σωστος !
ευχαριστω για την διορθωση .(και για την περιγραφη που ακολουθει )
ημουν επηρεασμενος στην ερμηνεια και απο τα προηγουμενα περιστατικα της boeing σε πιο καινουρια μοντελα , που ειχαν τετοια συμπεριφορα (οχι τοσο ακραια των 450 ποδια ανα δεπτερολεπτο που λαθος υπολογισα ) που το αυτοματο συστημα λογο ελειψεως συμπληρωματικου αισθητηρα , προκαλουσε τετοιες (σαν το γκρι γραφημα ) αυξομοιωσεις υψους σε συνδυασμο με την προσπαθεια των πιλοτων να το επαναφερουν
Εμφάνιση 9.841-9.855 από 9863
-
22-05-24, 00:42 Απάντηση: Αεροπορικές εταιρίες, αεροδρόμια και αεροπορικά ταξίδια: γενική συζήτηση #9841
- Εγγραφή
- 29-05-2007
- Περιοχή
- δυο κλικ πιο κατω
- Ηλικία
- 48
- Μηνύματα
- 7.713
- Downloads
- 38
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 21
- Τύπος
- ADSL2+
- Ταχύτητα
- 14000 εως 6500 /860
- ISP
- βρωμονταφον
- Router
- της hol
- SNR / Attn
- 8(dB) / 29(dB)
- Path Level
- Fastpath
αντεχεις να αμφιβαλεις για ολα οσα εχεις διδαχτει ;
Cancel my subscription to the Resurrection. Send my credentials to the House of Detention
ο φασισμος ειναι ο νομος των δουλων
AV tip:να ακολουθεις αυτο που ψαχνεις , οχι αυτο που σε βρισκει .
-
22-05-24, 01:33 Απάντηση: Αεροπορικές εταιρίες, αεροδρόμια και αεροπορικά ταξίδια: γενική συζήτηση #9842
Να ρωτήσω κάτι πού σκέφτηκα τώρα.
Να καταλάβω το κενό αέρος. Γίνεται όμως ουσιαστικά το αεροπλάνο να χάσει ύψος πιο γρήγορα από g, δηλαδή να πιέζεται με αρνητική άνωση? Ρητορικο το ερώτημα, καθώς για να στουκαρεις με το ταβάνι, πρέπει το αεροσκάφος να κινηθεί προς το έδαφος με μεγαλύτερη δύναμη από την βαρύτητα.
Σε μαχητικά γίνεται, αλλά στην πολιτική γίνεται να κερδίσει ύψος έτσι απότομα και πόσο απότομα μπορεί; Και αν ναι πως;
Τι παράγει αυτή την δύναμη για πάνω ή κάτω; Είναι κίνηση αέρα ή διαφορετική πυκνότητα που παράγει τόσο έντονη άνωση; Πέρα από την λέξη, θα ήθελα να καταλάβω λίγο περισσότερο τί γίνεται μηχανικά.
Δεν το είχα σκεφτεί μέχρι τώρα. Θα δω και κανένα YouTube.
-
22-05-24, 02:12 Απάντηση: Αεροπορικές εταιρίες, αεροδρόμια και αεροπορικά ταξίδια: γενική συζήτηση #9843
-
22-05-24, 09:00 Απάντηση: Αεροπορικές εταιρίες, αεροδρόμια και αεροπορικά ταξίδια: γενική συζήτηση #9844
-
22-05-24, 12:05 Απάντηση: Αεροπορικές εταιρίες, αεροδρόμια και αεροπορικά ταξίδια: γενική συζήτηση #9845
Απάντηση στον εαυτό μου
https://www.youtube.com/watch?v=5wQ9nAlO12EΤελευταία επεξεργασία από το μέλος chat1978 : 22-05-24 στις 12:21.
Ζητώ συγνώμη εκ των προτέρων για κάποια χαζά λάθη, αλλά υπάρχει θέμα με τα μάτια.
Αν τα djmixes2k και tranceaddict σου μιλάνε βαθιά στην ψυχή σου, pleaaaaase πμ.
-
22-05-24, 12:54 Απάντηση: Αεροπορικές εταιρίες, αεροδρόμια και αεροπορικά ταξίδια: γενική συζήτηση #9846
Τι σχέση έχει αν είναι μαχητικο το αεροσκάφος; Η μεγάλη πρακτική διαφορά (εξαιρώντας τον οπλισμό) είναι ο λόγος της ώσης προς το βάρος, που αυξάνει την επιτάχυνση κατά τον επιμήκη άξονα του αεροσκάφους. Η άλλη διαφορά είναι το εύρος του flight envelope protection, που είναι σημαντικά στενότερο στα επιβατικά, αλλά αυτό σημαίνει ότι σε εμποδίζει να κάνεις σκοπούμενους χειρισμούς που οδηγούν σε κίνδυνο τη δομική ακεραιότητα του αεροσκάφους.
Προφανώς οι αλλαγές κατεύθυνσης με χρήση των αεροδυναμικών επιφανειών του αεροπλάνου προκαλούν μεγαλύτερες εγκάρσιες επιταχύνσεις όταν η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη, αλλά εδώ δε συζητάμε για σκοπούμενες αλλαγές. Η μέση επιτάχυνση κατά τη φορά της βαρύτητας σε ένα επιβατικό αεροπλάνο σπάνια είναι τόσο μεγάλη, αλλά η στιγμιαία επιτάχυνση από τις αναταράξεις είναι άλλο ζήτημα. Για να κουτουλήσει κάποιος στην οροφή της ατράκτου, είναι προφανές ότι στιγμιαία η εγκάρσια επιτάχυνση ήταν <-1g. Αν ήταν μέχρι -1, απλώς θα είχε αιωρηθεί στη θέση του (απλουστεύω λίγο, γιατί μπορείς να το "κλέψεις", λχ με παραβολική πτήση).
Χωρίς να κάνω ξανά τις πράξεις από πιο πάνω, στο παράδειγμά μας η μέση επιτάχυνση δε φαίνεται να υπερέβη το 1g, θετικό ή αρνητικό. Η συνήθης πτήση δε σε βγάζει από το ±0.3 (0.7-1.3) και ο αυτόματος πιλότος γενικά είναι προγραμματισμένος για χειρισμούς εντός ±0.1.
Χαρακτηριστικό είναι και το ότι πολλοί μπέρδεψαν αρχικά τη φυσιολογική κάθοδο του αεροσκάφους για την προσγείωση με "ελεύθερη πτώση".
-
22-05-24, 13:03 Απάντηση: Αεροπορικές εταιρίες, αεροδρόμια και αεροπορικά ταξίδια: γενική συζήτηση #9847
- Εγγραφή
- 30-05-2003
- Περιοχή
- Dublin, Ireland
- Μηνύματα
- 16.477
- Downloads
- 23
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 6
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- WTF is in Ireland
- Router
- Draytek Vigor 2820vn
- Path Level
- Interleaved
-
22-05-24, 14:11 Απάντηση: Αεροπορικές εταιρίες, αεροδρόμια και αεροπορικά ταξίδια: γενική συζήτηση #9848
Από τα παλιά του. Όμως δεν εξηγεί τι ακριβώς συμβαίνει στο ίδιο το αεροσκάφος
Εδώ το εξηγεί λίγο καλύτερα
Είχε κολλήσει ο εγκέφαλος μου του γιατί ένα αεροσκάφος μπορεί να κάνει μικρότερο από -1g και στο βίντεο αυτό δείχνει ότι μπορεί να το πιέσει ο αερας από πάνω. Εντάξει είχε κολλήσει ο εγκέφαλος.Ζητώ συγνώμη εκ των προτέρων για κάποια χαζά λάθη, αλλά υπάρχει θέμα με τα μάτια.
Αν τα djmixes2k και tranceaddict σου μιλάνε βαθιά στην ψυχή σου, pleaaaaase πμ.
-
22-05-24, 21:22 Απάντηση: Αεροπορικές εταιρίες, αεροδρόμια και αεροπορικά ταξίδια: γενική συζήτηση #9849
Συνοψιζοντας, η ζώνη σωζει, γενικα
E5 2697 v2 @ 3.0GHz on P9X79 Deluxe 24GB
Spoiler:
-
23-05-24, 22:34 Απάντηση: Αεροπορικές εταιρίες, αεροδρόμια και αεροπορικά ταξίδια: γενική συζήτηση #9850
Δεν είχα προσωπική εμπειρία με Delta ως τώρα, αλλά προς το παρόν φαίνεται καλή η εξυπηρέτησή της.
Έστειλα μήνυμα την επόμενη μέρα από την αγορά, εκ μέρους της θείας μου. Τους είπα ότι δικαιούμαστε (η θεία) να κάτσουμε μαζί, εφόσον προβλέπεται από το εισιτήριο Main Cabin. Απάντησαν σήμερα στο email μία εβδομάδα μετά, έχοντας ήδη επιλέξει για εμάς διπλανες θέσεις και μάλιστα σε παράθυρο, που είχαν μείνει λίγες κενές. Εγώ δεν περίμενα καν ότι θα απαντήσουν.
Υ.Γ. Ως αιτιολογία έβαλαν το ότι κρατάνε μερικές θέσεις κενές, γιατί μπορεί να χρειαστεί να αλλάξει το αεροσκάφος και να μην είναι ίδιες, γι αυτό δεν αφήνουν τους επιβάτες να επιλέξουν. H πτήση DL213 συνήθως παίρνει A330-900neo και σε αυτό έγινε η επιλογή.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος MitsosDaBest13 : 23-05-24 στις 22:41.
-
29-05-24, 18:26 Απάντηση: Αεροπορικές εταιρίες, αεροδρόμια και αεροπορικά ταξίδια: γενική συζήτηση #9851
1.5 ώρα καθυστέρηση η Wizz από Gatwick για Βουκουρέστι..
Και οι απατεώνες μας έβαλαν στο αεροπλάνο στα 40 λεπτά και μετά περιμέναμε άλλο τόσο μέσα με παραμύθια ότι θέλουμε κανένα δεκάλεπτο μόνο αναμονή.Ryzen PC:3600x@4.550Ghz, Gigabyte Aorus x570 mobo, MSI 6700xt, G.Skill Trident Z 3733 15-14-14-1T
Oneplus 9 Pro 8/128gb: Rooted, OOS Android 14
OnePlus WATCH 2: WEAR OS 4
Blackview Tab 11 Tablet 8/128gb: Android 11
Amazon Firestick: 4k max
-
29-05-24, 20:23 Απάντηση: Αεροπορικές εταιρίες, αεροδρόμια και αεροπορικά ταξίδια: γενική συζήτηση #9852
-
29-05-24, 20:39 Απάντηση: Αεροπορικές εταιρίες, αεροδρόμια και αεροπορικά ταξίδια: γενική συζήτηση #9853Ζητώ συγνώμη εκ των προτέρων για κάποια χαζά λάθη, αλλά υπάρχει θέμα με τα μάτια.
Αν τα djmixes2k και tranceaddict σου μιλάνε βαθιά στην ψυχή σου, pleaaaaase πμ.
-
29-05-24, 20:53 Απάντηση: Αεροπορικές εταιρίες, αεροδρόμια και αεροπορικά ταξίδια: γενική συζήτηση #9854
Τα ίδια πάθαμε και εμείς στο Βουκουρέστι. Μας είχε η Ryanair μέσα στο λεωφορείο, και όταν φτάσαμε στο αεροπλάνο εκείνη την ώρα είχε ξεκινήσει να κατεβαίνει ο κόσμος. Περιμέναμε να αδειάσει το αεροπλάνο, να το καθαρίσουν και μετά να μπούμε.
-
29-05-24, 22:05 Απάντηση: Αεροπορικές εταιρίες, αεροδρόμια και αεροπορικά ταξίδια: γενική συζήτηση #9855
Παρόμοια Θέματα
-
World of Warcraft - Γενική συζήτηση.
Από dvm στο φόρουμ Games και Online GamingΜηνύματα: 160Τελευταίο Μήνυμα: 21-07-08, 15:52 -
Συστάσεις Pc (Αγορά ή Αναβάθμιση) - Γενική Συζήτηση!!!
Από Dr-PsychoGR στο φόρουμ Συνθέσεις Η/Υ και αναβαθμίσειςΜηνύματα: 17Τελευταίο Μήνυμα: 02-07-08, 11:07 -
Γενική συζήτηση (split)-Σύνταξη κειμένου διαμαρτυρίας και συντονισμός
Από koroman στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 50Τελευταίο Μήνυμα: 26-01-08, 13:18 -
Γενική συζήτηση για cable TV
Από No-Name στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 266Τελευταίο Μήνυμα: 04-04-07, 15:26 -
Γενική συζήτηση υπηρεσιών Tellas
Από shaq141a στο φόρουμ WindΜηνύματα: 43Τελευταίο Μήνυμα: 29-11-06, 08:54
Bookmarks