Σελ. 11 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 691011
Εμφάνιση 151-159 από 159
  1. #151
    Εγγραφή
    19-06-2006
    Ηλικία
    50
    Μηνύματα
    227
    Downloads
    8
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    8192/1024
    ISP
    Cyta Hellas
    DSLAM
    Wind - Ν. ΙΩΝΙΑ
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από hel Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τελικά ήταν αυτό που λέγαμε από την αρχή : πρόβλημα εσωτερικής καλωδίωσης. Ούτε forthnet ούτε ΟΤΕ.
    τι του λές του ανθρώπου τώρα... 2 μήνες χωρίς τηλ και θα του πείς ότι φταίει κιόλας ?


    και εγώ πήρα γράμμα από Ε.Ε.Ε.Τ και περιμένω απάντηση απο forthnet στην καταγγελία μου .... για να δούμε

  2. #152
    Εγγραφή
    26-06-2006
    Περιοχή
    Γκύζη, Αθήνα
    Μηνύματα
    7.928
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Forthnet Full
    Ταχύτητα
    16445 / 1021
    ISP
    On Telecoms
    DSLAM
    On Telecoms - ΑΘΗΝΑ
    Router
    speedtouch 536
    SNR / Attn
    5.9(dB) / 24(dB)
    Εγώ δεν είπα ότι φταίει αυτός. Προφανώς φταίει ο ηλεκτρολόγος που έκανε τη συνδεσμολογία ή ήλεγξε την πρίζα του τηλεφώνου.
    Απλά θέλω να πω ότι πρώτα κοιτάμε τις καλωδιώσεις μας μέσα στο σπίτι και τον κατανεμητή στην πολυκατοικία και μετά αρχίζουμε να ψάχνουμε το πρόβλημα στους παρόχους.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος hel : 18-12-07 στις 19:44.

  3. #153
    Εγγραφή
    11-01-2006
    Μηνύματα
    31
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Forthnet Full
    Ταχύτητα
    24576/512
    ISP
    Forthnet
    Router
    Siemens CL 110
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από hel Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ δεν είπα ότι φταίει αυτός. Προφανώς φταίει ο ηλεκτρολόγος που έκανε τη συνδεσμολογία ή ήλεγξε την πρίζα του τηλεφώνου.
    Απλά θέλω να πω ότι πρώτα κοιτάμε τις καλωδιώσεις μας μέσα στο σπίτι και τον κατανεμητή στην πολυκατοικία και μετά αρχίζουμε να ψάχνουμε το πρόβλημα στους παρόχους.
    Αυτό τώρα, απευθύνεται ας πούμε, και στη γιαγιά μου, που για να εχει οικονομία, πιθανόν να πήγαινε στη Forthnet ?
    Θα της έλεγες, δηλαδή, να ελέγξει τα πριζάκια στο σπίτι της, μήπως κανένα από αυτά, έχει μέσα του (στον τοίχο) πυκνωτή ?

    Ας συνέλθουμε λίγο...
    Στο κάτω κάτω, όπως στo software λέει τις κατωτατες απαιτήσεις του συστήματος, ας το έλεγαν και στη Forthnet:
    Η τηλεφωνία Forthnet δεν είναι συμβατή με παλιά πριζάκια...

    Εκτός αν θεωρείται δεδομένο, ότι όλοι οι καταναλωτές, έχουν γνώσεις ηλεκτρολογίας (τυχαίνει να έχω) και ότι είναι θαμώνες του adslgr.com για να ενημερώνονται...


    Α, και κάτι ακόμη.
    Σημερα με πήραν για να δούν αν όλα είναι καλά με τη γραμμή μου.
    Μάλλον έφτασε η επιστολή της ΕΕΤΤ στα γραφεία τους.

    2 μήνες τώρα που έβλεπαν το πρόβλημα ανοιχτό, εκεί στις οθόνες τους, δεν με πήραν.
    Έπρεπε να ξενυχτήσω εγώ, για να καταφερω να πιάσω γραμμή, για να μιλήσω με τους -κατα τα άλλα ευγενικότατους- υπαλλήλους τους.

    Και βεβαια έπρεπε να πάρω άδεια για να περιμένω στο σπίτι, τηλεφωνική επικοινωνία τους, για να παίξουμε με τις συσκευές (τσάμπα η άδεια - δεν πήραν ποτε)
    Και έπρεπε να πάρω 2η άδεια (ενα μήνα μετά), για να πάω αυτοπροσώπως στην Καλλιθέα, μόνο και μόνο για να καταφέρω να έρθει συνεργείο στο σπίτι.


    Τί να πώ...
    Εϊναι και γιορτινές οι μέρες...

    ΥΓ. Αφιερωμένες
    http://www.youtube.com/watch?v=rQ_4n5EJlm0
    http://www.youtube.com/watch?v=kUUW1UTB9TY

    ΥΓ2. Υπενθυμίζω ότι 10 από τις 48 μέρες, περιμέναμε τον ΟΤΕ, γιατί είχαν "σπρώξει" τη βλάβη σ' αυτόν.

    ΥΓ3. Το πριζάκι είναι εκεί χρόνια... Δεν ήρθε κανένας ηλεκτρολόγος να κάνει κάτι ...

  4. #154
    Εγγραφή
    20-07-2003
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.096
    Downloads
    93
    Uploads
    16
    ISP
    HOL
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από omnius Εμφάνιση μηνυμάτων
    Α
    Τί να πώ...

    τι τι να πεις;
    Συνεχίζεις να είσαι πελάτης τους, τα λέει όλα αυτό

    παραπάνω άρχισες να αναγνωρίζεις ότι συνήθισες πλέον και τις διακοπές λειτουργίας

  5. #155
    Το avatar του μέλους sdikr
    sdikr Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από hel Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ δεν είπα ότι φταίει αυτός. Προφανώς φταίει ο ηλεκτρολόγος που έκανε τη συνδεσμολογία ή ήλεγξε την πρίζα του τηλεφώνου.
    Απλά θέλω να πω ότι πρώτα κοιτάμε τις καλωδιώσεις μας μέσα στο σπίτι και τον κατανεμητή στην πολυκατοικία και μετά αρχίζουμε να ψάχνουμε το πρόβλημα στους παρόχους.
    Ναι αλλά σου λέει, πριν δουλέυε (περίεργος με τους πυκνωτές , τώρα τι άλλαξε; )

  6. #156
    Εγγραφή
    26-06-2006
    Περιοχή
    Γκύζη, Αθήνα
    Μηνύματα
    7.928
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Forthnet Full
    Ταχύτητα
    16445 / 1021
    ISP
    On Telecoms
    DSLAM
    On Telecoms - ΑΘΗΝΑ
    Router
    speedtouch 536
    SNR / Attn
    5.9(dB) / 24(dB)
    Όπως και να χει για την καλωδίωση του σπιτιού μας δεν ευθύνονται οι εταιρίες παροχής ιντερνετ και λοιπών υπηρεσιών.

  7. #157
    Το avatar του μέλους herbal
    herbal Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από omnius Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό τώρα, απευθύνεται ας πούμε, και στη γιαγιά μου, που για να εχει οικονομία, πιθανόν να πήγαινε στη Forthnet ?
    Θα της έλεγες, δηλαδή, να ελέγξει τα πριζάκια στο σπίτι της, μήπως κανένα από αυτά, έχει μέσα του (στον τοίχο) πυκνωτή ?

    Ας συνέλθουμε λίγο...
    Στο κάτω κάτω, όπως στo software λέει τις κατωτατες απαιτήσεις του συστήματος, ας το έλεγαν και στη Forthnet:
    Η τηλεφωνία Forthnet δεν είναι συμβατή με παλιά πριζάκια...

    Εκτός αν θεωρείται δεδομένο, ότι όλοι οι καταναλωτές, έχουν γνώσεις ηλεκτρολογίας (τυχαίνει να έχω) και ότι είναι θαμώνες του adslgr.com για να ενημερώνονται...


    Α, και κάτι ακόμη.
    Σημερα με πήραν για να δούν αν όλα είναι καλά με τη γραμμή μου.
    Μάλλον έφτασε η επιστολή της ΕΕΤΤ στα γραφεία τους.

    2 μήνες τώρα που έβλεπαν το πρόβλημα ανοιχτό, εκεί στις οθόνες τους, δεν με πήραν.
    Έπρεπε να ξενυχτήσω εγώ, για να καταφερω να πιάσω γραμμή, για να μιλήσω με τους -κατα τα άλλα ευγενικότατους- υπαλλήλους τους.

    Και βεβαια έπρεπε να πάρω άδεια για να περιμένω στο σπίτι, τηλεφωνική επικοινωνία τους, για να παίξουμε με τις συσκευές (τσάμπα η άδεια - δεν πήραν ποτε)
    Και έπρεπε να πάρω 2η άδεια (ενα μήνα μετά), για να πάω αυτοπροσώπως στην Καλλιθέα, μόνο και μόνο για να καταφέρω να έρθει συνεργείο στο σπίτι.


    Τί να πώ...
    Εϊναι και γιορτινές οι μέρες...

    ΥΓ. Αφιερωμένες
    http://www.youtube.com/watch?v=rQ_4n5EJlm0
    http://www.youtube.com/watch?v=kUUW1UTB9TY

    ΥΓ2. Υπενθυμίζω ότι 10 από τις 48 μέρες, περιμέναμε τον ΟΤΕ, γιατί είχαν "σπρώξει" τη βλάβη σ' αυτόν.

    ΥΓ3. Το πριζάκι είναι εκεί χρόνια... Δεν ήρθε κανένας ηλεκτρολόγος να κάνει κάτι ...
    Απολύτως σωστός σε όλα όσα γράφεις.

  8. #158
    Εγγραφή
    17-06-2007
    Μηνύματα
    30
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Εγώ σας αποχαιρετώ,μόλις έκανα αίτηση φορητότητας για τον ΟΤΕ...αρκετά περίμενα την forthnet να μου φτιάξει το τηλ.(από 13/11).καλή τύχη σε όλους!

  9. #159
    Εγγραφή
    14-03-2006
    Ηλικία
    63
    Μηνύματα
    2.617
    Downloads
    27
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    49999/4998
    ISP
    OTEnet
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΙΠΠΟΔΡΟΜΟΥ
    Router
    speedport entry 2i
    SNR / Attn
    26,8(dB) / 4,3(dB)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από omnius Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό τώρα, απευθύνεται ας πούμε, και στη γιαγιά μου, που για να εχει οικονομία, πιθανόν να πήγαινε στη Forthnet ?
    Θα της έλεγες, δηλαδή, να ελέγξει τα πριζάκια στο σπίτι της, μήπως κανένα από αυτά, έχει μέσα του (στον τοίχο) πυκνωτή ?

    Ας συνέλθουμε λίγο...
    Στο κάτω κάτω, όπως στo software λέει τις κατωτατες απαιτήσεις του συστήματος, ας το έλεγαν και στη Forthnet:
    Η τηλεφωνία Forthnet δεν είναι συμβατή με παλιά πριζάκια...

    Εκτός αν θεωρείται δεδομένο, ότι όλοι οι καταναλωτές, έχουν γνώσεις ηλεκτρολογίας (τυχαίνει να έχω) και ότι είναι θαμώνες του adslgr.com για να ενημερώνονται...


    Α, και κάτι ακόμη.
    Σημερα με πήραν για να δούν αν όλα είναι καλά με τη γραμμή μου.
    Μάλλον έφτασε η επιστολή της ΕΕΤΤ στα γραφεία τους.

    2 μήνες τώρα που έβλεπαν το πρόβλημα ανοιχτό, εκεί στις οθόνες τους, δεν με πήραν.
    Έπρεπε να ξενυχτήσω εγώ, για να καταφερω να πιάσω γραμμή, για να μιλήσω με τους -κατα τα άλλα ευγενικότατους- υπαλλήλους τους.

    Και βεβαια έπρεπε να πάρω άδεια για να περιμένω στο σπίτι, τηλεφωνική επικοινωνία τους, για να παίξουμε με τις συσκευές (τσάμπα η άδεια - δεν πήραν ποτε)
    Και έπρεπε να πάρω 2η άδεια (ενα μήνα μετά), για να πάω αυτοπροσώπως στην Καλλιθέα, μόνο και μόνο για να καταφέρω να έρθει συνεργείο στο σπίτι.


    Τί να πώ...
    Εϊναι και γιορτινές οι μέρες...

    ΥΓ. Αφιερωμένες
    http://www.youtube.com/watch?v=rQ_4n5EJlm0
    http://www.youtube.com/watch?v=kUUW1UTB9TY

    ΥΓ2. Υπενθυμίζω ότι 10 από τις 48 μέρες, περιμέναμε τον ΟΤΕ, γιατί είχαν "σπρώξει" τη βλάβη σ' αυτόν.

    ΥΓ3. Το πριζάκι είναι εκεί χρόνια... Δεν ήρθε κανένας ηλεκτρολόγος να κάνει κάτι ...
    Και μόνο που ακόμα είσαι στη Forthnet πολύ τους είναι.
    Ο ΟΤΕ τους είχε πει απότι καταλαβαίνω από την [ρώτη φορά ότι το δίκτυο του είναι εντάξει.
    Επρεπε να τσακιστούν να στείλουν την επόμενη κιόλας ανθρωπο τους στον πελάτη τους.
    Ο ΟΤΕ τελικά είναι ο μόνος που έκανε την δουλειά του σωστά και γρήγορα.
    Κλασσικά φταίει ο ΟΤΕ και θα τους ξαναπληρώσεις.
    Αλλά είναι χωρίς πάγιο ΟΤΕ.

Σελ. 11 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 691011

Παρόμοια Θέματα

  1. 15 μερες χωρις τηλεφωνο!!!!!!!!!!!
    Από space440 στο φόρουμ ADSL
    Μηνύματα: 10
    Τελευταίο Μήνυμα: 25-03-08, 12:23
  2. 17 μέρες στην ΟΝ, οι 7 χωρίς τηλέφωνο
    Από Paradigmend στο φόρουμ ADSL
    Μηνύματα: 20
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-02-08, 20:37
  3. Μηνύματα: 23
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-12-07, 20:08
  4. 3 ΜΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ
    Από mtoy στο φόρουμ Nova ADSL
    Μηνύματα: 21
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-11-07, 17:46

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας