Ιδρυσαν «ομάδα δράσης» για την προστασία των καταναλωτών
Είδαν και αποείδαν οι αγανακτισμένοι πελάτες των τηλεπικοινωνιακών εταιρειών και αποφάσισαν να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους. Ηδη εκατό από τους κατά πολύ περισσότερους συνδρομητές που καθημερινά... ξεροσταλιάζουν, περιμένοντας πότε θα ενεργοποιηθεί η τηλεφωνική τους γραμμή ή πότε θα αποκατασταθεί η λειτουργία της, προχώρησαν στην ίδρυση της Ενωσης Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών (ΕΚ-Τηλ), η οποία δηλώνει πως προτίθεται να παίξει τον ρόλο «άμεσης δράσης» για την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών.
Πολλοί συνδρομητές που αντιμετωπίζουν σήμερα πρόβλημα κυρίως από κάποια εταιρεία παροχής υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας απευθύνονται είτε στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή είτε στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ). Η τελευταία έχει στο παρελθόν επιβάλει πρόστιμα σε εταιρείες, ωστόσο τα προβλήματα παραμένουν, ενώ καθημερινά προστίθενται στον κατάλογο και νέες καταγγελίες. Τα συνηθέστερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες είναι:
* Μεγάλος χρόνος αναμονής μέχρι την ικανοποίηση του αιτήματος για την απόκτηση μιας νέας υπηρεσίας (π.χ. ευρυζωνική σύνδεση).
* Πολύωρη αναμονή για σύνδεση με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών.
* Καθυστερήσεις στην αποκατάσταση βλαβών.
* Μεταφορά της σύνδεσής τους χωρίς τη δική τους συναίνεση σε άλλο πάροχο.
Τα συνεχιζόμενα προβλήματα έχουν στο πρόσφατο παρελθόν αναγνωρίσει και στελέχη της ΕΕΤΤ, που παρατηρούν πως, παρά τις κατά καιρούς κυρώσεις, οι εταιρείες δεν συνετίζονται. Προσθέτουν, όμως, πως σε πολλές περιπτώσεις υπάρχει ευθύνη και των ίδιων των καταναλωτών, οι οποίοι υποκύπτουν στο δέλεαρ των χαμηλών τιμών για τηλεφωνικές κλήσεις και πρόσβαση στο διαδίκτυο, χωρίς να διαβάζουν με προσοχή τη σύμβαση που υπογράφουν.
Η ΕΚ-Τηλ δηλώνει πως προσφέρει στους συνδρομητές το σύνολο των νομικών της υπηρεσιών και θέτει ως στόχο την αύξηση της δύναμής της. Πληροφορίες δίνονται στο τηλ. 210-3315993.
Πηγή http://www.enet.gr
Εμφάνιση 1-15 από 20
-
29-01-08, 17:47 Ενωση Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών #1
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος MNP-10 : 29-01-08 στις 18:08.
-
29-01-08, 19:19 Απάντηση: Ενωση Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών #2
- Εγγραφή
- 16-10-2006
- Περιοχή
- Καλλιθέα, Αθήνα
- Μηνύματα
- 6.793
- Downloads
- 46
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 1
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 212751/21998
- ISP
- Vodafone
- Router
- Vodafone H 300s
- SNR / Attn
- 17.6(dB) / 0.0(dB)
- Path Level
- Interleaved
Καλή δύναμη τους εύχομαι! Ελπίζω σύντομα να δούμε και τη διαδικτυακή τους παρουσία.
-
29-01-08, 19:21 Απάντηση: Ενωση Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών #3
- Εγγραφή
- 03-03-2004
- Περιοχή
- Ankh-Morpork, Discworld
- Ηλικία
- 40
- Μηνύματα
- 23.116
- Downloads
- 1
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 4
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 100/40 Mbps
- ISP
- Deutsche Telekom
- Router
- FRITZ!Box 7560
Καλά, μην τρελένεσαι κιόλας.
Άλλη μια καταναλωτική ένωση είναι.
-
29-01-08, 19:23 Απάντηση: Ενωση Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών #4
- Εγγραφή
- 16-10-2006
- Περιοχή
- Καλλιθέα, Αθήνα
- Μηνύματα
- 6.793
- Downloads
- 46
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 1
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 212751/21998
- ISP
- Vodafone
- Router
- Vodafone H 300s
- SNR / Attn
- 17.6(dB) / 0.0(dB)
- Path Level
- Interleaved
-
29-01-08, 19:34 Απάντηση: Ενωση Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών #5
Ας είναι ακόμα μια καταναλωτική οργάνωση τουλάχιστον τα "θύματα" θα έχουν μία φωνή
One can survive everything, nowadays, except death, and live down everything except a good reputation.
Oscar Wilde
-
29-01-08, 20:10 Απάντηση: Ενωση Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών #6
-
29-01-08, 20:10 Απάντηση: Ενωση Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών #7
ΤΟ είχα προβλέψει προς το τέλος του 2007, αφού υπήρχαν πληροφορίες ότι οι αγανακτισμένοι ήταν αρκετοί χιλιάδες, αυτή την φορά εκτός από την παρουσία του την οποία θα ενισχύσουμε με φίλους μου και συνεργάτες ελπίζουμε κατά καιρούς να μας δίνει και στατιστικά στοιχεία για το ρυθμό των καταγγελιών και που επικεντρώνονται!
-
29-01-08, 20:19 Απάντηση: Ενωση Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών #8
- Εγγραφή
- 18-03-2007
- Περιοχή
- Περιστέρι Αττικής
- Ηλικία
- 52
- Μηνύματα
- 4.752
- Downloads
- 0
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 12
- Τύπος
- FTTH
- Ταχύτητα
- 500M/250M
- ISP
- Cosmote
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Router
- Speedport Plus 2
- Path Level
- Interleaved
Είμαι κατά της "λογικής των καναπεδοφραπέδων", είτε προέρχεται από ενώσεις, είτε από μεμονωμένα άτομα.
Είμαι όμως υπέρ όσων καταναλωτικών ενώσεων αγωνίζονται πραγματικά, προσφέροντας έργο, με σκοπό την προάσπιση των συμφερόντων μας, καθώς και την βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Ο χρόνος θα δείξει σε ποιά από τις 2 κατηγορίες θα ανήκει η συγκεκριμένη ένωση καταναλωτών κι εύχομαι ολόψυχα να μας εκπλήξει ευχάριστα.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Jazzer : 29-01-08 στις 20:22.
Jazz is the teacher, Funk is the preacher !
-
29-01-08, 21:10 Απάντηση: Ενωση Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών #9
θα συναινέσω και με τα ¨τέσσερα¨, αν πρώτα το ψάξω για ¨Trojans¨
-
29-01-08, 21:33 Απάντηση: Ενωση Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών #10
-
29-01-08, 21:37 Απάντηση: Ενωση Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών #11
-
30-01-08, 00:56 Απάντηση: Ενωση Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών #12
-
30-01-08, 04:00 Απάντηση: Ενωση Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών #13
Υπάρχουν διάφορες καταναλωτικές ενώσεις και οι περισσότερες δεν κάνουν τίποτα αλλο απο το να βγάζουν δελτία τύπου. Ας ελπίσουμε αυτοί να κάνουν κατι καλύτερο γιατί η πελατεία τους (δυσαρεστημένοι συνδρομητές) αυξάνεται καθημερινά.
-
30-01-08, 13:43 Απάντηση: Ενωση Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών #14
Εγώ λέω... λέω τώρα... αν όποιοι έφτιαξαν τη συγκεκριμένη ένωση ήξεραν και 5 πράγματα και ήθελαν να επικεντρωθούν σε τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, δεν θα ήξεραν το adslgr και δεν θα ήταν λογικό να τους ήξερε και κάποιος από εδώ αντί να κάνουμε εικασίες αντί να τους μάθουμε απο τη δημοσίευση στην Ελευθεροτυπία;
Οι μόνοι που είναι σίγουρο ότι θα ωφεληθούν, είναι οι δικηγόροι της ένωσης, αφού με τόσους δυσαρεστημένους θα έχουν δουλειές με φούντες. Πάντως, αν δημοσιοποιήσουν και στοιχεία (κόστος συνδρομής, σκοπούς, τρόπο οργάνωσης, καταστατικά, εμπειρία των ιδρυτών και των δικηγόρων τους σε τέτοια θέματα), ψήνομαι, κακό δεν είναι... Ίδωμεν.
-
30-01-08, 15:06 Απάντηση: Ενωση Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών #15
Παρόμοια Θέματα
-
Vivodi - η εταιρεία ΜΗ παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών
Από dragonfighter στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 18Τελευταίο Μήνυμα: 20-07-08, 18:40 -
Η Ευρωπαϊκή Ένωση Τηλεπικοινωνιακών Παρόχων (ΕΤΝΟ) αντιδρά στις προτάσεις της V. Reding
Από rho στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 12Τελευταίο Μήνυμα: 31-10-07, 21:46 -
Vivodi Telecom/Λογαριασμος Τελων Τηλεπικοινωνιακων Υπηρεσιων
Από cbarbas στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 15Τελευταίο Μήνυμα: 26-10-05, 16:16 -
Νέα διευθύντρια Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στην OTEnet
Από PhoiNiX στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 0Τελευταίο Μήνυμα: 13-05-03, 12:46
Bookmarks