Καλησπέρα σε όλους
Είμαι ένας (δύστυχος) χρήστη του HOL Double Play. Έχω το Frintz Box (το ασύρματο) και στον "κεντρικό" υπολογιστή έχω συνδέσει άλλους δύο υπολογιστές. Από τις συνδέσεις δικτύου τους βλέπω κανονικά.
Προσπάθησα να εγκαταστήσω διάφορα προγράμματα για απομακρυσμένη διαχείριση και δεν κατάφερα τίποτα. Θέλω να εγκαταστήσω το netop διότι το έχω χρησιμοποιήσει στο παρελθόν.
Το πρόβλημα είναι ότι μου γράφει ότι δεν έχει εντοπιστεί η διαδρομή δικτύου. Υποψιάζομαι ότι κάτι συμβάινει μα τo firewall αλλά δεν είμαι σίγουρος μιας και είμαι άσχετος από αυτά. Στο firewall των XP έλεγξα αν στις εξαιρέσεις υπάρχει το netop και όντως υπάρχει. Υποψιάζομαι ότι κάτι συμβαίνει με το frintz box.
... το κατεβαστήρι είναι χωρίς οθόνη και πληκτρολόγιο/mouse
Κάποια βοήθεια...;
Εμφάνιση 1-6 από 6
-
18-05-08, 20:32 Απομακρυσμένη διαχείριση με Fritz Box #1
-
19-05-08, 01:23 Απάντηση: Απομακρυσμένη διαχείριση με Frintz Box #2
-
19-05-08, 13:15 Απάντηση: Απομακρυσμένη διαχείριση με Frintz Box #3
Μέχρι πρότινος απ' ότι ξέρω η hol έδινε το 7140. Τώρα όσον αφορά το netop (δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ) ίσως χρειάζεται να κάνεις port forwarding στο fritz. Τέλος, γιατί δε χρησιμοποιείς κάποιον vnc client που είναι κατά τη γνώμη μου ότι καλύτερο για απομακρυσμένη διαχείριση;
-
19-05-08, 16:04 Απάντηση: Απομακρυσμένη διαχείριση με Frintz Box #4
@georgep138
Έχω το WLAN 7140...
Παίζει κάποιο ρόλο; έχει διαφορετικές ρυθμίσεις;
vnc client έχω δοκιμάσει όπως και το remote administrator αλλά δεν κατάφερα να συνδεθώ
Επίσης τα ίδια προβλήματα αντιμετώπισα και με το remote desktop των windows.
Υπάρχει κάποιος που να έχει αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα;
-
19-05-08, 22:49 Απάντηση: Απομακρυσμένη διαχείριση με Fritz Box #5
Υπάρχει κάποιος για βοήθεια...;
-
21-05-08, 18:56 Απάντηση: Απομακρυσμένη διαχείριση με Fritz Box #6
Τελικά προσπάθησα αλλά δεν κατάφερα κάτι με τα γνωστά προγράμματα.