Ναι έχεις δίκιο, εγώ το διάβασα "η Dell επιστρέφει τα έξοδα της αποστολής", αλλά πιο πολύ νόημα έχει αυτό.
Λέτε να το ψήσει για έξοδα αποστολής δικά τους?
Μάλλον: προτείνω η επόμενη επιστολή να είναι του στυλ: ΟΚ, σας στέλνω με δικά σας έξοδα το φορητό και το αυτοκόλλητο, το λιγότερο σε 3 εργάσιμες (αυθαίρετο), θα είναι στο τεχνικό σας τμήμα.
Εμφάνιση 61-75 από 185
-
27-05-08, 19:34 Απάντηση: Επιστροφή χρημάτων για αχρησιμοποιήτα Vista home premium #61
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος c4lex : 27-05-08 στις 19:39.
-
27-05-08, 19:42 Απάντηση: Επιστροφή χρημάτων για αχρησιμοποιήτα Vista home premium #62
Btw c4lex, η ερώτησή σου για το περιεχόμενο της αίτησης που πρέπει να συμπληρώσει είναι ενδιαφέρουσα (αν δεν υπάρχει πρόβλημα στο να την μοιραστεί μαζί μας).
Υποθέτω ότι απλά θα ζητούνται καποια προσωπικά στοιχεία.
-
27-05-08, 20:14 Απάντηση: Επιστροφή χρημάτων για αχρησιμοποιήτα Vista home premium #63
Ναι, αν και καταχρηστικοί να είναι, είναι άκυροι σύμφωνα με αυτό:
«8. Παραίτηση, εκ των προτέρων, του καταναλωτή από
τα δικαιώματά του κατά τις διατάξεις του παρόντος
άρθρου, είναι άκυρη.»
Όπως επίσης για τα έξοδα αποστολής, αν δεν το διαβάζω πάλι λάθος, τον καλύπτει αυτό:
«6. Γενικοί όροι συναλλαγών που έχουν ως αποτέ−
λεσμα τη σημαντική διατάραξη της ισορροπίας των
δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των συμβαλλομένων
σε βάρος του καταναλωτή απαγορεύονται και είναι
άκυροι.»κάθε επαχθές ή δυσανάλογο μη συμβατικό εμπόδιο
που επιβάλλει ο προμηθευτής σε περίπτωση που ο
καταναλωτής επιθυμεί να ασκήσει τα δικαιώματά του
στο πλαίσιο της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένων των
δικαιωμάτων λύσης της σύμβασης
απαίτηση από τον καταναλωτή που επιθυμεί να
προβάλλει αξίωση δυνάμει ασφαλιστηρίου συμβολαίου,
να προσκομίσει έγγραφα που δεν θα μπορούσαν
εύλογα να θεωρηθούν συναφή για την απόδειξη της
αξίωσης ή συστηματική αποφυγή απάντησης στη
σχετική αλληλογραφία, έτσι ώστε να αποθαρρυνθεί
ο καταναλωτής από την άσκηση των συμβατικών του
δικαιωμάτων,
Προτείνω να ρωτήσεις αυτά με όμορφο τρόπο και να τους πεις επίσης για την πολιτική της Dell. Τόνισε πως η Dell κερδίζει πελάτες από χρήστες του linux με αυτή της την πολιτική και αν ένα τέτοιο εμπόδιο αξίζει την πιθανή δυσαρέσκεια της κοινότητας των χρηστών linux.
Όλα αυτά είναι από την νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή. Επιβεβαιώστε το και σεις, να βρούμε κάποια άκρη όλοι μαζι. (Δικηγόρος δεν είμαι σε καμία περίπτωση )
-
27-05-08, 23:53 Απάντηση: Επιστροφή χρημάτων για αχρησιμοποιήτα Vista home premium #64
-
28-05-08, 13:21 Απάντηση: Επιστροφή χρημάτων για αχρησιμοποιήτα Vista home premium #65
- Εγγραφή
- 19-04-2004
- Μηνύματα
- 6.372
- Downloads
- 2
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 5
η δεύτερη επιστολή:
Αγαπητέ κύριε/α,
στη λίστα δεν βρήκα να αναγράφεται η έκδοση windows vista PREMIUM ενώ επίσης δεν γίνεται λόγος για τα προγράμματα: ***** Grid Vista. ***** Arcade Deluxe. Adobe Reader Cyberlink PowerProducer.
Επίσης για να αφαιρέσει κάποιος windows, θα πρέπει να υπάρχουν. Ως αποτέλεσμα των οδηγίων της EULA, δεν υπάρχουν. Ως αποτέλεσμα της εγκατάστασης άλλου λειτουργικού, ούτε και το κρυφό partition των 10Gb υπάρχει. Αναφορικά τώρα με την αποστολή προς έλεγχο του λόγου το αληθές, αυτή δεν γίνεται δεκτή, διότι θα παρακώλυε την εργασία μου και θα παραβίαζε εμπιστευτικότητα με τρίτο μέρος, ενώ χωρίς πληρωμένα τα έξοδα αποστολής και επιστροφής, δεν θα είχε οικονομικό νόημα η επιστροφή χρημάτων. Παρεμπιπτόντως αυτοί ήταν οι λόγοι που στοιχειοθέτησαν την resistance abusive (κακόπιστη παρακώλυση) στη δίκη Gutzwiller v. Acer. Για αυτό το λόγο η Dell καλόπιστα δέχεται ότι οι πελάτες αφαίρεσαν τα windows και κατέστρεψαν τα αυτοκόλλητα της άδειας. Δεν έχω αντίρρηση σε έλεγχο της εκ μέρους μου καλής πίστης από τεχνικό σας, αλλά όχι εκτός χώρου εργασίας ή ωραρίου μου. Πάντως, το campus του πανεπιστημίου του *****borough στο *****shire είμαι απολύτως σίγουρος ότι θα σας ενθουσιάσει αυτή την εποχή, αν σκέφτεστε να μας επισκεφτείτε.
Ως εκ τούτου, πριν συμπληρώσω την αίτησή σας, παρακαλώ γνωρίστε μου τις συνθήκες υπό τις οποίες θα κάνετε τον έλεγχο και το ποσό που αντιστοιχεί στην άδεια του λογισμικού vista premium και των συν αυτώ παρελκομένων προγραμμάτων δικής σας προεπιλογής. Με την ευκαιρία, ενημερώστε με πώς συμβαδίζει η εγγύση ενός έτους με την ευρωπαϊκή οδηγία που επιβάλλει υποχρεωτική εγγύση δύο ετών για όλες τις συσκευές που πωλούνται στην ΕΕ και κατά πόσον μπορεί να γίνει επέκταση εγγύσης στα τρία ή παραπάνω χρόνια αντί για επιστροφή χρημάτων για την άδεια.
Με εκτίμηση
***************... when you damp oscillations, you lose the high points as well as the low.
改善 - kai zen - continuous change for the better - the Tao of Linux.
Linux χωρίς εγκατάσταση, δωρεάν ΝΟΜΙΜΟ office, browser χωρίς ιούς ,
δωρεάν εγκατάσταση Linux, δωρεάν raytracer, γιατί το δωρεάν είναι όλα τα λεφτά...
ΟΔΗΓΙΕΣ εγκατάστασης Linux
-
28-05-08, 13:36 Απάντηση: Επιστροφή χρημάτων για αχρησιμοποιήτα Vista home premium #66
Σωστός για τον έλεγχο καλής πίστης. Nice touch.
Άντε να γινόμαστε πιο επιθετικοί και μεις οι καταναλωτές.
Πόσο κοστίζει αλήθεια η αναβάθμιση της εγγύησης του συγκεκριμένου μοντέλου?
-
28-05-08, 13:44 Απάντηση: Επιστροφή χρημάτων για αχρησιμοποιήτα Vista home premium #67
- Εγγραφή
- 19-04-2004
- Μηνύματα
- 6.372
- Downloads
- 2
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 5
Ελπίζω όσο μία επιστροφή windows vista premium
... when you damp oscillations, you lose the high points as well as the low.
改善 - kai zen - continuous change for the better - the Tao of Linux.
Linux χωρίς εγκατάσταση, δωρεάν ΝΟΜΙΜΟ office, browser χωρίς ιούς ,
δωρεάν εγκατάσταση Linux, δωρεάν raytracer, γιατί το δωρεάν είναι όλα τα λεφτά...
ΟΔΗΓΙΕΣ εγκατάστασης Linux
-
28-05-08, 13:51 Απάντηση: Επιστροφή χρημάτων για αχρησιμοποιήτα Vista home premium #68
Αν πάντως σε ζορίσουν πολύ ίσως να βοηθούσε και ένα μήνυμα στη μαμά εταιρία. Οχι τίποτα άλλο αλλά αν με τη σειρά τους ζορίσουν την εδώ αντιπροσωπεία και το πετύχεις θα έχουμε ένα καλό προηγούμενο.
Υπάρχουν 10 είδη ανθρώπων, αυτοί που καταλαβαίνουν το δυαδικό σύστημα και αυτοί που δεν το καταλαβαίνουν.
[ctrl]+A, [backspace], [ctrl]+S...
-
28-05-08, 14:14 Απάντηση: Επιστροφή χρημάτων για αχρησιμοποιήτα Vista home premium #69
Αυτό που έχω να πω μόνο είναι ΜΠΡΑΒΟ!!!! Ο μόνος τρόπος για να φτιάξουν τα πράγματα είναι να γίνουμε περισσότερο διεκδικητικοί. Να ξέρουμε τα δικαιώματά μας και να τα κυνηγάμε μέχρι τέλους. Συγχαρητήρια pelasgian για την υπομονή και επιμονή σου ενώ πολύ θετική εντύπωση μου έκανε και ο τύπος από το φόρουμ της Fedora που παρέθεσε ένας φίλος πιο πριν.
+1000!!!!"Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβάμαι τίποτα. Είμαι λέφτερος."
Ν. Καζαντζάκης
-
28-05-08, 14:27 Απάντηση: Επιστροφή χρημάτων για αχρησιμοποιήτα Vista home premium #70
-
28-05-08, 14:42 Απάντηση: Επιστροφή χρημάτων για αχρησιμοποιήτα Vista home premium #71
Σίγουρα? Γιατί τους OEMs and PC manufacturers τους αναφέρουν σαν διαφορετική περίπτωση. Δεν μπορώ να βρω πουθενά αν το χρεώνουν στον προμηθευτή ή οχι.
-
28-05-08, 14:55 Απάντηση: Επιστροφή χρημάτων για αχρησιμοποιήτα Vista home premium #72
-
28-05-08, 21:04 Απάντηση: Επιστροφή χρημάτων για αχρησιμοποιήτα Vista home premium #73
Kαλησπέρα,
ι θα σου απαντήσω εδώ έστω και καθυστερημένα αφού είχα αναφερθεί σχετικά για το θέμα στην σελίδα αυτή http://forum.hellug.gr/b39/t98/0/
Αφού λοιπόν το κόστος των windows ξεκινάει από 30 ευρώ θα πρότεινα να κάνεις μία παραγγελία στην microsoft και να τους παραγγείλεις σε αυτή την τιμή λιανικής,( έτσι δεν ισχυρίζονται από την εταιρία κατασκευής του υπολογιστή;;; ) 1000 τεμάχια από το συγκεκριμένο λειτουργικό μαζί με τις άδειες του . Να δούμε τότε αν η τιμή είναι αυτή που ισχυρίζονται. Ως απόδεικτικό φυσικά για την απαίτηση σου θα πρότεινα να επισυνάψεις και το μέιλ που σου έστειλαν από την εταιρία του υπολογιστή.
Το συγκεκριμένο μάλιστα το έκανε ένας αμερικανός όταν σε μία παρόμοια περίπτωση του απάντησαν ακριβώς το ίδιο.
Αν όμως η αξία του λειτουργικού είναι αυτή που ισχυρίζονται, γιατί υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά τιμής μεταξύ των widows που αγοράζεις από το ράφι και εκείνων που δίνονται μαζί με τους υπολογιστές;;
Άλλα να λέμε για να αγαπιόμαστε δηλαδή.
Η αλήθεια είναι ότι το νταβατζιλίκι με τα προεγκατεστημένα λειτουργικά, είναι μεν παράνομο, σύμφωνα με τους νόμους περί εμπορίου που ισχύουν διεθνώς αλλά και στην Ελλάδα, αλλά πολύ δύσκολα μπορεί κάποιος να πάρει πίσω την πραγματική εμπορική αξία του λειτουργικού, και άρα και την έκπτωση που πραγματικά δικαιούται όταν δεν επιθυμεί να αγοράσει έναν υπολογιστή με προεγκατεστημένο λειτουργικό.
Όπως ανέφερα και στο thread στην άλλη σελίδα, τα φαινόμενα αυτά είναι θέματα που πρέπει να απασχολήσουν ιδιαίτερα τις καταναλωτικές οργανώσεις, αφού είναι προφανή παραδείγματα καταπάτησης των δικαιωμάτων των καταναλωτών και φυσικά θα έπρεπε να πράττουμε ανάλογα.
Αν όλοι οι υποψήφιοι αγοραστές αρνούνταν συνειδητά να αγοράσουν ένα προϊόν στο οποίο είναι προφανές ότι υπάρχουν χρεώσεις για υπηρεσίες καθώς και προϊόντα που δεν ζήτησαν, νομίζω ότι οι εταιρίες που παράγουν και εμπορεύονται hardware θα το σκεφτόντουσαν πολύ αν θα έπρεπε να κάνουν συμφωνίες με μονοπωλιακές πολυεθνικές.
-
28-05-08, 23:42 Απάντηση: Επιστροφή χρημάτων για αχρησιμοποιήτα Vista home premium #74
Yo, Count me in!
Συμφωνώ με την πρότασή σου στο άλλο forum, θα μου επιτρέψεις να το κάνω quote:
1/Μπορούμε να συντάξουμε ένα κείμενο που να αναφέρεται στο θέμα; Αυτό το κείμενο θα πρέπει να αναλύει με λεπτομέρειες ποια είναι η υπόθεση και ποια είναι τα θέματα για τα οποία γίνεται η κίνηση.
Αυτό είναι βασικό για να μην χάσουμε την μπάλα ακόμα και όταν προσεγγίσουμε τον δικηγόρο.
2/ Κάποιος πρέπει να κάνει την αρχή. Ποιος προτίθεται να πάει να αγοράσει έναν υπολογιστή και να ξεκινήσει έτσι την διεκδίκηση;;
Αν δεν υπάρχει κάποιος να επιχειρήσει την αγορά, με αυτόν τον τρόπο, δεν έχουμε και υπόθεση στα χέρια μας.
3/Σε ποια κατηγορία εμπίπτει το refunding, σε ποια κατηγορία εμπίπτουν οι αξιώσεις που έχουμε;; Αν εκδικαστεί μία τέτοια περίπτωση θεωρείται αστική;;;
4/ Ποιος έχει δικηγόρο γνωστό του ή ποιος έχει άκρη για να βρει δικηγόρο. Φυσικά μπορώ να ψάξω και εγώ, αλλά δεν έχω δικό μου δικηγόρο που να ασχολείται με τέτοιες περιπτώσεις.
5/ Ποιοι σύνδεσμοι /σύλλογοι τλ συμμετέχουν; Το κείμενο πρέπει να πάει στους συμμετέχοντες, μαζί με την δικαστική προέκταση της υπόθεσης, ώστε αφενός να έχει την συμμετοχή τους, αφετέρου να υπάρξουν στο καπάκι και άλλες τέτοιες διεκδικήσεις.
Ένα κείμενο που απλά να διαπιστώνει τα προβλήματα που συναντά κάποιος όταν απαιτεί υπολογιστή χωρίς software. Αναφέρεται συχνά ότι κόβεται ο χρόνος της εγγύησης, ισχύει κάτι τέτοιο? Αυτό φαντάζομαι μπορεί να γίνει και με απλή ερώτηση (χωρίς αγορά) της πολιτικής κάθε εταιρείας. Σε αυτό το κείμενο μπορούμε να προσθέσουμε και το συνολικό πρόβλημα (μονοπωλιακή τακτική και ουσιαστική εξαφάνιση του ανταγωνισμου), ώστε να μπορούμε να ενημερώνουμε κόσμο με ένα link απλά. Από κει και πέρα, δεν θα βρεθεί ένας δικηγόρος στυλ Pamela να ψηθεί για δίκη? Έστω να μας πει μια έγκριτη νομική άποψη...
To Wiki που προτείνει ο άλλος φίλος είναι επίσης καλή ιδέα, να μην γίνεται γρήγορα outdated το κείμενο.
Όλα αυτά για ένα άτομο σίγουρα είναι πελάγωμα, αλλά για κοινότητα φαντάζομαι δεν είναι τόσο δύσκολο.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος c4lex : 28-05-08 στις 23:56.
-
29-05-08, 01:09 Απάντηση: Επιστροφή χρημάτων για αχρησιμοποιήτα Vista home premium #75
Είναι λογικό να υπάρχει διαφορά τιμής πάντως. Ο ένας στην ουσία παίρνει χοντρική τις άδειες χρήσης ενω εσύ στο κατάστημα είσαι πελάτης λιανικής και επιβαρύνεσαι με διάφορα έξοδα. Πάντως θα είχε ενδιαφέρον να πουλήσεις 1000 vista με +10-15 ευρώ κέρδος από τις τιμές που προαναφέρθηκαν
Παρόμοια Θέματα
-
Ασφάλεια σε Vista Home Premium
Από Gus στο φόρουμ WindowsΜηνύματα: 9Τελευταίο Μήνυμα: 22-08-08, 23:15 -
Που μπορώ να βρώ wallpaper changer για vista home premium??
Από _butterfly_ στο φόρουμ WindowsΜηνύματα: 4Τελευταίο Μήνυμα: 10-07-08, 10:56 -
vista home premium 16bit εφαρμογές
Από vaiostir στο φόρουμ WindowsΜηνύματα: 6Τελευταίο Μήνυμα: 11-06-08, 09:21 -
Vista Home Premium και Domain
Από vonglower στο φόρουμ WindowsΜηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 16-05-08, 11:00 -
irfanView σε Vista Home Premium...thumbnails ??
Από LuisRoyo στο φόρουμ WindowsΜηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 02-05-07, 04:01
Bookmarks