ΕΧΩ adsl στην Ηλιούπολη Θεσσαλονίκης. Είχα πρόβλημα πόσους μήνες και έκανα πρίν απο πολύ καιρό καταγγελία κατά του ΟΤΕ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ, με πήραν απο τα κεντρικά του ΟΤΕ και μου είπαν οτι το ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΟΡΘΟΘΗΚΕ! Και να πάω να κατεβάσω ένα αρχείο για να το διαπιστώσω και μόνος μου. Το έκανα και κατέβαζα με 40 (Την ίδια στιγμή οι άλλοι είχαν άθλιες ταχύτητες (βλέπε kadronarxis)) και έτσι σαν ΗΛΙΘΙΟΣ έστειλα σαν απάντηση οτι το πρόβλημα ΟΝΤΩΣ διορθώθηκε. ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΑΛΙ ΑΘΛΙΑ ΤΟ INTERNET και το "ΠΡΟΒΛΗΜΑ" δεν λύθηκε. ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΟ mail που έλεγα οτι το πρόβλημα διορθώθηκε. Και έτσι η απάντηση του ΟΤΕ στην καταγγελία είναι οτι: Ο κ.ΧΧΧΧΧ με τον αριθμό σύνδεσης 231066χχχχχ μας πληροφόρησε οτι το πρόβλημα λύθηκε και δεν υπάρχει πλέον κανένα πρόβλημα μετά απο τους πάμπολους ελέγχους που κάναμε στα κυκλώματά μας.
ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΟΥ ΟΤΕ.
Ε ΑΥΤΟ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΤΕΙΑ ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;
(Λάθος πού έστειλα το μαιλ οτι και καλά λύθηκε το πρόβλημα...)
Αυτό το γράφω για να προσέχουν και άλλοι μην την ξαναπατήσουν έτσι!!
Εμφάνιση 1-15 από 17
Θέμα: Προσοχη: Εγινε Και Αυτο
-
16-05-05, 19:38 Προσοχη: Εγινε Και Αυτο #1
-
16-05-05, 19:46 #2
Και το Αισχος τι το βάζεις;
Εστειλές ή δεν εστειλές εσύ το μήνυμα που λέει οτι λύθηκε;
Και ο Οτε φυσικά απάντησε στην καταγγελια ανάλογα!
ΥΓ. με πείραξε ο όρος αίσχος, γιατί ενώ του αξίζει του οτέ σε αρκετές άλλες περιπτώσεις εδώ δεν κολάει
-
Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι, όταν σας ρωτήσουν αν λύθηκε το πρόβλημα, θα πρέπει να απαντήσετε σε ένα μήνα, αφού έχετε δει τις μέσες τιμές, και εφόσον τις ελέγξετε με 3-4 εγχώριους διακομιστές FTP. (Βλέπε ftp.forthnet.gr ftp.otenet.gr ftp.ntua.gr). Εφόσον κάνετε αυτούς τους ελέγχους καθημερινά, ΤΟΤΕ απαντάντε ότι λύθηκε, και όχι με μία μέτρηση, μίας μέρας, την ώρα που σας ρώτησαν αυτοί.
Μία μέτρηση = καμία μέτρηση.... when you damp oscillations, you lose the high points as well as the low.
改善 - kai zen - continuous change for the better - the Tao of Linux.
Linux χωρίς εγκατάσταση, δωρεάν ΝΟΜΙΜΟ office, browser χωρίς ιούς ,
δωρεάν εγκατάσταση Linux, δωρεάν raytracer, γιατί το δωρεάν είναι όλα τα λεφτά...
ΟΔΗΓΙΕΣ εγκατάστασης Linux
-
16-05-05, 22:01 #4
Αρχικό μήνυμα από sdikr
Οπώτε αν το δεις από αυτήν την οπτική γωνία πιστευώ ότι η έκφραση "αίσχος" ίσως κολάει περισσότερο από κάθε άλλη περίπτωση.
-
16-05-05, 22:10 #5
Αρχικό μήνυμα από ZORO
-
16-05-05, 22:15 #6
Φυσικά συμφωνώ απολύτως με το μήνυμα του pelasgian
-
16-05-05, 23:19 #7
Αρχικό μήνυμα από ZORO
) πιστεύεις οτι ο ΟΤΕ έκανε καλά την δουλειά του χωρίς π***ιες;
Και θα πρέπει να συμπεριφέρεται έτσι κατά αυτόν τον τρόπο; Τον βρήσκεις σωστό τον τρόπο αυτόν;
-
16-05-05, 23:23 #8
Αρχικό μήνυμα από balander
Ειδικά εγώ σαν moderator (Και οχι administrator) Και πάνω απο όλα σαν sdikr δεν εχω παράπονο με την υποστήριξη στην θεσσαλονίκη
-
16-05-05, 23:31 #9
Αρχικό μήνυμα από sdikr
Και στο κάτω κάτω μιλάω με τον ΟΤΕ και όχι με κανένα παιδάκι που παίζω μαζί του. Αν θέλει να λέγεται σοβαρή εταιρία τότε ας μην κάνει τέτοιες χαζομάρες και δουλεύει τον κόσμο. Δεν πρέπει εγώ και κάθε εγω (καταναλωτής) να μυρίζω τα δάχτυλά μου και να ξέρω τι βλακεία θα κάνει ο ΟΤΕ και κάθε ΟΤΕ για να την γλυτώσει.....
-
16-05-05, 23:33 #10
Αρχικό μήνυμα από balander
Να κάνω μια παρέθενση, δεν θεωρώ οτι έκανες κάτι λάθος, αλλά ουτε και ο οτέ εκανε κάτι λάθος,
ι
-
16-05-05, 23:51 #11
Ούτε εγώ πιστεύω ότι ο ΟΤΕ το έκανε κατά λάθος
Φαντάσου να υπήρχαν πραγματογνώμωνες bandwidth, να βεβαίωναν το πρόβλημα
και να τραβάγαν μετά ξεσυγυρισμένη καταγγελία στον ΟΤΕ.
Άκου για μία ημέρα. Εγώ είμαι της άποψης να μαζέψεις τα κουράγια σου και να πας για δεύτερη καταγγελία,
ή αν έχεις κανα γνωστό σου δικηγόρο στείλε τους ένα εξώδικο.
Δεν είναι αίσχος, εξαπάτηση είναι, αισχρή εξαπάτηση.
-
Μπορείς να στείλεις δεύτερο γράμμα, στο οποίο να εξηγείς ότι η βελτίωση που είδες ήταν παροδική και ότι θεωρείς λάθος την αρχική σου εκτίμηση ότι το πρόβλημα λύθηκε. Με εντελώς Βρετανικό τρόπο να τους πεις «sorry for any inconvenience caused» και να συνεχίσεις με τον Ελληνικό πατροπαράδοτο τρόπο («και φτιάχτο τώρα ρε ... μη σου ... τίποτα» κλπ κλπ κλπ
) (Επεξήγηση: δεν υποννοώ ότι αυτός είναι ο ΔΙΚΟ σου τρόπος.)
... when you damp oscillations, you lose the high points as well as the low.
改善 - kai zen - continuous change for the better - the Tao of Linux.
Linux χωρίς εγκατάσταση, δωρεάν ΝΟΜΙΜΟ office, browser χωρίς ιούς ,
δωρεάν εγκατάσταση Linux, δωρεάν raytracer, γιατί το δωρεάν είναι όλα τα λεφτά...
ΟΔΗΓΙΕΣ εγκατάστασης Linux
-
17-05-05, 00:48 #13
- Εγγραφή
- 27-08-2004
- Περιοχή
- internet
- Μηνύματα
- 23.374
- Downloads
- 58
- Uploads
- 17
- Άρθρα
- 9
- Ταχύτητα
- 49999 / 4999
- ISP
- ΟΤΕ Conn-x
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙΑΝΩΝ
Νομίζω πως σε αυτή την σχέση ο επαγγελματίας είναι ο ΟΤΕ.
Αν λοιπόν έκανε ένα λάθος ο πελάτης και είπε ότι φτιάχτηκε, μόλις παραπονεθεί την επόμενη μέρα δεν του απαντάς με νομικό σύμβουλο.
Στην τελική ο άνθρωπος ένας απλός χρήστης είναι, δεν είναι δύσκολο να πει κάτι λάθος.
Δηλαδή αν σου χαλάσει το pc και το πας στο μαγαζί που το πήρες λέγοντας ότι σου χάλασε η μνήμη, το παίρνεις πίσω μετά από ένα μήνα, πας σπίτι και δεν δουλεύει. Τους παίρνεις και λες "Μα δεν φτιάξατε την μνήμη;" και σου λένε "Μα δεν είχε πρόβλημα η μνήμη, ο επεξεργαστής είχε τελικά αλλά δεν μας είπατε τίποτα για αυτό!", θα θεωρήσεις την συμπεριφορά τους επαγγελματική;;;Gentoo Linux: mess with the best and you might learn something
δικτυακή παράσταση | twitter | within specifications
Αν φτάσω τα 100 και με ρωτήσουν το μυστικό της μακροζωίας θα πω: Πάντα είχα 3 ποτήρια μπροστά μου· ένα με νερό, ένα με καφέ & ένα με αλκοόλ.
-
17-05-05, 01:39 #14
Καταρχάς δεν είναι ύποπτο ότι την ημέρα που έτυχε να του τηλεφωνήσουν για να ελέγξει την συνδεσή του ήταν η ίδια και μοναδική μέρα που είχε κανονική ταχύτητα;
Τώρα εάν έκανε λάθος που απάντησε τόσο νωρίς, μάλλον έκανε.
Αλλά έτσι όμως λέμε ότι θα πρέπει να αντιμετωπίζουμε τον ΟΤΕ σαν κάποιον που το πρώτο πράγμα που έχει στο μυαλό του είναι να μας εξαπατήσει.
Δεν νομίζω ότι πολλοί από εμάς θα διαλέγαμε ένα τέτοιο συνεργάτη ή προμηθευτή εάν είχαμε την δυνατότητα.
Δεν είναι λυπηρό να αναγκαζόμαστε να αντιμετωπίζουμε μια σοβαρή υποτίθεται κρατική υπηρεσία με τέτοιο τρόπο;
Επίσης είναι δυνατόν να χρειαστεί να φτάσει σε καταγγελία ο συγκεκριμένος συνδρομητής για να προσπαθήσει να λύσει το προβλήμα του ο ΟΤΕ;
Κανονικά εγώ όταν έχω πρόβλημα με κάποιο συνεργάτη ή προμηθευτή τότε προσπαθώ πρώτα να το λύσω μαζί του και μόνο όταν έχω εξαντλήσει κάθε περιθώριο επίλυσης του προβλήματος μέσω συνενόησης προχωράω στην προστασία των δικαιωμάτων μου με ένδικα μέσα.
Αυτό δεν θα έπρεπε να γίνεται και μεταξύ ΟΤΕ και πελατών του;
-
17-05-05, 01:47 #15
balander, σε ποιον κατέθεσες την καταγγελία; Μόνο στον ΟΤΕ; Έκανες κοινοποίηση σε κάποιον άλλο φορέα;
Συμφωνώ κι εγώ με τα λεγόμενα του pelasgian. Σαν υπεύθυνοι καταναλωτές οφείλουμε να είμαστε δύσπιστοι απέναντι σε κάθε εταιρεία που έχει σκοπό να πάρει τα χρήματά μας με τον μικρότερο δυνατό κόπο (που μεταφράζεται σε αντίστοιχο κόστος).Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety
Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
"Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."
Παρόμοια Θέματα
-
Εγινε και αυτο σε I-call easy box
Από stargreek στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 0Τελευταίο Μήνυμα: 19-09-07, 21:38 -
Διαμαρτυρια για τον ΟΤΕ και ενημερωση για αυτο που εγινε.
Από kaloydis στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSLΜηνύματα: 13Τελευταίο Μήνυμα: 24-03-07, 23:16 -
Προσοχη: Εγινε Και Αυτο
Από terra στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSLΜηνύματα: 141Τελευταίο Μήνυμα: 10-10-05, 14:04 -
Χ-Press Σάμινα και ότι έγινε και με το υποβύχιο...
Από no_logo στο φόρουμ Πολιτική, Κοινωνικά Θέματα, Επιστήμες και AθλητισμόςΜηνύματα: 21Τελευταίο Μήνυμα: 15-08-05, 21:12 -
Παρακαλώ 'ολοι προσοχή σε αυτό !!!
Από tgrendo στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSLΜηνύματα: 6Τελευταίο Μήνυμα: 04-10-03, 21:35
Bookmarks