γιατι ειναι μακρια και δεν εχω χρονο, εδω βαριεμαι να παω στην στουρναρη να ρωτησω, θα παω το σαββατο που θα εχουν περασει και οι 2 εβδομαδες και γιαυτο θελω και τον σχετικο νομο.
Εμφάνιση 346-360 από 603
-
21-10-08, 13:48 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #346Quality is not an act, it is a habit.
-
21-10-08, 14:26 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #347Συνήθως ακούμε ότι... "τα πράγματα δεν είναι έτσι απλά"!Τα πράγματα είναι ΠΑΝΤΑ απλά.
-
21-10-08, 14:46 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #348
Σε αυτό εχεις δικαιο.Ευτυχώς δεν εχω χρεισαστει ποτε αντοκατάσταση προιοντος.Πάντως εχει τυχει πολλες φορές,οταν εχω πάει να παραλάβω κατι απο eshop,να πέσω σε μια διαμαχη του πελατη με τον πωλητη,για την αντικατάσταση προιοντος.Στο θεμα αντικαταστασης προιοντος,ειναι σπαθι μόνο το πλαισιο για μενα
-
21-10-08, 15:40 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #349Συνήθως ακούμε ότι... "τα πράγματα δεν είναι έτσι απλά"!Τα πράγματα είναι ΠΑΝΤΑ απλά.
-
21-10-08, 15:48 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #350
- Εγγραφή
- 18-03-2007
- Περιοχή
- Περιστέρι Αττικής
- Ηλικία
- 52
- Μηνύματα
- 4.751
- Downloads
- 0
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 12
- Τύπος
- FTTH
- Ταχύτητα
- 500M/250M
- ISP
- Cosmote
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Router
- Speedport Plus 2
- Path Level
- Interleaved
Mερικοί ίσως θυμάστε την πρόσφατη μεγάλη ταλαιπωρία μου από το e-shop αλλά και την σχετική καταγγελία μου.
Χρειάζεται μεγάλη προσοχή με το συγκεκριμένο κατάστημα, αλλά και υπομονή σε περίπτωση επιστροφής ή επισκευής προιόντος.
Αν δεν έχετε υπομονή, καλύτερα να μην αγοράσετε από αυτούς σημαντικά προιόντα, διότι ενδέχεται να ταλαιπωρηθείτε αφάνταστα...Jazz is the teacher, Funk is the preacher !
-
21-10-08, 17:30 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #351
-
21-10-08, 17:44 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #352
Κανείς δεν είναι τέλειος, είναι ανάλογα τί θα έχεις βάλει στο σύστημα, αν θα είναι άμεσα διαθέσιμο, κλπ κλπ.
Η συναρμολόγηση του συστήματος εξαρτάται πάντα από διάφορους παράγοντες, και δεν νομίζω ότι σε αυτούς όταν συναρμολογούν ένα σύστημα, δεν "σκάνε" προϊόντα με πρόβλημα, οπότε πάμε πάλι από την αρχή.
Και αυτό σίγουρα ισχύει για όλα τα καταστήματα, όχι μόνο για τους μεγάλους, αλλά και για τους μικρούς.
