Μέχρι πριν από 3 μήνες πάντως δε δέχονταν μεταφορά...και έπρεπε να κάνεις υποχρεωτικά διακοπή της προηγούμενης σύνδεσης πρώτα...Ίδρωσα να τους πείσω ότι ζούμε στο 2007 (τότε) αλλά ήταν ανένδοτοι.
Ξεκαθάρισε το πρώτα για να μη βρεθείς προ εκπλήξεων...αν και δε νομίζω να κάνει καιρό η ενεργοποίηση η όλη διαδικασία διακοπής - επανασύνδεσης μάλλον θα σου πάρει 1 μήνα.
Εμφάνιση 1.981-1.993 από 1993
-
11-03-08, 20:59 Απάντηση: Σε πόσο χρόνο ενεργοποιήθηκε η γραμμή σας? #1981
-
12-03-08, 11:09 Απάντηση: Σε πόσο χρόνο ενεργοποιήθηκε η γραμμή σας? #1982
Μόλις με κάλεσαν για ραντεβού την Παρασκευή και μου είπε μάλιστα να έχω κανονίσει με το διαχειριστή να έχω πρόσβαση στον κατανεμητή. Υποθέτω ότι αυτή τη φορά κάτι θα γίνει...
11/2 Έστειλα με courier την αίτηση
13/2 Ας πούμε ότι 2 μέρες μετά την καταχώρησαν
26/2 Παρέλαβα το Alcatel 780WL
3/3 Με καλέσανε για να ραντεβού για την εγκατάσταση(!!!) για άυριο 4/3
4/3 Πρόβλημα με Alcatel 780WL - Δεν κατέβαζε ρυθμίσεις
14/3 Περιμένοντας τον τεχνικό...
-
12-03-08, 20:42 Απάντηση: Σε πόσο χρόνο ενεργοποιήθηκε η γραμμή σας? #1983
Vivodi το μεγαλείο σου !!!!
Συνδρομητής εδώ και ένα χρόνο στο πρόγραμμα Telefonet1024 (χρόνος αρχικής ενεργοποίησης μόνο 4 μήνες), έκανα αίτηση 31/12/07 για μετατροπή του πακέτου σε Telefonet+. Μάλιστα με διαβεβαίωσαν απο το call center ότι η διαδικασία δεν ειναι ιδιαίτερα χρονοβόρα γιατί δεν παρεμβαίνει ο ΟΤΕ!!!
Γύρω στις 10/2 καλώ το call center (και μετα απο κανένα 30λεπτο αναμονής) μου λέει ο τεχνικός τα γνωστά: " έχετε δίκιο , αλλά πολλές οι αιτήσεις , φταίει που ειναι και δίσσεκτο το έτος, φταίνε οι καλοκαιρινές πυρκαγιές, φταίει και ο ΟΤΕ, αλλά το αργότερο μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου θα έχει ολοκληρωθεί η μετατροπή. Λέω κι εγώ, δεν μπορεί, κάτι παραπάνω θα ξέρει!!!
Τέλος Φλεβάρη περιμένω ξανά ενα 45λεπτο στην αναμονή του 13880, έτσι, γιατί δεν είχα κάτι καλύτερο να κάνω, για να ακούσω από τον "υπεύθυνο" ότι απλά δεν έχει ιδέα πότε θα ολοκληρωθεί η διαδικασία και δεν έχει να μου πεί τίποτα νεότερο!! Ααα, ναι, θα με καλούσαν την επόμενη ημέρα για να με ενημερώσουν σχετικά. Ακόμα περιμένω!!!
10 Μαρτίου στέλνω e-mail μπας και φιλοτιμηθεί κανείς και το απαντήσει αλλά ποιός έχασε τη σοβαρότητά του για να τη βρεί η Vivodi ???
Έλεος πιά!!!! αλλά θα μου πείτε, βρίσκουν και τα κάνουν! ποιός θα τους ελέγξει για την αξιοπιστία τους? η ΕΕΤ? υπνος δικαίου!!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kayak : 12-03-08 στις 20:53.
-
12-03-08, 21:40 Απάντηση: Σε πόσο χρόνο ενεργοποιήθηκε η γραμμή σας? #1984
@kayak
Την αίτηση την έστειλες ως νέα ή ως μεταβολή;
-
13-03-08, 11:03 Απάντηση: Σε πόσο χρόνο ενεργοποιήθηκε η γραμμή σας? #1985
ως μεταβολή, με επισύναψη προηγουμένου λογαριασμού χρέωσης, στοιχεια ταυτότητας κλπ κλπ, την έχουν καταχωρήσει στο συστημά τους απο 2-1-08.
Σκέπτομαι ήδη να διακόψω οριστικά από τη Vivodi εφοσον έχει περάσει και το 12μηνο.
Ενημερωτικά, σε μια τελευταία επικοινωνία που ειχα μαζί τους εχθες, μου είπαν ότι δεν ξέρουν ποτε θα ολοκληρωθή η μεταβολή αλλά όοοταν ολοκληρωθει θα έχω πιστωτική διαφορά για το διαστημα που καθυστέρησαν, γεγονός το οποίο δεν με πειθει.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kayak : 13-03-08 στις 12:22.
-
13-03-08, 12:10 Απάντηση: Σε πόσο χρόνο ενεργοποιήθηκε η γραμμή σας? #1986
Ξανακάλεσε και πες του ότι δε ζητάς νέα σύνδεση αλλά αλλαγή προφίλ και επέμενε ότι είναι δουλειά 2 λεπτών. Το ίδιο συνέβει και σε μένα όταν ζήτησα μεταβολή από Maxx10+DSLphone Shared --> Telefonet+ Full. Στην αρχή με κάλεσαν για να ζητήσουν λογαριασμό ΟΤΕ, μετά είπαν ότι θέλει μερικούς μήνες ακόμα γιατί δεν υπάρχει κόμβος στην περιοχή μου(!!!) και γενικά θεωρούσαν ότι είναι νέα αίτηση και όχι μεταβολή.
Ξανακάλεσε και πες τους αυτό που σου είπα παραπάνω και πίεσε λέγοντας ότι είναι μια αλλαγή προφίλ καθώς δεν αλλάζει τίποτα καλωδιακό. Ίσως να ήταν καλό να μιλήσεις και με τεχνικό ως προς το γιατί έχει κολλήσει η αίτηση.
Συμβουλή μου είναι να στείλεις ένα email στο customerservice@vivodi.gr όπου θα τους λες τι έχει γίνει έτσι ώστε ακόμα και αν δε βγάλεις άκρη με το 13880 θα σε καλέσουν και θα μιλήσεις με άτομο που έχει δει την καρτέλα σου και δε θα κοιτάει να σε κλείσει...
-
13-03-08, 12:43 Απάντηση: Σε πόσο χρόνο ενεργοποιήθηκε η γραμμή σας? #1987
Παραθέτω το email που έχω στείλει στις 10-3 χωρίς καμία απάντηση έως σήμερα:
Κύριοι,
Είμαι συνδρομητής στην υπηρεσία Telefonet1024, με αριθμό τηλεφώνου ########## (Κωδικός Πελάτη: #########), και τη 31/12/2007 έχω στείλει Fax με όλα τα απαιτούμενα στοιχεία για την μετατροπή της υπηρεσίας Telefonet1024 στην υπηρεσία Telefonet+. Σε αρχική συνομιλία που είχα με αντιπρόσωπο σας, πριν από την αποστολή του αιτήματος μου, είχα ενημερωθεί πως ο χρόνος που απαιτείται για την εν λόγω μετατροπή είναι περίπου 30 εργάσιμες ημέρες. Από τότε έως και σήμερα, σε δύο τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχα με το τμήμα υποστήριξης της εταιρείας σας, σχετικά με την πορεία του αιτήματος μου, δεν έλαβα καμία σαφή απάντηση σχετικά με τον χρόνο που θα ολοκληρωθεί, παρά μόνο γενικότητες και αοριστίες που με κάνουν να ανησυχώ για την αξιοπιστία των παρεχόμενων υπηρεσιών σας, για τις οποίες επισημαίνω ότι από πλευράς μου καταβάλλεται κάθε μήνα το ποσό που αναγράφεται στο λογαριασμό που μου αποστέλλετε, την ημερομηνία που ορίζετε χωρίς καμία καθυστέρηση.
Εφόσον εγώ είμαι απόλυτα συνεπής στις υποχρεώσεις μου προς την εταιρεία σας, απαιτώ και από πλευράς σας την ίδια συνέπεια στις υποχρεώσεις σας προς εμένα ως πελάτη σας.
Εβδομήντα (70 !!!) ημέρες μετά την αποστολή του αιτήματος μου, παρακαλώ να με ενημερώσετε μέσω e-mail άμεσα και σαφώς για τον χρόνο ικανοποίησης του ή σε περίπτωση που αδυνατείτε να καθορίσετε το χρόνο ή να ικανοποιήσετε το αίτημα παρακαλώ να μου κοινοποιήσετε την αδυναμία σας αυτή, ώστε να είμαι κι εγώ σε θέση να ενεργήσω ανάλογα ώστε να δώσω λύση στο πρόβλημά μου.
Τί άλλο να κάνω δεν ξέρω!
Πέρα απο τα παραπάνω, απο εχθές το μεσημέρι το Vood είναι νεκρό και η τεχνική υποστήριξη ανύπαρκτη, η ίδια πάντα απάντηση " Θα το ελέγξουμε και θα σας καλέσουμε. Πότε? Δεν γνωρίζουμε!"
-
14-03-08, 17:05 Απάντηση: Σε πόσο χρόνο ενεργοποιήθηκε η γραμμή σας? #1988
- Εγγραφή
- 03-03-2004
- Περιοχή
- Ankh-Morpork, Discworld
- Ηλικία
- 40
- Μηνύματα
- 23.110
- Downloads
- 1
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 4
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 100/40 Mbps
- ISP
- Deutsche Telekom
- Router
- FRITZ!Box 7560
Όταν καλείτε το 13880 από το ιδιόκτητο δίκτυο της Vivodi χρεώνεστε;
-
14-03-08, 17:08 Απάντηση: Σε πόσο χρόνο ενεργοποιήθηκε η γραμμή σας? #1989
-
14-03-08, 18:19 Απάντηση: Σε πόσο χρόνο ενεργοποιήθηκε η γραμμή σας? #1990
-
15-03-08, 04:14 Απάντηση: Σε πόσο χρόνο ενεργοποιήθηκε η γραμμή σας? #1991
Αυτό εννοώ ariadgr... Είχα (και έχω ακόμα) τηλέφωνο που αρχίζει από 211-750
Μου είχανε πει τότε (το 5μηνο) που περίμενα για την αναβάθμιση του πακέτου, πως αν ήθελα να χάσω το παλιό μου νούμερο, και να μου δώσουν καινούριο με 211-11xxxxx θα γινόταν η αναβάθμιση άμεσα. Εγώ όμως ήθελα να κρατήσω τον παλιό μου αριθμό, και γι'αυτό περίμενα...
-
17-03-08, 14:35 Απάντηση: Σε πόσο χρόνο ενεργοποιήθηκε η γραμμή σας? #1992
Εγώ παιδιά έκανα αίτηση για Max10 από DSLcube που είχα κάπου μέσα Νοέμβρη (μέσω courier) με ενημερώνουνε μετά από 40 μέρες ότι δεν έχουν καμία αίτηση μου (ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ δηλαδή οι 40 μέρες μου λέγανε ότι ναι ναι ναι σε λίγο θα γίνει η υλοποίησησ της).Μου στέλνουνε μία απιστολή γύρω στο τέλος του προηγούμενου μήνα ότι βρήκανε την αίτηση μου (ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ) και θα ενεργοποιηθεί σε 20 εργάσιμες μέρες και εδώ και 5 μέρες δεν έχω Internet .....ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΕΛΕΟΣ
-
17-03-08, 17:39 Απάντηση: Σε πόσο χρόνο ενεργοποιήθηκε η γραμμή σας? #1993
Γενικά έχουν ένα πρόβλημα με το να βρούνε τις αιτήσεις γιατί αλλού καταχωρούνται οι αιτήσεις που στέλνονται με φαξ και αλλού με courier. Μη ρωτάτε γιατί γίνεται αυτό δεν έχω ιδέα.
Σήμερα που κάλεσα να δω τι θα γίνει μετά το δεύτερο αποτυχημένο ραντεβού με τεχνικό μου είπε ότι δεν υπάρχει αίτηση. Τελικά με ρώτησε πως την έστειλα και την βρήκε αμέσως.
Bookmarks