Σελ. 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 46
  1. #1
    Thumbs down
    Μην εμπιστευθείτε τη vivodi για τηλεπικοινωνίες γιατι θα βρεθείτε προ πολλών, δυσάρεστων εκπλήξεων.

    Τον Απρίλιο του 2007 πέτυχα μία προσφορά για το cabletv και είπα να δοκιμάσω της υπηρεσίες τους. Πήρα τηλέφωνο κι ένας ευγενέστατος κύριος με ενημέρωσε κατενθουσιασμένος για τις παροχές τους. Έκανα λοιπόν τηλεφωνική αίτηση και ο υπάλληλος μου διαβεβαίωσε πως από εδώ και στο εξής πως θα είμαι μέλος της προσφοράς.

    Μετά από πολλούς μήνες , επιτέλους έγινε η σύνδεση...και αρχίσαν τα προβλήματα!
    Η τηλεφωνία, χάλια. Συνεχή κενά στις κλήσεις μου, ειδικά στο εξωτερικό τα πράγματα ήταν φρικτά (κενά και επιστροφή φωνής)- σε σημείο που οι γνωστοί μου στο εξωτερικό δεν ήθελαν πια να τηλεφωνιόμαστε.

    Ερχεται λοιπόν το καλοκαίρι ο πρώτος λογαριασμός. Υπέρογκος. Τηλεφώνησα και ρώτησα το λόγο και μου είπαν πως άργησα να καταθέσω ένα δικαιολογητικό και δεν μπόρεσα να γίνω μέλος της προσφοράς. Φυσικά, δε θεώρησαν απαραίτητο να με ενημερώσουν οι ίδιοι σχετικά.

    Τα ποσό όμως ήταν τόσο μεγάλο ξεπερνούσε κατά πολύ τον ΟΤΕ οπότε ζήτησα να αλλάξω πρόγραμμα. Μου συνέστησαν να ενταχθώ σε ένα πρόγραμμα με το όνομα "telefonet 1024" που θα μου έβγαινε αρκετά φθηνότερα.

    Αναγκάστηκα και πάλι να στείλω τα δικαιολογητικά μου (λες και δεν τα είχαν), μάλιστα την ταυτότητα μου την έστειλα 2 φορές.

    Περνάνε 3(!) περίπου μήνες, και οι χρεώσεις παρέμεναν ίδιες. Ξαναπαίρνω τηλεφωνο και μετά από πολύωρη (ως συνήθως) αναμονή, μίλησα με έναν ψυχρό κύριο που μου είπε πως η αίτησή μου δεν έγινε δεκτή γιατί το πρόγραμμα Telefonet 1024 έχει καταργηθεί! Να με ενημερώσει κανείς, ούτε λόγος.

    Είμαι πολύ απογοητευμένη και περιμένω να κλείσω χρόνο να αποδεσμευθώ επιτέλους.
    Είναι ΚΑΚΕΣ και ακριβές οι υπηρεσίες τους, λάθος ενημερωμένοι οι υπάλληλοι τους και γενικά πολύ ανοργάνωτοι.

    Θεωρώ λοιπόν μεγάλο σφάλμα να εμπιστευτεί κανείς τη vivodi.

  2. #2
    Το avatar του μέλους Gordito
    Gordito Guest
    Κατι πρεπει να κανεις, δεν μπορει να σε χρεωνουν ετσι ακριβα.

  3. #3
    Εγγραφή
    15-07-2007
    Περιοχή
    Κορυδαλλός Αθήνα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    756
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Forthnet - ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
    Router
    THOMSON TG585
    SNR / Attn
    13/6(dB) / 4/9(dB)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από evie Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην εμπιστευθείτε τη vivodi για τηλεπικοινωνίες γιατι θα βρεθείτε προ πολλών, δυσάρεστων εκπλήξεων.

    Τον Απρίλιο του 2007 πέτυχα μία προσφορά για το cabletv και είπα να δοκιμάσω της υπηρεσίες τους. Πήρα τηλέφωνο κι ένας ευγενέστατος κύριος με ενημέρωσε κατενθουσιασμένος για τις παροχές τους. Έκανα λοιπόν τηλεφωνική αίτηση και ο υπάλληλος μου διαβεβαίωσε πως από εδώ και στο εξής πως θα είμαι μέλος της προσφοράς.

    Μετά από πολλούς μήνες , επιτέλους έγινε η σύνδεση...και αρχίσαν τα προβλήματα!
    Η τηλεφωνία, χάλια. Συνεχή κενά στις κλήσεις μου, ειδικά στο εξωτερικό τα πράγματα ήταν φρικτά (κενά και επιστροφή φωνής)- σε σημείο που οι γνωστοί μου στο εξωτερικό δεν ήθελαν πια να τηλεφωνιόμαστε.

    Ερχεται λοιπόν το καλοκαίρι ο πρώτος λογαριασμός. Υπέρογκος. Τηλεφώνησα και ρώτησα το λόγο και μου είπαν πως άργησα να καταθέσω ένα δικαιολογητικό και δεν μπόρεσα να γίνω μέλος της προσφοράς. Φυσικά, δε θεώρησαν απαραίτητο να με ενημερώσουν οι ίδιοι σχετικά.

    Τα ποσό όμως ήταν τόσο μεγάλο ξεπερνούσε κατά πολύ τον ΟΤΕ οπότε ζήτησα να αλλάξω πρόγραμμα. Μου συνέστησαν να ενταχθώ σε ένα πρόγραμμα με το όνομα "telefonet 1024" που θα μου έβγαινε αρκετά φθηνότερα.

    Αναγκάστηκα και πάλι να στείλω τα δικαιολογητικά μου (λες και δεν τα είχαν), μάλιστα την ταυτότητα μου την έστειλα 2 φορές.

    Περνάνε 3(!) περίπου μήνες, και οι χρεώσεις παρέμεναν ίδιες. Ξαναπαίρνω τηλεφωνο και μετά από πολύωρη (ως συνήθως) αναμονή, μίλησα με έναν ψυχρό κύριο που μου είπε πως η αίτησή μου δεν έγινε δεκτή γιατί το πρόγραμμα Telefonet 1024 έχει καταργηθεί! Να με ενημερώσει κανείς, ούτε λόγος.

    Είμαι πολύ απογοητευμένη και περιμένω να κλείσω χρόνο να αποδεσμευθώ επιτέλους.
    Είναι ΚΑΚΕΣ και ακριβές οι υπηρεσίες τους, λάθος ενημερωμένοι οι υπάλληλοι τους και γενικά πολύ ανοργάνωτοι.

    Θεωρώ λοιπόν μεγάλο σφάλμα να εμπιστευτεί κανείς τη vivodi.
    Αν έκανες αίτηση για το CableTV δεν είσαι εντός προσφοράς -που έλειξε 31/3- αλλά στο πάγιο των 65 ευρώ. Οπότε λογικά λαμβάνεις και αυτούς τους "υπερογκους" λογαριασμούς. Το telefonet1024 έχει καταργηθεί από τον Απρίλιο άρα δεν μπορείς και να πάρεις το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Λογικά και μόνο συμπαιρένω ότι δεν έχεις κάνει καν αίτηση για το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

  4. #4
    Εγγραφή
    20-07-2003
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.096
    Downloads
    93
    Uploads
    16
    ISP
    HOL
    αν οι υπηρεσίες που απολαμβάνεις δεν λειτουργούν σωστά, μπορείς να ζητήσεις την λήξη του συμβολαίου με υπαιτιότητα της vivodi, χωρίς να πληρώσεις ρήτρες .

    Στείλε λοιπόν καταγγελία σε ΕΕΤΤ, σε Συνήγορο του Καταναλωτή 'οπου θα αναφέρεις αναλυτικά τους λόγους που ζητάς την λήξη του συμβολαίου (αν έχεις ακόμα και ημερομηνίες που δήλωνες βλάβες ή προβλήματα στην τεχν. εξυπηρέτηση της εταιρείας, ακόμα καλύτερα). Τις φόρμες καταηγγελίας θα τις βρεις στις ιστοσελίδες που σου δίνω παραπάνω

  5. #5
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Abades Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν έκανες αίτηση για το CableTV δεν είσαι εντός προσφοράς -που έλειξε 31/3- αλλά στο πάγιο των 65 ευρώ. Οπότε λογικά λαμβάνεις και αυτούς τους "υπερογκους" λογαριασμούς. Το telefonet1024 έχει καταργηθεί από τον Απρίλιο άρα δεν μπορείς και να πάρεις το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Λογικά και μόνο συμπαιρένω ότι δεν έχεις κάνει καν αίτηση για το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
    Απλά θυμάμαι πως έκανα την αίτηση τις τελευταίες μέρες της προσφοράς. Αν η προσφορά έληγε λοιπόν 31 Μαρτίου θα έκανα την αίτηση γύρω στις 30 /3. Δεν είχα καταγράψει την ημερομηνία γιατί ήταν τηλεφωνική η αίτηση.
    Σίγουρα πάντως με είχαν διαβεβαίωσει πως θα συμπεριληφθώ στην προσφορά, όποτε και να έστελνα τα δικαιολογητικα. Αλλιώς δεν θα το είχα δεχτεί!

    ........Auto merged post: evie added 1 Minutes and 35 Seconds later........

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Abades Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το telefonet1024 έχει καταργηθεί από τον Απρίλιο άρα δεν μπορείς και να πάρεις το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Λογικά και μόνο συμπαιρένω ότι δεν έχεις κάνει καν αίτηση για το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
    Κι όμως αυτό μου είχαν συστήσει σαν εναλλακτική , οικονομική λύση.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος evie : 22-01-08 στις 23:43. Αιτία: auto merged post

  6. #6
    Εγγραφή
    15-07-2007
    Περιοχή
    Κορυδαλλός Αθήνα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    756
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Forthnet - ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
    Router
    THOMSON TG585
    SNR / Attn
    13/6(dB) / 4/9(dB)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από evie Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απλά θυμάμαι πως έκανα την αίτηση τις τελευταίες μέρες της προσφοράς. Αν η προσφορά έληγε λοιπόν 31 Μαρτίου θα έκανα την αίτηση γύρω στις 30 /3. Δεν είχα καταγράψει την ημερομηνία γιατί ήταν τηλεφωνική η αίτηση.
    Σίγουρα πάντως με είχαν διαβεβαίωσει πως θα συμπεριληφθώ στην προσφορά, όποτε και να έστελνα τα δικαιολογητικα. Αλλιώς δεν θα το είχα δεχτεί!

    ........Auto merged post: evie added 1 Minutes and 35 Seconds later........


    Κι όμως αυτό μου είχαν συστήσει σαν εναλλακτική , οικονομική λύση.
    Οπότε δεν είσαι καν σίγουρη για το πότε έκανες την αίτηση, οπότε καλά θα κάνεις να ενημερωθείς πρώτα απ' όλα για το πότε έγινε η αίτησή σου. Προς το παρών αυτά που λες δεν συντάσουν λάθος της βιβο.

  7. #7
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από no_logo Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν οι υπηρεσίες που απολαμβάνεις δεν λειτουργούν σωστά, μπορείς να ζητήσεις την λήξη του συμβολαίου με υπαιτιότητα της vivodi, χωρίς να πληρώσεις ρήτρες .

    Στείλε λοιπόν καταγγελία σε ΕΕΤΤ, σε Συνήγορο του Καταναλωτή 'οπου θα αναφέρεις αναλυτικά τους λόγους που ζητάς την λήξη του συμβολαίου (αν έχεις ακόμα και ημερομηνίες που δήλωνες βλάβες ή προβλήματα στην τεχν. εξυπηρέτηση της εταιρείας, ακόμα καλύτερα). Τις φόρμες καταηγγελίας θα τις βρεις στις ιστοσελίδες που σου δίνω παραπάνω

    Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές. Μάλλον ήμουν αφελής- δεν έπρεπε να είχα βασιστεί σε τηλεφωνικές αιτήσεις και υποσχέσεις και θα έπρεπε όλα να είναι γραπτά, αλλά δεν φαντάστηκα πως θα εφταναν σε τέτοιο σημείο τα πράγματα.

  8. #8
    Εγγραφή
    15-07-2007
    Περιοχή
    Κορυδαλλός Αθήνα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    756
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Forthnet - ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
    Router
    THOMSON TG585
    SNR / Attn
    13/6(dB) / 4/9(dB)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από no_logo Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν οι υπηρεσίες που απολαμβάνεις δεν λειτουργούν σωστά, μπορείς να ζητήσεις την λήξη του συμβολαίου με υπαιτιότητα της vivodi, χωρίς να πληρώσεις ρήτρες .

    Στείλε λοιπόν καταγγελία σε ΕΕΤΤ, σε Συνήγορο του Καταναλωτή 'οπου θα αναφέρεις αναλυτικά τους λόγους που ζητάς την λήξη του συμβολαίου (αν έχεις ακόμα και ημερομηνίες που δήλωνες βλάβες ή προβλήματα στην τεχν. εξυπηρέτηση της εταιρείας, ακόμα καλύτερα). Τις φόρμες καταηγγελίας θα τις βρεις στις ιστοσελίδες που σου δίνω παραπάνω
    Απ' ότι φαίνεται το πρόβλημα δεν είναι τεχνικό άρα δεν δικαιολογεί κατάργηση της υπηρεσίας χωρίς να χρεωθεί το τέλος απενεργοποίησης. Αν ή αίτηση έγινε εκτός προσφοράς πολύ σωστά χρεώνεται.

  9. #9
    Εγγραφή
    01-01-2007
    Περιοχή
    Καλλιθεα
    Ηλικία
    50
    Μηνύματα
    166
    Downloads
    16
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Net One Full
    Ταχύτητα
    14569/1023
    ISP
    Net One
    Router
    Speedtouch ST780
    SNR / Attn
    9.5(dB) / 27.5(dB)
    Εμενα δεν μου ακουγεται περιεργο αφου ουκ ολιγες φορες εχει δειξει η συγκεκριμενη εταιρεια οτι την ενδιαφερει μονο η τσεπη του πελατη κ οχι ο πελατης.Μονο κ μονο που μας ειχε απο 6 εως κ 11 μηνες αναμονη για cable tv καταλαβαινει κανεις τη νοοτροπια της εταιρειας αυτης.Εγω θα σου προτεινα εκτος απο τα στοιχεια που σου λενε τα παιδια να μαζεψεις, να απαιτησεις (ισως μεσω δικηγορου) τα ηχογραφημενα σου οταν επαιρνες τηλεφωνο.Ετσι μπορεις να αποδειξεις τι ζητησες κ τι σου ειπαν

  10. #10
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Abades Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οπότε δεν είσαι καν σίγουρη για το πότε έκανες την αίτηση, οπότε καλά θα κάνεις να ενημερωθείς πρώτα απ' όλα για το πότε έγινε η αίτησή σου. Προς το παρών αυτά που λες δεν συντάσουν λάθος της βιβο.
    Εϊμαι σίγουρη πως μου διαβεβαιωσαν πως θα είμαι μέλος της προσφοράς. Όσο για την ενημέρωση που λεςς, ζήτησα να μου πούνε πότε καταχωρήθηκε η τελευταία μου αίτηση (της αλλαγής προγράμματος) και μου είπαν πως αυτό δεν καταγράφεται. Οπότε πως να το ψάξω;
    (βέβαια, ήταν λάθος που δεν κράτησα τη βεβαίωση λήψης της αίτησης αλλαγής προγράμματος μέσω Fax)
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος evie : 22-01-08 στις 23:59.

  11. #11
    Εγγραφή
    20-07-2003
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.096
    Downloads
    93
    Uploads
    16
    ISP
    HOL
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Abades Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απ' ότι φαίνεται το πρόβλημα δεν είναι τεχνικό άρα δεν δικαιολογεί κατάργηση της υπηρεσίας χωρίς να χρεωθεί το τέλος απενεργοποίησης. Αν ή αίτηση έγινε εκτός προσφοράς πολύ σωστά χρεώνεται.
    εκτός απο τις χρεώσεις αναφέρει και πρόβλημα στην ποιότητα της τηλεφωνίας


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από evie Εμφάνιση μηνυμάτων
    (βέβαια, ήταν λάθος που δεν κράτησα τη βεβαίωση λήψης της αίτησης μου μέσω Fax)
    όταν έχεις να κάνεις με το αγυρτομπάχαλο της vivodi, ότι αποδεικτικό έχεις στα χέρια σου το κρατάς καβάτζα
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος no_logo : 23-01-08 στις 00:00.

  12. #12
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από no_logo Εμφάνιση μηνυμάτων
    εκτός απο τις χρεώσεις αναφέρει και πρόβλημα στην ποιότητα της τηλεφωνίας

    Βέβαια , οφείλω να παραδεχτώ πως όσες φορές απευθύνθηκα στους τεχνικούς τους για την ποιότητα, πάντα ενδιαφέρθηκαν. Ίσως λίγο να διορθώθηκε, αλλά και πάλι, η ποιότητα δεν ήταν καλή. Πολλές επιστροφές, συχνά και απότομοι τερματισμοί κλήσεων.

    Τελικά έχει ένα δίκιο ο ΟΤΕ στις τελευταίες του διαφημίσεις..μετανιωσα που έφυγα από τον ΟΤΕ

  13. #13
    Εγγραφή
    15-07-2007
    Περιοχή
    Κορυδαλλός Αθήνα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    756
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Forthnet - ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
    Router
    THOMSON TG585
    SNR / Attn
    13/6(dB) / 4/9(dB)
    Θα επιμείνω οτι στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι λάθος της βιβο.... Η evie δεν θυμάται καν πότε έκανε την αίτηση, και αν από τα 2 δικαιολογητικά που ζητάει η βιβο ξέχασε το 1 και το έστειλε μετά από μερικές μέρες την έχασε την προσφορά..... Καλώς ή κακώς η ζωή είναι σκληρή αλλά έτσι είναι. Να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη.....

  14. #14
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Abades Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα επιμείνω οτι στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι λάθος της βιβο.... Η evie δεν θυμάται καν πότε έκανε την αίτηση, και αν από τα 2 δικαιολογητικά που ζητάει η βιβο ξέχασε το 1 και το έστειλε μετά από μερικές μέρες την έχασε την προσφορά..... Καλώς ή κακώς η ζωή είναι σκληρή αλλά έτσι είναι. Να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη.....
    Είχα ρωτήσει τον υπάλληλο σχετικά με αυτό το θέμα. Τον ρώτησα "τώρα, με την τηλεφωνική μου αίτηση ισχύει η προσφορά;". Μου απάντησε καταφατικά, απλά να έστελνα το συντομότερο τα δικαιολογητικά. Οπότε τα δικαιολογητικά δεν ήταν προαπαιτούμενα για την έναρξη.
    Λεπτά τα όρια τελικά.

  15. #15
    Εγγραφή
    15-07-2007
    Περιοχή
    Κορυδαλλός Αθήνα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    756
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Forthnet - ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
    Router
    THOMSON TG585
    SNR / Attn
    13/6(dB) / 4/9(dB)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από evie Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είχα ρωτήσει τον υπάλληλο σχετικά με αυτό το θέμα. Τον ρώτησα "τώρα, με την τηλεφωνική μου αίτηση ισχύει η προσφορά;". Μου απάντησε καταφατικά, απλά να έστελνα το συντομότερο τα δικαιολογητικά. Οπότε τα δικαιολογητικά δεν ήταν προαπαιτούμενα για την έναρξη.
    Λεπτά τα όρια τελικά.
    Evie έχεις άδικο.... το τεχνικό πρόβλημα ΟΚ πρέπει να λυθεί δεν διαφωνώ και είναι ευθύνη της βιβο να το φτιάξει. Οι χρεώσεις όμως όπως τα λες είναι σωστές.... Όσον αφορά το 1024 δεν λες πάλι καλά που το παιδί σήμερα σε ενημέρωσε και δεν περιμένεις άδικα; Μάλλον ευχαριστώ θα πρέπει να του πεις, όχι να τον λες και "ψυχρό", που ούτως ή άλλως τι ήθελες να σου κάνει νάζια;;;;

Σελ. 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Μηνύματα: 17
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-05-08, 13:36
  2. Μηνύματα: 96
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-12-07, 13:57
  3. Μην εμπιστεύεστε την Τellas
    Από bohemis09 στο φόρουμ Nova ADSL
    Μηνύματα: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-09-07, 03:02
  4. Μηνύματα: 40
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-06-07, 20:56
  5. Προσαρμοστείτε στη βρετανική κοινωνία, αλλιώς μην έλθετε εδώ
    Από ciaoant1 στο φόρουμ Πολιτική, Κοινωνικά Θέματα, Επιστήμες και Aθλητισμός
    Μηνύματα: 91
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-12-06, 18:08

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας