Έχω το onDSL Kit, εδώ και τρεις μήνες, δούλευε μια χαρά, αν εξαιρέσουμε την πανελαδική ήττα το βράδυ στις 6/7/2005 και κάποιες άλλες μικρότερες δυσκολίες. Όλα πήγαιναν μια χαρά λοιπόν, μέχρι που έφυγα για διακοπές. Όταν λοιπόν ξαναγυρνάω από τις διακοπές μετά από 12 μέρες, ανοίγω το PC και στο Sagemδεν άναβε το ADSL λαμπάκι
ενώ το Modem λειτουργούσε κανονικά. Επίσης το πρόγραμμα monitoring της γραμμής έδειχνε ότι δεν υπάρχει ενεργή ADSL γραμμή. Πέρνω κατευθείαν τηλέφωνο την OTEnet, αλλά δεν μπόρεσε να μου δώσει κάποια λύση, μου είπαν ότι όλα είναι ενεργά και η γραμμή και η συνδρομή. Μετά από πολλά τηλεφωνήματα, τελικά το πρόβλημα δηλώθηκε ώς βλάβη στον OTE. Η κατάσταση είναι τραγική, πήρα τηλέφωνα παντού, τμήμα εξυπηρέτησης ΟΤΕ, Βλάβες, Next2U, τελικά καταλήξαμε στο ότι είναι πρόβλημα ΟΤΕ αλλά εγώ ακόμα περιμένω. Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω? Επίσης δεν δικαιούμε κάποιο είδος αποζημίωσης για όλες αυτές τις χαμένες ημέρες. Η σύμβαση του Kit αναφέρει ότι αν υπάρχει προβλημα μεγαλύτερο από 2 μέρες το τρίμηνο η συνδρομή παρατείνεται. Εγώ που έχω πρόβλημα παραπάνω από 6 μέρες (από Παρασκευή που γύρισα) πιστεύω ότι δικαιούμε παράταση, αλλά πώς θα παραταθει το onDSL Kit αφου είναι αορίστου χρόνου.
Ο *** "μας ενώνει".![]()
![]()
![]()
![]()
Εμφάνιση 1-9 από 9
-
24-08-05, 11:19 Xωρίς ADSL 6+ μέρες and counting. #1Αν αποτύχεις να προετοιμαστείς, προετοιμάζεσαι να αποτύχεις.
Arch Linux - Simplicity does matter.
Picsanto social photo tagger. Tag once, share anywhere!
-
24-08-05, 11:45 #2
Μπορεί να παραταθεί η αορίστου χρόνου. Εκει που πληρώνεις κάθε 1η του μήνα π.χ να ζητήσεις απο εδώ και στο εξής να πληρώνεις κάθε 7 του μήνα.
-
24-08-05, 11:58 #3
-
24-08-05, 12:15 #4
Αρχικό μήνυμα από power
).
Αν αποτύχεις να προετοιμαστείς, προετοιμάζεσαι να αποτύχεις.
Arch Linux - Simplicity does matter.
Picsanto social photo tagger. Tag once, share anywhere!
-
24-08-05, 20:53 #5
Ok, τελικά το πρόβλημα διορθώθηκε, ήταν πράγματι βλάβη από τον ΟΤΕ.Αργότερα θα παρω και ένα τηλ για να δω τι ακριβώς είχε συμβει.
Αν αποτύχεις να προετοιμαστείς, προετοιμάζεσαι να αποτύχεις.
Arch Linux - Simplicity does matter.
Picsanto social photo tagger. Tag once, share anywhere!
-
25-08-05, 11:33 #6
Ενημέρωσε μας.
-
08-01-06, 20:04 #7
Λίγο αργά η απάντηση αλλά κάλιο αργα παρά ποτέ.
Τελικά πλήρωσα κανονικά, χωρίς καμία μείωση για όλες αυτες τις μέρες και χωρίς καμία επέκταση της συνδρομής, επίσης πάντα τα μασούσαν και δεν μου είπαν τι πρόβλημα υπήρχε.
Α, και η σύμβαση λέει ότι για πάνω από 3 μέρες διακοπής το τρίμηνο ο πελάτης δικαιούτε αποζημίωση. Είδαμε πόσο ισχύει.Αν αποτύχεις να προετοιμαστείς, προετοιμάζεσαι να αποτύχεις.
Arch Linux - Simplicity does matter.
Picsanto social photo tagger. Tag once, share anywhere!
-
09-01-06, 21:02 #8
τοτε να την απαιτησεις.εαν δεν την απαιτησεις εισαι αξιο θυμα του οτε
-
09-01-06, 21:25 #9
Το θέμα είναι να μπορείς να αποδείξεις οτί όντως είχες πάνω από 3 μέρες διακοπή. Αν δεν έχεις ζητήσει να στείλεις fax την μέρα που έγινε η βλάβη σου, για να την δηλώσεις εγγράφως τότε δυσκολεύουν τα πράγματα.
Enjoy the silence...
Παρόμοια Θέματα
-
Πρόβλημα μετά την αναβάθμιση - 8 μέρες and counting
Από scrat στο φόρουμ Vodafone ADSLΜηνύματα: 3Τελευταίο Μήνυμα: 07-02-08, 15:00 -
ΟΤΕ: 17 μέρες χωρίς ADSL
Από kicardio στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSLΜηνύματα: 4Τελευταίο Μήνυμα: 06-01-08, 15:41 -
4 μέρες χωρίς τηλέφωνο and counting ...
Από omnius στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 158Τελευταίο Μήνυμα: 24-12-07, 17:58 -
14 μερες and counting....
Από leontas20vt στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 23Τελευταίο Μήνυμα: 16-02-04, 16:27 -
Σε τρεις μέρες adsl γραμμη..!!
Από JohnJ στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSLΜηνύματα: 11Τελευταίο Μήνυμα: 29-12-03, 19:42
Bookmarks