Σελ. 5 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 61-75 από 97
  1. #61
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    «Φέσι» ύψους 30 εκατ. ευρώ, που ενδέχεται να φθάσει και τα 60 εκατ., διεκδικούν από το Δημόσιο οι εργολάβοι που κατασκεύασαν τις τέσσερις σήραγγες του δύσκολου τμήματος Παναγιά-Γρεβενά της Εγνατίας Οδού.
    Οι υπερτιμολογήσεις των έργων έχουν από καιρό υποβληθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες και έχουν, μάλιστα, ξεκινήσει δικαστικές διαδικασίες.

    Spoiler:
    Ασφαλείς πληροφορίες επιμένουν ότι ένα μέρος από τα «πανωπροίκια» έχει ήδη δοθεί ανοίγοντας την όρεξη για ανάλογες απαιτήσεις και σε άλλους εργολάβους του αυτοκινητοδρόμου.

    Στα χέρια τής «Κ.Ε.» βρίσκεται 20σέλιδη έκθεση τεχνικού συμβούλου του έργου, που κοινοποιήθηκε στις 17 Ιουλίου 2009 στα αρμόδια στελέχη της εταιρείας «Εγνατία Οδός Α.Ε.».


    Σε αυτήν αποκαλύπτονται τα «τρικ» που χρησιμοποίησαν οι κατασκευαστές για να αιτιολογήσουν τις επιπλέον οικονομικές απαιτήσεις τους, οι οποίες έρχονται σε αντίθεση με τις συμβάσεις που έχουν υπογράψει!

    *Η υλοποίηση των συμβάσεων αποτελεί καθήκον της κρατικής εταιρείας, για να κατοχυρωθούν τα συμφέροντα του Δημοσίου: «Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε δεν βρίσκεται σε αρμονία με τις συμβατικές προβλέψεις και τις διατάξεις του νόμου», αποκαλύπτει ο συντάκτης της έκθεσης.

    Τα επιπλέον κονδύλια αφορούν τις σήραγγες Παναγιάς, Βαλανιδίων, Κοιλώματος και Καρατζά, οι οποίες εντάσσονται σε τέσσερεις εργολαβίες του τμήματος Παναγιά-Γρεβενά, συνολικού προϋπολογισμού 617 εκατ. ευρώ, που είχαν δημοπρατηθεί στις αρχές του 2005 με το μειοδοτικό σύστημα. Οι εκπτώσεις είχαν φθάσει έως και 31,75%, που είχαν τότε χαρακτηριστεί υπέρογκες και ανεδαφικές.

    Αβάσιμες οι απαιτήσεις

    Ως «αντίδοτο» φαίνεται πως οι ανάδοχοι αναζήτησαν άλλες λύσεις, που έφθασαν ώς την καταστρατήγηση του συστήματος κοστολόγησης σηράγγων, το οποίο περιλαμβάνεται στη σύμβαση και επομένως και στις υποχρεώσεις των εργολάβων. Με το ίδιο σύστημα καθορίζεται ο τρόπος κοστολόγησης των απρόβλεπτων και επιπλέον εργασιών που προκύπτουν κατά την εκτέλεση των έργων. Είναι υποχρεωτικό να τεκμηριώνονται από εκθέσεις προς τις υπηρεσίες, που δεν φαίνεται να έγινε στις συγκεκριμένες περιπτώσεις, χωρίς όμως να υπάρχουν αντιρρήσεις από την πλευρά των υπηρεσιών.

    «Οδηγούμεθα σε μια έμμεση αποδοχή αβάσιμων απαιτήσεων των αναδόχων», επισημαίνεται στην έκθεση του συμβούλου, που προειδοποιεί: «Θεωρούμε πλέον βέβαιο ότι οι ανάδοχοι, κατά τη δικαστική διαδικασία, θα επικαλεστούν τα συγκεκριμένα στοιχεία για να τεκμηριώσουν απαιτήσεις δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ».

    *Οι «χωρίς τεκμηρίωση απαιτήσεις», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην έκθεση, ανέρχονται σε 21,75 εκατ. ευρώ και θα φθάσουν τα 30 εκατ. με τις νόμιμες αναθεωρήσεις και τους τόκους. «Εάν συνεκτιμηθεί ότι παρόμοιες αβάσιμες απαιτήσεις έχουν υποβληθεί ή θα υποβληθούν από τους αναδόχους των υπολοίπων συμβάσεων, αντιλαμβανόμαστε ότι σε περίπτωση αρνητικής έκβασης της υπόθεσης, το ποσό που θα κληθεί να καταβάλει η υπηρεσία θα υπερβεί τα 60 εκατ. ευρώ», προειδοποιεί.

    *Ως τώρα, πάντως, δεν του έχουν απαντήσει. Αλλωστε, όπως σημειώνει ο ίδιος και σε άλλες περιπτώσεις κοστολόγησης εργασιών, οι επιφορτισμένοι με τον έλεγχο τεχνικοί δεν λαμβάνουν γνώση των στοιχείων και στην καλύτερη περίπτωση τους γνωστοποιούνται με καθυστέρηση και με ελλείψεις.

    *Το πιο εξόφθαλμο «φάουλ» είναι ότι αναγνωρίζεται από τις υπηρεσίες η πληρωμή εργασιών «επιπλέον», αλλά δεν αφαιρούνται κονδύλια όταν διαπιστώνονται εργασίες «επί έλαττον». Οσο για τα υπόλοιπα κόλπα των εργολάβων; Ο συντάκτης της έκθεσης αποκαλύπτει:

    *Ζητούνται πρόσθετα κονδύλια για διατρητικά μηχανήματα που έχουν αποσυρθεί εδώ και 30-40 χρόνια!

    *Εχει ενδιαφέρον ότι δεν σημειώνεται η παρουσία αεροσυμπιεστών που είναι απαραίτητοι για τη λειτουργία τους, ενώ αναφέρεται ότι είχαν χρησιμοποιηθεί για διάνοιξη οπών με διάμετρο που δεν είναι δυνατόν να επιτευχθεί με τέτοιου τύπου μηχανήματα.

    *Αναφέρεται η χρήση φορτωτή σχεδιασμένου να φορτώνει μικρά βαγονέτα που κινούνται σε σιδηροτροχιές που, επομένως, είναι αδύνατο να χρησιμοποιηθεί σε φορτηγά.

    *Κοστολογούνται μηχανήματα που δεν απαιτούνται για την εκτέλεση των εργασιών, ενώ δεν υπάρχουν άλλα που είναι αναγκαία για το έργο.

    *Περιγράφονται έργα αντιστήριξης με μέτρα μήκους πολλαπλάσια απ' αυτά που αναφέρουν οι εγκεκριμένες μελέτες. Για να γίνουν δεκτές αυτές οι αλλαγές, με βάση τους νόμους, πρέπει να έχουν προηγηθεί αιτήματα τροποποίησης, κάτι που δεν έχει γίνει από την πλευρά των εργολάβων. Τα έργα αντιστήριξης θεωρούνται από τα πιο ακριβά στον τομέα των σηράγγων.

    Αλλαγές τιμών

    Γίνονται συστηματικά αλλαγές τιμών για εργασίες, όπως για παράδειγμα το εκτοξευόμενο σκυρόδεμα που τιμολογείται με 78,65 ευρώ ανά κυβικό αντί των 57,80. Εχει ενδιαφέρον ότι η τιμή θα ήταν 14,73 ευρώ ανά κυβικό αν εφαρμόζονταν τα τιμολόγια του ΥΠΕΧΩΔΕ σε συνδυασμό με την εφαρμογή της τεκμαρτής έκπτωσης.

    *«Είναι εξωπραγματικές και αντίθετες με τα συμβατικά δεδομένα», αναφέρει χαρακτηριστικά στην έκθεση για τον καθορισμό των τιμών. Μάλιστα αποκαλύπτεται ότι με αυτό το σύστημα η αξία προμήθειας των υλικών είναι μεγαλύτερη από το κόστος εκσκαφής και εφαρμογής της προσωρινής αντιστήριξης της σήραγγας.

    http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&.../2009&id=81988
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  2. #62
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Στις κλεψιές είναι δάσκαλοι...(στην κυριολεξία)

    Μαθήματα ΣΔΙΤ στην Κροατία
    Η ελληνική κυβέρνηση θα διδάξει... συμπράξεις με ιδιώτες στην Κροατία. Η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Οικονομίας επιλέχθηκε ως σύμβουλος ενίσχυσης του συγκεκριμένου θεσμού έπειτα από διαγωνισμό στον οποίο μετείχαν η Γερμανία, η Ιταλία και η Ισπανία.
    Θα γίνει επιμόρφωση των αρμόδιων υπηρεσιών, ώστε να είναι σε θέση να υλοποιήσουν με επιτυχία έργα συμπράξεων.
    http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&.../2009&id=85792
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  3. #63
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ Ο ΣΟΥΦΛΙΑΣ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΝΑΝ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ * ΟΥΡΕΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΗΚΤΙΣΜΟΙ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΕΣ
    «Καίνε» πάλι τα διόδια μόλις έκλεισαν οι κάλπες
    Spoiler:
    Με έναν «μπουναμά» προς τους οδηγούς αφήνει το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ ο κ. Σουφλιάς. Μόνο για λίγες ημέρες, πριν και μετά τις εκλογές, ίσχυσαν οι εκπτώσεις σε ορισμένους σταθμούς διοδίων της εθνικής οδού Αθηνών -Λαμίας. Από χθες και χωρίς προηγούμενη ενημέρωση, οι οδηγοί βρέθηκαν μπροστά σε φωτεινές επιγραφές που τους ειδοποιούσαν για τις αυξήσεις. Οι ουρές σχημάτιζαν χιλιόμετρα, ενώ δεν έλειψαν οι διαπληκτισμοί οδηγών με εργαζόμενους στα διόδια. Για πολλές ώρες επικρατούσε το απόλυτο μπάχαλο.


    Οι κατασκευαστές του αυτοκινητόδρομου από Μεταμόρφωση Αττικής έως Σκάρφεια Φθιώτιδας, κατοχυρωμένοι από τη σύμβαση που έχουν υπογράψει το 2007 με τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, είχαν ανακοινώσει νέες «τσιμπημένες» τιμές διοδίων, την πληρωμή και στα δύο ρεύματα της εθνικής οδού, καθώς και τη λειτουργία πέντε πλευρικών σταθμών είσπραξης, που είχαν τεθεί σε εφαρμογή στις 29 Σεπτεμβρίου. Μετά τις έντονες αντιδράσεις οδηγών, αλλά και παρέμβαση του κ. Σουφλιά, την πρώτη ημέρα είχαν γίνει μειώσεις μόνο στο σταθμό των Αφιδνών και τα Ι.Χ. πλήρωναν 1,40 ευρώ ανά κατεύθυνση αντί του 1,85 που είχε ανακοινωθεί, ενώ είχε ανασταλεί η λειτουργία των περισσότερων πλευρικών σταθμών.

    «Πάρτε μέτρα»

    Οι κάτοικοι των δήμων της ΒΑ Αττικής, που χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση τον εθνικό δρόμο για να πάνε στη δουλειά τους, συγκεντρώθηκαν το περασμένο Σάββατο στις Αφίδνες και αποφάσισαν να οργανώσουν κινητοποίηση την Κυριακή 11 Οκτωβρίου, στις 11 π.μ. στο πάρκο, με βασικό αίτημα να ληφθούν μέτρα για να αντιμετωπιστεί το πρωτοφανές χαράτσωμα.

    Επρόσωπος της επιτροπής πρωτοβουλίας μιλώντας στην «Ε» αποκάλυψε ότι ο λεγόμενος «ορθολογισμός» προβλέπει ίδιες τιμές διοδίων για όσους πάνε στις Αφίδνες και στη Χαλκίδα. Στην περίπτωση των Αφιδνών, που αποτελεί για πολλούς περιοχή μόνιμης κατοικίας, οι οδηγοί πληρώνουν 1,85 ευρώ για διαδρομή μόλις 16 χλμ.

    Επομένως, με τη χρέωση και κατά την επιστροφή, του αναλογούν 0,11 ευρώ ανά χιλιόμετρο, που απέχει πολύ από τους ισχυρισμούς της κοινοπραξίας, που κάνει λόγο για 0,037 ευρώ ανά χιλιόμετρο. Σύντομα πάντως θα προστεθούν νέοι σταθμοί διοδίων μόλις ολοκληρωθεί το τμήμα Σχηματάρι-Χαλκίδα.

    Τα έσοδα από τα διόδια είναι η «προίκα» προς τους αναδόχους. Το ΠΑΣΟΚ, που παρά τους ισχυρισμούς του κ. Σουφλιά δεν έχει ψηφίσει τις διατάξεις για το ύψος των διοδίων στους αυτοκινητόδρομους, έχει υποσχεθεί ότι θα επανεξετάσει τις συμβάσεις παραχώρησης.

    Οι συμβάσεις

    Εχει αποκαλύψει πως ο απερχόμενος υπουργός ΠΕΧΩΔΕ έχει προβλέψει ότι μέρος των εσόδων από τα διόδια, που με την πάροδο του χρόνου θα φτάσουν έως και 92%, θα πηγαίνουν στα κρατικά ταμεία. Λόγω αυτής της πρόβλεψης, το ύψος των διοδίων διαμορφώνεται σε υψηλά επίπεδα.

    Οι συμβάσεις επίσης προβλέπουν αυξήσεις πριν από την έναρξη αλλά και την ολοκλήρωση των έργων, καθώς τα έσοδα από τα διόδια αποτελούν την εγγύηση προς τις τράπεζες που δανειοδοτούν τις κατασκευές.

    Η πρώτη δόση ήρθε τον Απρίλιο του 2008, οπότε οι εργολάβοι ανέλαβαν τους αυτοκινητόδρομους. Η δεύτερη δόση ξεκίνησε από την Αθηνών-Λαμίας και θα ακολουθήσουν οι άλλοι εθνικοί δρόμοι.

    Το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ δεν δίνει στοιχεία, αλλά είναι βέβαιο ότι οι εργολάβοι έχουν ήδη πάρει μέρος από την κρατική συμμετοχή, που ανάλογα με το κάθε έργο φτάνει έως τα 330 εκατ. ευρώ.

    Ο κ. Σουφλιάς, πιστός στο δόγμα «φταίνε οι άλλοι», με χθεσινή ανακοίνωση του γραφείου Τύπου υποστηρίζει ότι ο χρόνος και το ύψος των διοδίων καθορίζονται από τις συμβάσεις και όχι από το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ! Προφανώς οι συμβάσεις προωθήθηκαν από το Αγιο Πνεύμα...

    Αφήνει όμως αιχμές για την πλειοψηφία της Βουλής, σημειώνοντας ότι οι συμβάσεις ψηφίστηκαν από βουλευτές της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ. Αποσιωπεί το γεγονός ότι τα μέλη της εθνικής αντιπροσωπείας απλώς τις επικυρώνουν, χωρίς να έχουν δικαίωμα για τροποποιήσεις στο κείμενο, που άλλωστε ήδη φέρει τις υπογραφές του υπουργού, των αναδόχων και των τραπεζών. *

    http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&.../2009&id=89448
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  4. #64
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Κατάληψη στα διόδια Αφιδνών
    ΚΑΤΑΛΗΨΗ στους σταθμούς διοδίων στις Αφίδνες πραγματοποίησαν για μία ώρα χθες το μεσημέρι κάτοικοι των Αφιδνών και των γύρω περιοχών που διαμαρτύρονται για τις αυξήσεις των διοδίων. Όση ώρα διήρκεσε η κατάληψη, οι διερχόμενοι οδηγοί περνούσαν χωρίς να πληρώσουν 1,85 ευρώ- που είναι το αντίτιμο για τη διέλευση- στο ρεύμα προς Λαμία και προς Αθήνα.
    Η συγκέντρωση έγινε στις 11 χθες το πρωί και μία ώρα αργότερα οι συγκεντρωμένοι από τις Αφίδνες, το Καπανδρίτι, το Πολυδένδρι, τον Ωρωπό, τον Κάλαμο και τον Βαρνάβα πραγματοποίησαν πορεία και στη συνέχεια κατάληψη στους σταθμούς των διοδίων. Οι υπάλληλοι βλέποντας την αντίδραση του κόσμου άνοιξαν τις μπάρες αφήνοντας να περάσουν ελεύθερα τα αυτοκίνητα.
    Spoiler:
    Με τις τελευταίες αυξήσεις στα διόδια- στη διαδρομή από τη Μεταμόρφωση έως τον Μαλιακό (Σκάρφεια)- το ταξίδι προς τη Λαμία αυξήθηκε κατά 52,7%, αφού η χρέωση γίνεται με το χιλιόμετρο και το πάτημα του γκαζιού κοστίζει πλέον 0,037 ευρώ το χιλιόμετρο. Για τους κατοίκους των περιοχών που πραγματοποίησαν χθες τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας η αύξηση φθάνει το 34,5%.

    Μέχρι πρότινος οι κάτοικοι των Αφιδνών και των γύρω περιοχών πλήρωναν μόνο στην άνοδο- στο ρεύμα προς τη Λαμία 2,75 ευρώ. Τώρα πρέπει να πληρώσουν 1,85 προς Αθήνα και 1,85 προς Λαμία, σύνολο 3,7 ευρώ την ημέρα.

    «Οι κάτοικοι των Αφιδνών και των γύρω περιοχών ζητάμε να μην πληρώνουμε διόδια. Δεν έχουμε άλλη επιλογή αφού όλοι οι παράδρομοι είναι γεμάτοι λακκούβες και σε κακή κατάσταση, κυρίως από τη διέλευση των φορτηγών αυτοκινήτων», λέει στα «ΝΕΑ» ο ελεύθερος επαγγελματίας- κάτοικος Αφιδνών κ. Τάκης Κουρής. «Εντός των ημερών θα προχωρήσουμε στη σύσταση συντονιστικής επιτροπής αφού θα αρχίσουμε κινητοποιήσεις και θα επιδιώξουμε να έχουμε συνάντηση με τον νέο υπουργό Υποδομών- Μεταφορών και Δικτύων».

    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=...d=4540620&ct=1


    Θυμίζω και αυτό:
    http://www.adslgr.com/forum/showpost...7&postcount=34
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  5. #65
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Στα κάγκελα για τα διόδια
    Όταν τα μεγάλα έργα μπερδεύονται με τα μεγάλα κόλπα, τότε η έκρηξη οργής είναι αναπό- φευκτη.
    Γιατί μπορεί το κόλπο γκρόσο Σουφλιά και των συνήθως υπόπτων μεγαλοεργολάβων να φαίνεται νομιμοποιημέ- νο με βάση τη λεόντεια σύμβαση παραχώρησης που υπεγράφη, άντε, όμως, να τα βγάλουν πέρα με τον λεόντειο θυμό χιλιάδων κατοίκων που καλούνται καθημερινά να πληρώνουν το μάρμαρο της «μεταρρύθμισης» για να πάνε στη δουλειά τους και στο σπίτι τους.
    Οι κινητοποιήσεις ξεκίνησαν και προβλέπονται άκρως δυναμικές αφού κάτοικοι και εργαζόμενοι από την Αττική, τη Βοιωτία και τη Φθιώτιδα δεν είναι διατεθειμένοι να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για να πληρώνουν το «αυτοχρηματοδοτούμενο» έργο του νέου οδικού άξονα! Προειδοποιούν μάλιστα ότι, εάν δεν υπάρξει άμεσα διευθέτηση του προβλήματος, θα καταργήσουν τα διόδια με τον... τρόπο τους!
    Spoiler:
    Το τρικ της χρέωσης

    Λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές η κοινο πραξία «Νέα Οδός Α.Ε.» άλλαξε τον τρόπο πλη- ρωμής των διοδίων. Το αντίτιμο των διοδίων δεν είναι, πλέον, ενιαίο, αλλά κάθε οδηγός πλη- ρώνει ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει. Για να το κάνουμε λιανά, η νέα χρέωση είναι 0,037 ευρώ ανά χιλιόμετρο, πράγμα που σημαίνει ότι ένας οδηγός για να φτάσει μέχρι τον Μαλιακό θα πληρώνει 6,5 ευρώ από 5,5 που πλήρωνε με το παλιό σύστημα και για να φτάσει μέχρι τα Σκάρφεια στη Φθιώτιδα, όπου εκτείνεται η κυριαρχία των εργολάβων, θα πληρώσει 11,50 ευρώ από 8,25!

    Μόνο που η χιλιομετρική χρέωση δεν ισχύει για όλους! Δεν ισχύει, δηλαδή, για τους κατοί- κους της Βορειοανατολικής Αττικής, οι οποίοι πληρώνουν τα διόδια με καπέλο έως και 40% σε σχέση με τους άλλους χρήστες της Εθνικής οδού.

    Όπως καταγγέλλει ο Απόστολος Μαυρομάτης από την Επιτροπή Κατοίκων Αφιδνών, για μια απόσταση 18 χιλιομέτρων, αντί να πληρώνουν διόδια 0,67 ευρώ, με βάση τη χιλιομετρική χρέωση, πληρώνουν 1,85! Αντίστοιχα, οι κάτοικοι του Καπανδριτίου, που θα έπρεπε για την απόσταση των 7 χιλιομέτρων που είναι από τη Μεταμόρφωση να πληρώνουν 0,25 ευρώ, πληρώνουν και αυτοί 1,85 ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί σε διαδρομή 50 χιλιομέ- τρων!

    Οι κάτοικοι της Βορειοανατολικής Αττικής υποστηρίζουν ότι παραβιάζεται ακόμα και η ίδια η σύμβαση παραχώρησης και καταγγέλ- λουν τον πρώην υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Γιώργο Σουφλιά και τη «Νέα Οδό Α.Ε.» για αισχροκέρδεια. Η Επιτροπή Αγώνα θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη, ενώ προσανατολίζεται, σε συνεργασία με όλες τις κοινότητες, σε απο- κλεισμό των διοδίων δύο φορές την εβδομάδα μέχρι η ηγεσία του νεοσύστατου υπουργείου Υποδομών να δώσει λύση στο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί.

    Επί ποδός πολέμου

    Σε θέση μάχης βρίσκονται και οι κάτοικοι της Τραγάνας αλλά και όλων των περιοχών που βρίσκονται κοντά στα νέα διόδια, που ζητούν την κατάργηση των πλευρικών διοδίων και τη δωρεάν μετακίνηση των κατοίκων της περιοχής και από τα μετωπικά διόδια της Τραγάνας.

    Η συντονιστική επιτροπή, που ήδη πριν από μερικές ημέρες πραγματοποίησε την πρώτη συγκέντρωση διαμαρτυρίας και με τη συμμετοχή βουλευτών του νομού, προειδο- ποιεί ότι εάν δεν γίνουν δεκτά τα αιτήματα θα προχωρήσουν στην επ’ αόριστον κατάληψη και περίφραξη των πλευρικών διοδίων και σε 2ωρες καθημερινές καταλήψεις στα μετωπικά διόδια της Εθνικής οδού. Στις κινητοποιήσεις συμμετέχουν φορείς και κάτοικοι από όλες τις περιοχές που βρίσκονται σε μικρή απόσταση από τα διόδια, όπως ο Άγιος Κωνσταντίνος, η Αρκίτσα, οι Λιβανάτες, η Αταλάντη, η Μαλεσίνα και το Μαρτίνο.

    Υπενθυμίζεται ότι τα τέσσερα νέα πλευρικά διόδια βρίσκονται στη Μαλακάσα, τα Οινόφυτα, τη Θήβα και την Τραγάνα. Παράλληλα καταργήθηκε ο σταθμός στο Σχηματάρι και λειτουργεί νέος σταθμός στη Θήβα. Για τον σταθμό των Θηβών, στα κάγκε- λα έχουν βγει οι κάτοικοι της Βοιωτίας αφού, όπως λένε, επιβαρύνονται χιλιάδες εργαζόμε- νοι που μετακινούνται στη βιομηχανική ζώνη Οινοφύτων και Σχηματαρίου.

    Οι φορείς της περιοχής επισημαίνουν ότι πρόβλημα θα υπάρξει και με την παλαιά Εθνική οδό Θηβών - Λιβαδειάς - Λαμίας, αφού πολλοί οδηγοί θα περνούν από εκεί για να αποφύγουν τα νέα διόδια, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν μεγάλα κυκλοφοριακά προ- βλήματα.

    http://www.topontiki.gr/articles/view/539
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  6. #66
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0


    Μπλόκο στα διόδια
    ΚΑΤΑΛΗΨΗ στους σταθμούς διοδίων στις Αφίδνες- και στα δύο ρεύματα- πραγματοποίησαν χθες το μεσημέρι κάτοικοι των Αφιδνών και των γύρω περιοχών. Είναι η δεύτερη κατάληψη από την προηγούμενη Κυριακή που πραγματοποιούν κάτοικοι οι οποίοι διαμαρτύρονται για την αύξηση στις τιμές των διοδίων.
    Όση ώρα διήρκεσε η κατάληψη- απο τις 12 έως τη μία το μεσημέρι- οι διερχόμενοι οδηγοί περνούσαν χωρίς πληρώνουν το αντίτιμο 1,85 ευρώ για τη διέλευση τόσο στο ρεύμα προς Λαμία όσο και στο ρεύμα προς Αθήνα.
    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=...d=4541729&ct=1
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  7. #67
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0


    Κατέλαβαν για τρίτη φορά τα διόδια
    ΚΑΤΑΛΗΨΗ στους σταθμούς διοδίων πραγματοποίησαν χθες το μεσημέρι κάτοικοι των Αφιδνών και των γύρω περιοχών. Είναι η τρίτη κατάληψη μέσα στον μήνα που πραγματοποιούν οι κάτοικοι διαμαρτυρόμενοι για την αύξηση στις τιμές των διοδίων
    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=...d=4543373&ct=1



    Τα κέρδη αυτά βέβαια δεν είναι μόνο από τα ΣΔΙΤ, είναι και από υπερκοστολογήσεις, κτλ, αλλά τέλος πάντων. Παρατηρείστε ότι τα κέρδη αυτά είναι σε εκατ. ευρώ, την ίδια ώρα που άλλοι κλαίγονται για 400 ευρώ ανασφάλιστοι, και άλλοι είναι "προνομιούχοι" γιατί έχουν 1000 ευρώ + ασφάλιση.

    Ο Μπόμπολας (πχ) τι είναι, αν όχι η μοντέρνα εκδοχή του παλιού φεουδάρχη?
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  8. #68
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Πανάκριβα θα είναι τα διόδια στις επεκτάσεις της Αττικής οδού
    Υπάρχουν διαδρομές που για τη διέλευση των οδηγών απαιτούνται ως και 20 ευρώ ημερησίως
    Το θέμα με τα ΣΔΙΤ βέβαια δεν αφορά μόνο την κατασκευή δρόμων και τα διόδια, αφορά και κατασκευή κτιρίων σχολείων, νοσοκομείων, κτλ με πολλαπλάσιο κόστος. Παρ' όλα αυτά, φαίνεται πως αυτό που γίνεται πιο άμεσα ορατό από το λαό, προς το παρόν τουλάχιστον, είναι το θέμα των δρόμων, προφανώς διότι πληρώνουν πανάκριβα τα διόδια με άμεσο τρόπο (ενώ το αυξημένο κόστος για την κατασκευή πχ ενος σχολικού κτιρίου δεν το καταλαβαίνεις τόσο άμεσα όσο το να βγάλεις πολλά λεφτά από την τσέπη σου και να το δώσεις στο σταθμό των διοδίων αυτοπροσώπως).
    Είναι θετικό πάντως που ο κόσμος κινητοποιείται πλέον για τα ΣΔΙΤ (αν και οι περισσότεροι ακόμα αγνοούν την ύπαρξη αυτής της λέξης, και απλά κινητοποιούνται για τα ακριβά διόδια, χωρίς να έχουν καταλάβει δηλαδή γιατί το διόδια είναι ακριβά), και η κυβέρνηση ήδη έχει αρχίσει να διαρρέει ότι "θα το ξαναδεί το θέμα", διότι βλέπει ότι υπάρχει πίεση από τον κόσμο για τα διόδια (τα υπόλοιπα έργα με ΣΔΙΤ, που δεν έχει πάρει χαμπάρι ο κόσμος ακόμα, δε βγάζουν τσιμουδιά)

    Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού που είναι σε εξέλιξη και τους οποίους έχει καθορίσει το ΥΠΕΧΩΔΕ (νυν υπουργείο Υποδομών) πριν από τις εκλογές, το κόστος που θα πληρώνουν οι οδηγοί ανά χιλιόμετρο ξεκινά από 15 λεπτά του ευρώ και μπορεί να φθάσει ως και τα 30 λεπτά του ευρώ (π.χ. αν στην επιλεγείσα διαδρομή μεσολαβεί τούνελ).
    Spoiler:
    Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, το κόστος για ορισμένες διαδρομές του νέου αυτοκινητόδρομου που θα γίνονται με πομποδέκτη έχει ως εξής: λεωφ. Ποσειδώνος- λεωφ. Μαραθώνος (36 χλμ.) περίπου 6,70 ευρώ, Χίλτον- λεωφ. Μαραθώνος (25 χλμ.)

    5 ευρώ, λεωφ. Ποσειδώνος- Αεροδρόμιο (24 χλμ.) 5 ευρώ, Καισαριανή- Αεροδρόμιο (13 χλμ.) 3,20 ευρώ. Για να γίνει κατανοητό το πόσο ακριβά είναι αυτά τα διόδια, σήμερα στην Αττική οδό, για να διανύσει κάποιος τη μεγαλύτερη δυνατή απόσταση που είναι Ελευσίνα- Αεροδρόμιο (51 χλμ.), απαιτούνται 2,70 ευρώ, ενώ αν κάποιος έχει πομποδέκτη η χρέωση περιορίζεται στα 2,35 ευρώ.

    Επίσης, το κόστος με τον κλασικό τρόπο (μέσω μετωπικών σταθμών) στον νέο αυτοκινητόδρομο εκτιμάται ότι θα είναι μεγαλύτερο, γιατί όποιος περάσει από τον σταθμό διοδίων θα πληρώσει διόδιο με μετρητά το ύψος του οποίου θα αναλογεί σε μια συγκεκριμένη απόσταση, ανεξάρτητα από το αν διανυθεί αυτή η απόσταση ή κάποια μικρότερη. Αν σε αυτές τις διαδρομές συνυπολογιστούν και τα 2,70 ευρώ της Αττικής οδού (για όσους κάνουν χρήση του δρόμου) θα υπάρχουν διαδρομές που θα κοστίζουν κοντά στα 20 ευρώ την ημέρα για το πηγαινέλα. Για παράδειγμα, αν κάποιος από τη Γλυφάδα θέλει να πάει στην Ελευσίνα. θα εισέλθει στον σταθμό της λεωφ. Ποσειδώνος του νέου αυτοκινητόδρομου, θα φθάσει ως τον Καρέα και μετά θα εισέλθει στην υφιστάμενη Αττική οδό όπου θα πληρώσει και τα 2,70 ευρώ, αφού πρόκειται για άλλο έργο παραχώρησης.

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid...&dt=01/11/2009


    Υπενθυμίζω περισσότερα για τα ΣΔΙΤ εδώ:

    http://www.adslgr.com/forum/showpost...1&postcount=39
    http://www.adslgr.com/forum/showpost...7&postcount=34
    http://www.adslgr.com/forum/showpost...5&postcount=52
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  9. #69
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Μέσα σ' αυτή την περίοδο της βαθιάς κρίσης και ύφεσης η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με χθεσινή ανακοίνωσή της, στοχεύει να μετατρέψει τις συμβάσεις ιδιωτικού και δημόσιου τομέα (ΣΔΙΤ) σε όπλο για την καταπολέμηση της ανεργίας στις χώρες-μέλη με επενδύσεις στον τομέα των δημόσιων υπηρεσιών, των υποδομών και της έρευνας στην Ευρώπη. άραγε αν επένδυε το κράτος, αντί να πληρώνει τα πολλαπλάσια σε ιδιώτες, δε θα ήταν καλύτερα?
    Οι Κοινές Τεχνολογικές Πρωτοβουλίες (ΚΠΤ) αποτελούν ένα νέο μέσο δημιουργίας συμπράξεων δημόσιου - ιδιωτικού τομέα με σκοπό την έρευνα σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
    Μέχρι στιγμής, έχουν δημιουργηθεί ΚΤΠ με συνολικούς προϋπολογισμούς, που κυμαίνονται μεταξύ 1 και 3 δισ. ευρώ σε πέντε τομείς: καινοτόμα φάρμακα, αεροναυπηγική, κυψέλες καυσίμου και υδρογόνου, νανοηλεκτρονική και ενσωματωμένα συστήματα πληροφορικής.
    http://www.ethnos.gr/article.asp?cat...&pubid=8458889
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  10. #70
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Βοσνία-Ερζεγοβίνη:Έναρξη λειτουργίας του Δικτύου ΣΔΙΤ Νοτιοανατολικής Ευρώπης
    Υπό το Συμβούλιο Περιφερειακής Συνεργασίας. Χοντρές μάσες
    Spoiler:
    Εγκαινιάζεται, σήμερα, στο Σαράγεβο, η λειτουργία του Δικτύου Σύμπραξης Δημοσίου-Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, υπό την «ομπρέλα» του Συμβουλίου Περιφερειακής Συνεργασίας (RCC).

    Σε ανακοίνωση του Συμβουλίου Περιφερειακής Συνεργασίας επισημαίνεται πως η πρώτη συνάντηση του Δικτύου στοχεύει στη «χαρτογράφηση» των ευκαιριών που παρουσιάζονται στην υλοποίηση διασυνοριακών - κυρίως - έργων με τη μέθοδο των ΣΔΙΤ.

    Στη συνάντηση θα συζητηθούν, επίσης, τα προβλήματα, οι αδυναμίες των νομικών πλαισίων σε κάθε χώρα, οι δυνατότητες βελτίωσής τους, καθώς και οι ευκαιρίες ενίσχυσης της περιφερειακής συνεργασίας, με στόχο την ανάπτυξη των χωρών της περιοχής με «ίδιο βηματισμό» .

    Τη συνάντηση διοργανώνει η Γραμματεία του Συμβουλίου Περιφερειακής Συνεργασίας και η Υπηρεσία του Συμβουλίου στην Κροατία, προσωρινή γραμματεία του Δικτύου ΣΔΙΤ. Στην εκδήλωση αναμένεται - σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν - να συμμετέχουν τουλάχιστον 30 κυβερνητικά στελέχη από χώρες της περιοχής.

    Το Δίκτυο ΣΔΙΤ συστάθηκε στις 25 Σεπτεμβρίου 2009, στην υπουργική διάσκεψη για τις ΣΔΙΤ, που πραγματοποιήθηκε στο Σαράγεβο. Στόχος του δικτύου είναι ο συντονισμός της περιφερειακής συνεργασίας, η ανταλλαγή τεχνογνωσίας στη μέθοδο των ΣΔΙΤ, η στήριξη του συγκεκριμένου «εργαλείου» και η δημιουργία ευνοϊκού περιβάλλοντος για την εφαρμογή των ΣΔΙΤ.

    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_a...12/2009_310904
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  11. #71
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Κινητοποίηση κατοίκων κατά των διοδίων των Αφιδνών
    Συγκέντρωση στις 20 Δεκεμβρίου, στα διόδια Αφιδνών, κατά της καταβολής διοδίων για τους κατοίκους της Βόρειας Αττικής, οργανώνουν δήμαρχοι και κοινοτάρχες.


    Δήμαρχοι και κοινοτάρχες της Βόρειας Αττικής εξέδωσαν Ανακοίνωση-Ψήφισμα, εκφράζοντας την έντονη αντίθεσή τους στην επιβολή διοδίων στο τμήμα της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας που αποτελεί συνέχεια του οικιστικού ιστού της Αθήνας.

    Οι δήμαρχοι επισημαίνουν επίσης την κακή κατάσταση του οδοστρώματος του δικτύου των υπαρχόντων παράδρομων της εθνικής οδού στη συγκεκριμένη περιοχή.

    Οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) της Βόρειας Αττικής αποφάσισαν να εντείνουν τις κινητοποιήσεις τους προκειμένου να πετύχουν απαλλαγή από την καταβολή διοδίων για όλους τους κατοίκους των περιοχών της Βόρειας Αττικής.

    Το ψήφισμα υιοθετήθηκε από 12 δημάρχους και κοινοτάρχες της Βόρειας Αττικής, οι οποίοι αποφάσισαν επίσης να πραγματοποιήσουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Κυριακή 20 Δεκεμβρίου, ώρα 11 π.μ. με συμβολική κατάληψη των διοδίων Αφιδνών και ελεύθερη πρόσβαση των οδηγών για μία ώρα.

    Με το ψήφισμά τους οι δήμαρχοι και κοινοτάρχες Αγίου Στεφάνου, Αυλώνα, Αφιδνών, Βαρνάβα, Διονύσου, Δροσιάς, Καλάμου, Καπανδριτίου, Κρυονερίου, Πολυδενδρίου, Ροδόπολης και Ωρωπού, εκπροσωπώντας επίσημα φορείς και κατοίκους των περιοχών τους, εκφράζουν με τον πιο έντονο και κατηγορηματικό τρόπο τη δυσαρέσκειά τους «από τη μέχρι τώρα αντιμετώπιση του ζητήματος από την Πολιτεία και την ολιγωρία των υπευθύνων να δώσουν σαφείς και ξεκάθαρες απαντήσεις».

    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_a...12/2009_314738
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  12. #72
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ακριβαίνουν τα διόδια στην Κορίνθου-Πατρών και στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
    Νέες τιμές από 11 Ιανουαρίου

    Σύμφωνα με την εφημερίδα το Βήμα αυξάνονται κατά 10 λεπτά και οι τιμές των διοδίων στην Εθνική Οδό Κορίνθου - Πατρών. Αυτό και αν είναι ακόμα πιο εξωφρενική κλεψιά - όποιος έχει περάσει από εκεί ξέρει...
    Παράλληλα, οι τιμές των διοδίων στη γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης» αυξάνονται κατά 10 λεπτά για τα ΙΧ αυτοκίνητα, κατά 30-60 λεπτά για τα φορτηγά και κατά 50 λεπτά ως 1 ευρώ για τα λεωφορεία.
    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=...d=4553155&ct=1
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  13. #73
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Μπλόκο στο χαράτσι των διοδίων
    «Δεν πληρώνουμε διόδια. Δεν θα πληρώνουμε εμείς την κρίση τους». Με αυτό το σύνθημα, περίπου 1.000 άτομα από 14 δήμους και κοινότητες της βορειο-ανατολικής Αττικής συγκεντρώθηκαν στις 12 το μεσημέρι, για τρίτη φορά μέσα στους δύο τελευταίους μήνες, στο σταθμό των Αφιδνών και για δυόμισι ώρες επέτρεπαν την ελεύθερη διέλευση των οχημάτων, μέσα σε επιδοκιμασίες των διερχόμενων οδηγών και επιβατών.

    «Είναι θέμα αξιοπρέπειας, όχι μόνον οικονομικό. Είμαστε φορολογούμενοι και έχουμε πληρώσει για τα έργα», δήλωσε χαρακτηριστικά στην «Ε» ο γιατρός Βασίλης Παπαδόπουλος, μέλος της συντονιστικής επιτροπής κατά των διοδίων, κάτοικος Αφιδνών για πάνω από 15 χρόνια. Πέρα από τις προσφυγές στο ΣτΕ, που έχουν οριστεί να εκδικαστούν τον Νοέμβριο, οι φορείς και οι κάτοικοι όλων των περιοχών που βρίσκονται κοντά σε σταθμούς διοδίων συντονίζουν τις δράσεις τους και ετοιμάζουν πανελλαδική κατάληψη σε όλη τη χώρα για την Κυριακή.

    Ξυλοκόπησαν διαδηλωτή

    Εκ μέρους της συντονιστικής επιτροπής, μας κατείγγειλε ότι λίγο πριν από τη λήξη της χθεσινής κινητοποίησης, τρεις άνδρες με πολιτικά ξυλοκόπησαν διαδηλωτή την ώρα που έγραφε συνθήματα σε απομακρυσμένο σημείο. Οταν έγιναν αντιληπτοί, οι συγκεντρωμένοι κινήθηκαν εναντίον τους και χρειάστηκε η παρέμβαση της επιτροπής, για να μη γίνει επεισόδιο που θα δυσφημούσε τους αγώνες κατά των διοδίων. Ο διαδηλωτής, πάντως, πρόκειται να καταθέσει μήνυση εναντίον των τριών που απομακρύνθηκαν με το αυτοκίνητό τους.

    Νέες αυξήσεις

    Οι εργολάβοι, πάντως, συνεχίζουν να προκαλούν και την Παρασκευή το βράδυ ανακοίνωσαν νέες αυξήσεις που ισχύουν από τα μεσάνυχτα της Κυριακής σε ορισμένα τιμολόγια, κυρίως για λεωφορεία και φορτηγά, στους σταθμούς διοδίων στις Αφίδνες, το Καπανδρίτι, τη Μαλακάσα, τη Θήβα και την Τραγάνα, αφήνοντας έξω από το «χορό των ανατιμήσεων», μόνον τον πλευρικό σταθμό στα Οινόφυτα. Πρόκειται για αυξήσεις της τάξης των 5 λεπτών (!) του ευρώ, που σύμφωνα με ανακοίνωση των κατασκευαστών της εθνικής οδού στο τμήμα Μεταμόρφωση Αττικής-Σκάρφεια Φθιώτιδας, επιβλήθηκαν «λόγω του πληθωρισμού»! Η συγκεκριμένη κοινοπραξία έχει επίσης αναλάβει την κατασκευή της Ιονίας Οδού, από το Αντίρριο ώς τα Ιωάννινα. Αξιοποιώντας τις αθέατες πλευρές της σύμβασης του 2007, ξεκίνησε από το καλοκαίρι τη λειτουργία νέων σταθμών διοδίων μέσα στα όρια του Νομού Αττικής, που επηρεάζουν τις καθημερινές μετακινήσεις περίπου 100.000 κατοίκων και εργαζομένων στην περιοχή. Για να διανύσουν 10 έως 20 χλμ., οι οδηγοί είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν 1,75 ευρώ ανά κατεύθυνση, ποσό που δεν έχει σχέση με τη χρεώση ανά χιλιόμετρο, που υποστηρίζουν ότι εφαρμόζουν οι κατασκευαστές.

    Για Πάτρα

    Αυξήσεις, από 10 έως 20 λεπτά του ευρώ, έρχονται από τα μεσάνυχτα και για τους οδηγούς που κινούνται στην εθνική οδό Αθηνών-Πατρών, σε όλους τους σταθμούς, παρά το γεγονός ότι στο τμήμα Ελευσίνα-Κόρινθος εκτελούνται με ρυθμούς... χελώνας τα έργα συντήρησης, που έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί από τον περασμένο Αύγουστο, ενώ στην καρμανιόλα Κορίνθου-Πατρών η κατάσταση έχει δυσκολέψει λόγω των έργων.

    Και για Τρίπολη

    Ως τον Μάρτιο στο χορό των αυξήσεων θα μπει και η Κορίνθου-Τρίπολης, αφού ολοκληρώνονται ορισμένα έργα και πλέον θα έχει χαρακτηριστικά σύγχρονου αυτοκινητόδρομου. Νέοι σταθμοί διοδίων προβλέπεται να λειτουργήσουν στο «πέταλο» του Μαλιακού, μετά την ολοκλήρωση των έργων, που με βάση τα χρονοδιαγράμματα του τέως υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ έπρεπε να έχουν δοθεί στην κυκλοφορία από το περασμένο καλοκαίρι. *

    http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&...2010&id=122223
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  14. #74
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    http://archive.enet.gr/online/online...12,id=48112620
    http://archive.enet.gr/online/online...12,id=86616260
    http://www.adslgr.com/forum/showpost...7&postcount=34

    Ένα μικρό απόσπασμα:

    * Αναλυτές όπως ο Τζορτζ Μόνμπιοτ του «Guardian» έχουν ασκήσει έντονα κριτική επί χρόνια, θεωρώντας ότι πρόκειται για «μια ψευδοοικονομική λύση, που σχεδιάστηκε, κυρίως, για να κατευνάσει τα λόμπι των εταιρειών τα οποία απεγνωσμένα ζητούν να εκμεταλλευτούν τον εθνικό πλούτο που ακόμη ελέγχεται από το κράτος. Αντί να φέρνει ιδιωτικό χρήμα στις υπηρεσίες υγείας, διοχετεύσει το χρήμα που προοριζόταν για τη δημόσια υγεία στον ιδιωτικό τομέα».

    Τον περασμένο Μάιο, μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες στη Βρετανία κατηγορήθηκαν για «απληστία» όταν αποκαλύφθηκε από τους δημόσιους ελεγκτές πως αφαίρεσαν κεφάλαια από τα νοσοκομεία, προκαλώντας έτσι την καταχρέωσή τους και απολύσεις προσωπικού. Το ποσοστό κέρδους των ιδιωτών έφτασε από το 16% στο 60%.

    Μόλις πριν από λίγες μέρες, οι Συντηρητικοί αποκάλυψαν στη Βουλή πως το βρετανικό ΕΣΥ θα πληρώσει στις ιδιωτικές εταιρείες 53 δισ. λίρες για ΣΔΙΤ σε νοσοκομεία, τα οποία όμως αξίζουν μόλις 8 δισ.!
    Την εκμετάλλευση των ΣΔΙΤ (δες πχ τα παραπάνω άρθρα) την έχουμε δει σε ένα σωρό πεδία, που διαρκώς διευρύνονται (από μεγάλους αυτοκινητόδρομους μέχρι σχολεία, νοσοκομεία, κρατικά κτίρια, κτλ, που τα φτιάχνουν ιδιώτες και εισπράτουν διόδια ή νοίκι με πολλαπλάσιο κόστος για τους φορολογούμενους).

    Τώρα η "Καθημερινή" μας "ενημερώνει" ότι τα ΣΔΙΤ θα..."σώσουν" τον πολιτισμό(!!!) - έτσι λέει το άρθρο στον τίτλο του, χωρίς πλάκα:


    Σύμπραξη Δημοσίου και ιδιωτών για να σωθεί ο πολιτισμός
    Δεκάδες καλλιτεχνικοί οργανισμοί, διευθυντές καταξιωμένων θεσμών βομβάρδιζαν τα γραφεία των εκάστοτε υπουργών με υπομνήματα που έκαναν λόγο για καθυστερήσεις των τακτικών επιχορηγήσεων. Η αποκάλυψη της έκτασης του οικονομικού μας προβλήματος τους τελευταίους μήνες δεν αφήνει πολλά περιθώρια αισιοδοξίας. Αν δεν υπάρχουν χρήματα για να πληρώσεις φύλακες που θα επιτρέψουν την εύρυθμη λειτουργία του πρώτου μουσείου της χώρας, πού θα αναζητηθούν οι πόροι για να συνεχιστεί η προσπάθεια εκσυγχρονισμού των πολιτιστικών μας υποδομών ή ο εμπλουτισμός τους;
    Γιατί, λοιπόν, σε ένα τόσο δυσοίωνο περιβάλλον, να μην επωφεληθεί και ο πολιτισμός από τις Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) που ήδη προωθούνται για άλλα δημόσια έργα; Η φιλοσοφία των ΣΔΙΤ είναι τα έργα να υλοποιούνται από ειδικευμένες εργοληπτικές επιχειρήσεις με δικούς τους πόρους και αντάλλαγμα την ταυτόχρονη παραχώρηση στις εταιρείες για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα επωφελών οικονομικών δραστηριοτήτων (έσοδα κυλικείου, πωλητηρίου, εστιατορίου κ. ά.). Ετσι το Δημόσιο εξοικονομεί πόρους, εξασφαλίζοντας τον πλήρη έλεγχο κατά τη διάρκεια εκπόνησης και υλοποίησης των μελετών.
    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_...02/2010_389724

    Η ψεύτικη προπαγάνδα περί "εξυκονόμησης πόρων" είναι οργιαστική: Στην πραγματικότητα, μέσο/μάκροπρόθεσμα το κόστος αυξάνεται κατά πολύ - και το ίδιο ισχύει και για τα κέρδη του ιδιώτη...
    Αλλά ο Αλαφούζος αυτό το παρέλειψε να το αναφέρει στην "ενημέρωση' που μας έκανε...
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  15. #75
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0


    Τα δημόσια έργα μέσω ΣΔΙΤ κοστίζουν 1,5 φορά ακριβότερα


    Γιατί χρειάζονται οι ΣΔΙΤ (Σύμπραξης Δημόσιου Ιδιωτικού Τομέα) δεδομένου ότι το προϋφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο για την εκτέλεση δημόσιων έργων είχε λειτουργήσει ικανοποιητικά;

    Στο ερώτημα αυτό καταλήγει ομάδα εργασίας του Τμήματος Κεντρικής Μακεδονίας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ/ΤΚΜ), που διερεύνησε το θεσμικό πλαίσιο εφαρμογής των ΣΔΙΤ και προχώρησε σε κριτική αποτίμηση της μέχρι σήμερα εμπειρίας από την εφαρμογή του θεσμού.

    Οπως διαπίστωσε η ομάδα εργασίας του ΤΕΕ/ΤΚΜ, αν συνεχιστεί με τον ίδιο ρυθμό η ένταξη στις ΣΔΙΤ μη ανταποδοτικών έργων, σε λίγα χρόνια ένα μεγάλο μέρος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) θα δεσμεύεται για την κάλυψη των αντίστοιχων πληρωμών προς τους αναδόχους τους. Στο πόρισμα αναφέρεται ακόμη ότι το κόστος των μη ανταποδοτικών έργων κοινωνικής υποδομής, που υλοποιούνται μέσω ΣΔΙΤ, στοιχίζουν στο Ελληνικό Δημόσιο περίπου 1,5 φορά περισσότερο απ' ό,τι αν υλοποιούνταν ως δημόσια έργα, με δανεισμό του Δημοσίου.

    http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&...2010&id=133199
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

Σελ. 5 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Μηνύματα: 80
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-09-09, 15:23
  2. Μηνύματα: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-09-07, 17:26
  3. Έχετε ακούσει "η τάδε σκηνοθέτιδα..." ?
    Από Director CrisAK στο φόρουμ Πολιτιστικό στέκι
    Μηνύματα: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-11-06, 02:03
  4. Αστεια που εχετε ακουσει
    Από Gordito στο φόρουμ The fun section...
    Μηνύματα: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-09-06, 19:22
  5. Aυτοκίνητα Chery: τα έχει ακούσει κανείς;
    Από aesir στο φόρουμ Εκτός θέματος
    Μηνύματα: 17
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-11-05, 12:14

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας