Εμφάνιση 1-7 από 7
  1. #1
    Εγγραφή
    29-06-2005
    Μηνύματα
    16.103
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    ISP
    .
    Το adslgr προσεκλήθη από την ΕΕΤΤ σε μία συνάντηση μεταξύ ΕΕΤΤ / ΥΜΕ / Συν. Καταναλωτή / Γεν. Γραμματεία Καταναλωτή και καταναλωτών / χρηστών που θα γίνει την επόμενη Πέμπτη (22/5).

    Τα βασικά θέματα προς συζήτηση είναι:

    1) Δράσεις της ΕΕΤΤ για την ενημέρωση και προστασία των καταναλωτών

    2) Διαδικασία Διαχείρισης καταγγελιών

    ------

    Αν και λιγο πολυ τα θεματα των χρηστων ειναι γνωστα και εκτενως καταγεγραμμενα και απο τους 3 φορεις, δωστε feedback για οτι μπορειτε να σκεφτειτε ωστε να βγαλουμε μια οσο το δυνατον πληρεστερη λιστα θεματων τα οποια μπορουν να βοηθησουν στα (1) και (2) προς μια εποικοδομητικη κατευθυνση. Δλδ τι θελουμε να κανει η ΕΕΤΤ, πως θα επρεπε να διαχειριζονται οι καταγγελιες, ποιες διαδικασιες θα μπορουσαν να υπαρχουν αλλα δεν υπαρχουν κτλ.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος MNP-10 : 15-05-08 στις 13:37.

  2. #2
    Εγγραφή
    03-03-2004
    Περιοχή
    Ankh-Morpork, Discworld
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    23.116
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Άρθρα
    4
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    100/40 Mbps
    ISP
    Deutsche Telekom
    Router
    FRITZ!Box 7560
    Όπως λες Αλέξανδρε, τα θέματα τα ξέρουμε πάνω-κάτω (αν και πάντα μπορεί κάποιος να σκεφτεί κάτι νέο).

    Το βασικό είναι δαφάνεια στις διαδικασίες των LLU. Να βλέπει ο χρήστης την πορεία της αίτησής του από το site της OTE Wholesale βάζοντας αριθμό βρόχου. Αυτό θα λύσει πολλά προβλήματα, αφού θα ξέρουμε που να απευθυνθούμε και τι να καταγγείλουμε.

  3. #3
    Εγγραφή
    29-06-2005
    Μηνύματα
    16.103
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    ISP
    .
    Υπαρχουν αρκετα θεματα που μπορουν να συζητηθουν οποτε θα χρειαστει να formulαρουμε μια ατζεντα ακριβως πανω στους 2 αξονες που εχουν θεσει για να μην ειμαστε "offtopic".

    Πχ αυτο που λες ανετα μπαινει ontopic σε branch του (1), βεβαια εμας δε μας ενδιαφερει το αν θα ειναι το OTE wholesale που θα μας δινει την προσβαση, ο παροχος μας με καποια αλλο συστημα που θα φτιαχτει μεταξυ ote wholesale και παροχου ή η ΕΕΤΤ - μας νοιαζει να γνωριζουμε τι συμβαινει ανα πασα στιγμη. Οπως επισης και τι ακριβως εχει υποβαλλει ο παροχος προς τον ΟΤΕ σε πρωτη φαση (για να βλεπουμε αν ειναι σωστα ή λαθος τα στοιχεια). Γιατι αν δεις μια απορριψη δε θα σου πει κατι ως προς το ποιος ευθυνεται αν δε ξερεις τι ακριβως εχει υποβληθει.

    Ως προς τη διαχειριση καταγγελιων, οσοι εχουν προβει σε καταγγελιες στην ΕΕΤΤ γνωριζουν οτι αυτες γκρουπαρονται με διπλο στοχο (πιεση προς παροχο και πιεση για αλλαγη διαδικασιων σε παροχους) αλλα σε γενικες γραμμες δε πολυ-κινουνται τα πραγματα. Οσον αφορα το συνηγορο και τη γ.γ. καταναλωτη, η εμπειρια μου (οπως και αλλων) με αυτες τις 2 αρχες / υπηρεσιες ειναι οτι ειναι αργες σε σχεση με το αντικειμενο το οποιο συζηταμε. Οταν εχεις μεινει χωρις τηλεφωνο ή internet, δε θα με βοηθησει πολυ αν η καταγγελια κινηθει προς επιλυση σε 2 μηνες. Οποτε χρειαζεται οπωσδηποτε ταχυτερες διαδικασιες και, αν γινεται, θα πρεπει να σκεφτουμε τροπους τους οποιους θα προτεινουμε προκειμενου να επιτευχθει μια τετοια επισπευση.

  4. #4
    Εγγραφή
    22-04-2005
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    12.244
    Downloads
    43
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1000/1000
    ISP
    KPN
    Path Level
    Interleaved
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από lewton Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όπως λες Αλέξανδρε, τα θέματα τα ξέρουμε πάνω-κάτω (αν και πάντα μπορεί κάποιος να σκεφτεί κάτι νέο).

    Το βασικό είναι δαφάνεια στις διαδικασίες των LLU. Να βλέπει ο χρήστης την πορεία της αίτησής του από το site της OTE Wholesale βάζοντας αριθμό βρόχου. Αυτό θα λύσει πολλά προβλήματα, αφού θα ξέρουμε που να απευθυνθούμε και τι να καταγγείλουμε.
    Η ΕΕΤΤ θα αναλάβει την βάση αυτή όχι ο ΟΤΕ.

    Αλλά από ότι βλέπω δεν κόφτει και κανέναν να γράψει κάτι...είναι πολύ καλά να κράζουν και να αναμένουν τις λύσεις με σταυρομένια χέριά....βλέπεις κανείς δεν ξέρει τίποτα όταν κληθεί να πέι την άποψη του...

  5. #5
    Το avatar του μέλους 21century
    21century Guest
    Σημασία έχει ότι την διαδρομή μιας αίτησης δεν μπορει να την διαχιερίζεται ένας φορέας και ο καταναλωτής να βλέπει μέσα απο τον ΙΕ. την εξέλιξή της όπως συμβαίνει για παράδειγμα σε μια αίτηση που υποβάλλεις στα ΚΕΠ και σε ενημερώνουν ακόμα και με γραπτά μηνύματα...

  6. #6
    Εγγραφή
    22-04-2005
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    12.244
    Downloads
    43
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1000/1000
    ISP
    KPN
    Path Level
    Interleaved
    Γαιτί δεν γίνεται εφόσον δεν θίγονται Προσωπικά δεδομένα?

  7. #7
    Εγγραφή
    29-06-2005
    Μηνύματα
    16.103
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    ISP
    .

Παρόμοια Θέματα

  1. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΟΝ TELECOM ΣΤΗΝ ΕΕΤΤ
    Από Demiankv στο φόρουμ ADSL
    Μηνύματα: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-09-08, 21:20
  2. Μηνύματα: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 22-05-08, 19:34
  3. Μηνύματα: 43
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-10-07, 04:26
  4. Ζητήματα για το FTTx
    Από aesir στο φόρουμ Ειδήσεις
    Μηνύματα: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 24-06-06, 02:29

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας