Μάλλον είμαι ολιγαρκής
Όσα χρειαζόμουν ,για να στήσω ένα σύστημα ,τά 'βρισκα πάντα ,εκτός e-shop.....
(Υπάρχει κι ο τρόπος της παραγγελίας απ'το εξωτερικό...)
Εμφάνιση 256-270 από 603
-
08-09-08, 20:00 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #256
-
09-09-08, 14:47 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #257ΔΟΞΑ ΔΡΑΜΑΣ Α' ΕΘΝΙΚΗ
http://slightlymagic.net
-
09-09-08, 17:41 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #258
Εαν δεν ειχαν αυτο το ηλιθιο/ανυπαρκτο after sales στο E-shop
θα ειχαν κλεισει πολλα καταστηματα και οχι μονο με φυσικη παρουσια!
Καποια ειδη τ αγοραζα απ το Πλαισιο γιατι ειχαν χαμηλοτερη τιμη εκκινησης (45Ε)
στις δωρεαν αποστολες απ ο,τι στο E-shop (90E και για σκετα βιβλια 30Ε)
τωρα γιατι την ανεβασαν στα 85Ε δεν καταλαβα!Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
09-09-08, 17:45 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #259
γιατι το ανεβασε και το πλαισιο απο τα 45 ευρω στα 95
They see me postin', they hatin'...
-
09-09-08, 17:51 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #260Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
09-09-08, 19:17 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #261
Aπό το e-shop δεν αγοράζουμε ποτέ πράγματα που μπορεί να χρειαστούν service ή αντικατάσταση εντός εγγύησης .
Για κανένα αναλώσιμο για εκτυπωτή , για κανένα κουτί για pc , για οτιδήποτε δεν ενδιαφέρει το πιθανό service καλοί είναι (λόγω τιμής) και μιας και το πλαίσιο δεν έχει ποικιλία στα προιόντα του .
Πριν κανένα χρόνο περίπου τους πήγα καινούριο τροφοδοτικό που δεν δούλευε σε 3 διαφορές μητρικές να το αλλάξουν.
Το κράτησαν μια εβδομάδα και μου είπαν "είσαι έτοιμος, έλα από εδώ να παραλάβεις".
Νόμιζα πως θα το αντικαθιστούσαν , μου έδωσαν το ίδιο και μου είπαν δεν έχει τίποτα σε εμάς δουλεύει !
Επειδή κάποιος φίλος κάπου έγραψε :
Επίσης καλό θα είναι από δω και πέρα σε κάθε περίπτωση παράδοσης υλικού στο service οποιασδήποτε εταιρείας να ζηταμε έγγραφως απόδειξη(ημερομηνία & σφραγίδα του καταστήματος) ότι το υλικό παραδόθηκε στην αρχική του συσκευασία σε κατάσταση αποδεκτή για την ισχύ της εγγύησης, ώστε να αποφεύγονται αργότερα τα παρατράγουδα.
.. τους είχα ζητήσει και εγώ τότε χαρτί με την υπογραφή του τεχνικού πως το "έλεγξε και δουλεύει" .... και φυσικά αρνήθηκαν να μου δώσουν .. και φυσικά το τροφοδοτικό δεν δούλευε όταν γύρισα πίσω και το ξαναδοκίμασα σε 4 διαφορετικές μητρικές αυτή τη φορά.
Και έγγραφο να τους ζητήσεις κατά την παραλαβή ή κατά την παράδοση θα σου πουν απλά : "δεν έχουμε τέτοιο έγγραφο ή δεν δίνουμε τέτοιο έγγραφο" ...οπότε δεν έχει νόημα .
Ο πελάτης μου έχασε 70 ευρώ από το τροφοδοτικό και αυτοί έχασαν περίπου έναν τζίρο της τάξεως των 2.000 ευρώ περίπου τον μήνα από μένα μιας δεν αγόρασα ποτέ ξανά pc ή εξάρτημα από αυτούς για τους πελάτες μου , αλλά αυτό τους είναι αδιάφορο και τους είναι αδιάφορο για έναν πολύ απλό λόγο ο οποίος λέει πως η όποια απώλεια πελατών από την ανύπαρκτη after sales παρουσία τους δεν μπορεί να υπερκαλύψει το ετήσιο κόστος σε προσωπικό , υποδομές κλπ που απαιτούνται για να στηρίξουν after sales παρουσία.
Κατά την γνώμη μου στηρίζονται στα εξής :
1. Κανείς δεν θα ψαχτεί για 60-80 ευρώ ή για άλλα μικροποσά δικαστικώς και για "αστικές διαφορές" της πλάκας.
Οι δε ενώσεις καταναλωτών , το υπουργείο εμπορίου, οι "καταγγελίες" κλπ ... έχουν διακοσμητικό ρόλο μιας και κάθε συζήτηση καταλήγει στο : "μπορείτε να πάτε δικαστικώς" .. άρα δεν θα πάτε πουθενά επί του πρακτέου .
2. Στηρίζονται στον "όγκο πωλήσεων" σε χαμηλές σχετικά τιμές , άρα πάντα θα βρίσκουν πελάτες με χαμηλή καταναλωτική συνείδηση και "δεν βαριέσαι" .. "έτυχε", ο δε σημαντικότερος ανταγωνιστής τους (πλαίσιο) δεν έχει ούτε την ποικιλία τους ούτε τις τιμές τους .
3. Η πιθανή απώλεια πελατών από προβληματικά προιόντα είναι μικρότερη από την εισροή νέων πελατών και τους τζίρους από τους ήδη υπάρχοντες (μέχρι να σκάσει το πρόβλημα) λόγω του 2, εξ άλλου τα ίδια τα προβληματικά προιόντα σαν αριθμός ή σαν ανάγκη αντικατάστασης μέσα στα όρια της εγγύησης δεν αντιστοιχούν πάντα και σε ανάλογο αριθμό πελατών που θα σιχτιρίσουν οριστικώς και αμετακλήτως και φυσικά τα προιόντα δεν είναι όλα για τα μπάζα κλπ κλπ ... ώστε να χρειαστεί να έρθουν αντιμέτωποι σε μαζικό επίπεδο με αγανακτισμένους πελάτες .
Όλα τα παραπάνω αντιστοιχούν σε επένδυση λιανοεμπορίου σε πολύ χαμηλό κόστος , υψηλούς τζίρους και μικρά ρίσκα . Για αυτό το λόγο τους βγάζω το καπέλο και μπορώ να πω : "μαγκιά τους " ! ... έχουν πιάσει ΑΚΡΙΒΩΣ το νόημα της αγοράς , της πελατειακής βάσης και του λιανοεμπορίου (δηλαδή σε ποιους απευθύνονται) στο ελλάντα.
-
09-09-08, 19:22 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #262
Δεν ξερω για τα ηλεκτρονικα και το E-shop τι θα κανει ο καθενας επιλογη του...
ΛΟΙΠΟΝ μην δισταζετε να κανετε καταγγελιες και ν αλλαζετε προμηθευτες...Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
09-09-08, 19:28 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #263
Γεγονός είναι ότι τίποτα δεν πρέπει ν'αφήνουμε να πέσει χάμω ,μήπως κι αυτή η άθλια κατάσταση αλλάξει
-όσο ζω .... δεν το βλέπω- προς το καλύτερο.Όμως ,διακρίνω βαθειά γνώση της καταναλωτικής συμπεριφοράς,
γι αυτό δεν είμαι αισιόδοξος,εκ μέρους όλων αυτών των εταιριών.
-
09-09-08, 19:48 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #264
Εντάξει, έχουν πιάσει το νόημα της αγοράς, αλλά τους διαφεύγει μια μικρή και ασήμαντη
λεπτομέρεια, δηλαδή επειδή ακριβώς εδώ είναι Ελλάδα μπορεί ένα πρωί να τα βρουν
καμένα τα υποκαταστήματά τους...
Η ασυδοσία έχει και τα όριά της. Οι καταναλωτές οφείλουν να τιμωρούν τις κακές
επιχειρήσεις και να επιβραβεύουν αυτές που και σεβασμό έχουν και επαγγελματισμό.
Μου φαίνεται ότι και το e-shop θέλει την επιστολή διαμαρτυρίας του
-
09-09-08, 19:49 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #265
Φίλε μου δεν έχει νόημα να "μην το αφήσεις να πέσει κάτω" .
Πρακτικά δεν έχεις κανένα μέσο για να αντιδράσεις (η δικαστική οδός και οι "αστικές διαφορές" καταλαβαίνεις γιατί είναι απαγορευτική φαντάζομαι) .. ΠΛΗΝ της "τιμωρίας" της "απώλειας πελάτη" από το κάθε "μαγαζί" ή "μαγαζάκι" και η αλλαγή προμηθευτή.
'Ελα όμως που δεν μιλάμε ακριβώς για το μπακάλικο ή το ψιλικατζίδικο στην γωνία που θα το έτσουζε κάτι τέτοιο και μιλάμε για στοχευμένες επιχειρηματικές δραστηριότητες με προυπολογισμένες τέτοιες "απώλειες" από τις πιθανές "τιμωρίες" του κάθε πελάτη , άρα οι νοοτροπίες δεν πρόκειται να αλλάξουν μιας και δεν υπάρχει πίεση από κάτι για να αλλάξουν ...
Προφανώς και εσύ σαν άτομο μπορείς να μην ξαναψωνίσεις από τον Χ και να προστατεύσεις προσωρινώς τα συμφέροντά σου , όμως αν το ψάξεις λίγο περισσότερο θα δεις πως και ο "παρακάτω" ή οι τάσεις στον "παρακάτω" είναι ίδιες με τον πρώτο και αν δεν είναι ίδιες τώρα θα είναι αύριο αναγκαστικά για να μην κλείσει μιας και ο ανταγωνιστής του παίζει με "κινέζικους ρυθμούς" άρα είναι "αήττητος".
Για να αλλάξει το χάλι στο λιανοεμπόριο χρειάζονται 2 πράγματα :
1. καταναλωτική νοοτροπία βοιρειοευρωπαική ή αμερικάνικη στην καταναλωτική βάση
2. Ρυθμιστικοί κανόνες και κρατική παρέμβαση αυστηρή στην αγορά και το εμπόριο και προφανώς ταχύτατες διαδικασίες επίλυσης διαφορών ή ακόμα και system points για επαναλαμβανόμενες αντι-καταναλωτικές συμπεριφορές που να τσούζουν είτε με πρόστιμα βαρβάτα είτε με κλείσιματα .
Και το 1 και το 2 είναι αδύνατα και αδιανόητα , άρα "πάμε για άλλα" ...
-
09-09-08, 19:51 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #266Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
09-09-08, 19:52 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #267
-
09-09-08, 19:57 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #268
Δυστυχώς όχι ...
Εξ άλλου αν υπήρχε μάλλον θα τον είχαν σκεφτεί και άλλοι και θα είχαμε δει ήδη τα αποτελέσματα .
Μιας και δεν βλέπουμε κάτι ας το δεχτούμε "as it is" .. και ο καθένας ας φροντίσει να περιορίσει το μέγεθος της πιθανή ζημιάς "κατά μονάς" ... αλλάζοντας απλώς προμηθευτές και παίζοντας και εκεί "ρουλέτα".
Δεν παίζει κάτι άλλο σε πιο μαζικό επίπεδο.
-
09-09-08, 20:28 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #269
Ξερίζωμα ,σ'ο,τιδήποτε σάπιο και νοσηρό ,χρειάζεται,αλλά αυτό είναι ο ... τέταρτος δρόμος!
-
09-09-08, 20:33 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #270
Διεκδικηση, διαμαρτυρια, καταγγελια και οριστικη καταργηση
του συγκεκριμενου μαγαζιου απο προμηθευτη μας.
Μ αυτη τη σειρα εαν αντιδρασουμε ΟΛΟΙ οσοι εχουμε
κατα καιρους προβλημα με οποιοδηποτε μαγαζι
και μετα μου λετε εαν δεν θα τους τσουξει...
ΑΑΑ ναι και κραξιμο παντου σ οποιον ξερουμε και μεσα απ τα fora εννοειται!Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
Παρόμοια Θέματα
-
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
Από gpro στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 03-04-08, 00:14
Bookmarks