Σελ. 4 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 46-60 από 97
  1. #46
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τα ΣΔΙΤ για 2 δικαστήρια

    Πέντε σχήματα επελέγησαν να συμμετάσχουν στη δεύτερη φάση του δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού για τα δικαστικά μέγαρα Πατρών και Ηρακλείου, συνολικού προϋπολογισμού 120 εκατ. ευρώ. Από τα 7 σχήματα που υπέβαλαν αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το συγκεκριμένο έργο θα προσκληθούν να συμμετάσχουν στη δεύτερη φάση τα εξής 5: J. & Ρ. Αβαξ, Ακτωρ Παραχωρήσεις, Βιοτέρ, Αγροτική Τράπεζα - Εδραση Ψαλλίδας -Εκτερ - Ελεργο - Ερετβο - Κλέαρχος Γ. Ρούτσης - Νόστος, ΓΕΚ - Hochtief. Η κατασκευαστική Θέμις (θυγατρική του υπουργείου Δικαιοσύνης), η οποία αποτελεί την αναθέτουσα αρχή του ΣΔΙΤ, θα ιδρύσει εταιρεία στην οποία θα συμμετέχει από κοινού με τον ιδιώτη ανάδοχο με σύμβαση διάρκειας 27 ετών.

    http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=78672028


    Και η ωμή εκμετάλλευση με τα ΣΔΙΤ συνεχίζεται και μεγαλώνει...
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  2. #47
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Με δεδομένο ότι ο ιδιωτικός τομέας έχει παγώσει ουσιαστικά τις επενδύσεις του, οι μικρές κατασκευαστικές επιχειρήσεις, κυρίως στην περιφέρεια, δεν μπορούν να ελπίζουν πουθενά αλλού εκτός από το κράτος προκειμένου να περάσουν τη δύσκολη συγκυρία. Πρόκειται για τα έργα που γίνονται κυρίως μέσω Σύμπραξης Ιδιωτικού και Δημόσιου Τομέα (ΣΔΙΤ) και από το πρόγραμμα δημόσιων επενδύσεων ΠΔΕ. Μέσω αυτών κατασκευάζονται δρόμοι, σχολεία και μικρομεσαία περιφερειακά έργα, από τα οποία «ζουν» και πολλές μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε τομείς δομικών υλικών, μεταλλουργικών προϊόντων, ηλεκτρολογικού υλικού και άλλων παρεμφερών δραστηριοτήτων.

    Από την άλλη, όμως, βρίσκονται τα μεγάλα αυτοχρηματοδοτούμενα έργα και οι τρεις ισχυρότεροι εγχώριοι όμιλοι, Ελλάκτωρ, J&Ρ Αβαξ και ΓΕΚ-Τέρνα, που μέσω κοινοπραξιών με ξένες εταιρείες έχουν αναλάβει να τα κατασκευάσουν. Το ΥΠΕΧΩΔΕ έχει προγραμματίσει να διαθέσει τη μερίδα του λέοντος στις κοινοπραξίες και να περάσει το ταχύτερο δυνατόν τα έργα της Αττικής Οδού και την επέκταση της περιφερειακής Υμηττού προς το Ελληνικό.

    http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=54221068
    Και έτσι, "σεμνά και ταπεινά", θα πληρώνουμε εμείς πολύ πιο ακριβά απ' ότι θα πληρώναμε αν τα έργα τα κατασκεύαζε το κράτος, όπως γινόταν παλιότερα, για να τρώει ο Μπόμπολας, ο Κόκκαλης και οι λοιποί μεγαλοεργολάβοι...
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  3. #48
    Εγγραφή
    11-07-2005
    Περιοχή
    Λουξεμβούργο
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.570
    Downloads
    6
    Uploads
    1
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    500Μ Download/260M Uploa
    ISP
    Διάφοροι. Ολο
    Router
    Fritzbox!7490
    To χειρότερο είναι ότι αυτό δεν φαίνεται άμεσα, μιας και οι πληρωμες πλέον θα είναι σε βάθος χρόνου, και φυσικά πολλαπλάσια του κατασκευαστικού κόστους, πολλαπλάσια ακόμη και εαν δανειστεί το κράτος για να κατασκευάσει το εν λόγω έργο μια και καλή. Απλά εαν δανειστεί το κράτος σήμερα, αυτό θα φανεί στον προυπολογισμό, εαν νοικιάζει, ουσιαστικα "σαλαμοποιούμε" το κόστος και στον προυπολογισμό θα φανεί μια φετούλα, και όχι όλο το αγγούρι ε, σόρυ, σαλάμι.

    Απλά, υποθηκεύουμε το μέλλον μας.

  4. #49
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Καταιγίδα... διοδίων από τον Αύγουστο
    Διόδια με το... χιλιόμετρο στην Αθηνών-Λαμίας, που μάλλον θα ισχύσουν και στο υπόλοιπο βασικό οδικό δίκτυο της χώρας, με έμφαση στην Αττική.
    http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=3609220
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  5. #50
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Στη «μαύρη τρύπα» 6,7 δισ. ευρώ από τις αποκρατικοποιήσεις
    Την πώληση και ταυτόχρονη επαναμίσθωση των ακινήτων του Δημοσίου μελετά η κυβέρνηση Δηλαδή θα πουλήσει τα ακίνητα, και μετά θα πλρώνει νοίκι για μια αλόκληρη ζωή...
    Spoiler:
    Μπορεί η κυβέρνηση να μην τα πήγε καλά ως τώρα στην οικονομία, αλλά από τις αποκρατικοποιήσεις «μάζεψε» περισσότερα από 6,7 δισ. ευρώ, για τα οποία δεν υπάρχουν ακριβή στοιχεία για το πού διατέθηκαν. Η κυβέρνηση διατυμπάνιζε ότι τα έσοδα από τις αποκρατικοποιήσεις θα διετίθεντο για τη μείωση του δημοσίου χρέους αλλά αυτό δεν έχει αποδειχθεί. Από το 2004 και μετά αποκρατικοποιήθηκαν «φιλέτα» των Ελληνικών Πετρελαίων (ΕΛΛΠΕ), της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος, του ΟΠΑΠ, του ΟΤΕ, της ΑΤΕ, του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, της Εμπορικής Τράπεζας κτλ., οπότε τώρα τα περιθώρια για άλλες κρατικοποιήσεις είναι περιορισμένα. Ωστόσο το υπουργείο Οικονομίας δεν αποκλείει να προχωρήσει σε λύσεις «εκτάκτου ανάγκης» προκειμένου να εισπραχθεί το 1 δισ. ευρώ που έχει θέσει ως στόχο για το 2009 ο υπουργός Οικονομίας κ. Ι. Παπαθανασίου. Το πιθανότερο είναι να ενεργοποιηθεί ο νόμος για την πώληση και ταυτόχρονη επαναμίσθωση των ακινήτων του Δημοσίου (sale & lease back), ο οποίος ισχύει εδώ και δύο χρόνια, ενώ αναμένεται σύντομα να ληφθούν αποφάσεις για την εκμετάλλευση της δημόσιας περιουσίας που, σύμφωνα με παλαιότερες εκτιμήσεις, μπορεί να αποδώσει έσοδα περί το 1% του ΑΕΠ. Ωστόσο η Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου (ΚΕΔ) αναμένεται να προτείνει στο υπουργείο την πώληση μιας σειράς ακινήτων, η αξιοποίηση των οποίων δεν αποκλείεται να υπερδιπλασιάσει την παραπάνω πρόβλεψη για τα έσοδα.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΚΕΔ διαθέτει λίστα με περίπου 30 κτίρια του Δημοσίου μεταξύ των οποίων ορισμένα ανήκουν στο υπουργείο Ναυτιλίας, στο υπουργείο Πολιτισμού και στο υπουργείο Ανάπτυξης. Προς πώληση είναι και κτίρια του υπουργείου Μεταφορών και της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας Ελλάδος (ΕΣΥΕ), αλλά όλα αυτά θα χρησιμοποιηθούν σε «ώρα ανάγκης», προκειμένου να αντληθούν χρήματα για να καλύψουν νέα τρύπα στο έλλειμμα.

    Εξάλλου το υπουργείο Οικονομίας ισχυρίζεται ότι τόσο το νομοθετικό πλαίσιο των Συμπράξεων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) όσο και οι συμβάσεις παραχώρησης μπορούν να συμβάλουν στο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων. Ηδη αρκετές δημόσιες επιχειρήσεις, κυρίως αυτές που εποπτεύονται από το υπουργείο Μεταφορών, έχουν ανακοινώσει ότι θα χρησιμοποιήσουν τις δυνατότητες που δίνονται από τις ΣΔΙΤ, μεταξύ των οποίων είναι και ο ΟΣΕ, ο οποίος μέσα στο 2009 θα προχωρήσει η αναδιάρθρωσή του. Παράλληλα, η κυβέρνηση ως λύση ανάγκης αναμένεται να προχωρήσει είτε μέσω ΣΔΙΤ είτε μέσω συμβάσεων στην παραχώρηση σε ιδιώτες αρκετών λιμένων και αεροδρομίων της χώρας. Οι στόχοι αυτοί όμως δύσκολα θα επιτευχθούν, διότι το οικονομικό κλίμα είναι αρνητικό. Τους τελευταίους μήνες οι υποψήφιοι επενδυτές στις ΣΔΙΤ ζητούν παρατάσεις στις προθεσμίες συμμετοχής στις προκηρύξεις, γεγονός που δυσκολεύει την «απογείωση» των επενδύσεων.

    Ετσι, στον κατάλογο των αποκρατικοποιήσεων επανέρχονται και τα καζίνα. Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης αναμένεται να επανεξετάσει το ζήτημα της ιδιωτικοποίησης του 51% του Καζίνου της Πάρνηθας, από το οποίο δεν αποκλείεται να αποκομίσει έσοδα ως και 200 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, στην ατζέντα των διαπραγματεύσεων με τα καζίνα είναι και η ανανέωση της αποκλειστικότητας των αδειών τους. Πέραν αυτών των περιπτώσεων, που ακόμη βρίσκονται στο στάδιο των συζητήσεων, υπάρχουν διάφορα σενάρια για αποκρατικοποιήσεις. Το βασικότερο όλων είναι η διάθεση του 5% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΤΕ σε προκαθορισμένες τιμές και η αποκρατικοποίηση του ΟΠΑΠ.

