Εμφάνιση 1-10 από 10
  1. #1
    Εγγραφή
    27-05-2007
    Περιοχή
    γηροκομείο Αθήνα
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    91
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Net One Full
    Ταχύτητα
    1869/1022
    ISP
    NET1 (R.I.P.) -> CYTA
    DSLAM
    Cyta Hellas - ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ
    Router
    Pirrelli A4201G
    SNR / Attn
    7.5(dB) / 14.8(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Λόγω του ότι έχω πλέον απηυδήσει με την αδιαφορία της ΟΝ, καθώς και του ότι δεν είμαι ηλίθιος να περιμένω από 20 λεπτά έως και 1:10' για να εξυπηρετηθώ και να διορθωθεί κάποιο από τα συχνά προβλήματα που έχω στις υπηρεσίες που απαιτούν να τους πληρώνω, αποφάσισα πλέον να μην εξοφλήσω κανέναν λογαριασμό, έως ότου αυτοί πλέον ενδιαφερθούν να με αντιμετωπίσουν ως πελάτη. Συγκεκριμένα:

    έχω συνολικά χρεωθεί 75 ευρώ στο κινητό και στο σταθερό (όποτε και εάν αυτό δουλεύει) για να συνδεθώ στο CC. Έχω αποστείλει συνολικά 3 φαξ με λεπτομερή αναφορά των προβλημάτων τα οποία έμεινα αναπάντητα. 4 φορές που κατάφερα να βρω εκπρόσωπο (προσπάθειες σε όλο το φάσμα ορών από 09:00 έως 23:00), και του είπα τα προβλήματα, αυτά είτε δεν αντιμετωπίστηκαν, ή αντιμετωπίστηκαν έπειτα από 2-3 ημέρες, για να επανεμφανιστούν μετά από άλλες 2.

    1). Πολλαπλές διακοπές όλων των υπηρεσιών για διαστήματα πέραν των 48 ορών. (συνολικά 4 σε διάστημα 3ών εβδομάδων)

    2). Αυθαίρετη απόδοση άλλου προσωρινού αριθμού χωρίς καμία έγγραφη ή προφορική ενημέρωσή και συναίνεσή μου, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε από μέρους μου(αγνοώντας την προσωρινή του χρήση), σε δημόσια έγγραφα όπως υπεύθυνες δηλώσεις και άλλες αιτήσεις το οποίο μου δημιούργησε νομικά προβλήματα για δήλωση ψευδών στοιχείων.

    3). Όταν κατά το παρελθόν είχα κάνει αίτηση υπαναχώρησης, η ΟΝ μου πρόσφερε ένα πάγιο δώρο και δεσμέυτηκε σε συγκεκριμένη ημερομηνία ενεργοποίησης την οποία τήρησε, αλλά δεν τήρησε την προσφορά που μου είχε κάνει. Όταν μιλούσα με εκπρόσωπο του CC, με διαβεβαίωνε ότι αυτό ισχύει και θα μου αποδοθεί στον επόμενο λογαριασμό. Στον επόμενο, το έχω χρεωθεί κανονιά.

    Δεν με ενδιαφέρει το εάν θα μου κόψουν την σύνδεση, τουλάχιστον θα μπορέσω να γίνω συνδρομητής σε κάποια άλλη εταιρία, η οποία θα με σέβεται ως πελάτη της και δεν θα με γράφει κανονικά. Εάν απαιτηθεί από την εταιρία η εξόφληση των υπολοίπων παγίων για την διακοπή της σύμβασης, αυτή πλέον έχει νομικά λυθεί από μόνη της λόγω της άρνησης της εταιρίας να μου παρέχει τις υπηρεσίες της και να λύσει τα όποια προβλήματα έχω. Εντός ολίγων ημερών θα συντάξω με τον δικηγόρο μου καταγγελία στην ΕΕΤΤ, η οποία θα έχει πλήρες αρχείο των τηλεφωνικών προσπαθειών μου επικοινωνίας με την εν λόγω μπακαλοεταιρία, καθώς και όλων των φαξ που έχω αποστείλει σε αυτήν χωρίς κάποιο από αυτά να απαντηθεί, έτσι ώστε να μην έχει το δικαίωμα να απαιτήσει την πληρωμή των υπολοίπων παγίων. Όσοι από εσάς έχετε πρόβλημα στο να σας επιλυθεί κάποιο πρόβλημα, ή να επικοινωνήσετε με την εταιρία, παρακαλώ ενημερώστε με σε αυτό το θέμα, για να κάνουμε κοινή καταγγελία και να μην εξοφλήσουμε κανέναν λογαριασμό έως ότου η εταιρία αποφασίσει να σεβαστεί τον κάθε πελάτη της. Επιτέλους δεν είμαστε κορόιδα, πληρώνουμε και απαιτούμε να έχουμε αυτό που πληρώνουμε και τίποτα λιγότερο.

  2. #2
    Εγγραφή
    27-09-2006
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    6
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ On Telecoms Full
    Ταχύτητα
    16384/1024
    ISP
    On Telecoms
    DSLAM
    On Telecoms - ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
    Router
    Pirelli
    Καλησπερα.και εγω φιλε μου πολλα παραπονα απο την οn και ασφαλως δεν προκειται να πληρωσω τιποτα αν δεν λυθουν.
    Απο 31/10 ενεργοποιηση υποτιθεται, και ακομα δεν λειτουργει τιποτα.
    Εχει δηλωθει ως βλαβη και μου συνεστησαν υπομονη.
    Αν δεν γινει τιποτα μεσα στην εβδομαδα,φευγω για κεντρικα να κανω διακοπη (και ας μου ζητησουν τα παγια....πλακα θα εχει!!!!!)

  3. #3
    Εγγραφή
    20-10-2005
    Μηνύματα
    3
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    DSLAM
    On Telecoms - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Bill30f Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λόγω του ότι έχω πλέον απηυδήσει με την αδιαφορία της ΟΝ, καθώς και του ότι δεν είμαι ηλίθιος να περιμένω από 20 λεπτά έως και 1:10' για να εξυπηρετηθώ και να διορθωθεί κάποιο από τα συχνά προβλήματα που έχω στις υπηρεσίες που απαιτούν να τους πληρώνω, αποφάσισα πλέον να μην εξοφλήσω κανέναν λογαριασμό, έως ότου αυτοί πλέον ενδιαφερθούν να με αντιμετωπίσουν ως πελάτη. Συγκεκριμένα:

    έχω συνολικά χρεωθεί 75 ευρώ στο κινητό και στο σταθερό (όποτε και εάν αυτό δουλεύει) για να συνδεθώ στο CC. Έχω αποστείλει συνολικά 3 φαξ με λεπτομερή αναφορά των προβλημάτων τα οποία έμεινα αναπάντητα. 4 φορές που κατάφερα να βρω εκπρόσωπο (προσπάθειες σε όλο το φάσμα ορών από 09:00 έως 23:00), και του είπα τα προβλήματα, αυτά είτε δεν αντιμετωπίστηκαν, ή αντιμετωπίστηκαν έπειτα από 2-3 ημέρες, για να επανεμφανιστούν μετά από άλλες 2.

    1). Πολλαπλές διακοπές όλων των υπηρεσιών για διαστήματα πέραν των 48 ορών. (συνολικά 4 σε διάστημα 3ών εβδομάδων)

    2). Αυθαίρετη απόδοση άλλου προσωρινού αριθμού χωρίς καμία έγγραφη ή προφορική ενημέρωσή και συναίνεσή μου, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε από μέρους μου(αγνοώντας την προσωρινή του χρήση), σε δημόσια έγγραφα όπως υπεύθυνες δηλώσεις και άλλες αιτήσεις το οποίο μου δημιούργησε νομικά προβλήματα για δήλωση ψευδών στοιχείων.

    3). Όταν κατά το παρελθόν είχα κάνει αίτηση υπαναχώρησης, η ΟΝ μου πρόσφερε ένα πάγιο δώρο και δεσμέυτηκε σε συγκεκριμένη ημερομηνία ενεργοποίησης την οποία τήρησε, αλλά δεν τήρησε την προσφορά που μου είχε κάνει. Όταν μιλούσα με εκπρόσωπο του CC, με διαβεβαίωνε ότι αυτό ισχύει και θα μου αποδοθεί στον επόμενο λογαριασμό. Στον επόμενο, το έχω χρεωθεί κανονιά.

    Δεν με ενδιαφέρει το εάν θα μου κόψουν την σύνδεση, τουλάχιστον θα μπορέσω να γίνω συνδρομητής σε κάποια άλλη εταιρία, η οποία θα με σέβεται ως πελάτη της και δεν θα με γράφει κανονικά. Εάν απαιτηθεί από την εταιρία η εξόφληση των υπολοίπων παγίων για την διακοπή της σύμβασης, αυτή πλέον έχει νομικά λυθεί από μόνη της λόγω της άρνησης της εταιρίας να μου παρέχει τις υπηρεσίες της και να λύσει τα όποια προβλήματα έχω. Εντός ολίγων ημερών θα συντάξω με τον δικηγόρο μου καταγγελία στην ΕΕΤΤ, η οποία θα έχει πλήρες αρχείο των τηλεφωνικών προσπαθειών μου επικοινωνίας με την εν λόγω μπακαλοεταιρία, καθώς και όλων των φαξ που έχω αποστείλει σε αυτήν χωρίς κάποιο από αυτά να απαντηθεί, έτσι ώστε να μην έχει το δικαίωμα να απαιτήσει την πληρωμή των υπολοίπων παγίων. Όσοι από εσάς έχετε πρόβλημα στο να σας επιλυθεί κάποιο πρόβλημα, ή να επικοινωνήσετε με την εταιρία, παρακαλώ ενημερώστε με σε αυτό το θέμα, για να κάνουμε κοινή καταγγελία και να μην εξοφλήσουμε κανέναν λογαριασμό έως ότου η εταιρία αποφασίσει να σεβαστεί τον κάθε πελάτη της. Επιτέλους δεν είμαστε κορόιδα, πληρώνουμε και απαιτούμε να έχουμε αυτό που πληρώνουμε και τίποτα λιγότερο.
    Κι εγώ φίλε μου τα ίδια και χειρότερα! Είμαι από τις 24/10(!) χωρίς τηλέφωνο ενώ το adsl, όποτε έχω από δαύτο, δεν συγχρονίζεται πάνω από τα 2011 kbps. Και άλλες φορές από τα μέσα Σεπτεμβρίου που ενεργοποιήθηκε η σύνδεσή μου έχω μείνει χωρίς τηλέφωνο και Internet με μεγαλύτερη διάρκεια τις 3 μέρες. Βέβαια τώρα έχουμε σπάσει κάθε ρεκόρ. Έχω καταχρεώσει το κινητό μου τηλέφωνο περιμένοντας με τις ώρες στην αναμονή για να μιλήσω με την τεχνική (ο Θεός να την κάνει) υποστήριξη τους. Δυό φορές που προσπαθήσαμε με κάποιον τεχνικό να λύσουμε το πρόβλημα ("αποσύνδεσε το τηλέφωνο και άσε μόνο του το router στη γραμμή" και το αντίστροφο) άλλα και οι δύο στέφτηκαν από πλήρη αποτυχία. Προχθές που μίλησα την τελευταία φορά μαζί τους μου είπαν οτι είχαν διαβιβάσει το πρόβλημα στο κέντρο από την προηγούμενη Παρασκευή (2/11). Από το κέντρο όμως ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Τι και αν τους έχω απειλείσει για καταγγελία στην ΕΕΤΤ ή οτι θα βάλω δικηγόρο και οτι θα τους κάνω ρόμπα σε όλα τα forum σαν το συγκεκριμένο για παράδειγμα, τίποτα!Δεν ιδρώνει το αφτάκι τους! Μιλάμε για πολύ ξεφτίλα και απάτη εταιρεία!!!Για τους επόμενους τουλάχιστον 2 μήνες και μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα(αν δεν έχω αποτανθεί σε άλλο πάροχο εντωμεταξύ), δεν πρόκειται να δούν δεκάρα τσακιστή από μένα!προς το παρόν έχω κατεβάσει τη φόρμα καταγγελιών απο το site της ΕΕΤΤ. Όταν την συντάξω (και έχω internet βέβαια) θα τη στείλω στην EETT με κοινοποίηση προς την on.

  4. #4
    Εγγραφή
    27-05-2007
    Περιοχή
    γηροκομείο Αθήνα
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    91
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Net One Full
    Ταχύτητα
    1869/1022
    ISP
    NET1 (R.I.P.) -> CYTA
    DSLAM
    Cyta Hellas - ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ
    Router
    Pirrelli A4201G
    SNR / Attn
    7.5(dB) / 14.8(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Εάν δεν έχεις συνδεθεί ακόμα, στείλε αμέσως αίτηση υπαναχώρησης, δεν θα σου ζητήσει κανένα πάγιο, μέχρι να περάσει ένας μήνας από την ημέρα ενεργοποίησης. Έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης μέσα σε διάστημα ενός μήνα. Εμείς που μας ξεγέλασαν και την ανακαλέσαμε να δω πως θα ξεμπερδέψουμε.
    DrStangelove, δώσε μου το link να την κατεβάσω και εγώ, και να κάνουμε ομαδική όπως προανέφερα. Ανεξάρτητα αν τις καταθέσουμε, θα μας γράψει και το κράτος, έχω εμπειρία από άλλη περίπτωση, άσχετη με τηλεφωνία.


    Angel23. Σύνδεση εννοώ πραγματική, με όλες τις υπηρεσίες ενεργοποιημένες, και όχι τις πλασματικές ημερομηνίες που δίνει η ΟΝ και τις αλλάζει σαν εσώρουχα.


    όταν μαζευτούμε πάνω από 10, να ανταλλάξουμε ΙΜ και να κανονίσουμε σε προσωπικό επίπεδο την ομαδική καταγγελία.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Bill30f : 07-11-07 στις 23:53.

  5. #5
    Εγγραφή
    20-10-2005
    Μηνύματα
    3
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    DSLAM
    On Telecoms - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
    Αυτό είναι το Link:
    http://www.eett.gr/opencms/sites/EET...ionCharge.html
    Κλίκαρε πάνω εκεί που γράφει "συνημμένο έντυπο". είναι σε μορφή word.
    πως μπορούμε να κάνουμε ομαδική την καταγγελία?

  6. #6
    Εγγραφή
    27-05-2007
    Περιοχή
    γηροκομείο Αθήνα
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    91
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Net One Full
    Ταχύτητα
    1869/1022
    ISP
    NET1 (R.I.P.) -> CYTA
    DSLAM
    Cyta Hellas - ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ
    Router
    Pirrelli A4201G
    SNR / Attn
    7.5(dB) / 14.8(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Όταν συγκεντρωθούμε αρκετά άτομα, βάζουμε όλα τα ονόματα στην φόρμα, και παραθέτουμε και ένα συνημμένο με ονοματεπώνυμα, υπογραφές. Δίνουμε συγκεκριμμένες καταγγελίες και ποιους αφορούν. Σου στέλνω προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία επικοινωνίας μου.

  7. #7
    Εγγραφή
    27-05-2007
    Περιοχή
    γηροκομείο Αθήνα
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    91
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Net One Full
    Ταχύτητα
    1869/1022
    ISP
    NET1 (R.I.P.) -> CYTA
    DSLAM
    Cyta Hellas - ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ
    Router
    Pirrelli A4201G
    SNR / Attn
    7.5(dB) / 14.8(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Βλέποντας ότι για το συγκεκριμένο θέμα υπήρχε σοβαρή απόκριση μόνο από τον DrStrangelove, αποφάσισα να προχωρήσω μόνος το θέμα και απευθύνθηκα ήδη στην Γ.Γραμμ. προστασίας καταναλωτών, και ετοιμάζω φάκελο για την ΕΕΤΤ. Επίσης είδα το εξής αξιοπερίεργο. Σήμερα κάνοντας άλλη μία προσπάθεια να συνδεθώ με το cc το κατάφερα σε εξωπραγματικά σύντομο χρόνο για τα δεδομένα της ΟΝ. Ούτε 10 λεπτά. τους ενημέρωσα για την πρόθεσή μου να μην εξοφλήσω τον τρέχων λογαριασμό, για την καταγγελία μου, καθώς και για όλα τα υπόλοιπα. Ειλικρινά λυπάμαι αυτά τα παιδιά στο τηλεφωνικό κέντρο που τα έχουν στήσει σε εκτελεστικό απόσπασμα μεταξύ των εξαγριωμένων πελατών και μιας αδιάφορης εταιρίας. Η μόνη λογική εξήγηση που μπορώ να φανταστώ είναι πως δεν υπάρχει επικοινωνία μεταξύ των διαφόρων τμημάτων της εταιρίας. Όσον αφορά το τηλεφωνικό κέντρο, μάλλον κάτι άλλαξε, γιατί άκουσα το εξής κουφό: "Ο μέσος χρόνος αναμονής αυτήν την στιγμή είναι 5 λεπτά"... έπεσα από τα σύννεφα όταν όντως μετά από λίγα λεπτά συνδέθηκα. Ζήτησα γραπτή απάντηση από την εταιρία, ελπίζω αυτήν την φορά να φερθούν επαγγελματικά, να διορθωθούν τα πράγματα για μένα, αλλά και για όλους τους υπόλοιπους που βασανίζονται. Καλή τύχη και μακάρι η ΟΝ να γίνει πρότυπο για όλες τις άλλες εταιρίες, και εμείς οι πιο ευτυχισμένοι χρήστες και πελάτες.

  8. #8
    Το avatar του μέλους MikeDrGK
    MikeDrGK Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Bill30f Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν με ενδιαφέρει το εάν θα μου κόψουν την σύνδεση, τουλάχιστον θα μπορέσω να γίνω συνδρομητής σε κάποια άλλη εταιρία, η οποία θα με σέβεται ως πελάτη της και δεν θα με γράφει κανονικά. Εάν απαιτηθεί από την εταιρία η εξόφληση των υπολοίπων παγίων για την διακοπή της σύμβασης, αυτή πλέον έχει νομικά λυθεί από μόνη της λόγω της άρνησης της εταιρίας να μου παρέχει τις υπηρεσίες της και να λύσει τα όποια προβλήματα έχω.
    Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.

    Ακόμα και αν σου κόψουν την γραμμή, εξακολουθεί να ανήκει στην On.

    Αν είσαι αποφασισμένος, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι αίτηση για ανενεργό βρόγχο σε άλλο πάροχο.

    Φορητότητα θα κάνεις μόνο αφού ξεμπερδέψεις από την On.



    .

  9. #9
    Εγγραφή
    27-05-2007
    Περιοχή
    γηροκομείο Αθήνα
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    91
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Net One Full
    Ταχύτητα
    1869/1022
    ISP
    NET1 (R.I.P.) -> CYTA
    DSLAM
    Cyta Hellas - ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ
    Router
    Pirrelli A4201G
    SNR / Attn
    7.5(dB) / 14.8(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Πού να ξεμπερδεύσω από την άτιμη την ΟΝ; Δεν καταλαβαίνουν χριστό, καταγγελία ΕΕΤΤ και στην Γ.Γ. προστασίας καταναλωτή και ακόμα τίποτα. Ανάθεμα το κράτος που σέβεται τον πολίτη, και τις εταιρίες τον πελάτη.

  10. #10
    Το avatar του μέλους sdikr
    sdikr Guest
    Οι μαζικές απαντήσεις θέλουν και κάποιο συντονισμό
    http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=149233

Παρόμοια Θέματα

  1. Μηνύματα: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-01-08, 18:40
  2. Μηνύματα: 129
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-07-07, 11:28
  3. Η απάντηση της Forthnet στην Tellas
    Από fable στο φόρουμ Nova ADSL
    Μηνύματα: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-01-07, 19:01
  4. Εγκληματική αδιαφορία της τροχαίας
    Από holyghost στο φόρουμ Εκτός θέματος
    Μηνύματα: 19
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-12-06, 12:35
  5. Μηνύματα: 181
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-10-06, 13:59

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας