Λόγω του ότι έχω πλέον απηυδήσει με την αδιαφορία της ΟΝ, καθώς και του ότι δεν είμαι ηλίθιος να περιμένω από 20 λεπτά έως και 1:10' για να εξυπηρετηθώ και να διορθωθεί κάποιο από τα συχνά προβλήματα που έχω στις υπηρεσίες που απαιτούν να τους πληρώνω, αποφάσισα πλέον να μην εξοφλήσω κανέναν λογαριασμό, έως ότου αυτοί πλέον ενδιαφερθούν να με αντιμετωπίσουν ως πελάτη. Συγκεκριμένα:
έχω συνολικά χρεωθεί 75 ευρώ στο κινητό και στο σταθερό (όποτε και εάν αυτό δουλεύει) για να συνδεθώ στο CC. Έχω αποστείλει συνολικά 3 φαξ με λεπτομερή αναφορά των προβλημάτων τα οποία έμεινα αναπάντητα. 4 φορές που κατάφερα να βρω εκπρόσωπο (προσπάθειες σε όλο το φάσμα ορών από 09:00 έως 23:00), και του είπα τα προβλήματα, αυτά είτε δεν αντιμετωπίστηκαν, ή αντιμετωπίστηκαν έπειτα από 2-3 ημέρες, για να επανεμφανιστούν μετά από άλλες 2.
1). Πολλαπλές διακοπές όλων των υπηρεσιών για διαστήματα πέραν των 48 ορών. (συνολικά 4 σε διάστημα 3ών εβδομάδων)
2). Αυθαίρετη απόδοση άλλου προσωρινού αριθμού χωρίς καμία έγγραφη ή προφορική ενημέρωσή και συναίνεσή μου, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε από μέρους μου(αγνοώντας την προσωρινή του χρήση), σε δημόσια έγγραφα όπως υπεύθυνες δηλώσεις και άλλες αιτήσεις το οποίο μου δημιούργησε νομικά προβλήματα για δήλωση ψευδών στοιχείων.
3). Όταν κατά το παρελθόν είχα κάνει αίτηση υπαναχώρησης, η ΟΝ μου πρόσφερε ένα πάγιο δώρο και δεσμέυτηκε σε συγκεκριμένη ημερομηνία ενεργοποίησης την οποία τήρησε, αλλά δεν τήρησε την προσφορά που μου είχε κάνει. Όταν μιλούσα με εκπρόσωπο του CC, με διαβεβαίωνε ότι αυτό ισχύει και θα μου αποδοθεί στον επόμενο λογαριασμό. Στον επόμενο, το έχω χρεωθεί κανονιά.
Δεν με ενδιαφέρει το εάν θα μου κόψουν την σύνδεση, τουλάχιστον θα μπορέσω να γίνω συνδρομητής σε κάποια άλλη εταιρία, η οποία θα με σέβεται ως πελάτη της και δεν θα με γράφει κανονικά. Εάν απαιτηθεί από την εταιρία η εξόφληση των υπολοίπων παγίων για την διακοπή της σύμβασης, αυτή πλέον έχει νομικά λυθεί από μόνη της λόγω της άρνησης της εταιρίας να μου παρέχει τις υπηρεσίες της και να λύσει τα όποια προβλήματα έχω. Εντός ολίγων ημερών θα συντάξω με τον δικηγόρο μου καταγγελία στην ΕΕΤΤ, η οποία θα έχει πλήρες αρχείο των τηλεφωνικών προσπαθειών μου επικοινωνίας με την εν λόγω μπακαλοεταιρία, καθώς και όλων των φαξ που έχω αποστείλει σε αυτήν χωρίς κάποιο από αυτά να απαντηθεί, έτσι ώστε να μην έχει το δικαίωμα να απαιτήσει την πληρωμή των υπολοίπων παγίων. Όσοι από εσάς έχετε πρόβλημα στο να σας επιλυθεί κάποιο πρόβλημα, ή να επικοινωνήσετε με την εταιρία, παρακαλώ ενημερώστε με σε αυτό το θέμα, για να κάνουμε κοινή καταγγελία και να μην εξοφλήσουμε κανέναν λογαριασμό έως ότου η εταιρία αποφασίσει να σεβαστεί τον κάθε πελάτη της. Επιτέλους δεν είμαστε κορόιδα, πληρώνουμε και απαιτούμε να έχουμε αυτό που πληρώνουμε και τίποτα λιγότερο.![]()
Εμφάνιση 1-10 από 10
-
07-11-07, 15:17 Μαζική απάντηση στην αδιαφορία της ΟΝ #1
-
07-11-07, 17:18 Απάντηση: Μαζική απάντηση στην αδιαφορία της ΟΝ #2
Καλησπερα.και εγω φιλε μου πολλα παραπονα απο την οn και ασφαλως δεν προκειται να πληρωσω τιποτα αν δεν λυθουν.
Απο 31/10 ενεργοποιηση υποτιθεται, και ακομα δεν λειτουργει τιποτα.
Εχει δηλωθει ως βλαβη και μου συνεστησαν υπομονη.
Αν δεν γινει τιποτα μεσα στην εβδομαδα,φευγω για κεντρικα να κανω διακοπη (και ας μου ζητησουν τα παγια....πλακα θα εχει!!!!!)
-
07-11-07, 21:53 Απάντηση: Μαζική απάντηση στην αδιαφορία της ΟΝ #3
Κι εγώ φίλε μου τα ίδια και χειρότερα! Είμαι από τις 24/10(!) χωρίς τηλέφωνο ενώ το adsl, όποτε έχω από δαύτο, δεν συγχρονίζεται πάνω από τα 2011 kbps. Και άλλες φορές από τα μέσα Σεπτεμβρίου που ενεργοποιήθηκε η σύνδεσή μου έχω μείνει χωρίς τηλέφωνο και Internet με μεγαλύτερη διάρκεια τις 3 μέρες. Βέβαια τώρα έχουμε σπάσει κάθε ρεκόρ. Έχω καταχρεώσει το κινητό μου τηλέφωνο περιμένοντας με τις ώρες στην αναμονή για να μιλήσω με την τεχνική (ο Θεός να την κάνει) υποστήριξη τους. Δυό φορές που προσπαθήσαμε με κάποιον τεχνικό να λύσουμε το πρόβλημα ("αποσύνδεσε το τηλέφωνο και άσε μόνο του το router στη γραμμή" και το αντίστροφο) άλλα και οι δύο στέφτηκαν από πλήρη αποτυχία. Προχθές που μίλησα την τελευταία φορά μαζί τους μου είπαν οτι είχαν διαβιβάσει το πρόβλημα στο κέντρο από την προηγούμενη Παρασκευή (2/11). Από το κέντρο όμως ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Τι και αν τους έχω απειλείσει για καταγγελία στην ΕΕΤΤ ή οτι θα βάλω δικηγόρο και οτι θα τους κάνω ρόμπα σε όλα τα forum σαν το συγκεκριμένο για παράδειγμα, τίποτα!Δεν ιδρώνει το αφτάκι τους! Μιλάμε για πολύ ξεφτίλα και απάτη εταιρεία!!!Για τους επόμενους τουλάχιστον 2 μήνες και μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα(αν δεν έχω αποτανθεί σε άλλο πάροχο εντωμεταξύ), δεν πρόκειται να δούν δεκάρα τσακιστή από μένα!προς το παρόν έχω κατεβάσει τη φόρμα καταγγελιών απο το site της ΕΕΤΤ. Όταν την συντάξω (και έχω internet βέβαια) θα τη στείλω στην EETT με κοινοποίηση προς την on.
-
07-11-07, 23:42 Απάντηση: Μαζική απάντηση στην αδιαφορία της ΟΝ #4
Εάν δεν έχεις συνδεθεί ακόμα, στείλε αμέσως αίτηση υπαναχώρησης, δεν θα σου ζητήσει κανένα πάγιο, μέχρι να περάσει ένας μήνας από την ημέρα ενεργοποίησης. Έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης μέσα σε διάστημα ενός μήνα. Εμείς που μας ξεγέλασαν και την ανακαλέσαμε να δω πως θα ξεμπερδέψουμε.
DrStangelove, δώσε μου το link να την κατεβάσω και εγώ, και να κάνουμε ομαδική όπως προανέφερα. Ανεξάρτητα αν τις καταθέσουμε, θα μας γράψει και το κράτος, έχω εμπειρία από άλλη περίπτωση, άσχετη με τηλεφωνία.
Angel23. Σύνδεση εννοώ πραγματική, με όλες τις υπηρεσίες ενεργοποιημένες, και όχι τις πλασματικές ημερομηνίες που δίνει η ΟΝ και τις αλλάζει σαν εσώρουχα.
όταν μαζευτούμε πάνω από 10, να ανταλλάξουμε ΙΜ και να κανονίσουμε σε προσωπικό επίπεδο την ομαδική καταγγελία.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Bill30f : 07-11-07 στις 23:53.
-
08-11-07, 00:52 Απάντηση: Μαζική απάντηση στην αδιαφορία της ΟΝ #5
Αυτό είναι το Link:
http://www.eett.gr/opencms/sites/EET...ionCharge.html
Κλίκαρε πάνω εκεί που γράφει "συνημμένο έντυπο". είναι σε μορφή word.
πως μπορούμε να κάνουμε ομαδική την καταγγελία?
-
08-11-07, 01:04 Απάντηση: Μαζική απάντηση στην αδιαφορία της ΟΝ #6
Όταν συγκεντρωθούμε αρκετά άτομα, βάζουμε όλα τα ονόματα στην φόρμα, και παραθέτουμε και ένα συνημμένο με ονοματεπώνυμα, υπογραφές. Δίνουμε συγκεκριμμένες καταγγελίες και ποιους αφορούν. Σου στέλνω προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία επικοινωνίας μου.
-
12-11-07, 16:03 Απάντηση: Μαζική απάντηση στην αδιαφορία της ΟΝ #7
Βλέποντας ότι για το συγκεκριμένο θέμα υπήρχε σοβαρή απόκριση μόνο από τον DrStrangelove, αποφάσισα να προχωρήσω μόνος το θέμα και απευθύνθηκα ήδη στην Γ.Γραμμ. προστασίας καταναλωτών, και ετοιμάζω φάκελο για την ΕΕΤΤ. Επίσης είδα το εξής αξιοπερίεργο. Σήμερα κάνοντας άλλη μία προσπάθεια να συνδεθώ με το cc το κατάφερα σε εξωπραγματικά σύντομο χρόνο για τα δεδομένα της ΟΝ. Ούτε 10 λεπτά. τους ενημέρωσα για την πρόθεσή μου να μην εξοφλήσω τον τρέχων λογαριασμό, για την καταγγελία μου, καθώς και για όλα τα υπόλοιπα. Ειλικρινά λυπάμαι αυτά τα παιδιά στο τηλεφωνικό κέντρο που τα έχουν στήσει σε εκτελεστικό απόσπασμα μεταξύ των εξαγριωμένων πελατών και μιας αδιάφορης εταιρίας. Η μόνη λογική εξήγηση που μπορώ να φανταστώ είναι πως δεν υπάρχει επικοινωνία μεταξύ των διαφόρων τμημάτων της εταιρίας. Όσον αφορά το τηλεφωνικό κέντρο, μάλλον κάτι άλλαξε, γιατί άκουσα το εξής κουφό: "Ο μέσος χρόνος αναμονής αυτήν την στιγμή είναι 5 λεπτά"... έπεσα από τα σύννεφα όταν όντως μετά από λίγα λεπτά συνδέθηκα. Ζήτησα γραπτή απάντηση από την εταιρία, ελπίζω αυτήν την φορά να φερθούν επαγγελματικά, να διορθωθούν τα πράγματα για μένα, αλλά και για όλους τους υπόλοιπους που βασανίζονται. Καλή τύχη και μακάρι η ΟΝ να γίνει πρότυπο για όλες τις άλλες εταιρίες, και εμείς οι πιο ευτυχισμένοι χρήστες και πελάτες.
-
12-11-07, 16:41 Απάντηση: Μαζική απάντηση στην αδιαφορία της ΟΝ #8
-
22-11-07, 23:12 Απάντηση: Μαζική απάντηση στην αδιαφορία της ΟΝ #9
Πού να ξεμπερδεύσω από την άτιμη την ΟΝ; Δεν καταλαβαίνουν χριστό, καταγγελία ΕΕΤΤ και στην Γ.Γ. προστασίας καταναλωτή και ακόμα τίποτα. Ανάθεμα το κράτος που σέβεται τον πολίτη, και τις εταιρίες τον πελάτη.
-
22-11-07, 23:13 Απάντηση: Μαζική απάντηση στην αδιαφορία της ΟΝ #10
Οι μαζικές απαντήσεις θέλουν και κάποιο συντονισμό
http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=149233
Παρόμοια Θέματα
-
Καθυστερήσεις ΟΤΕ ή και αδιαφορία της Netone?
Από nmakry στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 11-01-08, 18:40 -
ΠΟΙΑ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ VIVO ΣΤΗΝ FORTHNET 24mbps/21 ευρα το μηνα?
Από logica1 στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 129Τελευταίο Μήνυμα: 14-07-07, 11:28 -
Η απάντηση της Forthnet στην Tellas
Από fable στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 3Τελευταίο Μήνυμα: 14-01-07, 19:01 -
Εγκληματική αδιαφορία της τροχαίας
Από holyghost στο φόρουμ Εκτός θέματοςΜηνύματα: 19Τελευταίο Μήνυμα: 29-12-06, 12:35 -
Απάντηση της ΕΕΤΤ για τις συνδέσεις ΑΡΥΣ της Sparknet Α.Ε.
Από yiapap στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 181Τελευταίο Μήνυμα: 07-10-06, 13:59
Bookmarks