    Στο «φάκελο» των ιδιωτικοποιήσεων- αλλά θεωρείται δύσκολο λόγω της διεθνούς οικονομικής συγκυρίας- εξακολουθούν να υπάρχουν η είσοδος στο Χρηματιστήριο του Αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» και της ΔΕΠΑ. Ειδικά για αυτήν αποφασίστηκε πρόσφατα να χρησιμοποιηθεί στρατηγικός επενδυτής, ενώ στον κατάλογο εξακολουθεί να βρίσκεται η ΔΕΗ, το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, η ΑΤΕ, η ΕΥΔΑΠ και η ΕΥΑΘ, χωρίς όμως να αναμένεται κάποια εξέλιξη σύντομα.

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid...6&artId=260432
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  6. #51
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ιδιώτες φλερτάρουν τις γραμμές - φιλέτα του ΟΣΕ
    Μεγάλες ευρωπαϊκές σιδηροδρομικές εταιρείες «πιέζουν» για τη χρήση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας μας
    Spoiler:
    Την «είσοδο» ιδιωτικών κεφαλαίων στον ΟΣΕ τόσο μέσω συμπράξεων με τον ιδιωτικό τομέα όσο και μέσω της ενοικίασης της γραμμής από ιδιώτες προωθεί η κυβέρνηση και η διοίκηση του ΟΣΕ με μοναδικό στόχο ο Οργανισμός να πάψει να γεννά καθημερινά ζημιές 2,5 εκατ. ευρώ.

    Το «πράσινο φως» για την υλοποίηση των συμφωνιών μεταξύ ιδιωτών και ΟΣΕ έδωσε η διυπουργική επιτροπή ΔΕΚΟ ουσιαστικά εγκρίνοντας την αποκοπή της ΤΡΕΝΟΣΕ και την λειτουργία της ως ξεχωριστής ανώνυμης εταιρείας αλλά και του σχεδίου ανασυγκρότησης του Οργανισμού με το οποίο μειώνεται το προσωπικό του ΟΣΕ, επιδοτούνται οι άγονες γραμμές, προωθείται η αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας αλλά και ο εξορθολογισμός των δρομολογίων.

    Eνδιαφέρον
    Ήδη ο ΟΣΕ έχει προκαλέσει το έντονο ενδιαφέρον ιδιωτικών επιχειρήσεων και σιδηροδρομικών Oργανισμών για τη χρήση - εκμετάλλευση γραμμών «φιλέτων» του σιδηροδρομικού δικτύου έναντι ενοικίου. Ενδιαφέρον έχει ήδη εκδηλωθεί από χώρες της κεντρικής Ευρώπης ενώ μεγάλες ευρωπαϊκές σιδηροδρομικές εταιρείες «πιέζουν» εδώ και αρκετούς μήνες για τη χρήση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας μας δείχνοντας μεγαλύτερο ενδιαφέρον στις προαστιακές συνδέσεις της Aθήνας και της Θεσσαλονίκης αλλά και της Λάρισας και της Xαλκίδας.

    Υπενθυμίζεται ότι οι χώρες με τις οποίες ο OΣE έχει ήδη συνεργασία για τη μεταφορά προϊόντων είτε εισαγόμενων είτε εξαγόμενων είναι τα Σκόπια, η Bουλγαρία, η Γιουγκοσλαβία, η Oυγγαρία, η Γερμανία κ.ά.

    Συνεργασία
    Παράλληλα πολλές είναι οι εταιρείες όπως τεχνικές- κατασκευαστικές αλλά και εμπορικές κ.λπ. που ζητούν από τον OΣE μόνιμη συνεργασία για τη μεταφορά προϊόντων.

    Ωστόσο, ο Oργανισμός εδώ και αρκετό καιρό δεν είναι σε θέση να κλείσει σχετική συμφωνία, λόγω έλλειψης συρμών και επειδή είναι αγκυλωμένος ακόμα στις νομικές διεργασίες μιας δημόσιας Eπιχείρησης, για να προχωρήσει στην ενοικίαση νέων συρμών απαιτείται τουλάχιστον ένα εξάμηνο.

    Πλέον οι εταιρείες αυτές μπορούν να αδειοδοτηθούν και να εκτελέσουν από μόνες τους μεταφορές καθώς η προμήθεια συρμών από ιδιώτες μπορεί να γίνει μέσα σε λίγες ημέρες μια και υπάρχουν αγορές, όπως αυτή των Σκοπίων με κόστος ιδιαίτερα χαμηλό.

    O OΣE έχει ήδη συντάξει μελέτη σε συνεργασία με το Oικονομικό Πανεπιστήμιο Aθηνών για τον τρόπο που θα καθορίζεται το ενοίκιο που θα πληρώνουν οι εταιρείες, οι οποίες θα χρησιμοποιούν τις γραμμές του Oργανισμού.

    Σύμφωνα με πληροφορίες τρεις είναι οι βασικοί παράμετροι για τη διαμόρφωση του ενοικίου που θα πληρώνει κάθε εταιρεία προς τη θυγατρική του OΣE. Πρόκειται για το κόστος υποδομής, το κόστος συντήρησης της γραμμής, αλλά και της διαχείρισης της κυκλοφορίας (τηλεδιοίκηση, φωτοσήμανση κ.λπ.).

    Tο ενοίκιο υπολογίζεται ανά τονοχιλιόμετρο, ενώ θα υπολογίζεται και ο χρόνος ενοικίασης αλλά και οι ώρες αιχμής ή μη αιχμής που θα πραγματοποιούνται τα δρομολόγια.

    Τα προβλήματα
    Μέχρι στιγμής πάντως η απουσία νομικού πλαισίου αλλά και τα προβλήματα στο εσωτερικό του OΣE «μπλοκάρουν» την αδειοδότηση νέων εταιρειών, οι οποίες ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν το δίκτυο του Oργανισμού εκτελώντας εμπορευματικές μεταφορές έχοντας ήδη προκαλέσει έντονες αντιδράσεις.

    Eυρωπαϊκές αλλά και ελληνικές εταιρείες που ζητούν να «εισέλθουν» στο σιδηροδρομικό δίκτυο βλέπουν με δυσπιστία την «αδυναμία» του υπουργείου Mεταφορών να εκδώσει σχετικές άδειες, αλλά και να «ενεργοποιήσει» τις ήδη υπάρχουσες που ήδη κατέχουν κάποιες ευρωπαϊκές επιχειρήσεις από άλλες χώρες της E.E., με αποτέλεσμα πολλές από αυτές να απευθύνονται στην Eυρωπαϊκή Ένωση, καθώς η σχετική διαδικασία αποτελεί υποχρέωση της χώρας μας από τις αρχές του 2007.

    Η χθεσινή απόφαση της Διυπουργικής για ενίσχυση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με φαίνεται να ανοίγει το δρόμο για την υλοποίηση των υποχρεώσεων του ΟΣΕ απέναντι σε τρίτους ωστόσο θα πρέπει να γίνουν μια σειρά έργων ώστε η συνεργασία με ιδιώτες να είναι αποδοτική.

    Στόχος του υπουργείου είναι η ολοκλήρωση των έργων στον άξονα Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι αλλά και η σύνδεση του σιδηρόδρομου με τα λιμάνια της χώρας.

    ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΧΡΕΩΝ
    Με ΣΔΙΤ τα έργα

    Η επέκταση του προαστιακού σιδηροδρομικού δικτύου της Αθήνας, η αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ, που είναι ο δεύτερος μεγαλοϊδιοκτήτης μετά την εκκλησία αλλά και η αναβάθμιση κεντρικών σταθμών του ΟΣΕ με την αξιοποίηση των περιβαλλόντων χώρων σχεδιάζεται να γίνουν μέσα από συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.

    Το υπουργείο Μεταφορών είναι αποφασισμένο να προχωρήσει σε εκποίηση και συνεκμετάλλευση τμημάτων της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ μέσω ΣΔΙΤ προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα τεράστια χρέη του Οργανισμού (το συσσωρευμένο έλλειμμα του οποίου ξεπερνά τα 7,5 δισ. ευρώ).

    Μέσω σύμπραξης με τον ιδιωτικό τομέα θα γίνει και η επέκταση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λαύριο, ενώ παράλληλα αναμένεται να εξεταστεί και η περαιτέρω επέκταση του δικτύου με την ίδια μέθοδο. Στόχος είναι η επέκταση του δικτύου του ΟΣΕ με όσο το δυνατόν μικρότερη επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού.

    Το μοντέλο των ΣΔΙΤ είναι το πιο πιθανό και για τον νέο σταθμό του ΟΣΕ στον Πειραιά, όπου αναμένεται να κατασκευαστεί μία μικρή πολιτεία με προσβάσεις σε πεζούς από το λιμάνι και οχήματα, με ξενοδοχείο, καταστήματα, και μία σειρά άλλων κτισμάτων και χώρων αναψυχής.

    http://www.imerisia.gr/article.asp?c...&pubid=7795106
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  7. #52
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Το χρηματοπιστωτικό σύστημα του μέλλοντος
    Spoiler:
    Geithner μας θύμισαν πρόσφατα την ανάγκη να ξεκινήσουμε, πλέον, να οραματιζόμαστε πώς θα είναι το χρηματοοικονομικό σύστημα του μέλλοντος.

    Πρόκειται για κάτι εξαιρετικά σημαντικό όχι μόνο για το... ίδιο το μέλλον αλλά και γιατί με αυτόν τον τρόπο θα κατορθώσουμε να καθορίσουμε την πολιτική που θα ασκηθεί καθώς και το κατά πόσον κάποια από τα μέτρα που ήδη χρησιμοποιούνται θα πρέπει να εκλείψουν.

    Υπάρχει φυσική μία αρχή στην οποία μπορούμε να στηριχτούμε ώστε η μετάβαση να είναι ομαλή: το χρηματοοικονομικό σύστημα του μέλλοντος θα πρέπει να στηρίζεται στις συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Σε αυτή τη συνεργασία το κράτος -φυσικά με ανταλλάγματα- θα αναλάβει το μεγαλύτερο μέρος του ρίσκου, ενώ ο ιδιωτικός τομέας θα παράσχει τα απαραίτητα κεφάλαια.

    Ο παραπάνω κανόνας είναι αντίθετος με την κοινή λογική των αγορών. Σύμφωνα με αυτήν, θα πρέπει να υπάρξει ενίσχυση της κεφαλαιουχικής βάσης των τραπεζών. Το μεγάλο πρόβλημα, όμως, αυτής της τακτικής είναι ότι δεν υφίσταται διαχωρισμός των "μικροοικονομικών" και μακροοικονομικών κινδύνων.

    Για να το θέσουμε πιο απλά: Αυτός που διαθέτει τα περισσότερα κεφάλαια (το Δημόσιο) θα πρέπει να είναι ο "σωτήρας της τελευταίας στιγμής" και να λειτουργεί όπως μία ασφαλιστική εταιρία που δρα όταν ο πελάτης της έχει ανάγκες. Παράλληλα, έχοντας την πείρα από την τρέχουσα κρίση το κράτος θα μπορεί να θέσει κάποιους κανόνες αλλά και να επιβάλει συγκεκριμένα επίπεδα προμήθειας, προκειμένου να διασφαλίσει το σύστημα.

    http://www.euro2day.gr/ftcom_gr/194/...ticleFTgr.aspx
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  8. #53
    Το avatar του μέλους gpapak
    gpapak Guest
    Καλησπέρα σε όλους.


    Κάνω μια έρευνα για τη διπλωματική μου πάνω στα έργα ΣΔΙΤ και θα ήθελα να παρακαλέσω όποιον έχει εμπειρία πάνω σε αυτά αν μπορεί να απαντήσει το ερωτηματολόγιο που βρίσκεται εδώ: www.gpapak.com


    Σας ευχαριστώ πολύ.

  9. #54
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ανοίγει ο κύκλος των ΣΔΙΤ

    Το μεγάλο εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο (240 χιλ. τ.μ.), προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ που ανέλαβε η κοινοπραξία των εταιριών «Ελλάκτωρ -Γκολνταίρ Κάργκο - Τeotec -Hellenic Logistics Transport» ανοίγει τον κύκλο των σημαντικών συμβάσεων για έργα του δημοσίου σε συνεργασία με ιδιώτες. Παρά την κρίση οι διαγωνισμοί συνεχιζονται, όπως για παράδειγμα η πρώτη ΣΔΙΤ για τους 6 πυροσβεστικούς σταθμούς που ανέλαβε τελικά η κοινοπραξία Γαντζούλας ? Κουρτίδης με προσφορά 27,5 εκατ. ευρώ. Σε εξέλιξη βρίσκονται οι διαγωνισμοί για την υλοποίηση σχολικών κτιρίων, 11 κλειστών γυμναστηρίων και 13 κολυμβητηρίων ενώ πολύ σημαντική θεωρείται η ανάπτυξη εμπορικού κέντρου στον τερματικό σταθμό του σιδηρόδρομου στον Πειραιά. Στον διαγωνισμό της ΓΑΙΑΟΣΕ έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον πολλές μεγάλες εταιρείες καθώς πρόκειται για επένδυση 50 εκατ. ευρώ. Σε σειρά διαγωνισμών για τα ακίνητά της, προχωρά και η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης (ΕΤΑ).
    http://www.imerisia.gr/article.asp?c...&pubid=8973102
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  10. #55
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Μετά τους αυτοκινητόδρομους, τώρα διόδια και στα τραίνα...

    Με ΣΔΙΤ οι επενδύσεις του ΟΣΕ

    Το ακριβές σχήμα συνεργασίας μεταξύ ΟΣΕ και ιδιωτών αναζητά η κυβέρνηση που φαίνεται αποφασισμένη να ακολουθήσει τη μέθοδο των Συμπράξεων Δημόσιου Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) στην πλειονότητα των προγραμματισμένων επενδύσεων του Οργανισμού. Το μοντέλο των διοδίων των αυτοκινητοδρόμων φαίνεται ότι αποτελεί τη λύση που προκρίνει το υπουργείο Μεταφορών για την αποπληρωμή του ιδιώτη επενδυτή για τα έργα υποδομής όπως είναι οι επεκτάσεις του προαστιακού δικτύου ή οι συνδέσεις με λιμάνια και αεροδρόμια.

    Το κόμιστρο

    Ο τελικός χρήστης θα επιβαρύνεται με την προσαύξηση του κομίστρου, με την οποία ο ΟΣΕ θα καταβάλλει στον ιδιώτη το «ενοίκιο», το δικαίωμα χρήσης ουσιαστικά της υποδομής που κατασκεύασε.

    Πρόκειται ουσιαστικά για το μέσο αποπληρωμής του Οργανισμού απέναντι στον ιδιώτη επενδυτή, με αποτέλεσμα το υπουργείο Μεταφορών να επιβάλλει εμμέσως αυξήσεις στα κόμιστρα, χωρίς να επιβαρύνεται με την απόφαση της αλλαγής τιμολογιακής πολιτικής.

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_...05/2009_314502
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  11. #56
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Το δυναμικό των κορυφαίων ελληνικών κατασκευαστικών ομίλων είναι πλέον τόσο μεγάλο, που μπορεί άνετα να καλύπτει τις εγχώριες υποχρεώσεις και ταυτόχρονα να διεκδικεί και να εκτελεί μεγάλα έργα στο εξωτερικό. Αυτός είναι και ο λόγος που όμιλοι όπως ο Ελλάκτωρ, ο J&Ρ Άβαξ και η ΓΕΚ-Τέρνα έχουν γίνει πλέον πολυεθνικοί και με πολύ καλές επιδόσεις.
    Spoiler:
    Ο Ελλάκτωρ, για παράδειγμα, μειοδότησε πρόσφατα από κοινού με τον γαλλικό όμιλο Vinci (έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστικούς ομίλους του κόσμου) στο έργο της κατασκευής και εκμετάλλευσης για 30 χρόνια στη συνέχεια ενός μεγάλου αυτοκινητόδρομου στη Ρουμανία. Η J&Ρ Άβαξ, από την άλλη, ανέλαβε να κατασκευάσει ένα ποδοσφαιρικό γήπεδο στην Πολωνία, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για τη διεξαγωγή του πανευρωπαϊκού πρωταθλήματος του 2012 στην Πολωνία και θα κοστίσει 146 εκατ. ευρώ. Μετά τους εφοπλιστές, και οι Έλληνες εργολάβοι διαπρέπουν στο εξωτερικό.

    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=...d=4518247&ct=3


    Πώς τα κατάφεραν?
    Με πολλούς τρόπους, από τους οποίους ξεχωρίζει ως βασικός "μοχλός", το "κόλπο" των ΣΔΙΤ...
    Περισσότερα εδώ:
    http://www.adslgr.com/forum/showpost...1&postcount=39


    ........Auto merged post: ciaoant1 πρόσθεσε 1 λεπτά και 58 δευτερόλεπτα αργότερα ........

    Την ίδια ώρα, σε συνέχεια αυτού του ποστ (δείτε και το χάρτη που υπάρχει στο ποστ αυτό, είναι πράγματι εντυπωσιακός), δείτε και αυτό:


    Διαμαρτύρονται για τα νέα διόδια κάτοικοι της βορειοανατολικής Αττικής
    Συγκέντρωση διαμαρτυρίας θα πραγματοποιήσουν στις 11:00 το πρωί στα διόδια της Μαλακάσας, 42 εξωραϊστικοί και πολιτιστικοί σύλλογοι του Ωρωπού.

    Οι κάτοικοι της βορειοανατολικής Αττικής θέλουν με αυτό τον τρόπο να εκφράσουν την αντίθεσή τους στην εγκατάσταση διοδίων στην περιοχή τους και κάνουν λόγο για νέο χαράτσι από την «Νέα Οδό», η οποία έχει αναλάβει την κατασκευή του νέου οδικού άξονα.
    http://www.zougla.gr/news.php?id=42090
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ciaoant1 : 24-05-09 στις 12:04. Αιτία: auto merged post
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  12. #57
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Διαγωνισμοί για έργα ΣΔΙΤ ύψους 1,5 δισεκ. ευρώ
    Ο ειδικός γραμματέας ΣΔΙΤ, Λ. Κορρές επεσήμανε ότι υπάρχουν 14 διαγωνισμοί σε εξέλιξη και αναμένονται και νέα έργα ύψους 1,7 δισεκ. ευρώ εντός του 2009.
    Spoiler:
    Διαγωνισμοί για άλλα 14 έργα ΣΔΙΤ βρίσκονται σήμερα σε εξέλιξη ύψους 1,5 δισεκ. ευρώ ανέφερε ο ειδικός γραμματέας ΣΔΙΤ Λεωνίδας Κορρές μιλώντας στο Συνέδριο του Εκονομιστ, επισημαίνοντας επίσης ότι έργα 1,7 δισεκ. ευρώ δύναται να προκηρυχθούν εντός του 2009.

    Στα έργα ΣΔΙΤ που βρίσκονται σε προετοιμασία για την πρώτη φάση φάση εντός του 2009 περιλαμβάνονται:

    - 17 νέα σχολεία στην Κεντρική Μακεδονία - 85 Εκατ. Ευρώ

    - 15 νέα σχολεία στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, Δυτική Μακεδονία, Ήπειρο και Ιόνια νησιά - 60 Εκατ. Ευρώ

    - Φοιτητικές εστίες Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης - 89 Εκατ. Ευρώ

    - Νέο γενικό νοσοκομείο Πρέβεζας - 131 Εκατ. Ευρώ

    - Σύστημα διαχείρισης στερεών αποβλήτων Δυτ. Μακεδονίας - 116 Εκατ. Ευρώ

    - Κέντρο αποκατάστασης και αποθεραπείας Βορείου Ελλάδος - 124 Εκατ. Ευρώ

    - Οικήματα στέγασης, βρεφονηπιακοί σταθμοί & χώροι άθλησης του ΥΕΘΑ - 180 Εκατ. Ευρώ

    - 10 γυμναστήρια και 5 κολυμβητήρια - 127 Εκατ. Ευρώ

    - Φοιτητικές εστίες Πανεπιστημίου Πελοποννήσου - 73 Εκατ. Ευρώ

    - Συστήματα ασφαλείας 12 λιμένων - 342 Εκατ. Ευρώ

    - Αρχηγείο Ελληνικής Αστυνομίας - 113 Εκατ. Ευρώ

    - Μετασκευή Ολ. Σκοπευτηρίου για την ΕΛ.ΑΣ. - 65 Εκατ. Ευρώ

    - Συστήματα ασφάλειας σε 23 προκεχωρημένες θέσεις πυρομαχικών- 30 Εκατ. Ευρώ

    - Σύστημα τηλεματικής ΟΑΣΑ - 22 Εκατ. Ευρώ

    - Σύστημα συλλογής κομίστρου - 27 Εκατ. Ευρώ

    - 11 γυμναστήρια και 13 κολυμβητήρια - 142 Εκατ. Ευρώ

    - Σύστημα διαχείρισης στερεών αποβλήτων ΟΤΑ Μείζονος Θεσσαλονίκης - 290 Εκατ. Ευρώ

    - Εκπαιδευτικό Κέντρο Πυροσβεστικού Σώματος - 186 Εκατ. Ευρώ

    Ο κ.Κορρές αναφέρθηκε αναλυτικά και στα έργα που βρίσκονται στη φάση υποβολής οριστικών τεχνικών και οικονομικών προσφορών καθώς και στα έργα ΣΔΙΤ σε προετοιμασία για την Β' φάση.

    Με το θεσμό των ΣΔΙΤ προκύπτουν νέες ευκαιρίες για τους φορείς του Δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα και ανέφερε ο κ.Κορρές και πρόσθεσε ότι περισσότερες από 150 εταιρείες έχουν συμμετάσχει μέχρι σήμερα στους διαγωνισμούς για τους συμβούλους και 45 εταιρείες έχουν συμμετάσχει στους διαγωνισμούς έργων ΣΔΙΤ - 10 εκ των οποίων ξένες.

    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_a...05/2009_281253


    Ελληνικό fund χρηματοδότησης έργων ΣΔΙΤ σε Ελλάδα και Βαλκάνια
    Συνομιλίες της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης με τους Ευρωσυμβούλους.
    Σε επαφές με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD) και ένα ελληνικό χρηματοπιστωτικό ίδρυμα, βρίσκονται οι «Ευρωσύμβουλοι ΑΕ», προκειμένου να εξασφαλίσουν πρόσθετη χρηματοδότηση για το πρώτο ελληνικό ταμείο (fund), που θα επενδύει σε έργα Συμπράξεων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), σε Ελλάδα και Βαλκάνια, συμπεριλαμβανομένης της Τουρκίας.
    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_a...05/2009_281263


    Και το "φαγοπότι" συνεχίζεται - στην υγειά των "κορόιδων"...
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  13. #58
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Σε συνέχεια αυτών που αναφέραμε εδώ, ότι στην Αγγλία το μοντέλο των ΣΔΙΤ πλέον είναι απορριπτέο από την πλειοψηφία του κόσμου (διότι απλά τον κλέβει), δείτε και αυτό:


    PFI has been a wasteful way to build new hospitals, says study
    Research shows millions of pounds could be saved and spent on public healthcare if the government buys its way out of PFI contracts

    Spoiler:
    As much as £2.4bn could be saved if the NHS bought out the private finance contracts signed by the government to build new hospitals, an economic study has claimed.

    Labour's enthusiasm for public finance initiatives (PFIs) has wasted national reserves and enriched private investors, the report by a University of East Anglia academic alleges.

    Dr Chris Edwards's investigation focuses on one of the earliest PFI contracts agreed, for the 987-bed Norfolk and Norwich University hospital (NNUH).

    The refinancing of the NNUH contract has already been the subject of a critical report by the public accounts committee, which commented on "the unacceptable face of capitalism in the consortium's dealings with the public sector".

    Edwards calculates a new figure of how much could be saved – £217m, he says – if the Norwich hospital contract were bought out from the private company that originally financed the deal.

    Hospitals built under PFI contracts are financed by private companies that rent them back to the NHS over long periods, generally more than 30 years.

    The advantage for the Treasury was that the sums did not appear on the government's borrowing liabilities. Critics, however, claimed it was like buying a house on a credit card rather than with a mortgage.

    Edwards, who has now retired from lecturing but remains a fellow at UEA, estimates that between May 1997 and November 2008, £6.1bn was spent on building hospitals in England. Over two-thirds of that figure, he says, was contracted under PFI terms. More PFI hospitals are still under construction.

    The £2.4bn saving he identifies is based on a national extrapolation made from the savings he claims could be made by cancelling the NNUH contract. His figures, he says, take into account penalty clauses that would have to be paid.

    "The Labour Party came to power [when] the electorate was perceived as not wanting to pay higher taxes [but] demanding improved public services," his report states.

    "PFI was attractive to New Labour because it seemed to offer a way of funding public sector investment without raising income tax or public sector borrowing, while also promoting the private sector.

    "Gordon Brown, [as] chancellor of the exchequer, adopted two fiscal rules: one was the so-called golden rule of matching current government revenue with current expenditure over the economic cycle; the second was to keep the public debt-to-GNP ratio below 40%.

    "Investment under the PFI was seen to be useful to the second rule even though, over the long-term, it was likely to threaten the first."

    Edwards concludes: "Obviously each hospital needs to be looked at in detail. However, looking at 53 PFI hospitals, and assuming the same saving as the NNUH, the total savings from buying them out would amount to about £2.4bn."

    The cost of building the Norwich hospital in the late 1990s, Edwards says, was £159m. The health authority, however, is committed to paying £832m in rent up until the year 2037. Even discounting future prices to today's equivalent and paying a £300m break penalty, he estimates the saving would still be £217m.

    Adrian Ramsay, the deputy leader of the Green Party and local parliamentary candidate, has supported Edwards's findings. The party has pledged to buy back PFI contracts.

    "This is a financial scandal," Ramsay said. "Millions of pounds that should have been spent on public healthcare has gone into the deep pockets of finance companies.

    "Financing new hospitals with PFI has been immensely wasteful. I'm angry at the short-sightedness of the Labour and Conservative politicians who set up this and other PFI deals. PFI has provided a poor deal for taxpayers and a poor deal for the NHS."

    A spokesman for the NNUH said: "We have a world-class hospital built on budget and on time, which is well maintained and operating well. This report contains nothing new and all of the issues were considered in detail by the National Audit Office."

    A spokesman for Octagon Healthcare Ltd, the company that financed the NNUH PFI deal, said that he could not comment further until the full report was studied.

    http://www.guardian.co.uk/society/20.../01/nhs-health
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  14. #59
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Συμπράξεις Δημοσίου-ιδιωτών 3 δισ. ευρώ για «πράσινη ανάπτυξη» προωθεί η Ε.Ε. Έχει να γίνει μεγάλο μοίρασμα...
    Κονδύλια ύψους 250 και πλέον εκατομμυρίων ευρώ για έργα στο μέτωπο της λεγόμενης «πράσινης ανάπτυξης» ανακοίνωσε χθες η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, εγκαινιάζοντας έναν κύκλο συμπράξεων δημοσίου-ιδιωτικού τομέα που συνολικά αναμένεται να απορροφήσει περισσότερα από 3 δισεκατομμύρια ευρώ μόνο από κοινοτικά κονδύλια για την ανάπτυξη νέων, «πράσινων» τεχνολογιών στη βιομηχανία, την αυτοκινητοβιομηχανία και τις κατασκευές.

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_...07/2009_322030
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  15. #60
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τελειωμό δεν έχουν...

    Νέα έργα 1,5 δισ. ευρώ θα κατασκευαστούν με ΣΔΙΤ τη διετία
    Αρχές του 2010 εκτιμάται πως θα ξεκινήσει σταδιακά η κατασκευή πέντε νέων έργων προϋπολογισμού 500 εκατ. ευρώ

    http://www.imerisia.gr/article.asp?c...pubid=13227167

    Και βέβαια, έχουμε και τις ανάλογες διεργασίες, για να ετοιμαστούν για ακόμα μεγαλύτερες μάσες:

    Εθνική Τράπεζα: Συνεργασία με Ελλάκτωρ για έργα ΣΔΙΤ
    Η ΕΤΕ θα μπει στην AKTΩP Facility Management, που ανήκει στην ΤΟΜΗ, μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου

    Κοινή συμμετοχή στην εταιρεία «AKTΩP Facility Management Διαχείριση και Συντήρηση Kτιρίων AE» (ΑΚΤΩΡ FM), αποφάσισαν η Eθνική Tράπεζα της Eλλάδος και η «TOMH Aνώνυμη Bιομηχανική-Eμπορική-Tεχνική Eταιρεία», η οποία είναι θυγατρική του Oμίλου της EΛΛAKTΩP.

    O κοινός έλεγχος της επιχείρησης θα πραγματοποιηθεί μέσω της εξαγοράς μειοψηφικού πακέτου μετοχών από την Eθνική. Mεταξύ των στόχων της κοινής εταιρείας περιλαμβάνονται η ανάληψη έργων μέσω Συμπράξεων Δημοσίου και Iδιωτικού Tομέα (ΣΔIT), αλλά και η υλοποίηση κατασκευής άλλων έργων και συντήρησης κτηρίων.

    http://www.imerisia.gr/article.asp?c...pubid=13659142
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

Σελ. 4 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Μηνύματα: 80
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-09-09, 15:23
  2. Μηνύματα: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-09-07, 17:26
  3. Έχετε ακούσει "η τάδε σκηνοθέτιδα..." ?
    Από Director CrisAK στο φόρουμ Πολιτιστικό στέκι
    Μηνύματα: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-11-06, 02:03
  4. Αστεια που εχετε ακουσει
    Από Gordito στο φόρουμ The fun section...
    Μηνύματα: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-09-06, 19:22
  5. Aυτοκίνητα Chery: τα έχει ακούσει κανείς;
    Από aesir στο φόρουμ Εκτός θέματος
    Μηνύματα: 17
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-11-05, 12:14

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας