Στις αρχές Σεπτεμβρίου και συγκέκριμένα στις 3 του μήνα έκανα αίτηση για Tellas Zisto. Ήμουνα ήδη 4 χρόνια συνδρομιτής της Tellas και οφείλω να ομολογήσω ότι μέχρι τότε ήμουνα πολύ ικανοποιημένος. Την προηγούμενη Πέμπτη λοιπόν έγινε η πολυπόθητη μετάβαση σε Zisto. Tην Παρασκευή 5 του μηνός Οκτωβρίου ήρθε και το internet...ναι καλά...Με τρόμο διαπίστωσα οτι ενώ το speedstream χρονίζει κανονικά στα 4mbits το Max dl speed που έπιασα με την συνδεση μου΄ήτανε 10Kbps... 8 φορές λιγότερα από ότι είχα με την 768 δηλαδή.
Μετά από αλλεπάληλα τηλεφωνήματα στο δήθεν support του οτε έμαθα ότι υπάρχει βλάβη στο dslam της περιοχής μου (μένω Νέα Σμύρνη σύνορα με Καλιθέα και Παλαιό Φάληρο) εδώ και τρεις βδομάδες. Δηλαδή οι κύριοι της Tellas εν γνώση τους με συνέδεσαν σε ενα dslam που ξέρανε ότι είναι προβληματικό, ίσα ίσα για να μην χασουνε τον πελάτη.
Τους εξήγησα χίλιες φορές ότι η χρήση της σύνδεσης είναι για επαγγελματικούς λόγους αλλά και πάλι τίποτα, απτόητοι μου απαντούν ότι δεν γνωρίζουν πότε ακριβώς θα επιλυθεί το όλο θέμα.το αστείο της υπόθεσης είναι ότι σε 2 μήνες θα έρθει ένας λογαριασμός 100 euro που δεν θα λεει "-10 μέρες χρέωση λόγω βλαβών internet" και ειλικρινά έχω αρχίσει να σκέφτομαι την αίτηση υπαναχώρησης και την επιστροφή στον OTE .
Είναι κάποιος άλλος από Νέα Σμύρνη που να αντιμετοπίζει το ίδιο πρόβλημα? Τι με συμβουλεύετε να κάνω?
Εμφάνιση 1-15 από 19
-
08-10-07, 15:52 Αχ Tellas ...χαμηλές πτήσεις...και τριτοκόσμικο support #1
-
08-10-07, 16:33 Απάντηση: Αχ Tellas ...χαμηλές πτήσεις...και τριτοκόσμικο support #2
Εντάξυ, αν μόλις συνδέθηκες λογικό είναι να έχεις κάποια προβληματάκια. Στρώνουν μετά από 3-4 μέρες.
2ον, το ότι είναι επαγγελματική η χρήση δεν σημαίνει τίποτα για την Τελλας...το Zisto είναι οικιακό πρόγραμμα. Αν θέλεις guaranteed ταχύτητες και υποστήριξη, πρέπει να πας σε επαγγελματικό πρόγραμμα intnernet.
-
08-10-07, 16:37 Απάντηση: Αχ Tellas ...χαμηλές πτήσεις...και τριτοκόσμικο support #3
το zisto είναι για οικιακους πελάτες και δεν το πουλανε σε επαγγελματιες απο οσο γνωριζω , εσυ πως το πηες?
αν σου εκαναν απλα πωληση και δεν σε ρωτησαν τοτε συγουρα υπαρχει θεμα , αλλα ξερω οτι κοιτανε αρκετα σοβαρα αυτο το θεμα , δηλαδη να μην το δινουν σε επαγγελματιες.
-
08-10-07, 16:39 Απάντηση: Αχ Tellas ...χαμηλές πτήσεις...και τριτοκόσμικο support #4
Αυτο ηξερα και εγω .
Οικιακή χρηση μονο το ZISTO
-
08-10-07, 16:54 Απάντηση: Αχ Tellas ...χαμηλές πτήσεις...και τριτοκόσμικο support #5
οικιακή ή όχι το πρόβλημα παραμένει πρόβλημα. και δυστυχώς δεν υπάρχει καμία ενημέρωση
-
09-10-07, 10:44 Απάντηση: Αχ Tellas ...χαμηλές πτήσεις...και τριτοκόσμικο support #6
Πάραυτα θα κληθεί να πληρώθει αν δε διαμαρτυρηθεί υπηρεσίες που δεν του παρέχονται.
νίψον ανομήματα μή μοναν όψιν
-
13-10-07, 09:54 Απάντηση: Αχ Tellas ...χαμηλές πτήσεις...και τριτοκόσμικο support #7
Φίλε μου έχω ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πρόβλημα εδώ και μια εβδομάδα που ενεργοποιήθηκε η σύνδεση με την Tellas.
Νέα Σμύρνη κι εγώ, και μου λένε να κάνω υπομονή. Πήρα τηλ στο εμπορικό τους τμήμα και τους ζήτησα τις διαδικασίες για ακύρωση του συμβολαίου. Ο πωλητής (ευγενέστατος πάντα) με παρότρυνε να κάνω λίγες μέρες υπομονή και να περιμένω τις νέες ταχύτητες και μου έδωσε και ένα μήνα δωρεάν. Φυσικά του εξήγησα ότι το net το θέλω για επαγγελματικό σκοπό αλλά δεν ιδρώνει το αφτί τους.
Αυτό που δεν μπόρεσε να καταλάβει ο άνθρωπος είναι ότι "τί να τις κάνω τις νέες ταχύτητες αφού δεν μπορώ να έχω ούτε καν τις παλιές?" Εμένα δε μου είπαν τίποτα για προβληματικό dslam!
Ειλικρινά σκέφτομαι να γυρίσω στον ΟΤΕ. Ποτέ δεν πίστευα ότι θα το πω αυτό αλλά τουλάχιστον στον ΟΤΕ οι βλάβες διορθώνονται εντός δύο εργασίμων ημερών, άντε τριών στη χειρότερη. Ειναι απίστευτο το γεγονός πως μια ιδιωτική επιχείρηση έχει support χειρότερο από μια δημόσια!
-
13-10-07, 13:51 Απάντηση: Αχ Tellas ...χαμηλές πτήσεις...και τριτοκόσμικο support #8
Sanitarium εγώ την λύση την βρήκα και διορθώθηκαν όλα δια μαγειάς μόλις χτες. Έστειλα email στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών με απειλή για δικαστικά μέτρα και τσουπ άρχισαν να σκάνε τα τηλέφωνα απο τους τεχνικούς και μέσα σε μια ωρίτσα έφτιαξε το όλο πρόβλημα.
-
13-10-07, 19:59 Απάντηση: Αχ Tellas ...χαμηλές πτήσεις...και τριτοκόσμικο support #9
Ευχάριστα τα νέα λοιπόν. Άρα υπάρχει ακόμα ελπίδα!
Έχω στείλει κι εγώ mail αλλά όχι για νομικές διαδικασίες. Τους είπα ότι θα διακόψω αν δε λυθεί το πρόβλημα. Τελικά ίσως η δική σου προσέγγιση να είναι καλύτερη. Αν δε λυθεί το πρόβλημα από Δευτέρα μάλλον θα κάνω το ίδιο κινώντας όλες τις νομικές διαδικασίες περί αθέτησης των όρων του συμβολαίου και επαγγελματικής ζημίας. Λόγω επαγγέλματος έχω άμεση σχέση με το ιδιωτικό δίκτυο τηλεόρασης και μάρτυς μου ο Θεός αν δεν τους βγάλω στα παράθυρα ύστερα από τον εμπαιγμό που υπέστη από μέρους τους.
-
15-10-07, 00:19 Απάντηση: Αχ Tellas ...χαμηλές πτήσεις...και τριτοκόσμικο support #10
Καταρχήν, αν διαβάσατε τους όρους του συμβολαίου απαγορεύεται, κανονικά, η χρήση της γραμμής για επαγγελματικούς σκοπούς και, μάλιστα, σύμφωνα με τους συγκεκριμένους όρους στο συμβόλαιο η Tellas δικαιούται να σας διακόψει τη σύνδεση σε περίπτωση που διαπιστώσει ότι η χρήση της γραμμής (είτε τηλέφωνο, είτε DSL) γίνεται για επαγγελματικούς σκοπόυς. Γι αυτό, καλύτερα μην πολυαναφέρεται ότι χρησιμοποιείται τη γραμμή για επαγγελματικούς σκοπούς γιατί αν πετύχετε κανέναν τηλεφωνητή που ξέρει μπορεί να βρείτε και κανέναν μπελά...
Κατά δεύτερον, πάρτε τηλέφωνο στο τμήμα παραπόνων και μιλήστε για το γεγονός και, όπως έγινα στη μία περίπτωση, θα σας χαρίσουν στάνταρ κανένα μήνα ή, τουλάχιστον, το ποσό που αναλογεί στο χρόνο που δε σας παρήχθη η υπηρεσία (το τελευταίο τεκμηριώνεται και από το συμβόλαιο που το προβλέπει, έστω και αν δεν πολυεφαρμόζεται).
-
15-10-07, 07:22 Απάντηση: Αχ Tellas ...χαμηλές πτήσεις...και τριτοκόσμικο support #11
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kongas : 15-10-07 στις 07:23.
και από το μυριανάθεμα και την βαριά κατάρα,
η γης αναταράχθηκε και ο Κωνσταντής εβγήκε
-
15-10-07, 08:20 Απάντηση: Αχ Tellas ...χαμηλές πτήσεις...και τριτοκόσμικο support #12
Αν είναι ατομική επιχείρηση μπορεί να έχει καταχωρηθεί στον ΟΤΕ απλά με το όνομα του ιδιοκτήτη, χωρίς περαιτέρω επαγγελματικά στοιχεία. Γι'αυτό και είναι δυνατόν να πάρει Zisto, αν και για την Tellas αυτό δεν έχει καμμία διαφορά, το υπολογίζει καθαρά σαν οικιακό.
Με το που επανέρχεται η γραμμή στην κανονική της κατάσταση, και όλα βαίνουν καλώς, πρέπει οπωσδήποτε να τους αποστείλεις ενυπόγραφο φαξ με πλήρη στοιχεία, δηλώνοντας την περίοδο που είχες προβλήματα, ζητώντας πίστωση στο λογαριασμό σου. Μπορεί να αναφέρεται στο συμβόλαιο, αλλά πρέπει να τους έχεις στείλει αυτό το αίτημα, διότι είναι πολύ δύσκολο από μόνοι τους να πιστώσουν κάποιον.
-
15-10-07, 11:03 Απάντηση: Αχ Tellas ...χαμηλές πτήσεις...και τριτοκόσμικο support #13
-
15-10-07, 11:30 Απάντηση: Αχ Tellas ...χαμηλές πτήσεις...και τριτοκόσμικο support #14
Φίλοι μου το ζητούμενο δεν είναι αυτό!
Εγώ εξηγήθηκα από την αρχή ότι ως ελεύθερος επαγγελματίας θα χρησιμοποιήσω το Zisto για επαγγελματικούς λόγους μέχρι το Tellas Business να ενεργοποιηθεί στη Ν. Σμύρνη όπου και εδρεύω. Το αστείο είναι ότι μόλις μου ήρθε το Router ενεργοποιήθηκε και το Tellas Business στην περιοχή μουαλλά δεν το βλέπω να το παίρνω με τα χάλια που βλέπω στην Tellas. Σε οποιαδήποτε περίπτωση χρήσης επαγγελματικής ή μη, το ζητούμενο είναι ότι πολλοί χρήστες, μεταξύ τους κι εγώ, δεν απολαμβάνουν την υποσχεθείσα ποιοτική υπηρεσία λόγω κακής ενημέρωσης από πλευράς της εταιρίας. Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα αν μου έλεγαν εξ'αρχής ότι η σύνδεσή μου θα αργήσει λόγω τεχνικών προβλημάτων στο κέντρο. Αντ'αυτού με διαβεβαίωσαν ότι ο μέγιστος χρόνος που θα μείνω δίχως ADSL Internet θα ήταν 3 ημέρες και είμαστε ήδη στην 9η!
Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι αν η χρήση είναι επαγγελματική ή όχι! Μια εταιρία που σέβεται τον πελάτη της πρέπει να παρέχει ποιοτική υπηρεσία σε όλους τους τομείς με κάθε κόστος. Αυτό που τόσο αυτονόητα ισχύει σχεδόν σε όλα τα "ανεπτυγμένα" κράτη στην Ελλάδα θεωρείται πολυτέλεια! Η δυνατότητα δηλαδή του να απολαμβάνεις πραγματικά αυτό για το οποίο πληρώνεις. Κι αν σπεύσει κανείς να μου πει ότι υπήρχαν εποχές που το Internet ήταν πανάκριβο, οπότε μπορούμε να κάνουμε και μερικές παραχωρήσεις στην ποιότητα τώρα που οι τιμές είναι προσιτές θα απαντήσω τούτο:
Από την εποχή αυτή πέρασα κι εγώ όπως και πολλοί άλλοι. Τότε που δεν μπορούσες να κάνεις τίποτε από το να εξαρτάσαι από το μονοπώλιο του ΟΤΕ! Πίστευα λοιπόν ότι με την παύση της μονοπωλιακής πολιτικής στις τηλεπικοινωνίες το επίπεδο των υπηρεσιών θα βελτιωνόταν ολοένα και περισσότερο πράγμα που δεν έγινε ή δεν έγινε τουλάχιστον στα επίπεδα που προέβλεπαν οι κανόνες της ελεύθερης αγοράς! Όσον αφορά στις τιμές, θα προτιμούσα να πληρώνω παραπάνω και να έχω πραγματικά αδιάλειπτο Internet από το να δίνω λίγα και να κάνω εκπτώσεις στις απαιτήσεις μου. Αλλά δυστυχώς φίλοι μου εκεί είναι που μας καπελώνουν!
-
15-10-07, 12:27 Απάντηση: Αχ Tellas ...χαμηλές πτήσεις...και τριτοκόσμικο support #15
σίγουρα έχεις δίκιο, απλά εμείς παρασυρθήκαμε... το θέμα με τις ταχύτητες νόμιζω ότι έχει σχολιαστεί και σε άλλο post. αν ισχύουν τα όσα έχουν ειπωθεί από το cc τότε ειπάρχει μέγα ζήτημα.
και από το μυριανάθεμα και την βαριά κατάρα,
η γης αναταράχθηκε και ο Κωνσταντής εβγήκε
Παρόμοια Θέματα
-
TELLAS - χαμηλές ταχύτητες στο downloading;;;
Από gmantakis στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 34Τελευταίο Μήνυμα: 13-07-08, 18:03 -
Αθλιο support απο Tellas!
Από vOOz στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 3Τελευταίο Μήνυμα: 12-11-07, 15:52 -
Customers' Support & Tellas
Από MikeDrGK στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 05-08-07, 15:45 -
Χαμηλές Πτήσεις
Από devdok στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSLΜηνύματα: 5Τελευταίο Μήνυμα: 24-10-06, 11:17 -
Οι μυστικές πτήσεις της CIA από την Αθήνα
Από no_logo στο φόρουμ Πολιτική, Κοινωνικά Θέματα, Επιστήμες και AθλητισμόςΜηνύματα: 160Τελευταίο Μήνυμα: 12-02-06, 16:40
Bookmarks