-
21-10-08, 18:06 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #353
Η συνέχεια της περιπέτειάς μου με την αντικάτάσταση της κάρτας γραφικών από το e-shop μπορώ να πώ ότι ξεπερνάει τη λογική.Αφού παρέλαβα για 2η φορά την κάρτα την τοποθέτησα στον υπολογιστή και δούλευα με αυτή.Εν τω μεταξύ παρήγγειλα άλλη κάρτα(πλαίσιο) η οποία ήρθε 20/10/08.Στο διάστημα που μεσολάβησε , η "υγεία" της ελλατωματικής κάρτας επιδεινώθηκε.Πλέον δεν μπορεί να ανταπεξέλθει ούτε 1 λεπτό και στην πιο απλή 3d εφαρμογή.Την 21/10(σήμερα) την επέστρεψα για τρίτη φορά στο υποκατάστημα της βέροιας.Ο υπεύθυνος εκεί θέλησε να δει το πρόβλημα ιδίοις όμμασι, απορημένος προφανώς πως γίνεται και δεν εντοπίζεται αυτό, στα κεντρικά τους service.Γίνεται η εγκατάσταση κανονικά ,και στη συνέχεια μου ζητάει τί ακριβώς θέλω να "τρέξει" στον υπολογιστή ώστα να αναπαραχθεί το πρόβλημα.Του απαντώ ότι δεν έχω μαζί μου(!) κάποιο πρόγραμμα αλλά υπάρχει ένα freeware (furmark)το οποίο μπορούμε να κατεβάσουμε εάν θέλει.Ετσι και έγινε.Φαντάζεσται εύκολα ότι στα πρώτα 20" η οθόνη μάυρισε ,το πρόγραμμα τερμάτισε κλπ κλπ.Ο υπεύθυνος από το σημείο εκείνο και έπειτα άρχισε,επιτρέψτε μου την έκφραση, τα "κινέζικα"."Δε λέει τίποτα μια επανεκκίνηση", "εγώ θα τη στείλω πίσω και ότι μας πούν","τί πρόγραμμα είναι αυτό, οι δικοί μας εκεί έχουν σοβαρά προγράμματα"και τέτοια χαριτωμένα....Δε ξέρω εσείς αλλά εμένα μου έρχεται στο νού μια έκφραση:"ότι να 'ναι".Οι άνθρωποι των eshop points ξέρω ότι δεν έχουν εξουσιοδότηση service και δεν μπορούν να κάνουν πολλά και ούτε εξάλλου περίμενα κάτι από αυτόν, όμως περίμενα τουλάχιστον να μπορεί να πιστέψει στα μάτια του!Μου είπε ακόμη ότι έχει πολλή δουλειά και ότι εγώ είμαι εκεί από τις 8μιση(είχε πάει 1 το μεσημέρι)και προφανώς τον ταλαιπωρώ με τις υπερβολές μου τόσες ώρες!Αντί να μου ζητήσει συγγνώμη ακριβώς για τον ίδιο λόγο αλλά και για το ότι 1μιση μήνα μετά ακόμη δεν μου λύσανε το πρόβλημα, αυτός ο κύριος ενοχλήθηκε και από την παρουσία μου.Ανταλλάξαμε διάφορα(όχι βρισιές) αλλά το ζήτημα είναι ότι η νοοτροπία κάποιων είναι από άλλο πλανήτη(τον ελληνικό).Από ΓΓΚ και ΙΝΚΑ ,ακόμη περιμένω απάντηση..
Υ.Γ Περιττό να πώ ότι το σύστημά μου με την νέα κάρτα ,"πετάει".Συνήθως ακούμε ότι... "τα πράγματα δεν είναι έτσι απλά"!Τα πράγματα είναι ΠΑΝΤΑ απλά.
-
21-10-08, 18:19 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #354
Αυτή η ιστορία με τα τηλέφωνα που δεν απαντάνε ή περιμένεις με τις ώρες και την ώρα που φτάνει η σειρά σου όλως τυχαίως "πέφτει η γραμμή" όσες φορές και να πάρεις, γίνεται εδώ και μήνες...
Από την άλλη και να καταφέρεις να μιλήσεις με κάποιον δεν σημαίνει ότι θα λύσεις το πρόβλημά σου...
Πιο πιθανό είναι ότι θα καταφέρεις να σπάσεις τα νεύρα σου (στις περιπτώσεις που έχεις δίκιο και δεν το βρίσκεις).Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ariadgr : 21-10-08 στις 18:25.
-
21-10-08, 18:21 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #355
Γιατί δεν πάτε στο eshop point της περιοχής σας; Από το να βγάλετε το χτικιό στο τηλ ας χάσετε λίγο χρόνο...
-
21-10-08, 18:23 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #356
-
21-10-08, 18:25 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #357
Δεν εξειδικεύω ...μιλάω γενικά.
-
21-10-08, 18:27 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #358
- Εγγραφή
- 18-03-2007
- Περιοχή
- Περιστέρι Αττικής
- Ηλικία
- 52
- Μηνύματα
- 4.751
- Downloads
- 0
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 12
- Τύπος
- FTTH
- Ταχύτητα
- 500M/250M
- ISP
- Cosmote
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Router
- Speedport Plus 2
- Path Level
- Interleaved
-
21-10-08, 18:28 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #359
-
21-10-08, 18:29 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #360
Παρόμοια Θέματα
-
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
Από gpro στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 03-04-08, 00:14
Bookmarks