Μην εμπιστευθείτε τη vivodi για τηλεπικοινωνίες γιατι θα βρεθείτε προ πολλών, δυσάρεστων εκπλήξεων.
Τον Απρίλιο του 2007 πέτυχα μία προσφορά για το cabletv και είπα να δοκιμάσω της υπηρεσίες τους. Πήρα τηλέφωνο κι ένας ευγενέστατος κύριος με ενημέρωσε κατενθουσιασμένος για τις παροχές τους. Έκανα λοιπόν τηλεφωνική αίτηση και ο υπάλληλος μου διαβεβαίωσε πως από εδώ και στο εξής πως θα είμαι μέλος της προσφοράς.
Μετά από πολλούς μήνες , επιτέλους έγινε η σύνδεση...και αρχίσαν τα προβλήματα!
Η τηλεφωνία, χάλια. Συνεχή κενά στις κλήσεις μου, ειδικά στο εξωτερικό τα πράγματα ήταν φρικτά (κενά και επιστροφή φωνής)- σε σημείο που οι γνωστοί μου στο εξωτερικό δεν ήθελαν πια να τηλεφωνιόμαστε.
Ερχεται λοιπόν το καλοκαίρι ο πρώτος λογαριασμός. Υπέρογκος. Τηλεφώνησα και ρώτησα το λόγο και μου είπαν πως άργησα να καταθέσω ένα δικαιολογητικό και δεν μπόρεσα να γίνω μέλος της προσφοράς. Φυσικά, δε θεώρησαν απαραίτητο να με ενημερώσουν οι ίδιοι σχετικά.
Τα ποσό όμως ήταν τόσο μεγάλο ξεπερνούσε κατά πολύ τον ΟΤΕ οπότε ζήτησα να αλλάξω πρόγραμμα. Μου συνέστησαν να ενταχθώ σε ένα πρόγραμμα με το όνομα "telefonet 1024" που θα μου έβγαινε αρκετά φθηνότερα.
Αναγκάστηκα και πάλι να στείλω τα δικαιολογητικά μου (λες και δεν τα είχαν), μάλιστα την ταυτότητα μου την έστειλα 2 φορές.
Περνάνε 3(!) περίπου μήνες, και οι χρεώσεις παρέμεναν ίδιες. Ξαναπαίρνω τηλεφωνο και μετά από πολύωρη (ως συνήθως) αναμονή, μίλησα με έναν ψυχρό κύριο που μου είπε πως η αίτησή μου δεν έγινε δεκτή γιατί το πρόγραμμα Telefonet 1024 έχει καταργηθεί! Να με ενημερώσει κανείς, ούτε λόγος.
Είμαι πολύ απογοητευμένη και περιμένω να κλείσω χρόνο να αποδεσμευθώ επιτέλους.
Είναι ΚΑΚΕΣ και ακριβές οι υπηρεσίες τους, λάθος ενημερωμένοι οι υπάλληλοι τους και γενικά πολύ ανοργάνωτοι.
Θεωρώ λοιπόν μεγάλο σφάλμα να εμπιστευτεί κανείς τη vivodi.
Εμφάνιση 1-15 από 46
-
22-01-08, 23:19 Μην εμπιστεύεστε στη vivodi #1
-
22-01-08, 23:24 Απάντηση: Μην εμπιστεύεστε στη vivodi #2
Κατι πρεπει να κανεις, δεν μπορει να σε χρεωνουν ετσι ακριβα.
-
22-01-08, 23:30 Απάντηση: Μην εμπιστεύεστε στη vivodi #3
Αν έκανες αίτηση για το CableTV δεν είσαι εντός προσφοράς -που έλειξε 31/3- αλλά στο πάγιο των 65 ευρώ. Οπότε λογικά λαμβάνεις και αυτούς τους "υπερογκους" λογαριασμούς. Το telefonet1024 έχει καταργηθεί από τον Απρίλιο άρα δεν μπορείς και να πάρεις το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Λογικά και μόνο συμπαιρένω ότι δεν έχεις κάνει καν αίτηση για το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
-
22-01-08, 23:37 Απάντηση: Μην εμπιστεύεστε στη vivodi #4
αν οι υπηρεσίες που απολαμβάνεις δεν λειτουργούν σωστά, μπορείς να ζητήσεις την λήξη του συμβολαίου με υπαιτιότητα της vivodi, χωρίς να πληρώσεις ρήτρες .
Στείλε λοιπόν καταγγελία σε ΕΕΤΤ, σε Συνήγορο του Καταναλωτή 'οπου θα αναφέρεις αναλυτικά τους λόγους που ζητάς την λήξη του συμβολαίου (αν έχεις ακόμα και ημερομηνίες που δήλωνες βλάβες ή προβλήματα στην τεχν. εξυπηρέτηση της εταιρείας, ακόμα καλύτερα). Τις φόρμες καταηγγελίας θα τις βρεις στις ιστοσελίδες που σου δίνω παραπάνω
-
22-01-08, 23:43 Απάντηση: Μην εμπιστεύεστε στη vivodi #5
Απλά θυμάμαι πως έκανα την αίτηση τις τελευταίες μέρες της προσφοράς. Αν η προσφορά έληγε λοιπόν 31 Μαρτίου θα έκανα την αίτηση γύρω στις 30 /3. Δεν είχα καταγράψει την ημερομηνία γιατί ήταν τηλεφωνική η αίτηση.
Σίγουρα πάντως με είχαν διαβεβαίωσει πως θα συμπεριληφθώ στην προσφορά, όποτε και να έστελνα τα δικαιολογητικα. Αλλιώς δεν θα το είχα δεχτεί!
........Auto merged post: evie added 1 Minutes and 35 Seconds later........
Κι όμως αυτό μου είχαν συστήσει σαν εναλλακτική , οικονομική λύση.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος evie : 22-01-08 στις 23:43. Αιτία: auto merged post
-
22-01-08, 23:47 Απάντηση: Μην εμπιστεύεστε στη vivodi #6
-
22-01-08, 23:50 Απάντηση: Μην εμπιστεύεστε στη vivodi #7
-
22-01-08, 23:51 Απάντηση: Μην εμπιστεύεστε στη vivodi #8
-
22-01-08, 23:53 Απάντηση: Μην εμπιστεύεστε στη vivodi #9
Εμενα δεν μου ακουγεται περιεργο αφου ουκ ολιγες φορες εχει δειξει η συγκεκριμενη εταιρεια οτι την ενδιαφερει μονο η τσεπη του πελατη κ οχι ο πελατης.Μονο κ μονο που μας ειχε απο 6 εως κ 11 μηνες αναμονη για cable tv καταλαβαινει κανεις τη νοοτροπια της εταιρειας αυτης.Εγω θα σου προτεινα εκτος απο τα στοιχεια που σου λενε τα παιδια να μαζεψεις, να απαιτησεις (ισως μεσω δικηγορου) τα ηχογραφημενα σου οταν επαιρνες τηλεφωνο.Ετσι μπορεις να αποδειξεις τι ζητησες κ τι σου ειπαν
-
22-01-08, 23:56 Απάντηση: Μην εμπιστεύεστε στη vivodi #10
Εϊμαι σίγουρη πως μου διαβεβαιωσαν πως θα είμαι μέλος της προσφοράς. Όσο για την ενημέρωση που λεςς, ζήτησα να μου πούνε πότε καταχωρήθηκε η τελευταία μου αίτηση (της αλλαγής προγράμματος) και μου είπαν πως αυτό δεν καταγράφεται.
Οπότε πως να το ψάξω;
(βέβαια, ήταν λάθος που δεν κράτησα τη βεβαίωση λήψης της αίτησης αλλαγής προγράμματος μέσω Fax)Τελευταία επεξεργασία από το μέλος evie : 22-01-08 στις 23:59.
-
22-01-08, 23:58 Απάντηση: Μην εμπιστεύεστε στη vivodi #11
-
23-01-08, 00:03 Απάντηση: Μην εμπιστεύεστε στη vivodi #12
Βέβαια , οφείλω να παραδεχτώ πως όσες φορές απευθύνθηκα στους τεχνικούς τους για την ποιότητα, πάντα ενδιαφέρθηκαν. Ίσως λίγο να διορθώθηκε, αλλά και πάλι, η ποιότητα δεν ήταν καλή. Πολλές επιστροφές, συχνά και απότομοι τερματισμοί κλήσεων.
Τελικά έχει ένα δίκιο ο ΟΤΕ στις τελευταίες του διαφημίσεις..μετανιωσα που έφυγα από τον ΟΤΕ
-
23-01-08, 00:03 Απάντηση: Μην εμπιστεύεστε στη vivodi #13
Θα επιμείνω οτι στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι λάθος της βιβο.... Η evie δεν θυμάται καν πότε έκανε την αίτηση, και αν από τα 2 δικαιολογητικά που ζητάει η βιβο ξέχασε το 1 και το έστειλε μετά από μερικές μέρες την έχασε την προσφορά..... Καλώς ή κακώς η ζωή είναι σκληρή αλλά έτσι είναι. Να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη.....
-
23-01-08, 00:08 Απάντηση: Μην εμπιστεύεστε στη vivodi #14
Είχα ρωτήσει τον υπάλληλο σχετικά με αυτό το θέμα. Τον ρώτησα "τώρα, με την τηλεφωνική μου αίτηση ισχύει η προσφορά;". Μου απάντησε καταφατικά, απλά να έστελνα το συντομότερο τα δικαιολογητικά. Οπότε τα δικαιολογητικά δεν ήταν προαπαιτούμενα για την έναρξη.
Λεπτά τα όρια τελικά.
-
23-01-08, 00:14 Απάντηση: Μην εμπιστεύεστε στη vivodi #15
Evie έχεις άδικο.... το τεχνικό πρόβλημα ΟΚ πρέπει να λυθεί δεν διαφωνώ και είναι ευθύνη της βιβο να το φτιάξει. Οι χρεώσεις όμως όπως τα λες είναι σωστές.... Όσον αφορά το 1024 δεν λες πάλι καλά που το παιδί σήμερα σε ενημέρωσε και δεν περιμένεις άδικα; Μάλλον ευχαριστώ θα πρέπει να του πεις, όχι να τον λες και "ψυχρό", που ούτως ή άλλως τι ήθελες να σου κάνει νάζια;;;;
Παρόμοια Θέματα
-
Ψηφιακό χάσμα στη Γαλλία: 550.000 σπίτια εξακολουθούν να μην έχουν γρήγορη πρόσβαση
Από lewton στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 17Τελευταίο Μήνυμα: 01-05-08, 13:36 -
Μην κάνετε το λάθος να μπλέξετε με την Vivodi
Από Skia11 στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 96Τελευταίο Μήνυμα: 04-12-07, 13:57 -
Μην εμπιστεύεστε την Τellas
Από bohemis09 στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 9Τελευταίο Μήνυμα: 03-09-07, 03:02 -
Ερευνητής: Μην εμπιστεύεστε τις toolbars για Firefox
Από BlindG στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 40Τελευταίο Μήνυμα: 12-06-07, 20:56 -
Προσαρμοστείτε στη βρετανική κοινωνία, αλλιώς μην έλθετε εδώ
Από ciaoant1 στο φόρουμ Πολιτική, Κοινωνικά Θέματα, Επιστήμες και AθλητισμόςΜηνύματα: 91Τελευταίο Μήνυμα: 13-12-06, 18:08
Bookmarks