Καλησπέρα θα ήθελα να αναφέρω ένα σοβαρό πρόβλημα που έχει προκύψει με θέμα ένα mp3 walkman και ταυτόχρονα δυνατότητα χρήσης ως σκληρός μεταφοράς αρχείων.
Ποιο συγκεκριμένα για το μοντέλο της TEAC MP-1000. θέλω να το αναφέρω ποιο πολύ γιατί έχω ανάγκη συμβουλής στο τι να κάνω, αφού σε λίγες ημέρες θα φύγω για σπουδές στην Αγγλία.
Πέρυσι στις 22/8/04 αγόρασα το παραπάνω προϊών από ένα τοπικό κατάστημα της Μυτιλήνης. Τα πάντα ήταν τέλεια μέχρι που τον Ιούνιο του 2005 το μηχάνημα παρουσίασε ένα πρόβλημα πιθανόν λογισμικού αφού μου δινόταν η δυνατότητα να το χρησιμοποιώ σαν external σκληρό αλλά όχι στο να ακούω μουσική.
Έστειλα σαν πρώτη κίνηση email στην TEAC EUROPE αναφέροντας όλα τα στοιχεία του προϊόντων serials κτλ καθώς και το πρόβλημα και σαν απάντηση μου είπαν να κοιτάξω για αναβάθμιση λογισμικού και αν δεν φτιάξει να το προωθήσω στο καταστιμα που το αγόρασα για service.
Όπως και έκανα.
Από εδώ ξεκινάνε τα ευτράπελα.
Το κατάστημα μετά από μικρό χρονικό διάστημα με ενημέρωσε ότι το μηχάνημα θα πήγαινε για αντικατάσταση και ότι θα το έστελναν πολλή σύντομα. Μετά από λίγες ημέρες μου ανέφεραν ότι η αντιπροσωπεία (ΙΝΤΕΡΣΕΤ Σ.Α.) ενημέρωσε ότι το πρόβλημα διορθώθηκε ότι έκαναν αντικατάσταση λογισμικού ρεσετ κτλ. Και ότι ερχόταν λίαν συντόμως.
Αυτό το βιολί συνέχιζε περίπου ένα μήνα και καθώς πλησίαζαν οι ημέρες να φύγω αποφάσισα να πάρω εγώ την αντιπροσωπεία τηλέφωνο να μάθω τι πραγματικά συμβαίνει και πόσο καιρό πια θα περιμένω το μηχάνημα μου.
Όταν πείρα την αντιπροσωπεία με συνδέσανε από το τηλεφωνικό κέντρο (δεν θέλω να αναφέρω το όνομα αυτού του ατόμου δεν ξέρω αν επιτρέπετε αλά αν ναι και βέβαια μπορώ και θέλω να το αναφέρω) με ένα κύριο ο οποίος μου είπε με πλατύ χαμόγελο ότι πολύ απλά το μηχάνημα μου δεν πρόκειται να το πάρω διότι το τοπικό καταστιμα τους χρωστάει λεφτά!!!!!!!! Εγώ εξοργισμένος απλά ανέφερα ποσώς με απασχολεί τι του χρωστάει και απαιτούσα το μηχάνημα.
Εντέλει ο κύριος αυτός από την INTERSET S.A. άρχισε να μου δίνη πληροφορίες περί ακάλυπτων επιταγών περί μπλοκαρισμένων κινήσεων ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ και ότι δεν τους απασχολεί το πότε θα το πάρω εγώ το μηχάνημα μου παρά να πάρουν αυτή τα λεφτά τους από το κατάστημα.
Επίσης είχε το θράσος να μου πει ότι κρύβεται το κατάστημα στις τηλεφωνικές επικοινωνίες τους και να τους το πω εγώ να επικοινωνήσουν.!!!!!!!!!
Έκλεισα το τηλέφωνο πείρα το κατάστημα και αυτή έκπληκτη όπως είπαν που είχαν πληροφορία ότι ήταν στη μεταφορική μου είπαν θα κάνουν τα πάντα και θα εξετάσουν περί τίνος πρόκειται.
Εγώ ξαναπήρα τηλέφωνο μετά και μίλησα με τον ίδιο κύριο ο οποίος άρχισε αυτή τη φορά να με απειλή επειδή του είπα ότι ΕΑΝ δεν μου το δώσουν θα κινηθώ νομικά, ότι αν εγώ ως καταναλωτής έχω δικαιώματα αυτή έχουν 1000 τρόπους να τα αποφύγουν και καθώς ότι καλύπτονται αναφέροντας ότι μπορούν να κρατήσουν το μηχάνημα μου μέχρι και 6 μήνες λέγοντας ότι είναι χαλασμένο μέχρι να τακτοποιηθεί το οικονομικό τους πρόβλημα.
Αμέσως έκλεισα το τηλέφωνο και επικοινώνησα με την TEAC EUROPE τηλεφωνικά τους έκανα καταγγελία καθώς ανέφερα ότι μου είπαν. Η τεακ έκπληκτη ότι δεν έχουν ξανακούσει παρόμοιο περιστατικό είπαν ότι θα προσπαθήσουν καθώς και προωθήσουν στα δικά τους αρμόδια γραφεία το θέμα.
Από τότε δεν ξανά επικοινώνησα με την εν λόγο σε εισαγωγικά αντιπροσωπεία το κατάστημα από μέρα σε μέρα με πηγαίνει ότι και καλά θα το πάρω
Έχω προβεί σε ηχογράφηση συνομιλιών… και ταυτόχρονα τρομαξει που μου έχουν στην ουσία κλέψει το μηχάνημα και μάλιστα σε περίοδο που έχω και το ανχος της ξενιτιάς.
Παρακαλώ αν κάποιος μπορεί να με συμβουλέψει τι να κάνω, διότι δεν θέλω να χάσω τα λεφτά μου και κυρίως το μηχάνημα που με βοηθάει υπερβολικά μεταφορά εργασιών μου.
Ευχαριστώ και συγγνώμη για το μεγάλο γράμμα
Να αναφέρω συμπληρωματικά ότι το τοπικό καταστιμα ανέφερε ότι η ιντερσετ και συγκεκριμένα ο κύριος αυτός το χρέος που ανέφερε ήταν ένα λάδωμα που απαιτούσε και κοιτούσε να φάει από την μικρή εταιρία… καταστιμα. 7000 euro
Αν είναι δυνατών που καταντήσαμε να είμαστε μάρτυρες στης απάτες κατά τον εαυτών μας .
Εμφάνιση 1-14 από 14
-
09-09-05, 23:46 ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ για ένα σοβαρό μου θέμα #1
-
09-09-05, 23:53 #2
Να δούμε τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα!
Καλή τύχη.Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety
Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
"Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."
-
10-09-05, 00:09 #3
Το ότι έκανες καταγελία στην μητρική εταιρεία ήταν μια πολύ έξυπνη κίνηση καθότι η teac την ενδιαφέρει το όνομα της και το να μην χάνει πελάτες από βλακείες των τοπικών αντιπροσόπων. Από εκεί και πέρα αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να συμβουλευθείς κάποιο δικηγόρο, καταγγελία στο υπουργείο εμπορίου, ινστιτούτο καταναλωτών κ.τ.λ. Δυστηχώς όμως οι διαδικασές αυτές αργούν. Επίσης θα μπορούσες να απαιτήσεις να σου στείλουν το μηχάνημα πίσω έστω και χωρίς να διορθωθεί η βλάβη και σε συνενόηση με την teac να το στείλεις στην αντιπροσωπεία της χώρας που πας. Αν και χώρις να είμαι δικηγόρος μου φαίνετε περίεργο να μπορεί μια εταιρία να έχει δικαίωμα να σου κρατήσει ένα μηχάνημα για επισκευή 6 μήνες. Επίσης θα μπορούσες να κάνεις καταγγελία σε κάποια από τις εκπομπές της τηλέορασης, στιλ Παπαδάκη κ.τ.λ. Καμιά φορά δυστηχώς η τηλεόραση έχει περισσότερη δύναμη από 10 δικηγόρους μαζί.
Τέλος αυτό με την μαγνητοφώνηση της τηλεφωνικής συνδιάλεξης δεν ξέρω κατά πόσο είναι νόμιμο.
Να σου ευχηθώ καλή τύχη, γιατί έτσι πως έμπλεξες φαίνετε να την χρειάζεσε.
-
10-09-05, 00:30 #4
- Εγγραφή
- 05-11-2004
- Ηλικία
- 34
- Μηνύματα
- 3.854
- Downloads
- 44
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 30
- Τύπος
- FTTH
- Ταχύτητα
- 300/300 Mbps
- ISP
- Inalan
- Router
- EdgeRouter™ X
Μην τους αφήσεις σε χλωρό κλαρί. Απαίτησε πίσω το μηχάνημα άμεσα και φυσικά κάποια αποζημίωση... (για τις σπουδές σου στην Αγγλία κιόλλας...) ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ man
OK boomer
-
10-09-05, 00:52 #5
Αρχικό μήνυμα από ZORO
-
10-09-05, 01:09 #6
τι να πω.να δουμε τι αλλο θα ακουσουμε!το καλυτερο {κατα τη γνωμη μου}που εχεις να κανεις ειναι να παρεις τελευτεα φορα τηλεφωνο στξν αντιπροσοπια και να ζητησης να μιλησης με καποιον υπευθηνο {η ακομη και τον διευθηντη}και να προσπαθησης για τελευταια φορα να τους εφηγησης τι σηνεβη.
καλο κουραγιο παντως οτι και να κανεις!
-
10-09-05, 01:23 #7
Ευχαριστώ παιδιά για την βοήθεια αν και έχω πάρει ένα κανονικό νούμερο το οποίο όπως μου είχε πει ο οτε ήταν προστασίας καταναλωτών… αλλά δεν με βοηθισαν σε κατι ούτε καν άκουσαν… μου είπαν απλά κάνε μήνυση το μίνι καταστιμα.
Το 1520 δεν το δοκίμασα… την Δευτέρα θα πάω σε δικηγόρο να καταθέσω μηνύσεις
Καθώς και θα επικοινωνήσω με τον γενικό διευθυντή πωλήσεων τις TEAC EUROPE Ξέχασα πριν να το αναφέρω ότι μου συμπεριφέρθηκε η τεακ άψογα αν και περιττό να πω ότι δεν μπορούσαν να κρατηθούν από τα γέλια ακούγοντας τι έχει συμβεί.
Μου έδωσαν όλα τα εσωτερικά τηλέφωνα υπεύθυνων και με ευχαρίστησαν που τους ενημέρωσα.
Για ότι νεότερο θα ενημερώσω και εδώ. Θα έλεγα ότι το έχω ανάγκη ο_Ο
Λέω να στείλω και ένα email στον Παπαδάκι ωραία ιδέα.
-
10-09-05, 02:35 #8
Οπως σε ολες τις δουλειες υπαρχουν και σε αυτο τον χωρο αρκετοι απατεωνες, χωρις αυτο βεβαια σε καμμια περιπτωση να σημαινει οτι δεν πρεπει εσυ να παρεις αυτο που εδωσες για επισκευη και παλι στην κατοχη σου...
Κανε ολες τις απαραιτητες ενεργειες για να βρεις το δικιο σου
-
10-09-05, 02:42 #9
Αρχικό μήνυμα από Ermhs
-
10-09-05, 22:29 #10
Μου πέσαν τα μαλλιά! Mytilene city για πάντα lol
-
10-09-05, 23:46 #11
Δεν στέλνεις στην εταιρεία 3-4 φίλους σου απο Αθήνα λέω εγώ να ζητήσουν ευγενικά αυτό που σου ανήκει, στο site τους έχουν και τη διεύθυνση...
Στείλε τους την απόδειξη μέσω ταχυδρομείου να είναι και καλυμένοι.
EDIT: Αν τους κάνεις μήνυση, βάλε μέσα και έξοδα για τηλέφωνα στο εξωτερικό, ας βγούν μια φορά και οι χρεώσεις του πΟΤΕ σε καλό...Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Gothic : 10-09-05 στις 23:51.
-
10-09-05, 23:56 #12
1520 οπωσδήποτε, και καταγγελία στο Ινστιτούτο Καταναλωτών (http://www.inka.org.gr/contact.htm)
Όσο πιο βαθιά βάζουν το χέρι οι εταίροι στις τσέπες μας, τόσο πιο κοντά φθάνουν στα @@ μας
-
11-09-05, 00:23 #13
Αντε να δουμε τι αλλο θα ακουσουμε...
Καλη τυχη...Enthoo Pro | Maximus VII Hero | i7 4770K | 8GB Kingston HyperX 2400 | 290 Tri-X OC | 840 Evo | AX760
-
11-09-05, 01:10 #14
Υμαρτον και έλεος μαζί.
Έχω την εντύπωση οτι θα έπρεπε να στείλεις μαιλ στην interset και επίσης να ζητήσεις να μιλησεις με κάποιον προϊστάμενο του "κυρίου" που σου έλεγε τις @@ριες για τις επιταγές.
Είναι τόσο γελοίο, που καταντάει αστείο. Συγνώμη αλλά γέλασα πολύ.
Είμαι σίγουρος οτι θα πάρεις πίσω το προϊόν σου.
Edit : Βρήκα και 2 mail sales @ interset.gr, info @ interset.gr
Παρόμοια Θέματα
-
Παρακαλω την βοηθεια σας για μια αναβαθμιση.....
Από emmstra στο φόρουμ Συνθέσεις Η/Υ και αναβαθμίσειςΜηνύματα: 13Τελευταίο Μήνυμα: 20-12-06, 23:07 -
μια μικρη βοήθεια για ενα αρχαριο..
Από seabird στο φόρουμ ShareazaΜηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 23-03-06, 19:18 -
sos Θεμα,παρακαλω βοήθεια.....
Από Supremum στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 5Τελευταίο Μήνυμα: 27-12-04, 18:32 -
Μια βοήθεια για ενα ping me 384 ?
Από MoonRipper στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSLΜηνύματα: 13Τελευταίο Μήνυμα: 15-11-04, 05:03 -
Ενα σοβαρό θέμα... τα Firewalls...
Από wintech2003 στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 10Τελευταίο Μήνυμα: 25-07-03, 01:01
Bookmarks