαζόντουσαν οι ΣΔΙΤ ;
    Η επίσημη αιτιολογία είναι ότι οι συμβάσεις παραχώρησης πρέπει να κυρωθούν με νόμο από την Βουλή και είναι εξαιρετικά χρονοβόρες, κατάλληλες μόνο για πολύ μεγάλα έργα. Ανεπισήμως τώρα, οι συμβάσεις παραχώρησης είναι αρμοδιότητα του ΥΠΕΧΩΔΕ => Σουφλιάς, ενώ οι ΣΔΙΤ του Οικονομίας και Οικονομικών => Αλογοσκούφης. Δεν είναι πρωτόγνωρο το φαινόμενο ο κάθε υπουργός να θέλει το δικό του "τσιφλικάκι".

    4) Είναι δηλαδή τα ΣΔΙΤ κάτι σαν mini συμβάσεις παραχώρησης espress ;
    Και ναι και όχι. Αν βγάλουνε σε ΣΔΙΤ ένα επαρχιακό νοσοκομείο στο οποίο ο ιδιώτης θα εισπράττει και τα νοσηλεία και θα πληρώνει και το νοσηλευτικό προσωπικό, είναι.
    Αν το ίδιο νοσοκομείο το εντάξουν στο ΕΣΥ, δεν είναι.
    Σε καμία όμως περίπτωση δεν είναι ένας Πυροσβεστικός Σταθμός, γιατί εκτός από μηδενικές προσόδους δεν διαθέτει ούτε καν το αντίστοιχο μέγεθος σαν έργο.
    Για αυτόν λοιπόν βγάζουν πακέτο με 5-6 Πυροσβεστικούς Σταθμούς για να μην γελάσει και η φαιδρά πορτοκαλέα.

    5) Τότε γιατί το κάνουν ;
    Κυρίως για να δανείζεται το κράτος χωρίς να φαίνεται. Από την υιοθέτηση του ευρώ και ύστερα το Ελληνικό κράτος δεν μπορεί να κάνει ότι θέλει. Λογοδοτεί στους υπόλοιπους εταίρους της νομισματικής ένωσης μέσω της Ευρωπαϊκής κεντρικής τράπεζας.

    6) Σε ποιους άλλους αρέσουν τα ΣΔΙΤ ;
    Στις τράπεζες που μπαίνουν γερά (σε ομότιμο επίπεδο με τις κατασκευαστικές) στον τομέα των δημοσίων έργων.
    Στους μεγάλους κατασκευαστικούς ομίλους γιατί παίρνουν την μπουκία μέσα από το στόμα των μικρότερων σε δυναμικότητα εργοληπτών. Αν οι 6 πυροσβεστικοί σταθμοί εδημοπρατούντο κατά τα συνήθη η δουλειά θα πήγαινε σε 6 μικρούς εργολήπτες. Με την συνένωση και τα ΣΔΙΤ πάει σε κάποια τράπεζα και σε μία μεγάλη κατασκευαστική.

    Disclaimer: Είμαι μηχανικός αλλά οχι εργολήπτης δημοσίων έργων

  11. #26
    Εγγραφή
    11-07-2005
    Περιοχή
    Λουξεμβούργο
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.570
    Downloads
    6
    Uploads
    1
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    500Μ Download/260M Uploa
    ISP
    Διάφοροι. Ολο
    Router
    Fritzbox!7490
    Είναι αυτό που λέμε συνέχεια απο την αρχή. ΣΔΙΤ σημαίνει ανεξέλεγκτος δανεισμός για να κάνουμε έργα και να δείξουμε καλό πρόσωπο, υποθηκεύοντας ασύστολα τις μελλοντικές γενιές, χώρια που τα περιθώρια μίζας είναι εξαιρετικά μεγαλύτερα και πιο δύσκολα ελεγχόμενα. Κάθε συμβόλαιο είναι ξεχωριστό, και πως θα γίνει ο έλεγχος για την ορθότητα αυτού; Εαν στα κανονικά έργα δημοσίου είχαμε δύο πράγματα, ποιότητα έργου και κόστος, εδώ έχουμε ένα σωρό άλλους παράγοντες, όπως ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών κλπ... Πχ σε ένα σχολείο ή νοσοκομείο, θα έχει το συμβόλαιο ρήτρα κάθε πότε πρέπει να βάφεται; σε πόσο χρόνο θα πρέπει να προβαίνει σε επισκευές απαραίτητες στην κατασκευή; τι γίνεται στην περίπτωση προβλημάτων που προέρχονται απο "ανωτέρω βία" όπως πχ σεισμό; θα είναι το κτίριο ασφαλισμένο; τι γίνεται εαν μετά απο 10-20 χρόνια οι ανάγκες απαιτούν την διαφοροποίηση των κτιριακών εγκαταστάσεων; και ένα σωρό άλλα.

  12. #27
    Εγγραφή
    19-04-2004
    Μηνύματα
    6.372
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Άρθρα
    5
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από anon Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απο ότι ξέρω, στην περίπτωση των ΣΔΙΤ, τον έλεγχο και διασφάληση ποιότητας θα τον κάνουν εταιρίες συμβούλων... Το κράτος δεν εμπλέκεται καθόλου, τα αφήνει όλα στους ιδιώτες, οπότε εαν κάτι δεν πάει καλά, πιαστο το αυγό και κούρευτο. Που τελικά έτσι θαναι, γιατί διαμοιράζοντας τις ευθύνες σε πολλούς ιδιώτες ανευθουπεύθυνους, θα γίνει γολγοθάς η οποιαδήποτε αντίδραση. Μήπως θα αναλάβει το ΙΝΚΑ τέτοιες περιπτώσεις; Μιλάμε για τραγέλαφο.
    Δεν υπάρχει περίπτωση ΠΟΥΘΕΝΑ να μην υπάρχει έλεγχος. Στη τελική, η πρώτη αυτεπάγγελτη διαπίστωση να γίνει, τους πήρε και τους σήκωσε.

    Μετά, βασίζεις τη σκέψη σου σε ένα κομμουνιστικό τρόπο σκέψης:
    κράτος καλό και αδιάβλητο και ... υπό τον έλεγχο του πολίτη.
    ιδιώτης κακός και διαβλητός και ... ανεξέλεγκτος.

    Το θέμα είναι το εξής: ποιος δρόμος έχει περισσότερες λακκούβες και ανωμαλίες; Ο εθνικός δρόμος που πληρώνουμε κοντά 60 χρόνια ή η αττική οδός; Πότε έγινε το μετρό; όταν το «ξεκινάγαμε» για 50 χρόνια ή όταν ήρθε η ειδική εταιρεία και το ξεπέταξε σε χρόνο ρεκόρ; Τι λειτουργεί καλύτερα; Η ολυμπιακή ή η aegean και η easyjet;

    Τι είναι καλύτερο; το κράτος πελάτης ή το κράτος επιχειρηματίας;
    Outsource ή κάθετη παραγωγή;
    Τώρα και στο χέρι και έχει παραλαμβάνειν ή στο μέλλον με δόσεις ΜΕΤΑ την παράδοση;
    ... when you damp oscillations, you lose the high points as well as the low.
    改善 - kai zen - continuous change for the better - the Tao of Linux.
    Linux χωρίς εγκατάσταση, δωρεάν ΝΟΜΙΜΟ office, browser χωρίς ιούς ,
    δωρεάν εγκατάσταση Linux, δωρεάν raytracer, γιατί το δωρεάν είναι όλα τα λεφτά...
    ΟΔΗΓΙΕΣ εγκατάστασης Linux

  13. #28
    Εγγραφή
    11-07-2005
    Περιοχή
    Λουξεμβούργο
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.570
    Downloads
    6
    Uploads
    1
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    500Μ Download/260M Uploa
    ISP
    Διάφοροι. Ολο
    Router
    Fritzbox!7490
    OK, πάρε το Sicko του Moore να δείς πόσο καλά λειτουργεί η ιδιωτική υγεία στην Αμερική. Το είπα, καλά ειναι τα ΣΔΙΤ, αλλά δεν είναι το χρυσό χαπάκι που θα λύσει όλα τα προβλήματα. Εγώ προτείνω σε άλλα νήματα ότι το κράτος πρέπει να φύγει τελείως απο Ολυμπιακή, ΟΣΕ κλπ. Ομως άλλο πράγμα το ένα και άλλο το άλλο. Η περίπτωση σχολείων, νοσοκομείων και άλλων κτιριακών εγκαταστάσεων μέσω ΣΔΙΤ, απλά δίνει την δυνατότητα στην κυβέρνηση να βγεί και να πεί, κοίταχτε, σας έφτιαξα 20 σχολεια, 3 νοσοκομεία, 5 πυροσβεστικούς σταθμούς, όμως στην τελική θα τα πληρώνουμε για 50 χρόνια, όταν ήδη στα 20 θα είναι ερείπια, και θα μας βγεί σε σταθερές τιμές το λιγότερο πενταπλάσιο κόστος. Απλά μεταφέρουμε την πληρωμή στο μέλλον.

  14. #29
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από pelasgian Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μετά, βασίζεις τη σκέψη σου σε ένα κομμουνιστικό τρόπο σκέψης:
    κράτος καλό και αδιάβλητο και ... υπό τον έλεγχο του πολίτη.
    ιδιώτης κακός και διαβλητός και ... ανεξέλεγκτος.
    Και ποιος σου είπε ότι αυτός είναι ο κομμουνιστικός τρόπος σκέψης?

    Το κράτος είναι δημιούργημα της άρχουσας τάξης, και εξυπηρετεί τα δικά της συμφέροντα.

    Σήμερα βέβαια, η κατάσταση είναι τέτοια που είναι προτιμότερο το να γίνονται τέτοια έργα από το κράτος, παρά από μεγαλοεργολάβους, μέσω ΣΔΙΤ.

    Καμία από αυτές τις περιπτώσεις δεν είναι "κομμουνιστική", έλεος!


    Έως ότου ξεκαθαρίσουν αυτά πάντως, ο κόσμος θα πληρώνει όλο και περισσότερα μέσω των ΣΔΤ, και θα είναι και ευχαριστημένος, διότι γλίτωσε...από τον "κομμουνιστικό" τρόπο σκέψης!
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  15. #30
    Εγγραφή
    11-07-2005
    Περιοχή
    Λουξεμβούργο
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.570
    Downloads
    6
    Uploads
    1
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    500Μ Download/260M Uploa
    ISP
    Διάφοροι. Ολο
    Router
    Fritzbox!7490
    Προσωπικα, αν και είμαι υπερ της ιδιωτικοποίησης ΟΣΕ, Ολυμπιακής κλπ, δηλαδή κάθε άλλο παρα κρατικιστής, ωστόσο και εγώ αντιλαμβάνομαι ότι η γενίκευση μιας τέτοιας πρακτικής των ΣΔΙΤ μόνο ωφέλιμη δεν μπορεί ναναι για την κοινωνία. Και πάλι θαναι ένα ξεπούλημα, να πέσει σήμερα το χειροκρότημα, και να πληρώνουμε, πρόσεξε, χωρίς να μπορούμε να κάνουμε τίποτα για 50 ολόκληρα χρόνια, μπετονόκουτα.... (προκατ)...

    Το άλλο έργο που πρόκειται να γίνει με ΣΔΙΤ, δηλαδη η εγκατάσταση οπτικών ινών σε πανελλαδική κλίμακα, ορθώς να γίνει με ΣΔΙΤ. Ειναι έργο που μπορεί να αυτοχρηματοδοτηθεί απο τους χρήστες, δεν είναι υποχρεωμένη η ελληνική κοινωνία να φορτωθεί νταβά με το έτσι θέλω. Εαν δεν έχει καλές τιμές στις υπηρεσίες, πολύ απλά δεν θα περπατήσει. Δηλαδή δεν μπορεί να γίνει πλιάτσικο. Με τα σχολεία και νοσοκομεία κλπ όμως θα γίνει πλιάτσικο. Γιατί δεν έχεις το δικαίωμα της επιλογής, είναι ενα μονοπώλιο, υποχρεωτικό, να πληρώσεις θέλεις δεν θέλεις, ασχέτως των υπηρεσιών που θα λάβεις.

Σελ. 2 από 7 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Μηνύματα: 80
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-09-09, 15:23
  2. Μηνύματα: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-09-07, 17:26
  3. Έχετε ακούσει "η τάδε σκηνοθέτιδα..." ?
    Από Director CrisAK στο φόρουμ Πολιτιστικό στέκι
    Μηνύματα: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-11-06, 02:03
  4. Αστεια που εχετε ακουσει
    Από Gordito στο φόρουμ The fun section...
    Μηνύματα: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-09-06, 19:22
  5. Aυτοκίνητα Chery: τα έχει ακούσει κανείς;
    Από aesir στο φόρουμ Εκτός θέματος
    Μηνύματα: 17
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-11-05, 12:14

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας