μην πηγαίνεις μακριά. δες την περίπτωση του Σαμινα. οι μόνοι κατηγορούμενοι είναι από το πλήρωμα, η εταιρία που αφηνε ένα σκυλοπνίχτη στο αιγαίο δεν έχει ευθύνες![]()
Εμφάνιση 1-15 από 22
-
15-08-05, 12:32 Χ-Press Σάμινα και ότι έγινε και με το υποβύχιο... #1
-
15-08-05, 12:43 #2
Αρχικό μήνυμα από no_logo
-
15-08-05, 12:48 #3
Αρχικό μήνυμα από dantouan
Βρε ουστ......και οι 300 της Βουλης
-
15-08-05, 12:48 #4
Αρχικό μήνυμα από dantouan
Δεν είναι λοιπόν στο σκαμνί ο αρχιπλοίαρχος της εταιρίας που άφηνε το πλοίο να ταξιδευει με τα στεγανά ανοιχτά (οι μπουκαπόρτες δεν κλείνανε)
-
15-08-05, 12:51 #5
Aν ξερεις ομως καλα, σε μια εταιρια που συμβαινει κατι, αυτος που την πληρωνει ειναι το αφεντικο και οχι οι υπαλληλοι, οποτε...
-
15-08-05, 12:55 #6
Ο συνετερος ομως γιατι να την βγαλει καθαρη?
Βρε ουστ......και οι 300 της Βουλης
-
15-08-05, 12:58 #7
Αρχικό μήνυμα από dantouan
συνήθως το σχέδιο είναι το εξής:
το αφεντικό ζητά περικοπές για το καλό της εταιρίας μπλα μπλα μπλά
οι κατώτεροι σε προσπάθεια να είναι κοντά στον στόχο, περικόπτουνε σαν παλαβοί τα ελαστικά έξοδα. Προφανώς ελαστικά είναι η ασφαάλεια, ποιότητα, η συντήρηση, οι μισθοί κλπ
οταν λοιπόν μετα γίνει το κακό το boss εχει δικαιολογία, δεν εδωσε αυτός τις λάθος εντολές, μία κατευθυνση εδωσε που οι παρακάτω την καταλάβανε λάθος
-
15-08-05, 13:21 #8
Το επομενο σταδιο θα ειναι να μπει βαθια-πολυ βαθια μεχρι το κοκαλο- το νυστερι
των ανακριτων και εισαγγελεων για τις ευθυνες της μεγαλης τραγωδιας.
Μηπως πρεπει να διενεργηθει και μια επειγουσα ΕΔΕ???
Αλοιμονο τοσα μικρα παιδακια και οχι μονο
χαθηκαν στο βωμο της ανευθυνοτητας
και του βραχυπροθεσμου κερδους...Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
15-08-05, 13:24 #9
- Εγγραφή
- 14-07-2003
- Περιοχή
- @ SNR Land
- Ηλικία
- 47
- Μηνύματα
- 12.453
- Downloads
- 19
- Uploads
- 1
- Άρθρα
- 1
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 102400/10240
- ISP
- Wind
- Path Level
- Fastpath
Μanoula μου ότι έγινε με το Χ-Press Σάμινα και ότι έγινε και με το υποβύχιο... ακόμα εκδικάζονται οι υποθέσεις!!
Αλλά αυτό δεν αφορά εμάς αλλά την Κυπριακή Ηγεσία.. Να δούμε τι θα γίνει.. Όπως και να έχει.. Κρίμα για τον κοσμάκη!! ΚρίμαSocii stamus Cadimus dividui
-
15-08-05, 13:46 #10
Ποσο με εκνευριζει οταν ο κοσμος ειναι ασχετος και ανενημερωτος και παρολα αυτα εχει γνωμη και αποψη.
Το Σαμινα δεν ηταν σαπιοκαραβο ουτε κανενα απο τα πρωην συμβατικα που ειχε η Minoan Flying Dolphin.
To Σαμινα βυθιστηκε λογω καθαρης γκαντεμιας.Δεν το βυθισε η προσκρουση στη βραχονησιδα Πορτες αλλα τα stabilizer του.
Καθε συμβατικο πλοιο εχει stabilizer τα οποια βγαινουν απο τα πλευρα του πλοιου κατω απο την επιφανεια της θαλασσας και λειτουργουν περιπουν σαν τα φλαπς στα αεροπλανα.Κινουνται κατα τετοιο τροπο πανω-κατω ωστε να εξισοροπουν το πλοιο σε φουρτουνιασμενη θαλασσα και να μην κουναει τοσο πολυ.
Εκεινο το βραδυ ο καιρος ηταν ασχημος και ειχαν ανοιχτα τα stabilizer.Οταν λογω λαθους του Υποπλοιαρχου το πλοιο προσεκρουσε στις Πορτες συρθηκε αλλα δεν δημιουργηθηκε ρηγμα(γιατι ακομα και αν δημιουργοταν ηταν στο υψος των στεγανων-τα στεγανα ειναι χωροι σαν ντεποζιτα τα οποια δεν εχουν εισοδους ή εξοδους και ετσι οταν μπει νερο εκει εγκλωβιζεται και δεν μπορει να παει παρακατω για αυτο αλλωστε και ονομαζονται ετσι).
Οταν ομως εφτασε στο δεξιο stabilizer που ηταν ανοιχτο αυτο προσεκρουσε πανω στη νησιδα αλλα δεν κοπηκε.Απο τη δυναμη γυρισε προς τα πισω πανω στο πλοιο σαν λαιμητομος και εκοψε το πλοιο στο υψος του μηχανοστασιου.Εκεινη την ωρα μεσα βρισκοντουσαν αν θυμαμαι καλα 2-3 μηχανικοι.Μολις ειδαν το νερο να κατακλυζει το Control Room της Μηχανης τα εχασαν και ετρεξαν να σωθουν προς τα πανω.Το θεμα ειναι οτι μεσα στον πανικο δεν πατησαν το κουμπι που κλεινει αυτοματα ολες τις υδατοστεγεις πορτες,ουτε εκλεισαν τοπικα αυτοματα ή χειροκινητα τις υδατοστεγεις πορτες στο δρομο τους προς το επιπεδο του γκαραζ.
Μεχρι να κινητοποιηθουν ολοι και να ενημερωσουν οι μηχανικοι οτι ειχε ρηγμα η μηχανη τα νερα ειχαν φτασει στο επιπεδο του γκαραζ απο οπου ειναι πλεον αδυνατο να σταματησεις την εισροη υδατον.Σε τετοιες περιπτωσεις πλεον διαταζεις εγκαταλειψη σκαφους.Αν ειχαν κλεισει οι μηχανικοι τις υδατοστεγεις στο διαβα τους το νερο θα ειχε περιοριστει κατω απο τα υφαλα και το πλοιο ναι μεν θα ειχε "κατσει" 1-2 μετρα αλλα παρεμενε αξιοπλοο(αυτο ειναι το νοημα των υδατοστεγων-οχι μονο να μην βουλιαξει το πλοιο αλλα και να διατηρηθει η ευσταθεια του γεμιζοντας με νερο καποια αντιθετα "ταγκια" προκειμενου να εξισορροπησει και να φτασει στο πλησιεστερο λιμανι.
Η τραγωδια ξεκιναει στην εγκαταλειψη του πλοιου.Το πληρωμα ηταν ανεκπαιδευτο και ανοργανωτο και η ευθυνη εκει ειναι αποκλειστικα του ΥΕΝ και του Λιμεναρχειου αναχωρησης δηλ του Πειραια.Με βαση το νομο πρεπει το πληρωμα σε ενα κυκλικο ταξιδι είτε να αλλαζει ειτε να ξεκουραζεται αρκετες ωρες.Επιπλεον πρεπει 2-3 φορες το μηνα να γινονται Γυμνασια εγκαταλειψης-πυρκαγιας-διαροης οπου το πληρωμα εκπαιδευεται στη χρηση των σωστικων μεσων και μαθαινει να δουλευει σαν μια ομαδα και με "κλειστα" ματια.Επιπλεον μαθαινουν να βελτιωνουν τους χρονους καθαιρεσης σωσιβιων λεμβων και λοιπων σωστικων μεσων.
Ακομα το εκαστοτε λιμαναρχειο υποχρεουται 2 φορες το μηνα να κανει επιθεωρηση στο πλοιο οπου διαταζει το πληρωμα να πραγματοποιησει ενα ή περισσοτερα απο τα 3 γυμνασια και αναλογα κανει τις παρατηρησεις του που πρεπει να διορθωθουν εντος μικρου χρονικου διαστηματος.
Εδω λοιπον ξεκιναει το εγκλημα.Το Σαμινα και ολα τα πλοια που πανε Κυκλαδες εχουν ενα δρομολογιο το πρωι γυρω στις 8,γυριζουν το απογευμα και ξαναφευγουν για αλλο δρομολογιο.Που ειναι λοιπον ο κενος χρονος για ξεκουραση και ο κενος χρονος που προβλεπει ο νομος για να γινουν Γυμνασια???Που ειναι ο κενος χρονος που απαιτει ο νομος για να πανε οι επιθεωρητες του Λιμεναρχειου για Επιθεωρηση????Μηπως δεν ειχαν παει ποτε???Το ΥΕΝ ηταν αυτο που εδινε τοτε τις αδειες σκοπιμοτητας και αυτο που ενεκρινε με βαση το νομο τα δρομολογια.Πως λοιπον το ΥΕΝ επετρεπε τα πλοια των Κυκλαδων να κανουν κυκλικα δρομολογια χωρις ελευθερο χρονο στον Πειραια για τα προβλεπομενα απο το νομο Γυμνασια και Επιθεωρησεις???
Οι εγκληματιες λοιπον ηταν στο ΥΕΝ και στο Κεντρικο Λιμεναρχειο Πειραια που ενεκριναν τα δρομολογια και εδιναν πιστοποιητικα στο καραβι χωρις να εχουν κανει ποτε επιθεωρηση.
Για αυτο οταν δηλωνε τοτε η κυβερνηση οτι θα μπει το μαχαιρι στο κοκκαλο μου ηρθε να κανω εμετο.Γιατι οι κυριοι υπευθυνοι ηταν ο Υπουργος Εμπορικης Ναυτιλιας(νομιζω ο Παπουτσης) που η ιδια διορισε και ο Κεντρικος Λιμεναρχης Πειραια με τους υποδιοικητες που η ιδια αλλαζε κατα βουληση και με κομματικα κριτηρια στις κρισεις.
Επειδη ομως ολο το συστημα της κυβερνησης βρωμουσε οπως το πτωμα εψαξαν και βρηκαν τον αποδιοπομπαιο τραγο τον Παντελη Σφηνια.Οχι πως ηταν αμοιρος ευθυνων.Αλλα και αυτος στο τελος εξαπατηθηκε απο τους ιδιους πολιτικους του Πασοκ που στηριξε.Γιατι εκεινος ανεβοκατεβαζε με τα πλοια της MFD τζαμπα τους ψηφοφορους του Πασοκ στις εκλογες στα νησια(σε ποσοστο μεγαλυτερο απο αυτο που οριζει ο νομος),αυτος φιλοξενουσε στην βιλα του στη Μυκονο βουλευτες της σημερινης αντιπολιτευσης κ.α.
Την ωρα ομως της κρισης τον πουλας για να σωσεις το τομαρι σου.Για την ιστορια τον πουλησαν και ολοι οι αλλοι που τον ειχαν στηριξει οικονομικα οπως ο Σαλλας, ο Κοντομηνας και ο Κοκκαλης.Η εταιρεια εκεινο τον Οκτωβρη θα εμπαινε στο ΧΑΑ και οι προαναφερθεντες κυριοι επειδη ειχαν μετοχες θα εβγαζαν υπεραξιες.Μετα το ναυαγιο ομως η εισοδος στο ΧΑΑ αναβληθηκε επ αοριστον.Το προηγουμενο βραδυ πριν αυτοκτονησει ειχε συναντηση με τους πιο πανω στο σπιτι του Κοντομηνα οπου εικαζεται οτι τον αφησαν ξεκρεμαστο και χωρις υποστηριξη.
Για αυτο και το επομενο πρωι υπο το βαρος των τυψεων για τις ανθρωπινες ζωες και προδωμενος απο οσους πιστευε οτι τον στηριζαν πολιτικα και οικονομικα αυτοκτονησε.
Φυσικα οσα σας ανεφερα για το τεχνικο κομματι του ναυαγιου δεν περιμενα να τα ξερετε καθως κανενας δημοσιογραφος και κανενα καναλι δεν ενδιαφερονται για την αληθεια γιατι η συγκεκριμενη δεν πουλαγε.Να λεγανε τι?Οτι εφταιγε το ΥΕΝ που ενεκρινε συμπτηγμενα δρομολογια,οτι φταιει το Λιμεναρχειο που δεν εκανε επιθεωρησεις??
Τα πλοια αυτα ειναι μια χαρα πλοια.Εχουμε ενα γελοιο νομο που τα αποσυρει μετα τα 35 τους τη στιγμη που οι Αγγλοι με τους Γαλλους εχουν πλοια 40-50 χρονων στη Μαγχη.Τα καραβια που για εσας ειναι σαπιοκαραβα τα αγοραζουν Κορεατες,Ινδονησιοι,Αιγυπτιοι,Τουρκοι για ενα κομματι ψωμι και τα βαζουν σε χρυσοφορες γραμμες για αυτους χωρις να εχει αναφερθει ποτε ατυχημα στο οποιο να ευθυνοταν η ηλικια του πλοιου.
Ακομα και στην περιπτωση του Σαμινα δεν εφταιγε το καραβακι.Ηταν εγκληματικη αμελεια και ευθυνη ανθρωπων και μονο.
Συγγνωμη για το μακροσκελες ποστ αλλα πιστευω πως καποια στιγμη πρεπει ο Ελληνας να μαθει οτι δεν φταινε αυτοι που μας πανε και μας φερνουν αλλα αυτοι που κυβερνανε.
Αν απαιτηθει ισως να αναφερθω στα περιστατικα Δημητρουλα κτλ οπως και στη γενικη καταντια της ακτοπλοιας για την οποια το μεγαλυτερο ποσοστο ευθυνης εχει η κυβερνηση και το ΥΕΝ ενω οι πλοιοκτητες ευθυνονται σε ενα 10% περιπου.
Αυτα.Αν οι mods θεωρουν το ποστ off topic μπορουν να το σβησουν.Ευχαριστω.
-
15-08-05, 14:27 #11
Θλιβομαι πολυ οταν βλεπω ποσοι ? ειδικοι ? επι παντος επιστητου? υπαρχουν στο γιουνανισταν.
Ειναι παντα προθυμοτατοι να εμφανιστουν και να ξεκατινιαστουν μεταξυ τους σε καθε ευκαρια.
Και δυστυχως αυτο δεν συμβανει μονο στα τηλεκαναλια...Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
15-08-05, 14:40 #12
@ SEBU
τι πλευρικά και σάκους λες. θες να μας δείξεις ενα πλοίο που κανει δρομολόγια στα ελληνικά νησιά με πλευρικά. τετοια πραγματα δεν υπάρχουν.
το σαμινα βούλιαξε σε αστραπιαίο χρόνο γιατί οι μπουκαπόρτες από τα στεγανά δεν κλείνανε, διάβασε εφημερίδες της εποχής να μάθεις.
Ακου πλευρικά!!!!!!! τα εργα με τον bond δεν είναι αλήθεια. οχι δεν υπάρχουν αμάξια που να κολυμπάνε
http://www.enet.gr/online/online_hpr...a=&id=18986368
http://www.enet.gr/online/online_hpr...a=&id=47344024
http://www.enet.gr/online/online_hpr...a=&id=48440248 για διαβασε εδώ για τα πλευρικάΤελευταία επεξεργασία από το μέλος no_logo : 15-08-05 στις 14:53.
-
@sebu παρόλες τις σχετικές τεχνικές λεπτομέρειες της βύθισης τους Σάμινα, η ευθύνη βρίσκεται στο κυβερνήτη. Η «γκαντεμιά» που λες είναι κάτι που πρέπει ένα κυβερνήτης να αποφεύγει.
Είναι ο νόμος της θάλασσας για ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ συμβαίνει σε ένα σκάφος, την ευθύνη να τη φέρνει ο κυβερνήτης. Ακόμα και αν το πλήρωμά του τα σκατώσει, και κάνει τις πιο απίστευτες μαλακίες, είναι ο κυβερνήτης που φταίει, γιατί αυτός θα έπρεπε να τους βάλει στη σειρά και να έχει φροντίσει εκ των προτέρων να επιβάλει πειθαρχία.
Τέλος, ένας κυβερνήτη που σέβεται τα @@ του, στο βιβλίο συμβάντων αναλαμβάνει τις ευθύνες του, εξαίρει το πλήρωμα για τη δράση του, ακόμα και αν αυτό έχει κάνει λάθη τα οποία οδήγησαν στο όποιο ατύχημα.
Για αυτό και οι κυβερνήτες δε πρέπει να είναι τυχαίοι. Και σε καμία περίπτωση δε πρέπει να βλέπουν ματς με τον Ολυμπιακό όταν θα έπρεπε να είναι στη γέφυρα.... when you damp oscillations, you lose the high points as well as the low.
改善 - kai zen - continuous change for the better - the Tao of Linux.
Linux χωρίς εγκατάσταση, δωρεάν ΝΟΜΙΜΟ office, browser χωρίς ιούς ,
δωρεάν εγκατάσταση Linux, δωρεάν raytracer, γιατί το δωρεάν είναι όλα τα λεφτά...
ΟΔΗΓΙΕΣ εγκατάστασης Linux
-
15-08-05, 16:05 #14και σε καμία περίπτωση δε πρέπει να βλέπουν ματς με τον Ολυμπιακό
με το Αμβουργο
Βρε ουστ......και οι 300 της Βουλης
-
15-08-05, 16:11 #15
Αρχικό μήνυμα από Sebu
Μάλλον δεν έχεις ακούσει τίποτα για το "πείραμα" με το Ποσειδών Εξπρές...
Και μάλλον δεν έχεις κάνει ποτέ αυτό το δρομολόγιο για να καταλάβεις ότι τα πλοία της γραμμής δεν έχουν καμία δουλειά να περάσουν τόσο κοντά από τις Πόρτες...
Πολλές συμπτώσεις για να είναι "γκαντεμιά"!Οία η Ηώ, ω Υιέ αεί Ει
Παρόμοια Θέματα
-
πανω που ειπα οτι κατι εγινε....
Από Alekus στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 8Τελευταίο Μήνυμα: 23-06-08, 15:22 -
Εργαζόμενοι ματαίωσαν τη Γ.Σ., αλλά το απόγευμα ο Βουρλούμης ανακοίνωσε ότι... έγινε.
Από yianniscan στο φόρουμ Γεγονότα και ΑπόψειςΜηνύματα: 4Τελευταίο Μήνυμα: 10-04-07, 12:11 -
Προσοχη: Εγινε Και Αυτο
Από terra στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSLΜηνύματα: 141Τελευταίο Μήνυμα: 10-10-05, 14:04 -
Προσοχη: Εγινε Και Αυτο
Από balander στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSLΜηνύματα: 16Τελευταίο Μήνυμα: 17-05-05, 02:15
Bookmarks