Έχω μπερδευτεί και μπλέξει με αυτή την ιστορία.
Είμαι 3 μήνες (από 15/10/07) χωρίς τηλέφωνο.
Έχω κάνει αίτηση εδώ και 2 μήνες (21/11/07) σε άλλο πάροχο και μου λένε ότι ΔΕΝ τους δίνει η ON τον αριθμό μου.
Η ON ισχυρίζεται ότι με έχει αποσυνδέσει από 20/12/07 παρόλο που το internet παίζει κανονικά και φυσικά συνεχίζει να μου στέλνει λογαριασμούς..
Τι κάνω;;;
Παίρνω τα βουνά;;;
η πάω κάπου σπάω στο ξύλοκάποιους και μου λύνουν το πρόβλημα;;;
Πού πρέπει να πάω με τι χαρτιά και σε ποιόν να απευθηνθώ;;;;
Εμφάνιση 1-4 από 4
-
27-01-08, 10:10 Τελικά που πάμε για να κάνουμε αποσύνδεσή;;; #1
-
27-01-08, 10:32 Απάντηση: Τελικά που πάμε για να κάνουμε αποσύνδεσή;;; #2
Αρχικό μήνυμα από ORIONAS21
Στείλε και μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ.
Ο καινούργιος σου πάροχος θα έπρεπε να σου πει γιατί η On δεν δίνει τη γραμμή ή που έχει κολλήσει η αίτηση (w-crm, ΕΒΔΑΦ κλπ). Αυτός σε θέλει για πελάτη ενώ από την On γιατί να ενδιαφερθούν; Εδώ έχουν γραμμένους τους δικούς τους πελάτες θα ασχοληθούν με σένα που έφυγες;
-
27-01-08, 10:47 Απάντηση: Τελικά που πάμε για να κάνουμε αποσύνδεσή;;; #3
Έβαλα της Vodafone για να μην μπλέξω με ΟΤΕ.
Σε 2 ημέρες είχα τηλέφωνο!!!!!Αυτό το έλυσα.
Αν θυμάμαι καλά μου είπαν ότι έχει κολλήσει στο crm....
-
27-01-08, 11:00 Απάντηση: Τελικά που πάμε για να κάνουμε αποσύνδεσή;;; #4
τελικα παντου τα ιδια.
ακρη δεν βγαινει.
Παρόμοια Θέματα
-
Αν κλείσει το i-call που θα πάμε..?
Από johnvam στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 131Τελευταίο Μήνυμα: 16-11-08, 21:34 -
Πού πάμε μετά τα 16-24 Mbps;
Από WagItchyef στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 39Τελευταίο Μήνυμα: 22-12-07, 17:17 -
Τελικα ποτε θα παμε στα 16 ???
Από HellV1L στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 940Τελευταίο Μήνυμα: 05-12-07, 10:33 -
Πού μπορύμε να κάνουμε καταγγελίες για τα "κακώς κείμεν
Από BigLion στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 0Τελευταίο Μήνυμα: 19-06-03, 19:13
Bookmarks