Μαλλον χειροτερα ειναι στο service του E-shop ή τους πηρανε χαμπαρι πλεον
και τους κραζουνε ομαδικα, γιατι το χουν παρακανει
και χανουν ετσι πελατες ...![]()
Εμφάνιση 301-315 από 603
-
27-09-08, 22:12 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #301Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
29-09-08, 11:20 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #302
Έχει παρεί κανείς οθόνη από το e-shop να μας πει τι παίζει σε περίπτωση καμμένων pixel ή βλάβης; Μπορώ να σε τέτοια περίπτωση απευθυνθώ κατευθείαν στην εταιρία (Samsung) και να παρακάμψω το e-shop;
-
29-09-08, 11:33 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #303
-
29-09-08, 12:00 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #304
Το δυσαρεστο, εκτος των παρα-εισαγωγων που κανει το E-Shop,
ειναι οταν καποιες αντιπροσωπειες πχ US Robotics αποφευγουν
να συναλλασσονται απ ευθειας με τους ιδιωτες/αγοραστες λιανικης ...
Δεν ξερω με την Samsung τι ισχυει.Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
01-10-08, 10:45 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #305
Αυτό που συμβένει συνήθως είναι η τιμή στο site κατα την παραλαβή να είναι μικρότερη από αυτή που ίσχυε όταν έγινε η παραγγελία καθώς τα περισσότερα προϊόντα πέφτουν στις τιμές μέρα με την μέρα. Το λιδιο ίσχυε και στην δικιά μου περίπτωση. Χρεώθηκα την τιμή που είχε το προϊόν την ημέρα της παραγγελίας και όχι την τρέχουσα τιμή.
-
01-10-08, 10:56 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #306
Γενικα ισχυουν οι τιμες που αναγραφονται στο e-mail του καταστηματος
που επιβεβαιωνει την ολοκληρωση της παραγγελίας σας!Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
01-10-08, 16:41 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #307
-1 και από εμενα γιατί όταν είχαν το περίπτερο στο Χαλάνδρι δεν κάνανε τέτοιες ~!@#$%.
Αλλα έτσι γίνονται οι δουλειές.
Για πηγαίντε μια βόλτα στο Μενίδι να δείτε τι εταιρία τους φτιάξαμε.
Εγώ γουστάρω να το πληρώνω ακριβά γιατί απολαμβάνω το service.
-
01-10-08, 18:22 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #308
Εγω θυμαμαι στο Μαρουσι την αποθηκη τους στην Πλαταιων,
ειχαν απο παλιοτερα το ... "περιπτερο" στο Χαλανδρι;Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
08-10-08, 16:34 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #309
Παραθέτω και γω την εμπειρία μου με μία αγορά από το online κατάστημα αγορών, e-shop.gr.Την 7/9 αγόρασα μια κάρτα γραφικών Gainward 4850.Από την εγκατάσταση κιόλας παρουσίαζε προβλήματα εκκίνησης ο επιταχυντής 3D(όχι πάντα) με αποτέλεσμα να την επιστρέψω μετά από λίγες μέρες(αφού δοκίμασα τα πάντα, άλλοτε εκκινούσε και κάποιες φορές όχι).Στον έλεγχο μου είπαν ότι η κάρτα είναι εντάξει αφού πέρασε 4ωρο τεστ.Τους εξήγησα ότι η κάρτα , απ τη στιγμή που "πάρει μπροστά", δεν παρουσιάζει το παραμικρό, συνεπώς χρειάζεται διαφορετικό έλεγχο(πχ πολλαπλή δοκιμή σε παχνίδια ).Αφού μου την επέστρεψαν δοκίμασα εκ νέου ,άλλο κύκλο προσπαθειών.Format το σκληρό , καθαρη εφαρμογή οδηγών σε όλες τις συσκευές και...πάλι τα ίδια.Την τοποθετώ στον υπολογιστή μιας φίλης και εμφανίζεται κι εκεί το πρόβλημα.Την στέλνω και πάλι πίσω ,τη δοκιμάζουν και σε παιχνίδια αλλά η κάρτα είναι οκ μου λένε!Πραγματικά , είναι εντυπωσιακό , ένα προιόν να μη δουλεύει πουθενά εκτός από τους υπολογιστές που διαθέτει το e-shop στο τμήμα service!Τυχόν απορίες μήπως φταίει κάτι άλλο στο PC μου,να πω ότι με την προηγούμενη κάρτα (8800 gt την οποία θα έδινα απλά σε ένα φίλο) όλα δουλεύουν άψογα.; Επιπλέον να πω ότι δεν είμαι πρωτάρης με το hardware, έχω συνθέσει pc για μένα και για φίλους, έχω αντιμετωπίσει επιτυχώς πολλά προβλήματα που σχετίζονται με αυτό το εργαλείο το PC.Όμως αυτήν τη κάρτα δεν κατάφερα να την κάνω να δουλέψει σωστά με κανένα τρόπο(bios update, drivers, directx,αναφορές σε forum,service pack 3,πειραματισμοί με το catalyst μήπως και λυθεί το πρόβλημα hardware με ρύθμιση από το ...software!κλπ κλπ)και αυτό με κάνει να πιστεύω ότι έιναι προβληματική.
Ενημερωτικά να σας πω ότι οι αγορές μου από το εν λόγω διαδικτυακό κατάστημα, ξεπερνούν το ποσό των 7.500,00 euro.Αυτό απλά σημαίνει ότι τα προιόντα που έχω αγοράσει ανέρχονται σε μερικες εκατοντάδες.Λογικό είναι να εμφανίσει κάποιο από αυτά πρόβλημα, που είναι όμως τώρα το e-shop να τακτοποιήσει το ζήτημα παρά με ταλαιπωρεί λέγοντάς μου ουσιαστικά ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα και ότι η κάρτα είναι εντάξει...τί να πώ.Είναι κρίμα ένας πελάτης, ο οποιοσδήποτε έστω κι αν αγόρασε ένα fan , να πληρώνει και την ώρα που χρειάζεται after sales εξυπηρέτηση να μην είναι κανείς εκεί.Να είσαι δίχως κάρτα 3 βδομάδες και να έχεις αφιερώσει δεκάδες κυριολεκτικά ώρες προσπαθώντας να βρεις λύση και να μη μπορεί ολόκληρο e-shop να σου αλλάξει ένα προιόν αναγνωρίζοντας ότι εφόσον δεν μπορείς να κάνεις ένα προιόν να δουλέψει(επειδή είναι ελλατωματικό κατ' εμέ), αυτό επιβάλλεται να αντικατασταθεί.Δηλαδή, τι άλλο μπορεί να γίνει άραγε?Σύμφωνα με το e-shop μπορείς να πάρεις πίσω την κάρτα σου και στη συνέχεια να αγοράσεις μια καινούρια!Πόσο πια να προσπαθήσεις να κάνεις ένα προιόν να δουλέψει?Σε πόσους υπολογιστές φίλων πρέπει να τη δοκιμάσω για να δω ότι και εκεί δεν θα λειτουργήσει? Αγανακτείς και την κάνεις κομμάτια κάποια στιγμή, τη χαρίζεις σε κάποιον(άτυχο) ή την αφήνεις στο e-shop χάρισμα...Ντροπή, αισθάνομαι μέγιστος μ@λ@κ@ς που τόσο καιρό δεν είχα πάρει μυρωδιά.Ξεγελάστηκα από το γεγονός ότι στο ΠΛΑΙΣΙΟ είχα κορυφαία αντιμετώπιση κάποια στιγμή που είχα πρόβλημα με μία μητρική(τους τη πήγα πίσω ,μου δώσαν άλλη και σε 5 min είχα ξεμπλέξει!)και θεώρησα ότι παντού στα "σοβαρά" μαγαζιά θα είναι το ίδιο.ΟΥΣΤ
-
09-10-08, 08:53 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #310
Τελικα τι εκανες με την καρτα γραφικων, την αλλαξες μεσω e-shop?
Μια στραβη μπορει να συμβει μ οποιοδηποτε καταστημα, οταν ομως υπαρχουν πολλες και
διασταυρωμενες απο διαφορετικα προσωπα κατι δειχνει αυτο....Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
09-10-08, 12:32 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #311
Χθες μου απάντησαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κατι και θα τη στείλουν εκ νέου πίσω ως έχει δηλ χαλασμένη που όμως αυτοί δεν έχουν βρει κάτι κλπ κλπ.Το τι κουλά έχω ακούσει στις δεκάδες φορές που πήρα δε λέγεται.Το τι αναμονή έχω φάει στη μάπα...ξεκινούσα 12 το μεσημέρι και μιλούσα στις 3 ας πούμε.Το τμήμα πωλήσεων σηκώνει αμέσως όμως, λες και εκεί δεν έχει πολλή δουλεια!όπως μου έλεγαν για το service...Ειλικρινά, όταν τους σκέφτομαι μου έρχεται αναγούλα συγγνώμη κιόλας.Τα χρήματα,χωρις να με περρισεύουν, πέρασαν σε δεύτερη μοίρα μετά από τόση σιχαμάρα.
Συνήθως ακούμε ότι... "τα πράγματα δεν είναι έτσι απλά"!Τα πράγματα είναι ΠΑΝΤΑ απλά.
-
09-10-08, 12:55 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #312
Το θεμα περι After Sales Support του Ε-shop εχει χιλιο υποθει.Μπορει να εχει φτηνοτερες τιμες απο τα αλλα μαγαζια,αλλα ειναι μακραν το χειροτερο απο αποψη εξυπηρετησης και ιδιως RMA.
Εδω εχει να κανει με το τι θελει ο καθενας μας.
Θελεις φτηνες τιμες χωρις να σε νοιαζει η εγγυηση και μεγαλυτερη γκαμα πραγματων,τραβα στο e-shop.
Θελεις εγγυηση,σαφως και αποκλειεις το e-shop.
Προσωπικα ΔΕΝ προκειται να ξαναπαω σε αυτο το κολομαγαζο.Χιλιες φορες να πληρωνω κατι παραπανω και να εχω το κεφαλι μου σιγουρο οσο αφορα το RMA,ΠΑΡΑ να συναναστρeφομαι με τα παλικαρακια του service που τελευταια εχουν και αποκτησει και υφακι.
Ισως μια καταγγελεια να αλλαζε τα πραγματα,αλλα παλι αμφιβαλλω.Ειδικα ο προισταμενος του καταστηματος του Χαλανδριου ειναι απο τους χειροτερους που υπαρχει.Το λεω αυτο,γιατι οταν ειχε δημιουργηθει το προβλημα με το RMA κατι Premium DDR μνημων που ειχα αγορασε(300€)ι, ο προισταμενος μου ειπε οτι το πιστωτικο που θα μου δινανε ητανε 20€ ή θα μου τις αντικαταστουσανε με Value μνημες.Επισης οταν του ανεφερα την καταγγελεια που εκανα στο INKA,η απαντηση που πηρα ητανε..."Φοβαμαι οτι τωρα θα στραβοσουνε οι υψηλοβαθμοι της εταιριας και δεν θα παρεις τιποτα"...
Θα εφταιγα εγω,αμα τον αρπαζα απο το λαρυγγι....
Γι αυτο,οσοι θελετε το κεφαλι σας ησυχο,μακρυα απο το e-shop.
Oταν ειχε γινει αυτο με τη δικια μου περιπτωση RMA,απο τα νευρα μου ειχα βαλει σαν αρχικη σελιδα των Laptop που ειχε το καταστημα του Χαλανδριου,την καταγγελεια που ειχα γραψει στo φορουμ μας.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος B3rny : 09-10-08 στις 17:26.
-
09-10-08, 13:35 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #313
Γενικα το eshop εχει το χειροτερο service που εχω δει Εαν θελετε ιστοριες μπορω να σας πω κι εγω κανα δυο..
Πολυ σωστα ανεφερε ο φιλος πιο πανω που με μια φραση τα λεει ολα
"...Θελεις φτηνες τιμες χωρις να σε νοιαζει η εγγυηση και μεγαλυτερη γκαμα πραγματων,τραβα στο e-shop.
Θελεις εγγυηση,σαφως και αποκλειεις το e-shop...."Τελευταία επεξεργασία από το μέλος bmagi : 09-10-08 στις 13:42.
-
09-10-08, 14:01 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #314
καμία αντίρρηση, απλά δεν γνώριζα ότι το service-rma είναι τριτοκοσμικό...δεν είχα ιδέα.Η άποψη μου είναι ότι αν είμαστε ώριμοι και συνειδητοποιημένοι καταναλωτές, το eshop δεν πρέπει να το υπολογίζουμε σε καμία περίπτωση αγοράς.Έχει τη μεγαλύτερη ποικιλία και ταχύτητα αποστολής όμως πρέπει να πάρει οριστικό DELETE.Το οφείλουμε σε εμάς και στους άλλους
Συνήθως ακούμε ότι... "τα πράγματα δεν είναι έτσι απλά"!Τα πράγματα είναι ΠΑΝΤΑ απλά.
-
09-10-08, 16:36 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #315
Εγώ τι να πω που έχω από τον Ιούλιο που δεν μπορώ να βρω άκρη με ένα bluetooth ακουστικό. Αρχικά μου είχαν στείλει χαλασμένο, και έπειτα έγιναν άλλες 3 αντικαταστάσεις μέχρι τώρα και πάλι μου στέλνανε χαλασμένο.
Να σημειώσω ότι είχα ζητήσει επιστροφή χρημάτων από την δεύτερη αντικατάσταση. Προχτές μου έφεραν 4η φορά πάλι ακουστικό λες και εγώ μιλάω αλβανικά όταν τους λέω ότι επιθυμώ άμεση επιστροφή των χρημάτων μου. Εκτός και αν είναι οι ίδιοι Edit: [ προσέχτε τι γράφετε ]και δεν καταλαβαίνουν.
Εννοείται ότι δεν το παρέλαβα προχτές και τα έψαλα για πολλοστή φορά από στον καταστηματάρχη. Κοντεύει να μεσιάσει ο Οκτώβρης και αυτοί εκεί επιμένουν να στέλνουν άλλο δήθεν κάθε φορά. Και λέω δήθεν, γιατί την τελευταία φορά η συσκευασία μου φάνηκε χρησιμοποιημένη.
Ελπίζω να αρχίσουν να χάνουν με εκθετικό ρυθμό τους πελάτες τους, έτσι ακριβώς όπως κοκορεύονται στο site τους ότι αύξησαν τον τζίρο τους τα τελευταία χρόνια και να το κλείσουν αυτό το "Edit: [ προσέχτε τι γράφετε ]" όπως πολύ σωστά ανέφερε ένας συμφορουμίτης σε προηγούμενο post.
Παρόμοια Θέματα
-
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
Από gpro στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 03-04-08, 00:14
Bookmarks